News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2017-11-13 Porvoo: Isä puukotti 3-vuotiaan kuoliaaksi leikkipuistossa

Started by jahve, 13.11.2017, 10:40:58

Previous topic - Next topic

Korpitutkija

..Sillä sen ihmisen, joka aina ja kaikessa tahtoo menetellä oikein, on pakko joutua häviöön niiden monien joukossa, jotka eivät tee samoin. ..
Machiavelli

Niobium

Antaa mennä. Ikuinen maahantulokielto ehtona.

Tuskin siirretään, Ranskassa lyödään luuri kiinni heti kun tajuavat millaisesta roskaläjästä on kyse.
"Varmaan jokaisen venäläisen äidin suurin unelma on synnyttää lisää lapsia tulevaisuuden juoksuhautoihin laittamaan käsikranaatti leuan alle ja vetämään sokka irti. Korvaukseksi saa säkillisen perunoita. " (Jäsen Hohtis.)

Jorma M.

Ehkä anomukseen voisi liittää tiedoksi

- miehen someen postaamat (suomalaisvaimon rahoittaman) urheiluauton lukemattomat kuvat
- tarkat tiedot siitä miten veitsi katkesi kolmevuotiaan kallon sisään

Vinkki viranomaisille: laskekaa jäbästä aiheutuvat vuosittaiset kulut ja tarjotkaa puolilla kustannuksilla Venäjälle vartioitavaksi.
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

RP

Quote from: Korpitutkija on 02.02.2022, 13:45:11
Haluaa siirron Ranskaan kärsimään tuomionsa loppuun.

http://la1ere.francetvinfo.fr/condamne-a-perpetuite-en-finlande-un-antillais-demande-son-transferement-en-france-1217443.html
Saman jutun perusteella Suomeksi MTV:n kautta. Kärsii rasismista vankilassa. Ei ole päässyt tappamansa tyttären haudalle.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/porvoossa-pienen-lapsensa-murhannut-mies-haluaa-siirron-suomesta-ranskaan-kertoo-ranskalaismedia-koen-vankilassa-rasismia/8349760
Täytyy sanoa, että kun luki Michael Penttilän (Os. Lindholm) kutsuneen häntä mustaksi apinaksi, niin mielesäs kävi, etteikö näille kahdelle voisi järjestää yhteistä selliä...

QuoteKokenut rasismia
Vankilassa Cherchel on saanut psykoterapiaa. Hän kuitenkin kokee, että terapia ei ole auttanut häntä, ja terapeuttikin on hänen mukaansa ollut tuomitseva häntä kohtaan.

– Yritän parantua, mutta se ei ole helppoa. Minulla on vaikeuksia nukkua ja olen emotionaalisesti hallitsematon. Minulla ei ole sataprosenttista hallintaa tunteisiini.

Cherchel kertoo ranskalaismedian haastattelussa, että hän on kohdannut Helsingin vankilassa rasismia.

– Joskus valitan paljon saadakseni sen, mikä minulle kuuluu. Näen, että muut onnistuvat saamaan enemmän asioita kuin minä. En tiedä johtuuko se ihonväristäni, rikoksestani? En tiedä. Mutta näen vankilassa rasismia.

Lisätty Hommaforumin sääntöjen edellyttämä lainaus uutisesta.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

M.K

Quote from: RP on 07.02.2022, 20:35:20
Quote from: Korpitutkija on 02.02.2022, 13:45:11
Haluaa siirron Ranskaan kärsimään tuomionsa loppuun.

http://la1ere.francetvinfo.fr/condamne-a-perpetuite-en-finlande-un-antillais-demande-son-transferement-en-france-1217443.html
Saman jutun perusteella Suomeksi MTV:n kautta. Kärsii rasismista vankilassa. Ei ole päässyt tappamansa tyttären haudalle.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/porvoossa-pienen-lapsensa-murhannut-mies-haluaa-siirron-suomesta-ranskaan-kertoo-ranskalaismedia-koen-vankilassa-rasismia/8349760
Täytyy sanoa, että kun luki Michael Penttilän (Os. Lindholm) kutsuneen häntä mustaksi apinaksi, niin mielesäs kävi, etteikö näille kahdelle voisi järjestää yhteistä selliä...

"Black macaque".

Melkein jopa aloin pitämään tätä Penttilää sankarina, josta on kerrankin jotain hyötyä ja tiukassa paikassa tekisi varmaan asianomistajille palveluksen. Mutta luonne ei taivu tällaiseen fanittamiseen millään.

Jaska Pankkaaja

En tiedä mutta voihan se olla ettei Ranskalaisen vankilan epäilemättä varsin värikkäänmonikulttuurinen asiakkaistokaan erityisesti fanita 3 vuotiaan lapsen murhaajaa. Lisko-osastotkin voivat olla siellä pienempiä ja pamput suurpiirteisempiä kaikenlaisten lapsenmurhaajalle sattuvien ikävien mutta kivuliaiden sattumusten suhteen. Bon voyage vaan sanon minä.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Huolestunut Kansalainen

Quote from: Jaska Pankkaaja on 07.02.2022, 20:55:13
En tiedä mutta voihan se olla ettei Ranskalaisen vankilan epäilemättä varsin värikkäänmonikulttuurinen asiakkaistokaan erityisesti fanita 3 vuotiaan lapsen murhaajaa. Lisko-osastotkin voivat olla siellä pienempiä ja pamput suurpiirteisempiä kaikenlaisten lapsenmurhaajalle sattuvien ikävien mutta kivuliaiden sattumusten suhteen. Bon voyage vaan sanon minä.

Portaissa kaatuminen sattuu vain kerran, mutta rasismin jäljet ovat ikuiset.  :roll: Sinne vaan ja maahantulokielto perään. Emme jää kaipaamaan.
Mursu: "Siis vertaatko ihan tosissasi sitä, että amerikkalaiset lopettivat toisen maailmansodan atomipommeilla säästäen siten satojen tuhansien elämän siihen, että natsit murhasivat miljoonia juutalaisia ja valloittivat noin kymmenen itsenäistä valtiota?"
Kekkeruusi: "Kyllä se on täysin oikeudenmukainen näkemys."

Outo olio

Quote from: RP on 07.02.2022, 20:35:20
Kärsii rasismista vankilassa. Ei ole päässyt tappamansa tyttären haudalle.

Lakimieskö lie keksinyt nuo selitykset, vaiko ihan itse.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Skeptikko

Väite: Sarjakuristaja solvasi Nicolas Chercheliä apinaksi vankilassa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/73b39f52-f961-4bfb-b32e-2dc04529f253

Ranskalaismedia Franceinfo on haastatellut leikkipuistossa Porvossa lapsensa vuonna 2017 murhannutta Nicolas Mathieu Chercheliä.
...
Haastattelussa Chercel puhuu surmasta ja kertoo myös kokeneensa vankilassa rasismia. Hän kertoo lehdelle, että sarjamurhaaja Michael Penttilä olisi kutsunut häntä "mustaksi apinaksi". Hän kokee saavansa eri kohtelua kuin muut, mutta ei osaa suoraan sanoa, johtuuko se ihonväristä vai hänen rikoksistaan.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Luotsi

QuoteHaluaa siirron Ranskaan kärsimään tuomionsa loppuun.

Kannatetaan!

1. Päästään eroon ällöstä
2. Säästö > 200€ / vrk
3. Ranskassa istutaan ns elinkautista kauemmin: Inmates jailed for life are required to serve a safety period of 18 to 22 years before they become eligible for parole https://en.wikipedia.org/wiki/Life_imprisonment_in_France
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Niobium

Aivan sama. Molemmat tapaukset ovat sellaisia, että ei tule ikävä. Venäjän erämaihin ostopalveluna.
"Varmaan jokaisen venäläisen äidin suurin unelma on synnyttää lisää lapsia tulevaisuuden juoksuhautoihin laittamaan käsikranaatti leuan alle ja vetämään sokka irti. Korvaukseksi saa säkillisen perunoita. " (Jäsen Hohtis.)

simppali

QuoteCherchel kertoo ranskalaismedian haastattelussa, että hän on kohdannut Helsingin vankilassa rasismia.

– Joskus valitan paljon saadakseni sen, mikä minulle kuuluu. Näen, että muut onnistuvat saamaan enemmän asioita kuin minä. En tiedä johtuuko se ihonväristäni, rikoksestani? En tiedä. Mutta näen vankilassa rasismia.

Olio joka tappaa lapsen, tässä tapauksessa oman lapsensa..lyömällä veitsen tms. oman lapsen kallon luiden läpi inisee rasismista vankilassa. En tuntisi minkäänlaisia tuntemuksia, jos tämä oman lapsensa murhannut siirrettäisiin Riihimäelle osastolle C3, kai D puoli on vielläkin olemassa, jossa lusivat tämän murhaajan kaltaiset pervot..eli jälkimmäinen on kaikenlaisen kikkelin heiluttajien turvatalo, edellisellä mainitulla osastolla kykkivät pahimmat.
Kun painuvi päät muun kansan, maan,
Me jääkärit uskoimme yhä.

DuPont

Iltasanomien uutinen tuosta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008596162.html
QuotePorvoolaisessa leikkipuistossa 3-vuotiaan tyttärensä vuonna 2017 kuoliaaksi puukottanut Nicolas Mathieu Cherchel kertoo ranskalaisen Franceinfo-kanavan haastattelussa haluavansa siirron ranskalaiseen vankilaan. Karibialais-ranskalainen Cherchel istuu parhaillaan murhasta ja muista rikoksista saamaansa elinkautista tuomiota Helsingin vankilassa.

Lue lisää: Lapsensa leikkipuistossa murhanneen ranskalaisisän elinkautistuomio jäi voimaan – korkein oikeus ei ottanut juttua käsittelyyn

Puhelimitse tehdyssä haastattelussa Cherchel kertoo muun muassa arjestaan vankilan "lisko-osastolla". Tällaisille erikoisosastoille sijoitetaan Suomen vankiloissa muun muassa niitä vankeja, joiden turvallisuus voisi olla uhattuna normaalilla osastolla.
Pakko sanoa, että mitä tahansa, kunhan ei jää Suomeen.
Luultavasti jää!

Blanc73

QuoteCherchel kertoo ranskalaismedian haastattelussa, että hän on kohdannut Helsingin vankilassa rasismia.

– Joskus valitan paljon saadakseni sen, mikä minulle kuuluu.
Hänelle kuuluisi kuolemantuomio teostaan. Ei sitä voi kaunistella.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Viimeinen linja

Ero, riita tai mikä vaan. Miten kolme vuotias lapsi liittyy näihin, on asioita mitä ei voi hyväksyä tai antaa anteeksi. En kannata kuolemantuomiota, en siksi että olisin hyvä ihminen vaan siksi että ikuinen vankeus on pahempi ja siten sopivampi.

Faidros.

Kuolemantuomio olisi kyllä validi näissä tapauksissa, missä näyttö on täysin aukoton, varsinkin 3-vuotiaan lapsenmurha, missä uhrilla ei ole voinut olla juuri muuta osuutta kuin pelko syyllistä kohtaan.
Täysin käsittämätön rikos, jossa herkästi tulee mieleen rodulliset ominaisuudet, mm empatiakyvyn puute, täysin sivullisen kohdalla.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Faidros.

Quote from: Viimeinen linja on 08.02.2022, 10:26:32En kannata kuolemantuomiota, en siksi että olisin hyvä ihminen vaan siksi että ikuinen vankeus on pahempi ja siten sopivampi.

Mutta ei suomenoloisissa hotellitason vankiloissa, sekä varsinkin nykyisen mediakulttuurin aikakaudella, missä murhaajista ja massamurhaajista(huumediilerit) tehdään tv- ja elokuvasankareita! >:(
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Pkymppi

Quote from: Faidros. on 08.02.2022, 10:54:02
Kuolemantuomio olisi kyllä validi näissä tapauksissa, missä näyttö on täysin aukoton, varsinkin 3-vuotiaan lapsenmurha, missä uhrilla ei ole voinut olla juuri muuta osuutta kuin pelko syyllistä kohtaan.
Täysin käsittämätön rikos, jossa herkästi tulee mieleen rodulliset ominaisuudet, mm empatiakyvyn puute, täysin sivullisen kohdalla.

Olen eri mieltä.
Minulla on empatiakykyä ymmärtämään tätä tekijää, osittain juuri samalla perusteella kuin sinä hänet tuomitset. Minun mielestä hän on ensimmäinen uhri:
Suomessa erotilanteessa alkaa kiista lapsesta, mikään ei suju miehen edun mukaisesti, mies joutuu telaketjun alle ja mieheltä viedään kaikki, miehellä ei ole mitään oikeuksia.
Minun mielestä tämän feministisen telaketjun tarkoitus on raadollista, tarkoitus murtaa miehen mieli ja saada hänet suistumaan raiteltaan.
Näitä sattuu jatkossakin, niin kauan kuin Suomessa  miehen oikeudet erotilanteessa  on nollan arvoiset.

-PPT-

Tämähän on se äijä jolla oli niitä someprofiilikuvia joissa hän oli rakkaan autonsa vieressä. Niistä kuvista oikein näki että se auto oli todellinen silmäterä hänelle.

Tosin, hänen vaimonsa oikeasti omisti sen auton ja erotilanteessa otti pois. Kyllähän nyt tosimiehen mieli vähemmästäkin murtuu.  :facepalm:

Faidros.

Quote from: Pkymppi on 08.02.2022, 11:48:29

Olen eri mieltä.
Minulla on empatiakykyä ymmärtämään tätä tekijää, osittain juuri samalla perusteella kuin sinä hänet tuomitset. Minun mielestä hän on ensimmäinen uhri:
Suomessa erotilanteessa alkaa kiista lapsesta, mikään ei suju miehen edun mukaisesti, mies joutuu telaketjun alle ja mieheltä viedään kaikki, miehellä ei ole mitään oikeuksia.
Minun mielestä tämän feministisen telaketjun tarkoitus on raadollista, tarkoitus murtaa miehen mieli ja saada hänet suistumaan raiteltaan.
Näitä sattuu jatkossakin, niin kauan kuin Suomessa  miehen oikeudet erotilanteessa  on nollan arvoiset.

Okei. Jos Suomessa on huono laki, tai laintulkinta , se sallii 3-vuotiaan lapsen tappamisen!11!

Jos jotenkin oikein tästä ymmärrän, niin jäädessäsi mielestäsi epäoikeudelliseen asemaan kuvitteellisessa lapsen huoltajuuskiistassa, olet oikeutettu tappamaan 3v LAPSEN!?
Mies oli aiemmin tuomittu jo lapsenryöstöstä(sama lapsi ja karibialle), joten tuomittu ei ole todellakaan ensimmäinen uhri! :facepalm:
-Matthew B.Crawford-

Niobium

Quote from: Pkymppi on 08.02.2022, 11:48:29

Olen eri mieltä.

Tämä on tullut koettua. Lastenvalvoja oli todella inhottava minua kohtaan. Kun yritin kysyä jotain tarkentavaa, niin hän suoraan käski minua olemaan hiljaa. En luota lastenvalvontaan pätkän vertaa. Vilja Eerikan tapaus oli jo niin täydellisen uskomaton tapaus lastensuojelun kannalta, että siinä kiteytyi koko tilanne.

En kuitenkaan pysty millään tavalla pysty käsittämään näitä olentoja, jotka pystyvät kohtelemaan lapsia näin vaikka kuinka vituttaisi. Omaehtoinen ratkaisu olisi ollut ihan suotavaa tai sitten muutto Ranskaan uutta elämää rakentamaan.

Lisko-osasto on oikea paikka näille. Ei kuolemanrangaistusta vaan mahdollisimman karu selli ja yksinäisyys vuodesta toiseen ilman valitusoikeutta. Ei yhteistä kieltä vartijoiden kanssa ja jatkuva pelko siitä, että joku perheellinen moposetä sattuu vahingossa samaan matkaselliin.

Jos tämä oma elämänsä sankari tosiaan saa siirron Ranskaan, niin antaa mennä. En usko, että sielläkään löytyy yhtään ymmärrystä tällaiselle otukselle, päinvastoin.

Nuivinator

Jos tuollainen siirto toteutuu, alkaako matka sinne matkasellin kautta?

Ja juu, kyllä se kolmivuotias oli täysin syytön siihen, että tuleva ex-vaimo ei antanut autoaan tulevalla murhaajalle.
Nimitys paperiton laittomasta maassaolijasta on kuin kutsuisi huumediileriä paperittomaksi farmaseutiksi tai myymälävarasta kuitittomaksi asiakkaaksi.

Kemolitor

Quote from: DuPont on 08.02.2022, 04:42:22
Iltasanomien uutinen tuosta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008596162.html
QuotePorvoolaisessa leikkipuistossa 3-vuotiaan tyttärensä vuonna 2017 kuoliaaksi puukottanut Nicolas Mathieu Cherchel kertoo ranskalaisen Franceinfo-kanavan haastattelussa haluavansa siirron ranskalaiseen vankilaan.
Pakko sanoa, että mitä tahansa, kunhan ei jää Suomeen.
Luultavasti jää!

Eipä kuitenkaan jäänyt:
MTV:n tiedot: Porvoossa lapsensa murhannut mies siirrettiin vankilaan Ranskaan – halusi itse päästä ulkomaille suorittamaan tuomionsa loppuun

MTV Uutisten tietojen mukaan Porvoossa pienen lapsensa murhannut ja elinkautiseen vankeuteen tuomittu Nicolas Mathieu Cherchel on siirretty vankilaan Ranskaan. Cherchel halusi itse päästä kotimaahansa Ranskaan suorittamaan loput tuomiostaan. Lopulta siirto onnistui viime syksynä.
-----
Cherchel suoritti elinkautista vankeusrangaistustaan Helsingin vankilassa Sörnäisissä. Hän yritti pitkälti yli vuoden ajan saada siirtoa vankilaan Ranskaan.

Cherchel oli sijoitettuna Sörkässä samalle osastolle muun muassa Helsingin huumepoliisin ex-päällikön Jari Aarnion, sarjakuristaja Michael Penttilän ja murhatun Vilja Eerikan isän Touko Tarkin kanssa.
------
MTV Uutisten tietojen mukaan Cherchel siirrettiin vankilaan Ranskaan viime syksynä. Nyt Cherchelin vankila-ajasta vastaavat Ranskan viranomaiset ja hän suorittaa elinkautisen vankeustuomionsa loppuun Ranskan lakien mukaan.
-----
Koko juttu:
MTV:n tiedot: Porvoossa lapsensa murhannut mies siirrettiin vankilaan Ranskaan – halusi itse päästä ulkomaille suorittamaan tuomionsa loppuun

jmk

Quote from: Kemolitor on 22.03.2023, 08:42:05
MTV Uutisten tietojen mukaan Cherchel siirrettiin vankilaan Ranskaan viime syksynä. Nyt Cherchelin vankila-ajasta vastaavat Ranskan viranomaiset ja hän suorittaa elinkautisen vankeustuomionsa loppuun Ranskan lakien mukaan.

Hyvä, ei tule ikävä. Sitä paitsi:
Inmates jailed for life are required to serve a safety period of 18 to 22 years before they become eligible for parole.
https://en.wikipedia.org/wiki/Life_imprisonment_in_France

Uuno Nuivanen

Hämmästyttävää että Hölmölä raatsi luopua noin ilmeisen arvokkaasta kultamunasta.  ???

Vankiloissa kai tarvitaan tilaa yhä uusille sisään tunkeville työperäisille.

Niobium

Hemmetin hyvä, ei tule ikävä.

18-20 vuotta täydessä liskosellissä varmaan harmittaa, kun ei pääse edes tyttärensä haudallaan käymään. Kunhan vain saa puhua vartijoiden kanssa samaa kieltä ja täyshoito. Jos siellä on sellainen kuri, kuten ajattelen, niin täysi eristys ja kerran päivssä tunti ulkona. Ranska osaa kyllä nämä jutut.

Toivottavasti ottivat biometriset tunnisteet talteen, että jos jantteri yrittää joskus ryömiä takaisin, niin rajavartiolaitos voisi käskyttää palaamaan takaisin.

Betonikostaja

Tämä mokkakorvahan ulisi jossain haastattelussa siitä, kun Michael Penttilä oli kutsunut häntä mustaksi apinaksi.

Ehkä rassismi sai moniosaajan jättämään Suomen.
Itä-Helsinki, täynnä mutiaiset
Itä-Helsinki, sinä maksat kaiken

--------------

Täytän TT2 on time
Toimeentulotuki on aina on time
Asumistuki on aina on time
Kuka pistää paremmaksi this time?

--------------

Jokainen matu maksaa miljoonan.

Lalli IsoTalo

Olen usein miettynyt missä kulkee  saatanallisuuden ja ihmisyyden raja. Onko se esikoisen heittämisessä molokin tuliseen kitaan, vai oman 3-vuotiaan tyttären murhassa? 

Älä turhaan vastaa, menisi kuitenkin spaghetti-osastolle.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

-PPT-

Taisin jo aiemmin mainitakin mutta mainitaan vielä kerran että ilmeisesti eroriidassa kamelin selän katkaisi että mieheltä vietiin pois rakas auto joka kuitenkin oli vaimon nimissä.

SatuSetä

Quote from: Betonikostaja on 22.03.2023, 19:54:09
Tämä mokkakorvahan ulisi jossain haastattelussa siitä, kun Michael Penttilä oli kutsunut häntä mustaksi apinaksi.

Ehkä rassismi sai moniosaajan jättämään Suomen.

Vaikken juurikaan väkivallasta perusta, niin Penttilän kanssa samaan selliin sopisi monikin uutisoinnista tuttu heppu. Ihan vain varmuuden vuoksi, ettei ylpeys käy liian suureksi sitten vapauden koittaessa tai kaipuu takaisin...
Kissat on koiria ja hauki on kala, joka tekee pesän puuhun.