News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Uuvatit ovat nyt "Siniset rp" eikun Suomen Korjausliike eikun ei mitään

Started by törö, 19.06.2017, 12:17:04

Previous topic - Next topic

skyuu

Quote from: ISO on 21.10.2017, 10:45:31
Uuvateilla ei liene muuta mahdollisuutta kuin yrittää kerätä uusia jäseniä Perussuomalaisten kannattajista ja jäsenistä, tuskinpa muitten puolueiden kannattajilla on minkäänlaista halua osallistua tuon kerhon toimintaan, ja miksi olis, eihän ne mitään uutta ole tuomassa puoluekenttään, uuden yleispuolueen jolla ei ole oikeastaan mitään agendaa eikä mitään periaatteita.

Kuka sellaista haluaa äänestää, ei kukaan.

Mutta onhan uuvateilla arvo-pohja. Tokihan Virheistä, Sekoomuksesta, Kepuloista, Vassareista ja kaikista muista puolueista irtoaa massiivinen määrä äänestäjiä jotka haluavat 'realismia ilman rasismia', 'ihmisarvoa', 'tasa-arvoa', 'trans-arvoa' ja mitä näitä nyt on. Lisäksi uuvatteja pitää äänestää koska natseja on... no ihan kaikkialla kun Persutkin heilaa käsiäänestyksessä (Orpoa Petteriä unohtamatta). Ja nukkuvat varmasti äänestävät smurffeja koska Suomi-100 ja uuvatit on kuitenkin niinkuin se Suomalainen EU-puolue (joka ei ole edes puolue ja jonka tuleva pj. vaati vielä hetki sitten kansanäänestystä EU-jäsenyydestä...)

Jos pitäisi valita uuvattien poliittisen kodin ja Ahmeddien Kolmen sepän patsaan viereen pystyttämän hökkelin väliltä niin se Mehmettien "Right to live" pytinki voittaisi, jopa purettuna.  ;)

Pullervo

Toiston toistoa... Kuinka se kehtaa ja kyllähän se kehtaa.

Quote from: MtvTimo Soini avaa vihdoin suunsa kesän puoluekokouksesta: "Olisin jatkanut perussuomalaisissa, jos varapuheenjohtajien valinta olisi mennyt toisin"

Kyllä se hyvältä tuntuu, että on nyt puolue missä toimia, sanoo ulkoministeri Timo Soini MTV Uutisextran haastattelussa.

(...)

"Nykyinen ps-johto ei irtisanoudu vihasta"

Timo Soini ja 18 muuta kansanedustajaa kokivat kesäkuun puoluekokouksen puheenjohtajiston valinnan puolueen kaappaukseksi. He päättivät sen takia jättää vanhan puolueensa, ja perustaa oman ryhmän uusi vaihtoehto, nykyään nimeltä Sininen tulevaisuus.

Siniseen tulevaisuuteen liittyneet vastustivat sitä, että puheenjohtaja Jussi Halla-ahon lisäksi puheenjohtajistoon valittiin Laura Huhtasaari, Teuvo Hakkarainen ja Juho Eerola. Kaikki kuuluvat samaan maahanmuuttovastaiseen perussuomalaissiipeen. Soinin mielestä puolueen luonne muuttui tämän myötä.

–  Minä katson, että nykyinen perussuomalainen puolue, puoluejohto valintoineen ei vastaa sitä kansaan nojautuvaa, vihasta irtisanoutuvaa kansanliikettä, vaan on jotakin muuta.

Vaikka Soini itse on avannut puolueen ovet Halla-ahon johtamalle maahanmuuttovastaiselle siivelle, Soinin mielestä on kyse eri asiasta nyt, kun he eivät enää ole tavallisia rivijäseniä.

–  Puoluejäsenyys on eri asia kuin puolueen johtaminen. Jokainen ymmärtää, että jos puoluetta johdimme minä, Jussi Niinistö ja Hanna Mäntylä, ja nyt sitä johtavat nämä muut, niin siinä on huikea ja räikeä ero.

Soinin mielestä suurin näkemysero on ihmisarvossa ja miten ihmisarvo ymmärretään. Hän myöntää kuitenkin, että olisi jatkanut perussuomalaisissa, ellei koko puheenjohtajisto olisi vaihtunut. Valinnat eivät tulleet täytenä yllätyksenä koska "näitä virtauksia on puolueessa ollut". Soini kuitenkin toivoi, että esimerkiksi puolustusministeri Jussi Niinistö olisi jatkanut varapuheenjohtajana.

Tosiasia on, että niin kauan kuin johdin puoluetta, olin sen puheenjohtaja, puolue pysyi kasassa. Kun en enää ollut, se ei pysynyt.

(...)

"Vihapalaute ollut organisoitua"

–  Puoluekokous on valintansa tehnyt, ja perussuomalaiset jatkaa omaa elämänsä, ja minä jatkan omaa elämääni muualla. Minulla ei ole mitään katkeruuden tunteita, tiedän mitä on politiikka, joskus polut yhtyvät ja joskus ne eroavat.

Palaute on ollut hyvin vihamielistä kaikkia siniseen tulevaisuuteen siirtyneitä kansanedustajia kohtaan. Soini on tietenkin myös saanut omaa osuutensa tästä. Yllätyksenä oli hänelle anonyymisti kirjoitetun negatiivisen palautteen suuri määrä.

(...)

Gallupit eivät äänestä

Vaikka sinisen tulevaisuuden kannatusluvut ovat olleet alle kahden prosentin kaikissa puoluemittauksissa, Soini uskoo vahvasti siihen, että kannatus nousee ja puolueelle on kysyntää. Hän mielestään puolue voi jopa saada kymmenen prosenttia äänistä vuoden 2019 eduskuntavaaleissa.

–  Ei gallupit äänestä yhtään mitään.
koko juttu: https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/timo-soini-avaa-vihdoin-suunsa-kesan-puoluekokouksesta-olisin-jatkanut-perussuomalaisissa-jos-varapuheenjohtajien-valinta-olisi-mennyt-toisin/6626640

foobar

Quote from: Tappivanukas on 21.10.2017, 10:47:37
3-4 hengen "yhdistykset" ovat pöytälaatikkoyhdistyksiä. Ainoa tarkoitus hakea rahaa, en tiedä mistä, tai olla jonkinlainen place holder siltä varalta että jussipersut heittävät pyyhkeen kehään tai jos puolueen/säätiön kaappaus onnistuukin. Samoin kuin uuvattiryhmä on poliittinen liike jonka ainoat jäsenet ovat loikarit itse.

Odottaako kukaan massojen innostuvan mukaan neljän nilkin perustaman hillokerhon teltalle kahvia tarjoilemaan?

Ei tämä vielä mitään, mutta kun näissä eri puolilla maata olevissa paikallisyhdistyksissä on pitkälti samat jäsenet. Paikallisista ei tunnuta löydettävän toimintaan edes paria henkeä, ei edes suuremmille alueille.

Tulee mieleen menneiden aikojen kommunistiyhdistysten perustaminen. Kukaan ei varmastikaan uskonut ettei kyseessä olisi ollut teatteri kun yhdelle kampukselle saattoi ilmestyä kymmenen kansandemokraattista opiskelijaosastoa saman päivän aikana. Kukaanhan ei kiellä etteikö näissä yhdistyksissä voisi olla kaikissa jopa täsmälleen samat jäsenet ja edustajat.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

törö

Vihapalautten määrä olisi voinut jäädä vähäisemmäksi jos Soini olisi keskustellut loikkaamisesta äänestäjiensä kanssa. Se on tää kuukaisia jatkunut murjottaminen ja muiden syytteleminen, mikä tässä nyppii niitä ihan tosissaan. Äijä petti ne täydellisesti ja käyttäytyy kuin olisi itse uhri.

Näin kannattaa toimia jos haluaa herrasta nollaksi yhdellä siirrolla.

ISO

Quote from: MtvTimo Soini avaa vihdoin suunsa kesän puoluekokouksesta: "Olisin jatkanut perussuomalaisissa, jos varapuheenjohtajien valinta olisi mennyt toisin"
Tosiasia on, että niin kauan kuin johdin puoluetta, olin sen puheenjohtaja, puolue pysyi kasassa. Kun en enää ollut, se ei pysynyt.

Tosiasia on se, että soini itse hajoitti puolueensa lähtemällä, ja ottamalla mukaansa omat uskolliset puudelinsa.

Se on totaalisesti eri asia kuin että puolue olis hajonnut puheenjohtajan vaihdoksen myötä niin että soini olis jäänyt puolueeseen ja itse kunnioittanut demokraattista vaalia, joka oli täysin puolueen sääntöjen mukainen.

Kuka tahansa voi hajottaa itse mitä tahansa ja väittää että se meni nyt sitten rikki niin kuin ennustin.

Hölmö mies, tuo soini.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Micke90

Quote– Tosiasia on, että niin kauan kuin johdin puoluetta, olin sen puheenjohtaja, puolue pysyi kasassa. Kun en enää ollut, se ei pysynyt.

Minä, minä, minä, minä. Mahtuuko tuon äijän mieleen mitään muuta?  :facepalm:

Veturinainen

Quote from: Sininen PossuTosiasia on, että niin kauan kuin johdin puoluetta, olin sen puheenjohtaja, puolue pysyi kasassa. Kun en enää ollut, se ei pysynyt.

Tosiasia on, että PS:n kannatus oli pääosin Halla-ahon ansiota ja Halla-aho myös piti puolueen kasassa. Kun possulaiset perustivat oman kerhonsa, heidän mukaansa lähti marginaalinen osuus PS:n vahvuudesta. Laadullisesti tämä porukka oli suoraan laarin pohjalta.

Toisin sanoen "puolue" on edelleen kasassa. Timo Soini voisikin olla rehellinen ja todeta:

QuoteTosiasia on, että niin kauan kuin johdin puoluetta, olin sen puheenjohtaja, puolue pysyi kasassa. Kun en enää ollut, oikeastaan mikään ei muuttunut.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Jos Soini olisi kansanmies ja aikaansaapa niin olisi jatkanut johtajana omien miestensä kanssa Halla-ahosta välittämättä. Nyt lähti ovet paukkuen karkuun.

Lahti-Saloranta

Quote from: Mtvb]Timo Soini – Tosiasia on, että niin kauan kuin johdin puoluetta, olin sen puheenjohtaja, puolue pysyi kasassa. Kun en enää ollut, se ei pysynyt.
Soinihan tunnustaa että ns Halla-aholaiset olivat lojaaleja puolueelle eikä hajoittanut sitä. Soini itse lähti puolueesta kätyreidensä kanssa. Sinällään puolue pysyi kasassa ja sen kannatuskin kutakuinkin samana loikkareista huolimatta.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

ISO

Vaikka Soini itse on avannut puolueen ovet Halla-ahon johtamalle maahanmuuttovastaiselle siivelle, Soinin mielestä on kyse eri asiasta nyt, kun he eivät enää ole tavallisia rivijäseniä.

Soini myöntää tuossa suoraan, että maahanmuuttokriittisten äänet kelpasivat, kunhan pysyivät rivijäseninä eivätkä saaneet minkäänlaista äänivaltaa, saatikka että niitten asiaa oltais ajettu.

On kyllä varmasti suuri ihme, että soini syrjäytettiin puolueen johdosta, varsinkin kun Perussuomalaisista lienee 90 prosenttia maahanmuuttokriittisiä, jytkyjen äänet tuli ihan pelkästään maahanmuuttohulluuden vastustamisen vuoksi.
Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"

Kokoliha

Minulla oli vuosikausia Toyota mark kakkonen. Minä ja Toyota.

Sitten Minä myin sen naapurin pojalle.

Sitten Minä huomasin, että Minun myymäni Toyota ei ollut enää Minun Toyotani.

Se ei ollut enää auto, jolla olin Minä ajanut vuosikaudet, koska Minä en enää omistanut sitä.

Minä Menin Mustaan Kynnykseen ja ryyppäsin Minun kavereideni kanssa.

Seuraavana yönä Minä hiippailin naapurin pihaan ja Minä laitoin parit huopanaulat maahan pystyyn ja nojalleen Minun entisen Toyotani takarenkaiden eteen.

Naapurin poika starttasi aamulla liikenteeseen ja takarengashan siitä Minun entisestä Toyotastani hetikohta puhkesi.

Tosiasia on, että niin kauan kuin Minulla oli Minun Toyotani, Minä ajoin sillä ilman yhtään rengasrikkoa.

törö

Quote from: Lahti-Saloranta on 21.10.2017, 19:13:17
Quote from: Mtvb]Timo Soini – Tosiasia on, että niin kauan kuin johdin puoluetta, olin sen puheenjohtaja, puolue pysyi kasassa. Kun en enää ollut, se ei pysynyt.
Soinihan tunnustaa että ns Halla-aholaiset olivat lojaaleja puolueelle eikä hajoittanut sitä. Soini itse lähti puolueesta kätyreidensä kanssa. Sinällään puolue pysyi kasassa ja sen kannatuskin kutakuinkin samana loikkareista huolimatta.

Se on onnistunut uskottelemaan itselleen, että on normaalia, että osa eduskuntaryhmästä lähtee hädissään karkuun kun puolueen puheenjohtaja vaihtuu. Sitä pitäisi ymmärtää, vaikka se tulikin vähän yllätyksenä, koska sellainen ei kuitenkaan ole ihan tavallista.

Profit

Quote from: Veturihenkilö on 21.10.2017, 18:56:33
Quote from: Sininen PossuTosiasia on, että niin kauan kuin johdin puoluetta, olin sen puheenjohtaja, puolue pysyi kasassa. Kun en enää ollut, se ei pysynyt.

Tosiasia on, että PS:n kannatus oli pääosin Halla-ahon ansiota ja Halla-aho myös piti puolueen kasassa. Kun possulaiset perustivat oman kerhonsa, heidän mukaansa lähti marginaalinen osuus PS:n vahvuudesta. Laadullisesti tämä porukka oli suoraan laarin pohjalta.

Toisin sanoen "puolue" on edelleen kasassa. Timo Soini voisikin olla rehellinen ja todeta:

QuoteTosiasia on, että niin kauan kuin johdin puoluetta, olin sen puheenjohtaja, puolue pysyi kasassa. Kun en enää ollut, oikeastaan mikään ei muuttunut.

Myös Tony Halme toi kannatusta. Hän on toinen henkilö, jonka suosiolla Soini ratsasti.

Bienveillant

Quote from: Jabba the Hut on 21.10.2017, 18:16:19
"Nykyinen ps-johto ei irtisanoudu vihasta"

Soinin mielestä suurin näkemysero on ihmisarvossa ja miten ihmisarvo ymmärretään.

"Vihapalaute ollut organisoitua"

Gallupit eivät äänestä

Apua, miten kukaan voi heitellä enää näin väsynyttä läppää...kuin suoraan suvisten bullshit bingosta, vihasta irtisanoutuminen, ihmisarvo, vihapalaute! Kuinka syvää kuoppaa Soini oikein haluaa kaivaa itselleen?
Sohvaltahuutelija

Jaakko Sivonen

Quote from: Timo Soini–  Puoluejäsenyys on eri asia kuin puolueen johtaminen. Jokainen ymmärtää, että jos puoluetta johdimme minä, Jussi Niinistö ja Hanna Mäntylä, ja nyt sitä johtavat nämä muut, niin siinä on huikea ja räikeä ero.

Soini jättää sopivasti mainitsematta, että nykyinen 3. varapuheenjohtaja Juho Eerola oli varapuheenjohtajien joukossa useamman vuoden ajan myös Soinin kaudella.
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

Hämeenlinnan Oraakkeli

Jos kyse oli politiikasta eikä Soinin hillotolpasta niin eikö silloin puolue olisi pitänyt ottaa heti haltuun ja nousta johtoon kahden vuoden päästä uudelleen?

Mehud

Soini odotti populismin tutkijana sitä henkilöä/henkilöitä, jotka valovoimallaan nostavat puolueen kukoistukseen, koska hän tiesi, että populismi vetää puoleensa valovoimaisia ihmisiä. Sitten tuli Halme, joka oli sopiva ja ei minkäänlainen uhka puoluejohdolle. Sitten tuli Halla-aho, joka ei vaikuttanut minkäänlaiselta uhalta, vaan ainoastaan ideologilta, jolta puuttuu poliittinen kunnianhimo, joten sekin vaaraton puoluejohdolle.

Soini käytti heitä viisaasti Perussuomalaisten nostoon, mutta ei ottanut huomioon, että nämä voisivat motivoitua omaa tähteyttään suurempaan osaan.

Kuvitelkaapa jos Halme eläisi ja tekisi yhteistyötä Halla-ahon kanssa. Silloin Perussuomalaiset olisivat jo nyt Suomen suurin puolue!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Tappivanukas

Kunpa toimittelijat nyt jaksaisivat perata Jyväskylä-ketjusta debunkkaukset kaikkiin Läski-Timpan valeisiin. Olisi jäänyt jos vpj-vaalissa olisi käynyt toisin - tietysti, koska silloin puoluehallituksen ja -valtuuston kaappaaminen ja koko nuivasiiven erottaminen olisi toteutunut, kaikessa rauhassa, kuten epäilemättä Orpon ja sipilän kanssa oli sovittu.

Ei pj ollut mikään ratkaiseva isku vaan sääntömuutoseshdotuksen hylkääminen ja ei-soinilainen varapuheenjohtajisto. Media, toimikaa.
Juuri tulleen tiedon mukaan kotoutumisongelmat suomalaiseen yhteiskuntaan saattavat liittyä täällä vellovaan rasismiin.

MW

Soini on historiaa, eikä sinisillä ole tulevaisuutta, vaikka toimittajat niitä hellivätkin.

Sarjassamme uskomattomia mokauksia. Miten on Timo mahtanut päänsä sisällä tämän peliliikkeen mahtanut perustella. Mikään tässä ei johda muuhun, kuin eläkkeelle. Ja veti sitten sarjaeläköitymisessään muitakin mukaansa.

Laajennettu eläköityminen.

Ernst

Quote from: Tappivanukas on 21.10.2017, 20:31:21
Kunpa toimittelijat nyt jaksaisivat perata Jyväskylä-ketjusta debunkkaukset kaikkiin Läski-Timpan valeisiin. Olisi jäänyt jos vpj-vaalissa olisi käynyt toisin - tietysti, koska silloin puoluehallituksen ja -valtuuston kaappaaminen ja koko nuivasiiven erottaminen olisi toteutunut, kaikessa rauhassa, kuten epäilemättä Orpon ja sipilän kanssa oli sovittu.

Ei pj ollut mikään ratkaiseva isku vaan sääntömuutoseshdotuksen hylkääminen ja ei-soinilainen varapuheenjohtajisto. Media, toimikaa.

Timo siis sössi "suuren" suunnitelmansa. Saattaapi jäädä se palkintokin saamatta, jos ei älyä lopettaa älyttömiä sutkautuksiaan, joita on jo vaikea saada ionisoimallakin pois Audin penkistä.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

MW

Quote from: Ernst on 21.10.2017, 20:40:12
Quote from: Tappivanukas on 21.10.2017, 20:31:21

Timo siis sössi "suuren" suunnitelmansa. Saattaapi jäädä se palkintokin saamatta, jos ei älyä lopettaa älyttömiä sutkautuksiaan, joita on jo vaikea saada ionisoimallakin pois Audin penkistä.

Ostin tosi kivan coupe-mersun, mutta sisustus on vähän nuhjuinen. Olisikohan Timolla hyviä vinkkejä panelien ja penkkien harjaamiseen?

ämpee

Mikäli Soinin suunnitelma B olisi onnistunut, eli puoluehallituksen avulla tehty todellinen kaappaus, niin puoluekokouksen voittajien ajaminen ulos olisi todella hajoittanut puolueen sillä silloin olisi kenttä seurannut ulos ajettujen mukana.
Nyt kenttä ei seurannut kun ei ollut mitään mitä seurata, sillä ulos lähti se linja josta oltiin jo saatu aivan tarpeeksi.

Kun tästä varapuheenjohtajien valinnasta vieläkin kipuillaan niin reisille mennyt suunnitelma B ottaa todella koville.

Mikään ihme ei ollut puoluekokouksen valinnat, sillä porukka oli saanut tarpeekseen linjasta jolla kannatus oli saatu tippumaan alle puoleen, joten sille todella haluttiin vaihtoehto.
Kun porukka äänestää vaihtoehtoa, niin on aivan selvää että porukka äänestää saman päivän kaikissa muissakin äänestyksissä vaihtoehtoa.
Mikään äänestäjäporukka ei tule "katumapäälle" ja ala äänestämään halujensa vastaisesti vain jonkun "tasapuolisuuden" vuoksi, sillä äänestysporukka ei tunne tasapuolisuutta mutta tavoitteen tuntee erittäin hyvin.

Meillä perussuomalaisilla oli todellakin myös tuuria mukana, ongelmajätteet lähtivät omasta halustaan eikä tarvinnut nurkkia ryhtyä niin paljoa harjaamaan.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Marjapussi

Quote from: John Doe on 21.10.2017, 10:40:09
https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/sininen-tulevaisuus-perusti-kunnallisjarjeston-poriin-200474391/

"Sininen tulevaisuus perusti kunnallisjärjestön Poriin
Jäseniä yhdistyksessä on kaikkiaan neljä. Jalonen sanoo, että tavoitteena on perustaa kunnallisjärjestö kaikkiin Satakunnan kuntiin seuraaviin eduskuntavaaleihin mennessä. "

Toihan alitittaa jo vanhan sloganin "Satakunnan Tuhatkunnassa on kymmenkunta jäsentä"  ;D
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?

Lahti-Saloranta

Quote from: Jaakko Sivonen on 21.10.2017, 20:09:40
Quote from: Timo Soini–  Puoluejäsenyys on eri asia kuin puolueen johtaminen. Jokainen ymmärtää, että jos puoluetta johdimme minä, Jussi Niinistö ja Hanna Mäntylä, ja nyt sitä johtavat nämä muut, niin siinä on huikea ja räikeä ero.

Soini jättää sopivasti mainitsematta, että nykyinen 3. varapuheenjohtaja Juho Eerola oli varapuheenjohtajien joukossa useamman vuoden ajan myös Soinin kaudella.
Jättää myös mainitsematta mihin suuntaan se huikea ero on.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Teaparty

Jabba vänkää ja vänkää. On se kyllä yksi limaklöntti.

Tähän asti tapahtunut:

1. Jabba luopui puheenjohtajuudesta
2. Halla-aho voitti Terhon puheenjohtajaäänestyksessä
3. äbäläwäbälä Junttaus, Arvo Pohja, Ihmis Vastaisuus, Käsi Tervehdys, entunnistaenääsamaksipuolueeksi, Ei Enää Kotia älläähyäkhbäär

IDA

Ai Mäkelän Jani on sanonut Soinia säälittäväksi räkättäjäksi :D

Ihan oikein. Itse lisäisin ainakin Terhon ja Elon samaan räkättäjien porukkaan. Lapuan liikkeen aikoihin nämä olisi kyydittetty Leningradiin, joka olisikin kaupunki, joka jo nimellään kunnioitti heitä.
qui non est mecum adversum me est

Aeon

Soini sanoi, että puoluekokouksessa ei ollut kivaa, koska siellä kritisoitiin ilmeisesti vääriä henkilöitä. Kokouksen olisi pitänyt ilmeisesti sujua ihanassa hegemoniassa, jossa kaikkia taputellaan selkään ja nykyistä johtoa ei olisi saanut kritisoida. Siis sellainen mukava kokoontuminen, jossa suuria johtajia kumarretaan ja sitten äänestetään sen mukaan, mitä Isä Aurinkoinen sanoo. Puhui myös siitä, että Jussi on suositellut tiettyjä ehdokkaita eikä se ole puheenjohtajalle sopivaa. Jussihan ei ole käsittääkseni suositellut ketään puheenjohtajaksi valitsemisen jälkeen. Ja, Terho näytti saavan Soinin ja kumppaneiden täyden tuen puheenjohtakampanjalleen, mutta Jussi ei. Mitäs hegemoniaa se tälläinen peli on, jos tietty osa persujen kärjestä menee yhden ehdokkaan taakse? Ja muistetaas vielä Soinin kommentit nuivista, jotka vain tuijottavat kottaraisen pönttöön eivätkä he saa koskaan mitään aikaiseksi. Mahtaa ottaa koville, että se porukka, jota Soini on vähätellyt, onkin oikeasti enemmistönä ja hillotolppalaisille ei riitä kannatusta.

Soinin ja Terhon esiintymiset ovat olleet surkeita. Terho ei pysty enää puhumaan vakuuttavasti ja maneerit (etenkin kädet) tekevät viestistä entistä epäuskottavampaa. Timo taas vetää esiintymiset rutiinilla, mutta puhuu niin täyttä soopaa, että ei sitä kukaan voi uskoa. Vai että gallupit eivät äänestä? Joo, gallupit ovat olleet persujen osalta väärässä monta kertaa, mutta uuvattien kannatus ei voi olla prosentin luokkaa, jos suurin osa persujen kannattajista on uuvattien kanssa samoilla linjoilla.

edit. Tuosta gallupit vs. oikea kannatus. Persujen saamissa äänissä vs. gallupkannatus on ollut eroa prosentti pari (muistinvarainen tieto). Uuvattien pitäisi nostaa kannatustaan suhteellisesti järjettömän paljon gallupeihin verrattuna, jos meinaavat päästä Timon haaveilemaan kaksinumeroiseen lukuun 2019 vaaleissa. Näin suurta suhteellista nousua ei ole koskaan tapahtunut, eikä tule tapahtumaan tälläkään kertaa.
Hommalla junttaamista vuodesta 2009 lähtien

Eino P. Keravalta

Quote from: Emo on 21.10.2017, 12:42:50
Se pätkä minkä ohjelman keskeltä näin, ja joka sisälsi Sampon tekemän biisin, niin siinä minun näkemässäni keskiohjelmanäytteessä Sampo vaikutti symppikseltä, ja ihmettelin ääneen, että miksi hän teki sen minkä teki!? Hän on edelleen persu pohjimmiltaan, ja meni typeryyksissään tekemään uuvatoitumisen vain ministerisalkun säilyttääkseen. Todella vilpittömän murheellista!

Sampolle puhuttiin kaikenlaista paskaa ja Sampoa kusetettiin niin pirullisesti, että Sampo ei sitä uskalla tunnustaa, koska kusetus oli niin rankka ja Sampo niin naiivi, että sen kaiken myöntäminen tuntuu Samposta kuin luopuisi kaikesta omanarvontunnostaan, ihmisyydestään ja vaatimuksistaan tulla kohdelluksi oikeustoimikelpoisena henkilönä. Siksi Sampo ei näe muuta vaihtoehtoa kuin jatkaa teatteria ja esittää, että uuvattipetos olisi jotenkin ollut mielekäs ja järjellinen temppu.

PS: Oliko se Sampon biisi hyvä? Missä sen voisi kuunnella?
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Lalli IsoTalo

Quote from: Aeon on 21.10.2017, 21:18:41
Terho ei pysty enää puhumaan vakuuttavasti ja maneerit (etenkin kädet) tekevät viestistä entistä epäuskottavampaa.

YLE roudaa Terhoa ruutuun aamuin illoin, milloin minkäkin pikkuasian varjolla. Ottaen huomioon, että hän puhuu silkkaa schaissea, hän kyllä antaa itsestään yllättävän hyvän kuvan. Kaipa sitä muutama mummo saattaisi äänestääkin.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R