News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Kysely - Miten halukas olet aktivoitumaan?

Started by vihapuhegeneraattori, 18.08.2017, 22:44:47

Previous topic - Next topic

Oletko valmis reaalimaailman aktivismiin (mielenosoitukset yms)

En, enkä tule olemaan
11 (10.5%)
Odottelen että tilanne menee pahemmaksi, mutta sitten kyllä (I promise)
12 (11.4%)
Odotan kun muut menee edeltä
18 (17.1%)
Kyllä
43 (41%)
Kanada
21 (20%)

Total Members Voted: 105

Voting closed: 21.08.2017, 22:47:07

J. Lannan haamu

Aktivoituminen on parasta siten, että sivistää itseään, ottaa asioista selvää, tutustuu eurooppalaisiin ja amerikkalaisiin älykköihin ja kaikista tärkein, alkaa harrastamaan nyrkkeilyä tai painia.

Ja 6.12 on itsestäänselvyys. Kaikille.

Millään mielenosoituksella ei ole mitään virkaa tässä maassa ja kulttuurissa. Ei ei ei.

Edit. Paitsi tietty sillä itsenäisyyspäivän marssilla..

Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Tabula Rasa

Sama se minkälaista kuntoilua, kunnonkohotus tekee hyvää kaikille.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

K.L.O

Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 19.08.2017, 00:30:38
Aktivismin onnistumisen ensimmäinen ehto on, sitä nykyisin harjoittavien pellejen siirtyminen takavasemmalle merkittävissä määrin suosiolla. Silloin mukaan voi tulla tavallisia ihmisiä.

Tällä täysillä mukana. Joukkojen määrä kadulla ratkaisee ja hörhöjen vähyys eturivissä.

Moneltako?

guest14935

Quote from: hulaq on 18.08.2017, 22:53:28
Sallittu kysely, pysytään kuitenkin kommenttien osalta taas rajoissa. Turku-case oli kova kolaus meille kaikille ja haluttais sanoa sitä ja tätä mutta tsempataan nyt, me ollaan parempia kuin terroristit tai vihapuhujat.
Etujoukkoihin en ole kykenevä, jollei joku kanna tms. ensimmäisten kilometrien jälkeen, missä tapauksessa lupaan lähteä, mutta mikäli aktiiveja tarvitaan niin olettaisin että 1001 riittäisi. Jokaisella "kansanedustaja"lle omat jotka kertoo että nyt muutetaan maa demokratiaksi. Tai sitten koitetaan uusia edustajia tahtoisko ne muuttaa. Missä vaiheessa tarvittaisiin uudet 1001. Melkein kaikki kansanvaltaa tahtoisi jos tietäisivät mitä se tarkoittaa. Muutospuolue kait jo kuopattu kun siitä mitään ei kuulunut ole jotenka toiveikas en ole asian suhteen, kalifaatti se on tulossa. Kellä lapsia, siirtäkää ne kauas pois, kellä ei niin lähtekää itse jos mahdollista.

Machine Head

Aktivoituminen monikulttuurisuuden vastustajana on vaikea laji, koska siinä saa helposti rasistin leiman loppuelämäksi. Mieli tekisi, mutta ei vaan pysty. :(

Noottikriisi

Olen jo vuosia rohkaistunut esittämään mielipiteitäni julkisesti. Jossain seurassa suoraan ja rohkeasti, jossain hillitysti ja sovinnollisesti.
Vaikka toimintani on ollut vähäistä ja merkityksetöntä niin olen aina ajatellut että on parempi tehdä edes jotain kuin ei mitään.

Olen osallistunut yhteen mielenosoitukseen, liityin tänä kesänä lopulta Perussuomalaisiin, vaikka luulin etten koskaan puoluepolitiikkaan sekaantuisi.

Yritän omalta osaltani olla edes pieni hiukkanen mukana luomassa sitä pinnan alla muhivaa kapinaa joka toivottavasti pian ylittää kriittisen massan ja purkautuu näkyville.
Luonnollisesti olen kasvattanut lapseni käyttämään omia aivojaan ja suhtautumaan kriittisesti valtamedian aivopesuun. Tämä on onnistunut hyvin.

En ole jaksanut käydä punttisalilla yli kuukauteen kun treenikaverina ollut poikani lähti armeijaan. Taidan tänään terästäytyä.

Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

mökkihöperö

Mielenosoituksessa öyhöttäminen ei auta mitään kun yritetään vaikuttaa rauhallisten suomalaisten mielipiteeseen. Keskustelemalla ja kirjoittamalla asiapohjalta pitää asia hoitaa. Itsekin vierastan kaikenlaista kiihkoilua. Tositoimet on sitten erikseen kun ei muu auta.  Kun kansalaisten yleinen hyväksyntä saadaan asialle niin katupartiot yms on ok. Tällähetkellä Odineista on vain haittaa kun suurin osa ihmisistä pitää niitä turhina mesoajina eikä halua kuulua samaan porukkaan = eivät äänestä nuivia kun yhdistävät nuivat odineihin ja toreilla leireiliöihin.  Sotatoimiin olen kyllä valmis jos tilanne eskaloituu mutta sekin kyllä käytännössä edellyttää että suurin osa kansaa hyväksyy sen jos aiotaan saada konkreettista tuloksia (islamisoitumisen pysähtyminen) mikään esim. 100 000 ihmisen porukkakaan ei riitä jos 5 miljoonaa suomalaista (ja poliisi ja armeija) pitää sitä pelkkänä twrroristijärjestönä eikä maanpuolustuksena. Sikäli näyttää tilanne paskalta että jos suomalaiset nyt kertakaikkiaanhaluavat tehdä maastaan kalifaatin niin minkäs sille voi.

HDRisto

Missä ja mikä on radikalisoitumisen ja aktivismin ero?.

Tabula Rasa

Quote from: HDRisto on 19.08.2017, 08:37:06
Missä ja mikä on radikalisoitumisen ja aktivismin ero?.

Riippuu keneltä kysyy. Vastaus on hyvin erilainen jos kysyt anarkomarkolta, valhemedialta, babylonin lampaalta, hommalaiselta tai tarranatsilta.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Eino P. Keravalta

Minä liimasin tarroja jo 1990-luvulla.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Tabula Rasa

guest8096

Eino P. Keravalta

Quote from: Tabula Rasa on 19.08.2017, 09:04:23
Quote from: Eino P. Keravalta on 19.08.2017, 08:56:39
Minä liimasin tarroja jo 1990-luvulla.

Millaisia?

En enää tarkkaan muista, mitä niissä luki, mutta ne olivat jotain anarkistien punapohjaisia tarroja, joissa oli musta teksti. Niissä kehoitettiin tekemään vähemmän töitä, että niitä riittäisi useammalle, otsikkona luki muistaakseni 'HIDASTA!' Elin tuohon aikaan anarkokommunistista vaihetta elämässäni - myöhemmin olen eheytynyt isänmaalliseksi roturealistiksi.

Minulla on kyllä jossain muistona yksi kappale tallessa, kirjoitan tekstin tänne jos tarra tulee vastaan.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kimmo Pirkkala

Äänestyksestä puuttuu vaihtoehto "olen jo aktivoitunut".

Reinhardt42

En todellakaan aio osallistua minkäänlaisiin miekkareihin tai muniinpuhaltelukulkueisiin, mielestäni ne ovat täysin turhaa itsensä nolaamista kun kerjätään psykopaattiselta valtiojohdolta armoa ja järkeä. Porukalta joka on suomalaisvastaisen kantansa lukinnut jo vuosia sitten.
Verta pakkiin-meininkiin voinkin sitten osallistua täysin rinnoin ja vailla omantunnon tuskia. Jälki on silloin rumaa mutta tulostakin syntyy.
Ei vaan ole realismia vielä vuosiin joten tyydyn myötähpeää tuntien seurailemaan sivusta kun ihmiset kuvittelevat lässytyksellä ja kynttilöillä nujertavansa mokukoneen.
Aika saatananmoista tiäksäämeininkiä.

Pyhä Olavi

Olen valmis ja tiedostan, että työpaikka menee alta julkisella sektorilla. Tosin erilaiset putket odottavat, joten ei enää merkitystä. Nettotappio noin 50 k€ per vuosi.

K.L.O

Quote from: Reinhardt42 on 19.08.2017, 09:48:12
En todellakaan aio osallistua minkäänlaisiin miekkareihin tai muniinpuhaltelukulkueisiin, ...
...
Verta pakkiin-...

...ihmiset kuvittelevat lässytyksellä ja kynttilöillä nujertavansa mokukoneen.

Eilisillan tapahtumien jälkeen ja illalla kuulemistani kommenteista lähipiirissäni, päättelen, että liikenteen ja veret seisauttava mielenosoitus keräisi ennennäkemättömät joukot ihmisiä mukaan ja yleisöksi. Määrät, jotka ylittäisivät kansainvälisen uutiskynnyksen.
Määrät, jotka herättäisivät muniinpuhaltelijat puhaltamaan rohkeasti kynttilänsä sammuksiin.

Pari tuntemaani muniinpuhaltelijaa kommentoi hätkähdyttävän raivokkaasti eilisiä tapahtumia.
Aikaisemmin ovat lähinnä hymyilleet verta pakkiin-puheille, ottamatta oikeasti kantaa.
Sama juttu tapaamieni opiskelijanuorten kanssa, mitta tuntuu olevan täynnä.

Kuten joku jo sanoi, järjestäjätahon on oltava sopiva vetämään kaikki mukaan. Sotaveteraaneista lähtien!

Eino P. Keravalta

Vastasin Kanada.

Koska kaikki riippuu niin monesta seikasta, kuten minkätyyppisestä aktivoitumisesta on kyse, ketä tai mitä vastaan aktivoidutaan, millä keinoin, koska, missä ja kenen kanssa..

Joissain tapauksissa kieltäytyisin ehdottomasti aktivoitumisesta kun taas joissain tapauksissa olisin ehdottomasti mukana.

Jollain pienellä tavalla olen jo joskus aktivoitunutkin. Olen esimerkiksi jakanut vaalimateriaalia postilaatikoihin, käynyt muutamassa mielenosoituksessa, kanniskellut vaalijulisteita telineisiin, kerännyt kannattajakortteja ja lahjoittanut rahaa nuivan asian puolesta sekä pyrkinyt vaikuttamaan niin erilaisten lehtien keskustelupalstoilla kuin kasvokkain ihmisten kanssa keskustelemalla.

Väkivaltaa en lähde harrastamaan. Paitsi sitten jos jonkinnäköinen sisällissota puhkeaa eikä yksinkertaisesti enää ole muuta vaihtoehtoa kuin puolustaa Eurooppaa ja omaa perhettä pettureiden järjestämältä kehitysmaalaisaggressiolta.

JDwg

612 osallistun varmasti! Yhdessä rajat kiinni miekkarissa  olin pari vuotta sitten kuuntelemassa jussin puhetta, voisin osallistua toistekin. Ps:n kupongit on tulostettu, mutta ei lähetetty. Pitäisköhän sitä nyt viimeistään rohkaistua ja laittaa postiin
Talouselämä 11.5.2013:
Terrorismiin liittyvien riskihenkilöiden kasvu johtuu Supon mukaan maahanmuutosta, ghettoutumisesta, toisen mamusukupolven ongelmien syvenemisestä,Suomessa oleskelevien henkilöiden radikalisoitumisesta sekä konfliktialueilla väkivaltaiseen toimintaan osallistuvien henkilöiden palaamisesta Suomeen

Marokon Kauhu

Itse olen viime aikoina jo paljon esiintynyt omallakin nimellä RK- ja SOO porukoissa, silläkin uhalla että tulee penalttia työpaikan menon muodossa.

Mutta kun on tuo vaimo ja tyttäriä, ja heidänkin henki on näköjään Sipilälle halpaa, niin mitä väliä työpaikalla?
Worst case scenario: Myyn talon ja muutan Unkariin tai Tsekkeihin.
Siellä on sentään RK valtavirtaa.

Vain munattomat paskat eivät toimi nyt.

Tiedän että monet täälläkin ylenkatsovat RK (johon kuulun), SE (joihin suhtaudun itsekin epäilevästi) ja SOO porukoita.

Mutta nyt tarvitsemme oman Unite the Right projektin.
Suomalaiseen tyyliin pystymme hoitamaan homman järjestelmällisesti ja tehokkaasti. Siitähän me olemme kuuluisia maailmanlaajuisestikin.

-Joukot kokoon lippukunnasta riippumatta
-Suunnitelma
-Toteutus

Mielestäni emme voi odottaa enää sekuntiakaan:

1. Hallitus nurin ja uudet vaalit vaikka sitten väkisin: Marssi tai miekkari eduskuntatalolle ja vaikka raahataan Sipilä ulos korvista jos ei muu auta ja tervataan se Marskin patsaan edessä. "Kaikki yhes koos" - lippukuntaan katsomatta.
Jos on anyoneja, jotka lähtee tekemään, niin yksäreitä tai omaa ketjua aiheesta.

2. Uusi hallitus palauttaa rajavalvonnan kaikille rajoille: Tämän viikon tapahtumat ei todellakaan olleet yksittäistapauksia vaan joku on organisoinut marokkolaisten jihadistien iskut. Uhka säilyy ja kuten Jha sanoi, turvallisuutta ei voi taata sisäisiä turvatoimia lisäämällä. Miten voisikaan? Ei tuollaisia iskuja voi estää jos terroristit on jo päästetty omalle alueelle.

3. Liittykää oman paikkakunnan SOO:n tai perustakaa oma jos se inhottaa liikaa.
Poliisi ei meitä suojele, kunhan laskee ruumiit ja jotta tekijät kiinni jälkikäteen jos ottaa. Kukaan ei ole turvassa.

4. Aktiivinen työ tästä lähin muslimien määrän vähentämiseksi maassa. Kaikki anyonet hommiin: Jos nykyduuni menee, niin aktiivisesti mukaan tuonne sosiaalipuolelle missä tättähääräkukkahatut vallitsee. Totuus sieltä ulos ja päätökset kuntoon.

Alkulista vasta: Aamun raivoinen oksennus, koska vituttaa niin että korvat irtoaa.
Anyonet laitta listaan jatkoa.

Muoks: Raivosta johtuneet typot
Mokutuksessa, suvaitsevaisuudessa ja kulttuurimarxismissa mikään ei ole niin hullua, etteikö huomenna keksittäisi jotain vielä järjettömämpää.

JohanNyt

Kanada. Tämän asian ympärillä pyörii niin paljon hourupäitä, joiden tuhoava vaikutus on välitön, että kaikki toiminta on pidettävä salassa, kunnes sillä on jo aktiivista tavisvoimaa takana. Esim. tiedotustoimintaa on turha haaveilla tekevänsä vakavasti otettavasti, jos ottaa "skeneaktiiveja" mukaan yhtään mihinkään.

törö

Tää on mahdollisimman huono hetki aktivoitua, koska media suoltaa muna pystyssä herooisia fantasioita Turun iskun tapahtumista. Kohta on sankareita liikkeellä sankoin joukoin ja se on paha asia ja uli uli uu. Paha natsi vaanii jokaisen nurkan takana.

Jos haluaa olla aktiivinen, niin voi vastustaa vaikka uuvatteja, mutta maahanmuuttoasioihin ei kannata koskea pitkällä tikulla ennen kuin tilanne joskus rauhoittuu.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Jokainen voi liittyä perussuomalaisten jäseneksi ja kirjoitella netissä sekä somessa järkeviä.  siis järkeviä eikä mitään hourailuja salaliitoista. Esoim inttäminen suvakkien kanssa on hyvä harrastus.

Don Nachos

Quote from: Pyhä Olavi on 19.08.2017, 10:16:10
Olen valmis ja tiedostan, että työpaikka menee alta julkisella sektorilla. Tosin erilaiset putket odottavat, joten ei enää merkitystä. Nettotappio noin 50 k€ per vuosi.
Jos lähtisi työpaikka niin sehän olisi lottovoitto koska laiton irtisanominen. Kannattaa kuulua liittoon ennen sitä.
"Religion was invented when the first con man met the first fool."
- Mark Twain

Kultti on uskonto jolla on vähän seuraajia. Uskonto on kultti jolla on paljon seuraajia.

Histon

Jos Perussuomalaisiin liittyminen ja esim. La Identitairen taloudellinen tukeminen lasketaan aktivoitumiseksi, niin vastaus on kyllä. Olen myös valmis taistelemaan sisällissodassa islamisteja vastaan, mutta en ole valmis ko sotaa aloittamaan. Siihen asti demokratian keinoin, oli miten turhauttavaa tahansa.
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

Finis Finlandiae

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 19.08.2017, 11:23:34
Esoim inttäminen suvakkien kanssa on hyvä harrastus.

Ei mielisairaiden kanssa kannata eikä voi keskustella.
Aivan päätöntä ajan haaskausta.
Niitä pitää käsitellä kuin olisivat ilmaa - se ottaa niitä enemmän päähän.
PolpoSTASI: "Jos tämä tori olisi tarkoitettu suomalaisille, täällä olisi suomalaisille tarkoitettuja penkkejä. Häivy!"

GER = paskan kemiallinen merkki
Pakkoruotsi = /c:stä!
YLE - powered by 3000+ mokuidioottia.

Kimmo Pirkkala

Quote from: Finis Finlandiae on 19.08.2017, 14:04:28
Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 19.08.2017, 11:23:34
Esoim inttäminen suvakkien kanssa on hyvä harrastus.

Ei mielisairaiden kanssa kannata eikä voi keskustella.
Aivan päätöntä ajan haaskausta.
Niitä pitää käsitellä kuin olisivat ilmaa - se ottaa niitä enemmän päähän.

Väärin. Asiallisesti keskustelemalla on mahdollisuus voittaa puolellesi ne, jotka keskustelua seuraavat. Suvakkien päätä tuskin käännät, mutta se ei ole tarkoituskaan, vaan pyrit koskettamaan tavallisten ihmisten ajatuksia.

Minun on valtuustoon pääsemisestä kiittäminen paria itsepäistä ja huonosti käyttäytyvää suvakkia, jotka olivat kärkkäänä jänkkäämässä ja aika ajoin sortuivat enemmän tai vähemmän asiattomuuksiin. Yksin minulla olisi ollut melko vähän sanottavaa. Koska pääsin läpi, katson että onnistuin asiallisessa keskustelussa heidän kanssaan. Oikeastaan toimin pienemmässä mittakaavassa ihan samoin kuin Halla-aho. Paljon vaatimattomammin toki kaikin puolin.

Olkaa kiitollisia jokaisesta vastaväittäjästä, ne ovat tilaisuuksia viedä asiaamme eteenpäin. Kynttilä tarvitsee pimeyttä loistaakseen. Kärsivällisyyttä ja asiallisuutta.