News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Uuvatit ovat nyt "Siniset rp" eikun Suomen Korjausliike eikun ei mitään

Started by törö, 19.06.2017, 12:17:04

Previous topic - Next topic

Uuno Nuivanen

QuoteOli kiva nähdä eilen. Pitkästä aikaa. Kirsi, Riikka, Otto, Sampo. Oli kiva jutella.

Ei nyt aivan ruumiinvalvojaisilta kuulosta.

kohan

Quote from: Uuno Nuivanen on 08.10.2018, 00:50:30
QuoteOli kiva nähdä eilen. Pitkästä aikaa. Kirsi, Riikka, Otto, Sampo. Oli kiva jutella.

Ei nyt aivan ruumiinvalvojaisilta kuulosta.
Vai eikös siihen liittynyt selittävänä osana
QuoteAika pitkään ja verisesti ollaan tapeltu. Tosi viheliäistä. Vaikeaa sanoa, kuinka paljon järkeä sellaisessa on.

Emo

^ Matias Turkkilalle sanon, että ihmiskunnan/ihmisten tekemisissä ei yleensäkään ole mitään järkeä.
Elämä käytetään kaikenlaiseen toissijaiseen ja jopa haitalliseen puuhasteluun. Sen puoleen voi yhtä hyvin verisesti riidellä, eikäkai näissä uuvattien ja persujen tappeluissa kuitenkaan veri ole roiskunut.

P

Quote from: Emo on 07.10.2018, 18:12:37
Quote from: Lahti-Saloranta on 07.10.2018, 17:52:27
En kyllä pidä Matiasta kaksoisagenttina enkä edes vähääkään uuvatteihin kallellaan olevana. Tokihan...

Minä kyllä pidän. Suurempi todennäköisyys sille että on uuvatti, kuin että ei ole. Tosin pieni mahdollisuus on jopa sille, että Halla-ahokin on uuvatti, mutta Turkkila on uuvatti melko varmasti.

Mikä on todennäköisyys, että olet itse uuvatti? :o
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Emo

Quote from: P on 08.10.2018, 01:11:28

Todennäköisyys sille, että minä olen uuvatti, on nolla.

Minun Homma-historiastani et varmasti löydä yhtä ainoata liberaalia, suvaitsevaista tai maahanmuuttomyönteistä kommenttia.

Toivottavasti et jo omaa varjoasikin epäile uuvatiksi  :(

Hämeenlinnan Oraakkeli

Jos Jabba olisi potkasut tyhjää niin mitenköhän vaikuttaisi uuvattien kannatukseen? Toisaalta jos Jabballa terveyshuolia niin voisi tämän perusteella jättää politiikan vaalikauden jälkeen.

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Stobelius on 08.10.2018, 01:21:18
Vaikka paska maku jäikin persujen hajoamisesta kahtia, niin karmaisevalta tuntui lukea Soinin kuolleen. Toivottavasti on vain Ylilaudan sairasta pilaa. Oli Soinilla aikoinaan hyvätkin hetkensä unohdetun kansanosan puolestapuhujana. Halme ja Soini oli kova kaksikko.

Omaa etuan ajava niljake ja kieroilija. Äijän delaaminen ei hetkauta suuntaan tai toiseen. yhtä iso juttu jos joku sanoisi paavin delanneen.
Huomisen uutinen
https://www.youtube.com/watch?v=nbVBqv4vvq0

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: dothefake on 08.10.2018, 01:23:49
Ja miten se vaikuttaisi hallitukseen?
Ministereitä vaan kierrätettäisiin. Ei sen enempää.

Emo

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 08.10.2018, 01:24:55
Quote from: Stobelius on 08.10.2018, 01:21:18
Vaikka paska maku jäikin persujen hajoamisesta kahtia, niin karmaisevalta tuntui lukea Soinin kuolleen. Toivottavasti on vain Ylilaudan sairasta pilaa. Oli Soinilla aikoinaan hyvätkin hetkensä unohdetun kansanosan puolestapuhujana. Halme ja Soini oli kova kaksikko.

Omaa etuan ajava niljake ja kieroilija. Äijän delaaminen ei hetkauta suuntaan tai toiseen. yhtä iso juttu jos joku sanoisi paavin delanneen.

Paavin kuolema on aina iso juttu, vaikken paavista tykkääkään.

Jos Soini näin yllättäen kuolisi, niin kyllä hienoinen murheen tunto on aistittavissa omassa olemuksessani, on hänellä kuitenkin kaksi lasta ja vaimo jotka jäävät kaipaamaan, mutta kyllä hän on itsensä ja terveytensä ulkoministerin pestissä tiukille laittanut.

P

Quote from: dothefake on 08.10.2018, 01:23:49
Ja miten se vaikuttaisi hallitukseen?

Kuka uuwatti ulkoministeriksi, vai täyttäisivätkö sen tuolin jo joko kepu tai kokoomus? Sinisleikkien aika alkaa olla mennyttä.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

justustr

Jos Soini olisi vakavasti sairastunut, saatika kuollut, niin tilalle olisi nimitetty varahenkilö ja tieto olisi jo kaikissa medioissa. Ulkoministeri on instituutio kuten presidentti eikä niitä koske samanlaiset salassapitosäännökset kuin nk. rivipoliitikkoja.

törö

Quote from: arpi on 08.10.2018, 03:15:16
Jos Soini olisi vakavasti sairastunut, saatika kuollut, niin tilalle olisi nimitetty varahenkilö ja tieto olisi jo kaikissa medioissa. Ulkoministeri on instituutio kuten presidentti eikä niitä koske samanlaiset salassapitosäännökset kuin nk. rivipoliitikkoja.

Tää on Ylilaudan tietotoimiston uutisia, niin että voi arvailla vähän villimminkin.

Joku hallitukseen vittuuntunut sairaanhoitaja on ehkä antanut sille käsidesiä suoraan suoneen ja nyt on hätä päällä, koska tällaisesta ei ole kokemusta ollenkaan. Viimeksi joku hullu ampui ministerin 20-luvulla eikä kukaan nykyisistä päättäjistä ole kokenut edes sitä.

guest15493

Kysyin Matiakselta asiaa. Täytyyhän miestä auttaa/tukea, jos on tuollainen hätä.

Lahti-Saloranta

Quote from: törö on 08.10.2018, 06:17:52
Tää on Ylilaudan tietotoimiston uutisia, niin että voi arvailla vähän villimminkin.
Ylilauta ja yle pitäisi fuusioida niin uutistarjonta saataisiin kohdalleen. Nyt toinen pistää överiksi ja toinen salailee.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

joniq

Joku edellä piti sinisiä ihmisinä siinä kuin muutkin. Tottahan tämä on, vaikka nämä osoittautuivat juudaksiksi, Juudaskin oli ihminen jos raamatussa on historiallista totuutta. Tämä on tietenkin vain minun vaatimaton mielipiteeni, mutta jos yksikään noista juudaksista otetaan takaisin tai aletaan lämmittelemään uudelleen yhdistymistä, se on puolueen loppu, ja minä ainakin lopetan äänestämisen kokonaan. Soinia on haukuttu ja oikein onkin, mutta  ylivoimaisesti suurimpana  juudaksena pidän Sampo terhoa, joka kiteytetysti on saanut kaiken Halla-ahon suositusten perusteella. Ei olisi ikinä tullut mieleen äänestää noin kuivaa ja charmitonta tyyppiä ilman Jussin suositusta.

Eisernes Kreuz

En tiedä, mitä Turkkilan kirjoitus merkitsee. Ehkä se joskus selviää tai sitten ei.

Sen kuitenkin tiedän, että mikäli persut ja uuvatit palaisivat yhteen, minä siirtyisin nukkuvien puolueeseen. Ihan kaikkea ei voi katsoa sormien läpi.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

guest15493

Sanoin Matiakselle, että tulisi itse täsmentämään.

Mitä itse asiaan, niin valta ja vastuu kulkevat käsi kädessä. Emme vaadi lapsilta samaa, mitä aikuisilta. Samoin aikuisilta, joilla on vähän valtaa, emme voi vaatia samaa, mitä johtajiltamme. Mutta niiltä, joilla on valtaa meihin, meidän on vaadittava. Pahinta vallankäytössä on petturuus, ollut kautta aikojen, ja syystä. Laumaeläiminä emme voi järkevästi toimia mitenkään muuten.

Hiilivety

Quote from: Lahti-Saloranta on 08.10.2018, 09:10:02
Quote from: törö on 08.10.2018, 06:17:52
Ylilauta ja yle pitäisi fuusioida niin uutistarjonta saataisiin kohdalleen. Nyt toinen pistää överiksi ja toinen salailee.

Joo, nimeksi voisi tulla vaikka Ylelauta.
"...voimme jatkaa eteenpäin merkittävistä yhteisistä saavutuksista huolimatta." ~ Brandis

K.L.O

Huh huh taas!

Laitetaanpa nyt Suomen Uutisista pätkä uudelleen tänne. Toivottavasti myös päätoimittaja lukee lehteään ja ymmärtää, ketkä ovat pahimpia vihollisia. Petturit!

QuotePitäisikö loikkareita kelpuuttaa temppunsa jälkeen vielä puolueeseen jos he haluaisivat takaisin?

– Tilanne on se, että ne, jotka siinä alkuvaiheessa saatiin hämättyä mukaan ja jotka yön yli nukuttuaan tajusivat, että heitä on viilattu linssiin, he ovat myös hakeutuneet saman tien takaisin. Heidän osaltaan, kuten myös yksittäisten rivijäsenten osalta, tapaukset ovat olleet itsestään selviä, Slunga-Poutsalo sanoo.

Hän jatkaa, että tässä vaiheessa peliä puolueen ovi on jo sulkeutunut lopullisesti.

– En näe mahdollisena, että enää voisi tulla takaisin. Toisaalta en myöskään näe, että kenelläkään olisi edes kanttia tulla pyytämään pääsyä takaisin puolueeseen. Vastaus on siis ei.

Suomen Uutiset

Lihavoinnit minun.  >:(

Jospa ne kännipostaukset lopetettaisiin ainakin vaalien alla ja suosittelen uskottavuuden nimissä luopumaan lapsellisista naamanvääntelykuvista.

Voi Jussi-parka, millaisen kivireen olet saanut vedettäväksi!  >:(

Emo

Quote from: K.L.O on 08.10.2018, 10:28:15
Huh huh taas!
...

Jospa ne kännipostaukset lopetettaisiin ainakin vaalien alla ja suosittelen uskottavuuden nimissä luopumaan lapsellisista naamanvääntelykuvista.

Voi Jussi-parka, millaisen kivireen olet saanut vedettäväksi!  >:(

Mitä sä meille voivottelet? Laitapa Turkkilalle viestiä että lopettaa ne julkiset itkut suihkun lattialla, ja niistä kännipostailemisen mediaan, edes näin vaalien alla.

Jussilla on todella melko painava taakka kannettavanaan  :(

K.L.O

Quote from: Emo on 08.10.2018, 01:00:54
^ Matias Turkkilalle sanon, että ihmiskunnan/ihmisten tekemisissä ei yleensäkään ole mitään järkeä.
...
Joo, sorry Emo. Yritän vain opetella teidän yli 30k postausta lähettäneiden esimerkeistä.

IDA

Erittäin kevyt taakka kannettavaksi ja kivireki vedettäväksi verrattuna siihen miten asiat olisivat, jos siniset olisivat jääneet puolueeseen. Veikkaisin näin.
qui non est mecum adversum me est

Emo

Quote from: K.L.O on 08.10.2018, 12:34:27
Quote from: Emo on 08.10.2018, 01:00:54
...
Joo, sorry Emo. Yritän vain opetella teidän yli 30k postausta lähettäneiden esimerkeistä.

Mitä niistä voi oppia? Lähinnä kai ne ovat varoittava esimerkki jostain  :D

IDA

Suomen Uutisten facebooksivuilta tulee ihan kohta Arto Luukkasen kirjan julkistamistilaisuudesta liveä. Ihan kunnossa Matias vaikutti ainakin esittelyssä olevan :)
qui non est mecum adversum me est

Pöllämystynyt

Quote from: Emo on 08.10.2018, 01:19:29
Quote from: P on 08.10.2018, 01:11:28

Todennäköisyys sille, että minä olen uuvatti, on nolla.

Minun Homma-historiastani et varmasti löydä yhtä ainoata liberaalia, suvaitsevaista tai maahanmuuttomyönteistä kommenttia.

Toivottavasti et jo omaa varjoasikin epäile uuvatiksi  :(

Mitähän tekemistä suvaitsevaisuudeella tai liberaaliudella on uuvattien kanssa? Itse en ole kirjoittanut yhtä ainoata suvaitsematonta viestiä, ja konservatiivisiakin viestejä olen kirjoittanut vain muutaman vedotakseni konservatiiveihin, ja silti todennäköisyys sille, että olisin uuvatti, on nolla. Homma-historiani todistaa, että olen erittäin kriittinen uuvatteja kohtaan. Uuvattius ei ole edistyksellisyyttä, liberaaliutta tai suvaitsevaisuutta, joita itse edustan, vaan tarunomaisiin mittakaavoihin paisunutta typeryyttä, petturuutta ja selkärangattomuutta.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Cate

Olen melko varma, että Soinilla on taas ruusu. Hänellä on se ennenkin ollut.

http://www.kaypahoito.fi/web/kh/potilaalle/suositus?id=khp00010

QuoteRuusu (erysipelas)
Tyypillisimmillään ruusu alkaa pienestä haavaumasta, esimerkiksi varvasvälin rikkimenneestä ihosta tai säärihaavasta. Tulehduksen aiheuttaa streptokokki. Suurin osa ruusuista sijaitsee sääressä, nilkassa tai jalkaterän alueella, mutta ruusu voi tulla myös kasvoihin tai käsivarteen. Vartalolla se sitä vastoin on harvinainen.

Ruusu on useimmiten helppo tunnistaa: tarkkarajainen punoitus, kuumotus iholla sekä voimakas särky. Ihomuutos voi levitä nopeasti, ja siihen saattaa kehittyä voimakas turvotus ja suurehkoja rakkuloita. Yleensä ruusu alkaa äkkiä ja usein siihen liittyy korkea kuume.

Ruusu on vakava infektio. Ensisijainen lääke, penisilliini, annetaan lähes aina suoneen tai lihakseen. Kun oireet ovat rauhoittuneet, hoitoa jatketaan tableteilla 2–3 viikkoa. Jatkossa on tärkeää hoitaa jalkojen rikkoutunut iho hyvin, jotta ruusu ei uusisi. Jos ruusu toistuu tiheästi, on harkittava pitkäaikaista estohoitoa antibiootilla.

Ruusua ei pidä sekoittaa ruusufinniin tai vyöruusuun.

Skeptikko

Perussuomalaisten Matias Turkkila törmäsi kotibileissä sinisiin ja murtui kyyneliin - avaa nyt tunteikasta blogikirjoitustaan: "Ei merkkejä, että mikään muuttuisi"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/f50eb9fe-a813-4c16-8089-2c54495e7c6f/

Iltalehden tietojen mukaan Turkkila törmäsi sinisten porukkaan sattumalta kotibileissä. Turkkilan mukaan tapaaminen "ei liity mihinkään eikä hän ole kenenkään asialla".

– Ihan vain murhe pukkaa välillä, vaikka luulee, että asia on käsitelty, niin ei se olekaan, Turkkila avaa blogikirjoitustaan Iltalehdelle.

– Eihän se kivaa ole, jos duunipaikan ihmiset yhtenä päivänä ripottelevat itsensä eri leireihin, kuitenkin kymmenen vuotta on tehnyt ihmisten kanssa töitä, Turkkila lisää.

Turkkilan mukaan perussuomalaisten ja sinisten palaaminen yhteen ei ole näköpiirissä.

– Asioita, jotka on kerran tehty, ei voi perua. En tiedä, jos tilanne jonkun vuosikymmenen päästä menee johonkin suuntaan, mutta en näe merkkejä siitä, että mikään muuttuisi.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Lalli IsoTalo

Kun minulla on tarve avautua asiasta josta tiedän, että ei kannata julkisesti avautua - useinkaan en tosin tiedä  :P - niin kirjoitan purkaukseni MS Wordiin, ja luen sen aamulla uudelleen.

Ihan se, että sen pääsee kirjoittamaan, auttaa jo paljon. Ei sitä asiaa kannata kirjoittaa sähköpostiin, eikä ainakaan millekään yleiselle saitille.

Tämähän me kaikki tietenkin jo tiedettiin.

Noh, surutyö on nyt tehty, ja elämässä voidaan mennä eteenpäin.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R