News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Suomalaisten kohtalo

Started by Jouko, 14.08.2017, 19:07:37

Previous topic - Next topic

Nikolas

Quote from: Uuno Nuivanen on 15.08.2017, 16:34:41

Ei tarvitse ja tulisi. Laita sitten ne äänestämään niin.

Suomalaisten äänestäjien irrationaalisuutta minä tässä ihmettelinkin:

Quote from: Nikolas Ojala on 15.08.2017, 12:49:47

Tästä huolimatta jokin selittämätön henkinen vaikeus näyttää iskevän siinä kohdassa, kun suomalainen muuttuu eduskuntavaaleissa äänestäjäksi, silloin kun pitäisi ymmärtää harjoitetun politiikan ja valittujen kansanedustajien välinen syy-yhteys.

Mikä tuon ilmiön selittää? Voiko sen korjata?

Nikolas

Quote from: Pkymppi on 15.08.2017, 14:47:33

Se henkinen vaikeus on usko valtamediaan.

Korjaantuisiko ongelma itsestään, jos suomalaiset luopuisivat liiallisesta luottamuksesta valtamedian tasapuolisuuteen ja rehellisyyteen?

guest8096

Onko joku yrittänyt tuhota suomalaisia? He kai itse päättivät olla lisääntymättä.

Jos länsimainen sivilisaatio ei taistele olemassaolonsa puolesta, niin ei kai se silloin ansaitse säilyäkäään. Onhan sitä kyllä jo kaikenlaista vastareaktiota tullut, kuten kansallismielisten puolueiden nousu, Brexit, Trump ja mitä niitä nyt onkaan. Mielestäni Suomella on paljon mahdollisuutta enkä näe tilannetta mitenkään toivottomana. 

Kyklooppi

Osaltani olen ollut rakentamassa tätä maata, tehnyt työtä ja maksanut varoja, tämä maa on ollut hyvä paikka elää, vikoineen kaikkineen.
Nyt voi vain ihmetellä sitä kiimaa jolla maata ajetaan alas, koko maa myydään ulos hallituksen toimin.
Päälle vielä häpeä omaa kansaa ja kulttuuria kohtaan, hysteerinen vieraan palvonta.
Monet ihmiset, kaltaiseni haluaisivat tähän  muutosta, koittavat äänestää, tulee huijari Soini kerää ne äänet ja kantaa kumartaen sipilän
jalkojen juureen.
Tavallinen ihminen on aika aseeton näiden roistojen, uuvattien sun muiden kanssa, pahalta näyttää Suomalaisten kohtalo.

Ihmisjäte.