News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Antti Rinne kehottaa synnytystalkoisiin, Liisa Jaakonsaari pitää sitä natsismina

Started by Jaakko Sivonen, 23.08.2017, 15:50:14

Previous topic - Next topic

sivullinen.

Finnish Politician Tells Women 'Be Patriotic, Have More Babies' As Birth Rates Crashes To 150 Year Lows
Sep 20, 2017

For years, the Japanese government has been desperately trying to encourage its citizenry to have more sex to combat the collapsing demographics the nation faces, trying guilt (blasting their "sexual apathy") and punishment (imposing a "handsome tax" to make lief more even for ugly men), to no avail.

Now it appears Finland is suffering a similar fate. As Bloomberg reports, Finland, a first-rate place in which to be a mother, has registered the lowest number of newborns in nearly 150 years.

[...]

http://www.zerohedge.com/news/2017-09-19/finnish-politician-tells-women-be-patriotic-have-more-babies-birth-rates-crashes-150

Jätän mielipiteen muodostamisen tästä muiden tehtäväksi.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

MW

Olen kolmella mielestäni kantanut cortextini kekoon, vailla natseilua. Jaakonsaari saa painua. Rinteestä perustamatta.

sologdin

Jos en muitten kanssa mennä saa, kai yksinäni mennä saan.

Jaksuhali

Varmaan Ylen A2 Lisääntymis-iltakin oli natsismia?
QuoteEikö enää haluta? Alkuvuonna Suomessa kuoli enemmän ihmisiä kuin syntyi. Sortuuko Suomi sukupuuttoon? Mistä lapsikato johtuu ja mihin se johtaa? Suomen suurin keskusteluohjelma etsii syitä, seurauksia ja ratkaisuja.

Saan päänsärkyä julkisesta keskustelusta tässä aiheessa. Välillä alhainen syntyvyys on ongelma, eikä muistaakseni tuossa A2-illassa kukaan esittänyt sellaista, että maailman pelastamiseksi suomalaisten pitääkin kuolla sukupuuttoon. Harmi kun eivät olleet kutsuneet Linkolaa.

Toisaalta taas asenteet ovat kauhean kovat ja tuomitsevat esim. kotiäitejä kohtaan. Juhana Vartiainen sanoi Ylellä kotihoidontuesta, että "käytännössähän se on matalasti koulutettujen naisten kansalaispalkka. Kyllähän siellä kotona on vain mukavaa olla", mikä oli minusta todella ylimielistä ja lapsia, lapsiperheitä ja lastenhoitoa työnä halveksivaa.

Mitä pöyristyttävää tai natsistista on sanoa, että tehkää ihmiset lapsia, se on hieno juttu myös yhteiskunnalle? Ei ole kyse siitä, että yhteiskunnan täytyisi painostaa ihmisiä mihinkään, vaan moni tällä hetkellä haaveilee suuremmasta lapsiluvusta kuin mitä itsellä jo on. Luin Väestöliiton jostain tutkimuksesta tästä mutten pikakuukkeloimalla löytänyt.

Ei näistä poliitikkojen aivopieruista muuta logiikkaa löydä kuin sen täällä jo monesti mainitun, että jostain käsittämättömästä syystä kehitysmaalaisten on lisääntyminen hyvä, suomalaisten huono.

guest14935

Quote from: sivullinen. on 20.09.2017, 22:30:44

Jätän mielipiteen muodostamisen tästä muiden tehtäväksi.
Tuonne kyllä voisi olla kommentoitavaa kommentteihin. Itse olen jo rekisteröitymiset päättänyt jättää, en ymmärrä kulttuuria jossa jokapaikassa portti. Olen siis semmonen suvakki.
Nythän ollut juttua että irakilaisilla olisi pieni pili, kovasti naiset silti pitää, josko voisi tehdä kulttuurivaihdon jossa vaihettaisiin miehiä japanista ja suomesta? Ensin syöttää juttua että ovat kovia sotimaan ja että nyyhnyyh merikin siellä välissä.
Jos siis olisi media muuta kuin tuhoamassa maata niin eiköhän tää toimisi. Alkasivat naistenlehdet eli nykyisin kaikki, kehumaan tulijoita jne.
Japanilaisilla olisi omilla rahoillaan ostetut merkkituotteet, ne oikeasti tekisi töitä jne. Suomalaisetkin tekee töitä kun käsketään ja sanovat että siellä valkoinen sikanen oisi suosittu. (Voisi jokunen muukin maa sopia samaiseen.)

Golimar

QuoteDemarimepin mukaan liberaalia moskeijaa on toivottu mutta nyt vihataan.
– Islamofobia muistuttaa yhä enemmän juutalaisvainoja, Euroopan parlamentin jäsen Liisa Jaakonsaari (sd.) kirjoittaa Facebookissa.

Hän on linkannut saksalaisjulkaisuun, joka kertoo Berliiniin moskeijan perustaneen naisen uhkailusta.

– Berliiniin on suunnitteilla liberaali moskeija, mutta sen perustaja, naispuolinen imaami on saanut niin paljon tappouhkauksia, että hän joutuu turvautumaan poliisien suojeluun.

– Liberaali moskeija, naispuolinen imaami – tätähän on toivottu, mutta nyt vihataan, Jaakonsaari toteaa.

https://www.verkkouutiset.fi/sdpn-liisa-jaakonsaari-islamofobia-muistuttaa-yha-enemman-juutalaisvainoja-67375/

Jaa, tämä olikin julkaistu 02.07.2017 mutta ei se poista Jaakonsaaren kieroutuneisuutta.

Mehud

^Liberaali moskeija tarkoittaa sitä, että naiset voivat tulla sinne vapaaehtoisesti leikkauttamaan tyttäriensä klitorikset. Se tarkoittaa myös sitä, että siellä voi lapsivaimoutua ilman ulkopuolista painostusta. Islamilainen liberaalius tarkoittaa "kaupallistettua" islamia, joka näennäisesti tekee islamista yhteiskuntakelpoisen uskonnon. Kuitenkin pitää muistaa, että liberaali islam on eteen työnnetty aseeton kärki, joka tekee tilaa todelliselle islamille.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

pienivalkeapupu

Naispuolinen imaami? Mites Koraani suhtautuu asiaan? Kukaan edes tutkinut pyhiä kirjoituksia ao. kirjasta?
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."