News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Uuvatit ovat nyt "Siniset rp" eikun Suomen Korjausliike eikun ei mitään

Started by törö, 19.06.2017, 12:17:04

Previous topic - Next topic

Ernst

Quote from: IDA on 16.09.2018, 16:56:35

Soini oli ehkä painostava johtaja eduskuntaryhmälle ja puolueen ylärakenteelle, mutta ei kentälle. Soinin suurin ongelma oli kosketuksen puuttuminen kenttään. Ja on toki edelleen.

Noista ryhmistähän uuvatit lähinnä koostuvat.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: Lahti-Saloranta on 16.09.2018, 16:57:43
Vähän käy sääliksi noita kahta urhoollista uuvattia. Persujen teltta tupaten täynnä ja uuvati yksin. Kukaan ei viitsi edes tulla vittuilemaan.

Kieltämättä höynäytettyjä ns. pienihmisiä kohtaan ei viitsi paljon kenkkuilla.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Jorma M.

Porista kuuluu:

Satakunnan Kansan mukaan uuvatti Ari Jalonen on "anellut vaaliliittoa demareilta" kevään eduskuntavaaleja varten. SK:n paperiversio kertoo että demarit olisivat vuotaneet tiedon lehdelle.

Aika nöyryyttävää munapää Jalosen kannalta. Ja varsinkin, koska SK itse on ollut himokkaasti Sipilän-Orpon hallituspolitiikan takana, mutta silti naureskellen kertoo hallitusta pystyssä pitäneen aisuri-uuvatin epätoivosta.

(Jalonen on siis se porilainen, joka uusi eduskuntapaikkansa Lauran imussa 2015. Kunnallisvaaleissa 2017 Laura sai muistaakseni 6-7 x enemmän ääniä kuin AJ, minkä jälkeen tämä kesällä tuomitsi järkyttyneenä Lauran kannattajien ihmisvihan.)
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Micke90

Quote from: IDA on 16.09.2018, 16:56:35
Mun on vaikea samaistua tuohon. Olen kai ennenkin sanonut, että Kotkassa Soinin vaikutus oli aika +- 0. Soinilta ei juurikaan tullut mitään käskyjä, ja nekin käskyt mitä tuli jätettiin huomiotta. Yksi suurempi juttu oli, mutta siinäkin itse mentiin itkemään Soinille. Luulen, että suurimmassa osassa maata on ollut sama meininki. Siitä todistaa sekin, että käytännössä kenttä ei ole lähtenyt sinisten kelkkaan missään.

Soini oli ehkä painostava johtaja eduskuntaryhmälle ja puolueen ylärakenteelle, mutta ei kentälle. Soinin suurin ongelma oli kosketuksen puuttuminen kenttään. Ja on toki edelleen.

Jos kenttäväki koostuu 10-15 000:sta jäsenestä, joista suurin osa on tullut Jytkyn ja Jatkojytkyn jälkeen, Soinin on vaikea heilutella harjaa siinä laajuudessa kuin tuollaisen ihmisjoukon vaientaminen edellyttäisi. Sen sijaan omaa eduskuntaryhmäänsähän hän harjaili mennen tullen.

K.L.O

Quote from: Micke90 on 16.09.2018, 16:02:51
...
Niin. PS:llä sentään oli teltta. Uuvateilla ei ollut sitäkään.

No, eipäs nyt vähätellä! Uuvateilla oli kuitenkin istumapaikka jokaiselle vieraalle.  :roll:

l'uomo normale

QuoteOMA SUUNNITELMA
15.9.2018 TIMO SOINI
On oltava oma suunnitelma. Tai sitten olet osa toisten suunnitelmaa.

Kun katson tämänkin viikon poliittista hullunmyllyä somekohuineen,  on hyvä kerrata koeteltu totuus; julkisuutta et voi hallita,itseäsi voit.

Politiikassa ei voi pärjätä pitkään, jos ei ole näkemystä, suunnitelmaa ja tajua siitä, mitä itse on ja mitä edustaa.

Jos ei usko, ei kestä.

Politiikassa ei voi olla pelkäämässä. Mitä korkeampi huippu, sitä liukkaammiksi käyvät kengät. Suuret saappaat eivät voi törröttää tyhjinä. Isot saappaat , isot klapit.

Jos meinaa olympialaisissa pärjätä, pitää olla kunnossa. Treenit tehtynä. Päätä myöten, etenkin se, valmiina.

Sama pätee vaaleissa. Niitä ei tuurilla voiteta. Vaan tahdolla.

Eilinen meni jo, eikä huominen ole vielä tullut. Tänään on Nyt.

Oma suunnitelma. Oma vakaumus. Omat Camel- bootsit.

Kun et tarvitse kaikkea itse, voit auttaa muita. Silloin haluat.

Ensin pitää itse olla kunnossa.

Kun uskot itse asiaasi, se näkyy Sinusta.

Jos et usko omiin juttuihisi, et saa niihin muitakaan mukaan.

Se on näin yksinkertaista.

Vaaleissa ei mitata oikeata ja väärää. Siellä mitataan kannatus.

Oikea ja väärä mitataan sinusta ja minusta. Joka päivä.

Se mitta on oikeamielinen mitta ja mittaaja on oikeamielinen.

Lohdullista. Eikö totta?

http://timosoini.fi/2018/09/oma-suunnitelma-3/

Kävelisinkö Lidliin asti, vai tyytyisinkö K-markettiin? Oma suunnitelma, omat Vansit.

Ei sinisiä mainitse, eivätkö kuulu omasuunnitelmaan? Eikö Sinisillä olekaan kylliksi uskoa?
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

korpisoturi

Mies täynnä löysiä puheita ja löysää lihaa. Että se kehtaakin ja kyllä se kehtaa!
Eikö sillä ole minkäänlaista itsekritiikkiä?

Lahti-Saloranta

Quote from: Jorma M. on 16.09.2018, 17:34:23
Porista kuuluu:

Satakunnan Kansan mukaan uuvatti Ari Jalonen on "anellut vaaliliittoa demareilta" kevään eduskuntavaaleja varten. SK:n paperiversio kertoo että demarit olisivat vuotaneet tiedon lehdelle.

Aika nöyryyttävää munapää Jalosen kannalta. Ja varsinkin, koska SK itse on ollut himokkaasti Sipilän-Orpon hallituspolitiikan takana, mutta silti naureskellen kertoo hallitusta pystyssä pitäneen aisuri-uuvatin epätoivosta.

(Jalonen on siis se porilainen, joka uusi eduskuntapaikkansa Lauran imussa 2015. Kunnallisvaaleissa 2017 Laura sai muistaakseni 6-7 x enemmän ääniä kuin AJ, minkä jälkeen tämä kesällä tuomitsi järkyttyneenä Lauran kannattajien ihmisvihan.)
Nettiversiossa on juttua että uuvattien ja kokoomuksen vaaliliitto olisi molemmille eduksi. Tosin hieman pilkallisesti kerrotaan että vaaliliitossa Jalosella olisi pieni mahdollisuus läpimenoon.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Beenari

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 15.09.2018, 14:08:29
Persut kusetti ja petti äänestäjänsä kaikessa. tämä petos olisi nyt kaadettava uuvattien syyksi ja syytettävä uuvatteja kaikesta. Kun vaalit ovat ohi niin uuvatit ovat historiaa kuten seteliselkärankaiset.

Aloitettaisiinko vaikka siitä että emme itse mollaa Persuja? Eli Persut eivät kusettaneet ja pettäneet äänestäjänsä, vaan se teki nimenomaan ne henkilöt jotka loikkasivat Siniseen kusitolppaan.
"Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on sadan vuoden kuluttua. Meistä kumpikaan ei ole silloin enää elossa"
- Antti Rinne (SDP)

Micke90

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 15.09.2018, 14:08:29
Persut kusetti ja petti äänestäjänsä kaikessa. tämä petos olisi nyt kaadettava uuvattien syyksi ja syytettävä uuvatteja kaikesta. Kun vaalit ovat ohi niin uuvatit ovat historiaa kuten seteliselkärankaiset.

Jukka Wallinin henki näyttää siirtyneen sinuun.  :roll:

JDwg

Uuvatit @ Korson maalaismarkkinat 16.9.2018. Paikalla myös Virheät, KD ja Siniristiliitto.

Aika hiljaista oli uuvattien teltalla. Ei ollut edes ilmapalloja.

Laitoin Pihon liiton kannatusvihkoon rastin. Jouko oli mukava mies tavata livenä
Talouselämä 11.5.2013:
Terrorismiin liittyvien riskihenkilöiden kasvu johtuu Supon mukaan maahanmuutosta, ghettoutumisesta, toisen mamusukupolven ongelmien syvenemisestä,Suomessa oleskelevien henkilöiden radikalisoitumisesta sekä konfliktialueilla väkivaltaiseen toimintaan osallistuvien henkilöiden palaamisesta Suomeen

Bienveillant

Ihan turha noita uuvattien tyhjiä ständejä on ihmetellä. Jos ei ole mitään omaa sanomaa/sanottavaa, ei ole myöskään kuuntelijoita. Vaan eipä täällä hommalla noita kukaan ihmettelekään, ihan arvattavissa oleva juttu tämä on ollut alusta alkaen.
Sohvaltahuutelija

Viimeinen suomalainen

Turkulaiset hoi! Ylilaudalla kiertää samaan aikaan ? otettu kuva persuteltalta. Onko tämä Turusta:
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

justustr

Porista kuuluu:

Olisikohan historian ensimmäinen kerta kun hallituspuolue haluaa vaaliliittoon pääopposiotiopuolueen kanssa  ;D ;D

Lahti-Saloranta

Quote from: Viimeinen suomalainen on 16.09.2018, 19:46:19
Turkulaiset hoi! Ylilaudalla kiertää samaan aikaan ? otettu kuva persuteltalta. Onko tämä Turusta:
Näyttäisi olevan Turusta. Persujen teltan vieressä on Ruotsalaisten teltta ja sielläkin näyttäisi olevan porukkaa. Uuvatit sen sijaa kököttävät kaksistaan. Luulisi hävettävän.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Viimeinen suomalainen

ISO

On Turusta, kävelykadulta, kaikkein keskeisimmältä paikalta.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Lahti-Saloranta

Quote from: ISO on 16.09.2018, 20:12:34
On Turusta, kävelykadulta, kaikkein keskeisimmältä paikalta.
Uuvatit oli siis aivan vastapäätä ja saivat olla ylhäisessä yksinäisyydessä. Vastapäätä oli sen sikaan oikea markkinatunnelma. Kuvassa uuvatit näyttävät katselevan kaihoisasti sinne vastapäätä oleviin telttoihin.

migri

QuoteOMA SUUNNITELMA
15.9.2018 TIMO SOINI
On oltava oma suunnitelma.

Kiteytettynä-> oma oma oma itse itse itse minä minä minä minun minulle jne...

Ymmärtäisi nyt pitää sen suunsa kiinni, makkarat irti näppikseltä ja häipyä sinne missä pippuri kasvaa.
I haven't seen democrats this mad since Republicans freed their slaves.
"Just because you're offended, doesn't mean you're right" - Ricky Gervais

Kni

Quote from: Lahti-Saloranta on 16.09.2018, 20:00:49
Quote from: Viimeinen suomalainen on 16.09.2018, 19:46:19
Näyttäisi olevan Turusta. Persujen teltan vieressä on Ruotsalaisten teltta ja sielläkin näyttäisi olevan porukkaa. Uuvatit sen sijaa kököttävät kaksistaan. Luulisi hävettävän.

Kyllä tuo Turusta taitaa olla, kävelykadulta noin Stockmannin kohdalta. Tänään on Turku-päivä ja siihen liittyy kaikenlaista pöhinää. Jostakin (TS:n paperiversiosta?) luin että paikalla on puolueiden esittely. Sopii siis hyvin kuvioon.

Turun nettisivujen mukaan minulla ei kuitenkaan ole pääsyä katsomaan mitä ohjelmassa on. Tämäkin on jotenkin aikaamme kuvaavaa, vaikka jokin bugi lieneekin.  :P

QuoteEi pääsyä

Pääsy hakemallesi sivulle on kielletty. Paljon muuta olisi kyllä tarjolla, koetapa hakukonettamme.

http://kalenteri.turku.fi/events/node/227945
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Uuno Nuivanen

Quote from: JabbaEnsin pitää itse olla kunnossa.

Kun uskot itse asiaasi, se näkyy Sinusta.

Jos et usko omiin juttuihisi, et saa niihin muitakaan mukaan.

Se on näin yksinkertaista.

Eihän se nyt ihan pihalla ole asioista.  :roll:

Supernuiva

Quote from: Beenari on 16.09.2018, 18:50:40
Eli Persut eivät kusettaneet ja pettäneet äänestäjänsä, vaan se teki nimenomaan ne henkilöt jotka loikkasivat Siniseen kusitolppaan.

Toivon ns. totisesti, että perussuomalaisissa ei olisi enää jäljellä sabotoivia uuvatteja. Toivottavasti puolue pystyy "savustamaan" loput mahdolliset uuvatit ulos.

törö

Quote from: arpi on 16.09.2018, 19:55:18
Porista kuuluu:

Olisikohan historian ensimmäinen kerta kun hallituspuolue haluaa vaaliliittoon pääopposiotiopuolueen kanssa  ;D ;D

Uuvatit ovat tottuneet ratsastamaan muiden kannatuksella ja demareillahan sitä nyt on, niin että kai se vaaliliitto niille sopisi. On vain vaikea kuvitella, että mitä hyötyä siitä olisi demareille.

ISO

En jaksa uskoa että kukaan enää uskois uuvattien juttuja, vaikka miten itse niihin uskoisivat.

Tai, kyllä pitää olla todella hyväuskoinen että niihin menee vielä kaikkien takinkääntöjen jälkeen uskomaan.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

törö

Quote from: JDwg on 16.09.2018, 19:14:16
Uuvatit @ Korson maalaismarkkinat 16.9.2018. Paikalla myös Virheät, KD ja Siniristiliitto.

Aika hiljaista oli uuvattien teltalla. Ei ollut edes ilmapalloja.

Oliko Jussi Niinistö vetonaulana niin kuin ne lupailivat?

https://www.sininentulevaisuus.fi/kalenteri/jussi-niinisto-korson-markkinoilla/

Viimeinen suomalainen

Olihan Turussa sentään tänään oikea pöytä, pieni tosin. Tässä aiemmin otetussa kuvassa Jussi Niinistöllä näyttäisi olleen  silityslauta tuon sinisen rievun peittämänä:

Seuraavana muistellaan Tapiolaa, lähteenä Scoop.it: " Ministeri palasi lähtöruutuun Tapiolassa: "Kannatus taas 1,7%" – Ainoa teltta ostettiin kolehtirahalla" Kuvassa  taitaa patsastella Terho ja SuperLakimies.

Sininen vappu 2018 oli myös valtava spektaakkeli, pariskunta ja koira:

Onko yleisön kiinnostuksessa tapahtunut edistystä, jää lukijan pääteltäväksi.

Kim Evil-666

Quote from: ISO on 16.09.2018, 21:01:13
En jaksa uskoa että kukaan enää uskois uuvattien juttuja, vaikka miten itse niihin uskoisivat.

Tai, kyllä pitää olla todella hyväuskoinen että niihin menee vielä kaikkien takinkääntöjen jälkeen uskomaan.

No sanoisin, että itse he uskovat juttuihinsa kaikkein vähiten, sillä kyseessähän on vain ja ainoastaan silkka kusetus, jolla koitetaan ostaa itselle lisää poliittista peliaikaa. Peliajan rahoittajat löytyvät turuilta ja toreilta. Kun uuvattien touhuja katselee teltoillaan, vallitsee niillä synkkä hiljaisuus. Ei kuulu kansalaisten tuttua porinaa. Rahoittavat tahot loistavat poissaoloaan.

Epätoivo on oikea sana kuvaamaan epätoivoisten uuvattien kommelluksia. Armonlaukaus tulee vaaleissa. Sen jälkeen ei paista aurinko enää edes valtakunnan median palstoilla. Tehtävä on täytetty, hallituksen aisurina olo. Petturuuden hinta tulee lunastettavaksi. Viikatemies viiltää poliittisen kuoliniskunsa ääntenlaskun julkistamisen h-hetkellä. Torvinen suunnistaa sinne mistä on tullutkin. Elovaara huomaa, ettei ole tervetullut mihinkään kaikesta nuoleskelustaan huolimatta ja Eloa häpeävät kaikki. Sampo jatkaa takomistaan rumpujen kera. Seuraavan kappaleen nimi lienee; "Hukattu tulevaisuus". Singlen B-puolella "Sininen valhe". ( se on valkoista valhetta tymäkämpää tavaraa)

Soini jatkaa valheellista elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja toteaa sohvallaan; -'voi niitä poikia, eivätkö ne koskaan opi, heheh'!  Niinistö on ainoa, joka saattaa päästä johonkin ansiokkaaseen työhön, tai jopa johonkin toiseen puolueeseen.

Tapahtumasarja on kuvitteellinen ja hieman väritetty. Joku sanoi joskus; "Kun itsesi petät, mitä jää jäljelle". Niinpä. Uuvatit pettivät sekä itsensä, puolueensa, että äänestäjät. Melkoinen saavutus, sano.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Asemamies

Uuvattien pieni pyöreä puutarhapöytä oli melkein kuvassa siinä oikealla alhaalla. Pöydällä oli pino esitteitä ja ilmeisesti makeisia. Minimalismin ennätys politiikassa, surkealla porukalla surkea kattaus ;D ;D ;D

ikuturso

Kun siniset lukevat tätä ketjua, niin vihjeenä, että ainakin Clas Ohlsonilta sai joskus tummansinistä 3x3m telttakatosta hintaan 69 euroa. Vähän hentorakenteisempi kuin nuo pro-katokset, mutta kun sitä nätisti pitelee, se pysyy ihan hyvin ehjänä ja sen pystyttää ja kokoaa yksinkin.

Kappas. Poistunut valikoimasta. No, on noita Biltemassa ym. alle satasella.
https://www.clasohlson.com/fi/Paviljonki/Pr313894001

Jaa, näemmä ainakin Puuilolta löytyy 79 eurolla:
https://www.puuilo.fi/epages/puuilo.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2014011303/Products/10058808

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-