News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2017-12-16 Teuvo Hakkarainen, sahuri Viitasaarelta

Started by Kaapumies, 16.12.2017, 10:09:49

Previous topic - Next topic

Skeptikko

Perussuomalaisia vihaava Timo Haapala yrittää lietsoa tapauksesta mahdollisimman paljon Perussuomalaisia vahingoittavaa. Tällaiseen ei tietenkään pidä suostua:

Kommentti: Hakkaraisen ero eduskunnasta otettava harkintaan – Halla-ahon kommentit ovat käsittämättömiä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005495455.html

Nyt kannattaisi miettiä pikemminkin, mitä perustuslaki sanoo kansanedustajan erosta eduskunnasta - vapaaehtoinen lähtö voisi olla paikallaan. Eroja on myönnetty pienemmistäkin syistä. Pakolla edustajaa on paha panna pihalle, edustajan mandaatti on liki pyhä.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Hamsteri

Mitä väliä Hakkaraisen toilailluilla on? Äänestäjäthän hänet valitsivat, joten voivat ensivaaleissa päättää haluavatko lisää kännisekoiluja. Itse ainakin äänestäisin lisää kännisekoiluja.

Hänethän on äänestetty jo kahden kännisekoilukauden ajan, joten miksei uudestaankin.

-naps-
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Vörå

Quote from: Skeptikko on 19.12.2017, 12:48:39
Perussuomalaisia vihaava Timo Haapala yrittää lietsoa tapauksesta mahdollisimman paljon Perussuomalaisia vahingoittavaa. Tällaiseen ei tietenkään pidä suostua:

Kommentti: Hakkaraisen ero eduskunnasta otettava harkintaan – Halla-ahon kommentit ovat käsittämättömiä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005495455.html

Nyt kannattaisi miettiä pikemminkin, mitä perustuslaki sanoo kansanedustajan erosta eduskunnasta - vapaaehtoinen lähtö voisi olla paikallaan. Eroja on myönnetty pienemmistäkin syistä. Pakolla edustajaa on paha panna pihalle, edustajan mandaatti on liki pyhä.

On kyllä nautinnollista nähdä miten Hakkarainen antaa aseita PS:n lyömiseen, tykkään tästä tyypistä, älkää nyt ihmeessä erottako!

Vörå

Quote from: Pekka Koskenkorva on 19.12.2017, 12:50:37
Onko lieventävä asianhaara, jos Veera Ruoho on ihmisenä sika ja alhainen liero? En luota häneen pätkääkään.

Mitäs luulet, onkohan?

J. Lannan haamu

Politiikka ja vihollinen eivät tuhonneet perussuomalaisia. Sen tuhosi vääränlainen perussuomalaisuus :).
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

ISO

Perussuomalaiset tuhoutui koska äänestäjät äänesti niitä maahanmuuttokriittisyyden vuoksi, odottivat että Perussuomalaiset taistelee tuon asian kuntoon laittamiseksi.

Totuus olikin, että Perussuomalaisten ydinryhmä ei ollutkaan mitenkään maahanmuuttokriittistä, ainakaan siinä määrin missä äänestäjät odotti niitten olevan.

Äänet kelpas, aate ei, olivat omalla asiallaan.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Roope

Quote from: Skeptikko on 19.12.2017, 12:48:39
Perussuomalaisia vihaava Timo Haapala yrittää lietsoa tapauksesta mahdollisimman paljon Perussuomalaisia vahingoittavaa.

Haapala on kiihkossaan tökkinyt näppikseltään ihan mitä sattuu.

Quote from: Timo Haapala, ISPS:n eduskuntaryhmä antoi Hakkaraiselle vakavan huomautuksen ja Hakkarainen itse aikoo jättää puolueensa johtotehtävät. Vakava huomautus - pieneltä kuulostaa.

PS:n eduskuntaryhmä antoi varoituksen, joka on vakavuudeltaan huomautuksesta seuraava. Sen sijaan puhemies Maria Lohela (Sin) antoi huomautuksen.

Quote from: Timo Haapala, ISMutta mitä sanoo PS:n puheenjohtaja Jussi Halla-aho kaikesta tästä?

Hänen mukaansa vika on asiasta uutisoineissa toimittajissa.
...
Halla-ahon purkaus on typerä.

Vaikka Halla-aho puhuu avustajasta, hänen kannattaisi puhua Hakkaraisesta.

Halla-aho puhui myös Hakkaraisesta. Haapalan omassa lehdessä ennen Haapalan kirjoituksen julkaisemista. Sanoi, että  "Jos tämä toistuu, seuraava askel on erottaminen".
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

J. Lannan haamu

Quote from: Hohtava Mamma on 19.12.2017, 12:12:30

Se on minun mielipiteeni asiasta. Kuten kirjoitin, se on mielestäni väärin mutta asian mittasuhteita paisutellaan kohtuuttomasti. Jos se on eri kuin sinun mielipiteesi, deal with it.

Mua on suudellut tahtomattani sekä naiset että miehet useita kertoja ja mitä sitten. En minä niistä rikki ole mennyt. Sitäpaitsi Ruoho on poliisi ja oletettavasti vähän paksunahkaisempi kuin joku mimosanherkkä puppe joka ei edes tiedä pitäisikö kusta seisaaltaan vai istuen.

Tuosta jälkimmäisestä olen täysin samaa mieltä ja vielä enemmänkin, tai no, en tiedä enempää koska tuo oli hyvin kiteytetty. Eikä tämä asia olisi ollut oikeastaan yhtään mitään vielä kaksi vuotta sitten. Mutta tämä on ongelma, persujen täytyy paremmin johtaa oman porukan suhdetta ympäröivään maailmaan ja hetkeen. Kuten Rosebud tuossa hyvin kirjoitti, tässä ryssittiin nyt kertaheitolla aivan minimaalisen asian takia aika paljon.

Mutta miksi nostin tämän asian näin tikun päähän, on se että olin huomaavinani jonkin asteista ymmärrystä, hyväksyntää tai väheksymistä asian tiimoilta. Ja jos näin on, niin meillä kansallismielisillä on silloin kaksi ongelmaa.

Eittämättä tulee mietittyä omalle kohdalle tai toisessa ympäristössä. Mutta se onkin utopia jota on vaarallista ajatella. Emme saa lähteä irtisanoutumaan, emmekä pelaamaan vasemmiston peliä. Mutta niin kauan kun pelaamme edes jollain tavalla samalla kentällä, niin ne ovat usein nämä pienet asiat jotka kimpoavat luodin lailla takaisin meihin.

Myönnän kyllä, että samaan aikaan tilanne on erittäin ristiriitainen ja ihmettelen, jos Veera Ruoho on kyennyt vastustamaan Harley Davidson takissa ja dekadenzzin bootsit jalassa kuikuilevaa Hakkista. Olen nähnyt Teuvon ympärillä ihan useammankin naisen.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Jepulis

Hakkarainen siis on vahingoittanut PS:n mainetta ja antanut hyviä aseita käteen PS:n poliittisille kilpailijoille, vieläpä Ruoholle. Hakkarainen itse on pahasta alkoholiriippuvuudesta kärsivä ihminen. Tämän sanominen ei kai enää ole luulo.

Hakkarainen erosi itse varapuheenjohtajan asemasta. Hakkarainen on pyydellyt anteeksi loukkaamaltaan Veera Ruoholta ja muilta. On vakava varoitus, jonka jälkeen seuraavasta mokasta ulos. Lisäksi puhemies on antanut huomautuksen. Hyvä niin.

Mitä muuta voitaisiin tehdä? 

Mielestäni pitäisi edellyttää hoitoonmenoa. Siis edellyttää ei vaan suositella. Myös PS-ryhmän etu olisi tuoda julkisuuteen tieto, että ryhmä edellyttää Hakkaraisen hoitoonhakeutumista hänen alkoholismiinsa liittyen. Ei voi lähteä siitä, että Hakkaraisen juoppous vaarantaa PS:n asiat.

Vaalikampailun käynnistymiseen on ehkä vajaa vuosi. En tuomitse alkoholiriippuvaisia mutta en antaisi myöskään heille asioitani hoitoon. En lompakkoa, en valtion virkaa. "Hoito" on alkoholismissa käsitykseni mukaan sen opettelemista, että osaa olla ilman viinaa kokonaan. Toipuminen ottaa siis aikaa, sairaus itse on elinikäinen. Näissä oloissa Hakkaraisen vaan pitää kannattajiensa ja itsensä tähden aloittaa hoito heti.

Jos Hakkarainen ei ala hoitoon ja toteuta sitä kunnolla, en ainakaan minä kehtaisi kehottaa hänen äänestäjiä uurnille. Enkä toivo, että hoitohaluton päihderiippuvainen edes asetetaan PS:n ehdokkaaksi. Onnistunut hoito on asetettava ehdokkuuden edellytykseksi.
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.

törö

Quote from: J. Lannan haamu on 19.12.2017, 13:06:35
Myönnän kyllä, että samaan aikaan tilanne on erittäin ristiriitainen ja ihmettelen, jos Veera Ruoho on kyennyt vastustamaan Harley Davidson takissa ja dekadenzzin bootsit jalassa kuikuilevaa Hakkista. Olen nähnyt Teuvon ympärillä ihan useammankin naisen.

Kuristusote näkyy närästävän eniten eikä varmaan ihan syyttä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005495110.html

Cother

Quote from: Ernst on 19.12.2017, 12:13:55
Quote from: Cother on 19.12.2017, 11:45:06
Quote from: Ernst on 19.12.2017, 11:18:56
Quote from: Cother on 19.12.2017, 11:16:09
No niin se viimeinen varoitus minkä eilen mainitsinkin. Seuraavasta töppäilystä sitten pihalle. Uuvateille vittuilun ymmärrän kyllä täysin, mutta tuolla tasolla perseily ei vaan sovi, varsinkin kun puolueena median lempilapsi.

Moralisti kun kaakattaa,
ei saa rauhassa maatakkaa...

Minulle on yhdentekevää mitä Teuvo tekee, kunhan ei tee sitä tuossa asemassa.

Sinulla on sormi pystyssä. Vähempikin riittää, vaikka eilen mainitsitkin. Itse asiasta ei kai kenelläkään ole varsinaista erimielisyyttä. Noin ei pidä toimia.

Nöyrin anteeksipyyntöni jos 2 postausta asiaan liittyen oli liikaa. Jaa että asiasta ei erimielisyyttä kenelläkään? Kyllä tuon juopon sekoilulle aika paljon ymmärrystä tuntui löytyvän tästä ketjusta.

Paju

Quote from: duc on 19.12.2017, 10:48:29
Hakkaraisen ahdistelemaksi joutunut Veera Ruoho IL:lle: "Koen äärimmäisen vaikeaksi tehdä rikosilmoituksen"
Ruoho kertoo Iltalehdelle, ettei hän olisi halunnut nimeään julki, koska hän ei halunnut asiasta syntyvän kohua itsensä ympärille.

Ruoho vahvistaa Iltalehdelle MTV:n tiedot Hakkaraisen kovakouraisesta teosta: tämä suuteli väkisin pitelemällä kiinni.

Ruoho kertoo olevansa järkyttynyt tapahtuneesta ja sen tulemisesta julkisuuteen. Hänestä teko oli vakava, mutta jatkotoimenpiteet eivät kuitenkaan tunnu yksinkertaiselta selviöltä.

Korostus minun.
Miksi? Ruoho on poliisi, mutta ei tahtoisi viedä asiaa eteenpäin poliisiasiana. Tämä kulttuurinen (?) ilmiö sietäisi lisää julkista pohdintaa. Ei uhria pidä häpäistä tai syyllistää vaan tukea, mutta tässä on meillä länsimaissa yhä parannettavaa. On toki kulttuureita, missä tämä olisi itsestäänselvästi naisen oma vika, kun tuppautui vieraan miehen seuraan ilman säkkiä. Tämä ajatuspolku ei liene vieras meillekään.
[/quote]

Totta varmasti tuokin. Toisaalta kun vakavammasta ei ole kyse, ja tekijä katuu ja on pyytänyt anteeksi, rikosilmoituksen tekeminen ei ehkä ole tarpeen. Miksi hankkia edustajatoverille rapsut ja lisäharmia, kun asia on osallisten kesken sovittu ja tekijä saanut kurinpitorangaistuksen.

Itseäni harmittaa, kun nykyään kovin helposti juridisoidaan asioita, jotka olisivat parhaiten sovittavissa osapuolten kesken, no hard feelings. Viranomaisten sekoittaminen asiaan on joissain tilanteissa omiaan vain tulehduttamaan välit. Aikuisten pitäisi pysyä selvittämään pienet kärhämät itse, eikä huutaa yhteiskuntaa apuun liian herkästi.

Nostan hattua Ruoholle, jos hän toteaa, että asiasta ei aiheutunut suurempaa vahinkoa (jos näin on) ja asia on sovittu hyvässä hengessä.

Disclaimer: monissa tapauksissa on oikein ja perusteltua tehdä rikosilmo.

Jorma M.

Isoksi ja yksinäiseksi kasvaneen Jaska Jokusen näköinen munapää Timo Haapala vihaa vuosi vuodelta estottomammin persuja.

Hänen ajattelussaan ja kirjoittelussaan on samanlainen sairaus kuin johtavilla punavihreillä ja esim Homman trolleilla.

Minkään muun puolueen edustajien tietoiset maanpetokselliset ja valtiopetokselliset toiminnat, tai maan kansantaloudellinen tahallinen tuhoaminen ei kiinnosta pätkääkään. Sen sijaan yksittäinen persu joka käyttäytyy kuin normaali suomalainen juntti kerran vuodessa (munaa itsensä kännissä), herättää esiin verenhimon. Timo Haapala antaa rivien välissä ymmärtää ettei Hakkaraiselle riitä muu kuin kuolemanrangaistus, joka toteutettaisiin Hakkaraisen omalla itsemurhalla.

Tällainen huippuunsa kehitettyyn, sairaaseen kaksinaismoraaliuteen kiteytyy kaikki se mikä Suomea nykyisin syövän lailla runtelee.

Hommassa on jäseniä jotka eivät ole trolleja, mutta jotka nyt ovat syvästi järkyttyneitä ja tärisevät vihasta Sahuria kohtaan.
Kehottaisin heitä miettimään tarkkaan: oletteko nyt ihan varmoja että Hakkaraisen sekoilu pitää tuomita paljon ankarammin kuin Sipilän, Orpon tai muiden oikeiden rikollisten tuottamukselliset teot? Oletan että eroatte kuitenkin timohaapaloista. He oikeasti naureskelevat tälle keissille eivätkä varmasti pöyhi Kepun ja Kokoomuksen rikoksia.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Pkymppi

Lainaus käyttäjältä Rosebud:

"Kuka persuista oli sitä mieltä, että on hyvä idea pitää viinanhuuruiset pikkujoulut eduskunnan tiloissa, samaan aikaan kun seinän takana on täysistunto?"

Todellakin, ei ymmärretty että koko eduskuntatalo on täynnä  poliittisia kilpailijoita.
    Kilpailijoita, jotka ponnistaa ylös toisen olkapäältä tukea ottaen.

Eduskuntaan valikoituu lähinnä sen tyyppisiä ihmisiä jotka edessäpäin esittää että tässähän ollaan niin, niin fiksua ja kaveria, kun oikeasti koko ajan kytätään milloin kilpailija astuu miinaan ja tuhoutuu.

törö

Jos Hakkarainen lopettaisi trollien ruokkimisen, niin Persujen suuntaan lentäisi vähemmän paskaa.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Persujen pitäisi kiireellä ruveta politikoimaan sillä se vasta noloa on jos seuraaviin vaaleihin mennessä suurin näyttö ja huomionkeskipiste on Hakkaraisen kännisekoilut.

Don Nachos

Toivotaan että Ruoho tekee rikosilmoituksen, niin juoppo-häirikkö Teukka potkitaan ulos eduskunnasta. Kun ei osaa käyttäytyä eikä osaa käyttää alkoholia, niin pysyköön sahalla ördäämässä. 
"Religion was invented when the first con man met the first fool."
- Mark Twain

Kultti on uskonto jolla on vähän seuraajia. Uskonto on kultti jolla on paljon seuraajia.

Leijona78

Ja kyllähän pitkän linjan toimittaja tietää.

[tweet]943021775008468997[/tweet]
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

JJohannes

Quote from: Hohtava Mamma on 19.12.2017, 12:12:30
Quote from: J. Lannan haamu on 19.12.2017, 12:02:54
Osaatkohan sinä nyt arvioida tätä tilannetta ihan oleellisesti? Tietämättä enempää 'faktoista', se mies on käynyt fyysisesti käsiksi naiseen ja suudellut tätä hänen tahtomatta. Vittu voiko tuota millään tavalla kääntää yhtään mihinkään?

Mua on suudellut tahtomattani sekä naiset että miehet useita kertoja ja mitä sitten. En minä niistä rikki ole mennyt. Sitäpaitsi Ruoho on poliisi ja oletettavasti vähän paksunahkaisempi kuin joku mimosanherkkä puppe joka ei edes tiedä pitäisikö kusta seisaaltaan vai istuen.

Sinua on suudellut joku työkavereistasi väkisin suulle kesken esim. osaston viikkopalaverin?

Siihenhän tämä vertautuu. Veera Ruoho oli työpaikallaan työtehtävissä, työpaikan kokouksessa, ja yhtäkkiä hänen työkaverinsa ilmestyy paikalle umpihumalassa ja suutelee häntä suulle. Kuinka monessa firmassa tällaiseen käytökseen suhtauduttaisiin niin, että "no, eihän pienestä pususta kukaan rikki mene, kyllähän näitä sattuu"?
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.

Rosebud

Quote from: Jorma M. on 19.12.2017, 13:28:23
Kehottaisin heitä miettimään tarkkaan: oletteko nyt ihan varmoja että Hakkaraisen sekoilu pitää tuomita paljon ankarammin kuin Sipilän, Orpon tai muiden oikeiden rikollisten tuottamukselliset teot?
Poliitiikassa ei ole merkitystä sillä, miten asia on, vaan sillä, miltä se näyttää.

Oletko katsonut tuoreita talouslukuja? Sipilän ja Orpon hallitus on saanut talouden kääntymään. Samaan aikaa persujen edustajat örveltävät kännissä ja ahdistelevat naisia. Tältä se näyttää monelle äänestäjälle. Ihan turha itkeä jostain "oikeista rikollisista", jos se ei tuo ensimmäistäkään ääntä eduskuntavaaleissa.

Quote from: Jorma M. on 19.12.2017, 13:28:23
Tällainen huippuunsa kehitettyyn, sairaaseen kaksinaismoraaliuteen kiteytyy kaikki se mikä Suomea nykyisin syövän lailla runtelee.
Et ihan täysin sisäistä, mitä tuo termi tarkoittaa. Kaksinaismoralismia on nimen omaan sinun reagointisi tähän tilanteeseen. Jos Touko Aalto olisi käyttäytynyt samalla tavalla, ymmärrystä tuskin löytyisi. Mutta nyt kun kyseessä olikin Hakkarainen, kaiken voi laittaa "pojat ovat poikia" -piikkiin. Eli känninen Hakkarainen saa käydä käsiksi toisiin kansanedustajiin, koska Sipilä "valehteli" eduskunnassa puoli vuotta sitten.

Rosebud

Sarjassamme vähemmän yllättävät uutiset, Kansanedustaja Veera Ruoho, uhriutumisen mestari, aikoo nostaa syytteen Teuvo Hakkaraista vastaan.

https://yle.fi/uutiset/3-9984332

QuoteKansanedustaja Veera Ruoho aikoo nostaa syytteen Teuvo Hakkaraista vastaan: "Ahdistelu ei tapahtunut pikkujouluissa"
Hakkarainen sai perussuomalaisten eduskuntaryhmältä tiistaina vakavan varoituksen.

Kansanedustaja Veera Ruoho aikoo vetää kansanedustaja Teuvo Hakkaraisen käräjille. Veera Ruoho kertoi Ylelle ryhtyvänsä oikeustoimiin Hakkaraista vastaan.

Hakkarainen tarttui viime viikolla eduskunnan kuppilassa kansanedustajaa Veera Ruohoa väkisin niskasta kiinni ja yritti suudella tätä. Hakkarainen oli juhlimassa pikkujouluja. Tapahtumalla on useita silminnäkijöitä.

Veera Ruoho päätti syytteen nostamisesta tiistaina. Hän kertoo olleensa tapahtumahetkellä kuppilassa istuntotauolla.

– Minä en ollut viettämässä pikkujouluja, olin tauolla istunnosta. En ollut päihtynyt, enkä edes juhlimassa. Olin töissä, Ruoho sanoo.

Ruoho ihmettelee perussuomalaisten tapaa kuitata tapahtuma pikkujouluvahingoksi.

Perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen on pyytänyt anteeksi Veera Ruoholta sekä Facebookissa että henkiökohtaisesti.

Olen antanut anteeksi. Aion siitä huolimatta nostaa Hakkkaraista vastaan syytteen seksuaalisesta ahdistelusta. Harkitsen myös muita syytteitä. Tämä on kuitenkin eduskunta, ei mikä tahansa työpaikka.

Ruoho ei halua vielä täsmentää, mitä muita syytteitä hän harkitsee.

Veera Ruoho on entinen perussuomalaisten kansanedustaja. Hän loikkasi viime kesänä puolueen eduskuntaryhmän hajottua kokoomukseen.

Teuvo Hakkarainen erosi tänään puolueen varapuheenjohtajan tehtävästä.

writer

Quote from: Hamsteri on 19.12.2017, 14:00:05
(viesti poistettu)

Voisitko hiukan rajoittaa foliohattuiluasi?

Känninen Teukka on könynnyt samaan pöytään ja jutellut Ruoholle ja Ruoho on jutellut takaisin niin Teukka on kännissä luullut että tässähän on nyt muutakin kuin että Ruoho juttelee ystävällisesti ja pakkosuudellut Ruohoa.

Välillä miehet ei näe edes selviä merkkejä mitä naiset lähettää kiinnostuksestaan ja välillä miehet tulkitsee ihan perusystävällisyyden flirttailuksi ja sama juttu on myös naisilla eli välillä eivät tajua yhtään että joku mies on kiinnostunut ja välillä luulevat että mies on kiinnostunut vaikka juttelee vain ystävällisesti.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

JJohannes

Quote from: Redya on 18.12.2017, 23:51:18
Eli Hakkarainen on käynyt vähän uhoamassa humalapäissään ja mitä ilmeisemmin yrittänyt halata naispuolista henkilöä. ;D Tällainen käytös on normaalia työpaikkojen pikkujouluissa ja luonnollista suomalaisille miehille.

Eikä ole. Olen ollut 100+ kertaa voimakkaassa humalassa jossain juhlissa, mukaanlukien erilaisissa pikkujouluissa. En ole koskaan uhonnut kellekään enkä yrittänyt halata/suudella ketään. Suurin osa muistakaan juhlavieraista ei ole käyttäytynyt tähän tapaan ja jos joku on, se on useimmiten johtanut välittömään poistamiseen juhlapaikalta.

Jos minulla olisi tuttavia, jotka käyttäytyisivät tähän tapaan, en lähtisi viettämään pikkujouluja tai muutenkaan juhlimaan heidän kanssaan koska minusta tuollaisessa käytöksessä ei ole mitään normaalia tai luonnollista. Se on yksinkertaisesti vastenmielistä.

RP

Quote from: Pekka Koskenkorva on 19.12.2017, 12:50:37
Onko lieventävä asianhaara, jos Veera Ruoho on ihmisenä sika ja alhainen liero? En luota häneen pätkääkään.

Kukaan asioista suoraan tai välillisesti tietävä ei näytä kuitenkaan epäilevän väitettyä tapahtumakulkua. Hakkaraisen henkilöhistoria huomioiden se ei muutenkaan ole mitenkään epäuskottava.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

ISO

Quote from: Pekka Koskenkorva on 19.12.2017, 14:07:13
Poliittinen vainohan tämä on.

Jos on alkoholiongelmainen, tietää että media ja poliittiset viholliset seuraa jokaista liikettä, niin saa kyllä olla todella todella tyhmä jos menee kaatokännissä eduskunnan kahvilaan.

Jos alkoholi ei sovi, pitää kyetä olemaan ilman, tai käyttää sitä niin yksityisesti ettei muut näe. suosittelen ensimmäistä vaihtoehtoa Hakkaraiselle.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

JJohannes

Quote from: Hohtava Mamma on 19.12.2017, 14:06:33
Quote from: JJohannes on 19.12.2017, 13:44:08
Sinua on suudellut joku työkavereistasi väkisin suulle kesken esim. osaston viikkopalaverin?

Siihenhän tämä vertautuu. Veera Ruoho oli työpaikallaan työtehtävissä, työpaikan kokouksessa, ja yhtäkkiä hänen työkaverinsa ilmestyy paikalle umpihumalassa ja suutelee häntä suulle. Kuinka monessa firmassa tällaiseen käytökseen suhtauduttaisiin niin, että "no, eihän pienestä pususta kukaan rikki mene, kyllähän näitä sattuu"?

Kyllä, työpaikalla ja muiden työkavereiden nähden. Kyseessä on eräänlainen "teuvo" hänkin, tykkää pusutella kaikki kun on tietynlaisessa mielentilassa. Se on kaikkien mielestä sangen vastenmielistä, että tyyppi on teuvo mutta hän on kuitenkin meidän teuvo. Ja kaveria ei jätetä.

Aika erikoinen työpaikka. Kaikilla työpaikoilla, missä minä olen ollut, tuollaista tyyppiä tuskin enää seuraavana aamuna, tai enää koskaan, nähtäisi työpaikalla. En tiedä viittaatko "tietynlaisella mielentilalla" siihen, että työkaverisi tapaa olla juovuksissa työpaikallaan mutta olen tosiaan myös todistanut tällaisia pikapotkuja henkilölle, joka tuli kännissä ja pari tuntia myöhässä eräänä aamuna töihin. Ei näkynyt sen koommin.

Roope2

Pari mieleen tullutta asiaa:

1)   Ehkä Timo Haapalan kannattaisi kerrata Tamminiemen pesänjakajien tapahtumia, ennenkuin vaatii Teukan eroa.

2)   Jos joku nainen menisi huomenna tekemään rikosilmoitusta työkaverista, joka viime perjantain  pikkujouluissa humalassa tuli väkisin suutelemaan, niin rikosilmoituksen vastaanottaja mielessään ylpeänä ajattelisi, että tämä on juuri sitä olennaisinta työtä, jota varten hain Tampereelle opiskelemaan ja jota tekemällä olemme kulkemassa kohti oikeudenmukaisempaa ja turvallisempaa yhteiskuntaa.
"Koulussa menestyminen on vain siitä kiinni, kuinka paljon ja miten teet töitä. Oma asenne vaikuttaa tosi paljon."

Maryam Imtiaz, Pakistanista 13-vuotiaana Suomeen muuttanut Aalto-yliopiston opiskelija

JJohannes

Quote from: Roope2 on 19.12.2017, 14:14:15
2)   Jos joku nainen menisi huomenna tekemään rikosilmoitusta työkaverista, joka viime perjantain  pikkujouluissa humalassa tuli väkisin suutelemaan, niin rikosilmoituksen vastaanottaja mielessään ylpeänä ajattelisi, että tämä on juuri sitä olennaisinta työtä, jota varten hain Tampereelle opiskelemaan ja jota tekemällä olemme kulkemassa kohti oikeudenmukaisempaa ja turvallisempaa yhteiskuntaa.

Mikä sitten on oleellista työtä? Minusta fyysiseen koskemattomuuteen kohdistuvat rikokset, kuten murhat, raiskaukset, pahoinpitelyt ja ahdistelut, ovat vakavimpia rikoksia. Vasta niiden jälkeen tulevat taloudelliset rikokset, kuten ryöstöt, kavallukset, varkaudet, murrot, veropetokset, huumerikokset jne.

pikkujorma

Muille puolueille annettiin nyt hyvä tilaisuus lyödä persuja. Varmaan eduskunnan naisverkosto ja kokoomuksen edustajat on kehoittanu Ruohoa tekemään rikosilmoituksen. Kyllä se hölmöily lopulta menee ihan vaan Hakkaraisen piikkiin. Turha siitä kaikkia persuja on syyttää.
Hakkarainen voi saada sakot, mutta pahimmassa tapauksessa Ruoho ei ole tyytyväinen tuomioon vaan valittaa siitä ja show jatkuu. Eikö Toimi Kankaanniemi jääny sairaslomalle kun jäi kiinni härskeistä teksiviesteistä. Ei muuta kuin Hakkarainen puolen vuoden sairaslomalle, masennuksen takia tai mitä syytä nyt keksii. Voisin kuvitella että miestä hävettää jonkin verran. Nyt sai eduskunnan naiset syyn osalistua me too kampanjaan ja vaatia nollatoleranssia seksuaaliseen ahdisteluun.
Joutuhan Kanervakin lähtemään ja Kankaanniemi vaikka ei muuta tehny kuin muutaman härskin tekstiviestin lähetti. Tai ei lähtemään mutta luopumaan asemastaan ja tyytymään puolueeessaan rivimiehen osaan.

joniq

Hakkaraisen käytös on tietenkin täysin tuomittavaa, eikä Hakkaraista olisi pitänyt raittiuslupauksista huolimatta ottaa ehdokkaaksi viime vaaleissa. On vaikea mennä kännisen pään sisään mutta uskon että taustalla oli Veera Ruohon loikkaus kokoomukseen . En usko että kohteeksi valikoitui Ruoho aivan sattumalta. Ehkä tilanne assosioitui Hakkaraisen päässä Juudaksen suudelmaan. Ruoho on oikeasti todellinen kiipijä joka käytti , kuten kaikki uuvatit , Perussuomalaista puoluetta vain ponnahduslautana oman edun tavoittelussa. En ole varma etteikö näitä kiipijöitä olisi persuryhmässä edelleen.