News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2017-09-24 IL: Vihreät nostaisi kiintiöpakolaisten määrän heti 2 500 ihmiseen

Started by anatall, 24.09.2017, 14:35:01

Previous topic - Next topic

MW

Minä haluan turvapaikanhakijat vihreiden ja muiden "suvaitsevien" koteihin. Suvaitsevaisuus alkaa yksilöstä, ei yhteisistä varoista.

Kotouttakaa siinä sitten.

Tuomas3

Nyt Vihreät menettivät monta ääntä voiman pimeältä puolelta, koska Tytti Tuppurainen on nokittanut jo vähän aikaa sitten 10000 pakolaiseen ja pimeimmät tyypit siirtyvät demarien palvojiin. Kaiken lisäksi SDP omaa sharian kannatajan Husu Husseinin jokerikorttina. Vihreiden pitää äkkiä luvata nostaa kiintiö 10001:en muslimimiespakoloiseen ja lisäksi luvata turva kaikille salakuljetetuille puurosta parkujille plus kaupan päälle pakkolunastaa jo kertaalleen luvattu Sipilän koti afgaaniukoille.

Eisernes Kreuz

Quote from: MW on 26.09.2017, 22:03:07
Minä haluan turvapaikanhakijat vihreiden ja muiden "suvaitsevien" koteihin. Suvaitsevaisuus alkaa yksilöstä, ei yhteisistä varoista.

Kotouttakaa siinä sitten.

Siinä tosiaan aito suvaitsevaisuus punnittaisiin.

Toisten rahoilla on toki niin helppoa suvaita.

Muistelen, että Britanniassa oli nykyisen kansainvaelluksen alkuaikoina jonkinlainen julkisuuden henkilöiden kampanja, jossa he lupautuivat ottamaan pakolaisia luokseen asumaan. Kukaan ei tiettävästi ottanut.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

Shemeikka

Jos laskeskellaan mahdollisia kiintiöitä, niin mielestäni 666 pakoloista olisi kuvaava ja symbolinen määrä.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

qwerty

"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell