News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Varoittava tarina: Näin 60-vuotias älykkö Elina joutui huijarin viettelemäksi

Started by Micke90, 27.05.2018, 12:25:50

Previous topic - Next topic

Eino P. Keravalta

Java:

QuoteEino, nyt olet kyllä turhan negatiivinen, huono päivä?

Päivä on oikeastaan aika mukava: on lämmin kesäsää, mulla on pizzaa ja lonkeroa, kuuntelen täällä Beatlesia ja pankissa on vähän rahaakin  :)

Asia on kuitenkin niin, että olen näkökulmia esiintuova kirjoittaja: kaikkea ei pidä ottaa kirjaimellisesti totena. En usko itsekään kaikkeen, mitä kirjoitan, vaan tuon esiin näkökulmia ja ideoita, jotta muut voivat niihin tarttua ja kehittää edelleen, antaa minullekin takaisin jotain  :)

Mutta kirjoitetaan nyt asiaakin, ettei tämä mene ihan sivu ketjun aiheen:

Mielestäni huijari on rahansa ansainnut, jos huijattava on ollut selvästi liian hyväuskoinen tai jos yleisen elämänkäsityksen nojalla ei olla noudatettu tervejärkistä varovaisuutta.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.