News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Uuvatit ovat nyt "Siniset rp" eikun Suomen Korjausliike eikun ei mitään

Started by törö, 19.06.2017, 12:17:04

Previous topic - Next topic

IDA

Tästähän ei muuten ole kauaa, kun Terho oli Hommaforumille antamassa haastattelua. Nopeasti avautuivat silmät, kun hävisi vaalin.

Yksi olennainen poitti on, että Iltasanomien juttu, jossa kerrottiin kahden miehen masinoineen koko Halla-ahon puheenjohtajuuden salassa ja salaisilla palstoilla sai selän katkeamaan ja johti uuden ryhmän perustamiseen. Tämä juttu oli koko ryhmälle niin uskottava. Lännen median juttu, joka ennusti tapahtumat aivan täsmällisesti loikkareiden lukumäärää myöten taas on täysin epäuskottavaa huhuilua, eikä sellaisen jutun pohjalta saisi edes spekuloida.

Positiivista siinä, että mediaa uskotaan edes puoliksi on se, että Sininen tulevaisuus uskoo edes johonkin.
qui non est mecum adversum me est

Echidna

valkoinentulevaisuus.fi onkin näköjään myös jo varattuna jollekin (varaus päivitetty tänään), mustatulevaisuus.fi on varattu poliisihallitukselle (!), sinimustatulevaisuus.fi olisi vapaana

writer

Quote from: Hakkapeliitta on 19.06.2017, 14:30:57
Mitäs mitäs.  Pihvi sanoi eduskunnan puhujapöntössä,  että on kohdistanut jonkun bloginsa meille hommalaisille.  :o

Pihvin blogi:
QuoteJäähyväiset Perussuomalaiselle puolueelle
14.6.2017 16:18 Jari Lindström Kotimaa Perussuomalaiset Perussuomalaisten puoluekokous Uusi vaihtoehto 290 kommenttia ilmoita asiaton viesti
Tästä tulee pitkä kirjoitus.

En olisi uskonut, en kuunaan päivänä, että tämä päättyisi näin. Liityin perussuomalaiseen puolueeseen 2005-2006 vuodenvaihteessa, kun puolue oli vain muutaman prosentin kannatuksen omaava pikkupuolue. Nyt minut siitä puolueen sääntöjen mukaisesti erotetaan, koska itse päätin erota puolueen eduskuntaryhmästä. So be it.

Mutta mennään ensin tapahtumiin Jyväskylässä:

Viime viikonlopun puoluekokous piti sisällään jännitteitä. Tämä oli varsin hyvin tiedossani etukäteen. Silti- en ole koskaan aiemmin ollut samanlaisessa puoluekokouksessa.

Kokouksen henki näyttäytyi minulle alusta asti kaksijakoisena ja kahtiajakauteena. Aistin välittömästi sen, kuinka vahvan edustuksen ns.nuivasiipi oli paikalle saanut. Itse kannatin ja esitin Sampo Terhoa puheenjohtajaksi. Esitys sai mielestäni varsin hyvän vastaanoton ja oli verrattavissa Jussi Halla-ahon saamiin aplodeihin.

Itse äänestyksessä ei sitten kuitenkaan jäänyt mitään epäselvyyttä voittajasta. Jussi Halla-aho valittiin perussuomalaisten uudeksi puheenjohtajaksi. Yllätys? No ei. Voiton selkeys? Kyllä. Siitä yllätyin, että asia ratkesi heti 1.kierroksella.

Tästä voitosta alkoikin sitten sellainen tapahtumasarja, josta olin huolissani etukäteen ja josta myös kerroin eräille henkilöille. Jos Jussi Halla-aho valitaan, se aiheuttaa "lumivyöryn", jossa kaikki ns.nuivat ehdokkaat huudetaan peräjälkeen varapuheenjohtajiksi.

Miksi tämä oli ja on ongelma?

Ongelma oli ja on se, että ei ollut sattumaa se, että paikalla oli paljon nimenomaan nuivaa osastoa ja toiseksi, koko puheenjohtajisto tuli valituksi näistä nuivista. Heillä oli enemmistö ja he käyttivät sitä sumeilematta. Tuossa innossa heiltä unohtui vanha viisaus, että koskaan ei kannata ottaa selkävoittoa ja nöyryyttää toista osapuolta täydellisesti. Nyt niin tapahtui.

Kostonhimossa päätettiin antaa opetus soinilaisille ja puolueen eliitille. Juuri ketään ei kiinnostanut se, mitä siitä seuraisi. Vanhan puoluejohdon potkiminen pihalle, uusien sääntöjen kaataminen ja lopuksi, aivan käsittämätön yritys vallata koko puoluevaltuusto. Siitä enemmän tuonnempana...

Kosto ja kauna

Oli selvää, että eliitti sai päällensä vihat ja katkerat vuodatukset siitä, että tavallinen tallaaja on unohdettu. Mikä sitten on eliitti? Puoluejohto, ministerit, kansanedustajat ja jopa jotkut piirien puheenjohtajat. Ainakin nuo. Heille piti näyttää närhenmunat!

Miksi näin? Koska "kaikki lupaukset on kuulemma petetty(lue maahanmuutto), ja hallituksessa on myyty omat periaatteet(lue maahanmuuttoon liittyen) ja mamu-kriisi oli hallituksen ja eliitin vika". "Ei tehty mitään". Muullahan ei ole niin väliä kunhan mamu-asiat hoidetaan kuntoon.

Logiikkaa tai ei, mutta ihan kaikki kansanedustajat eivät olekaan eliittiä tai syypäitä mamukriisiin. Vain osa. Osa on ollut rohkeita ja ovat uskaltaneet esittää omia avauksiaan sillä aikaa kun muu eduskuntaryhmä ja ministerit ovat keskittyneet istumaan sormi nenässä ja kasvattamaan maahantunkeutujien määrää. Silti, perussuomalaiset kansanedustajat ovat KAIKKI olleet hyväksymässä tehdyt toimet valiokunnissa ja istuntosalissa. Miten syy epäonnistumista on kaadettu vain ns.eliitin päälle?

Siksi, että osa kansanedustajista on pessyt omia kasvojaan ryhmätoveriensa kustannuksella. Vain nämä "oikeamieliset" ovat tehneet "oikeaa" maahanmuuttopolitiikkaa. Me muut ei edes sinne päinkään.

Tästä kaikesta syntyi jako ryhmän sisälle. Ja tämä kaikki on tapahtunut nimenomaan tällä vaalikaudella ja erityisesti muutamien uusien edustajien toimesta. Tuo jännite on siis ollut olemassa jo kauan ennen viikonlopun kokousta. Tämä nyt ikään kuin pieneksi taustaksi.

Jotta "eliitti" saisi mitä sille kuuluu, oltiin valmiita masinoimaan liikkeelle kaikki kynnelle kykenevät. Pääasia oli ottaa valta omiin käsiin ja se onnistui täydellisesti. Eihän tätä olisi voitu tehdä ilman suunnittelua, älkää nyt muuta höpsikö.

Sen vallan ottamisen seurauksia harva mietti. Miksi väitän näin? Koska kuulin niin paljon keskusteluja ja kommentteja. Moni, todella moni, piti tätä kaikkea puolueelle uutena nousun alkuna. Moni iloitsi aivan aidosti ja puhui sekä hallituksessa jatkamisesta että puolueen kannatuksen noususta. Siis samaan aikaan. Tajusin, että aivan liian harva ymmärsi kokonaistilanteen. Nimittäin sen että ei ole olemassa mitään hallituspaikkaa näillä valinnoilla. Ja että ei tule koskaan olemaankaan tuonkaltaisella puheenjohtajiston kokoonpanolla.

Edessä on pitkä oppositiotaival. Sitäkö haluttiin tavoitella? Ruotsidemokraattien mallin mukaisesti. Vaikka, siis vaikka PS voittaisi joskus vaalit, se tarvitsisi kumppaneita hallitukseen. Mistä niitä löytyy tulevaisuudessa jos niitä nytkään ei löydy?

Ja siellä oppositiossa ei ihan aikuisten oikeasti vaikuteta yhtään mitään! Se on itsensä pettämistä väittää niin. Ei esim.yksikään tiemäärärahaesitys mene läpi opposition esityksestä. Tämä ajatus saatiin kuitenkin myytyä sille puoluekokouksen enemmistölle, joka äänesti tuon linjan puolesta. Se linja siis valittiin ja entinen linja muuttui. Joka muuta väittää, pettää itseään ja ennen kaikkea seuraajiaan. Tämä oli myös linjavaali.

Mahdollista jatkoamme hallituksessa olisi pitänyt pohtia erityisesti siinä vaiheessa kun uusi puheenjohtaja valittiin. Siinä olisi ollut paikka käyttää pelisilmää ja miettiä, että miten parhaiten voisi tasapainottaa puheenjohtajistoa heti 1.varapuheenjohtajaa valitessa. Mutta ei. Homma lähti aivan lapasesta ja loppu on historiaa.

Jokainen varapuheenjohtaja tuli nuivasiivestä, heidän edustamastaan fraktiosta. Kyllä. Ja se oli poliittinen virhe numero yksi ja samalla osoitus täydellisestä kyvyttömyydestä ymmärtää politiikkaa. Itse valinnat tehtiin teknisesti ihan oikein, siitä ei ole mitään valittamista.

Toinen virhe olikin sitten uskomaton. Oli kokouksen loppupuoli ja tarkoitus oli valita edustajat puoluevaltuustoon. Menettelytapana on se, että piirit valitsevat keskuudestaan omat edustajansa ja näitä sitten piiripuheenjohtajat esittävät sunnuntaiaamun kokouksessaan yhteiselle listalle(Lista A). Tuo lista hyväksytään puoluekokouksessa uudeksi valtuustoksi. Yllättäen, ihan puskista, tulee kilpaileva lista(lista B). Se oli nuivien oma lista ja koko maata käsittävä.

Kun kaikki kokouksen esitykset menivät nuivien enemmistöllä heille myötämielisesti, niin oletusarvo tälle lista- B:lle oli ilman muuta sama. He valtaisivat myös puoluevaltuuston sopivaksi katsomillaan henkilöillä. Täydellinen värisuora!

Onneksi järjen valo voitti ja kokouksen enemmistö äänesti Lista A:n eli pohjan mukaan. Mutta pelkkä yritys osoitti tai ainakin sen piti osoittaa kaikille, mistä tässä kokouksessa oli oikeasti kysymys. Vallan saamiseksi puolueessa ja kostosta- entisen johdon sekä puolue-eliitin täydellisestä nöyryyttämisestä. Tämä on minun vakaa näkemykseni asioiden kulusta ja tapahtuneesta. Tuon jälkeen oli siis aivan turhaa puhua mistään yhteisestä tulevaisuudesta jos näin merkittävää osaa puolueen toimijoista kohdellaan nöyryyttäen ja kostomentaliteetilla.

Kaiken tapahtuneen jälkeen minulle oli aivan selvää miltä näyttää oma tulevaisuuteni tässä "toimintaympäristössä". Mikä tulevaisuus meitä "maltillisia" odottaa tässä porukassa? Ei mikään. Kotouttamisministerinä olen ollut jatkuvasti haukuttavana Homma-forumilla ja saanut sähköistä scheissea jokaisesta aiheeseen liittyvästä ulostulostani. Että siltä pohjalta.

Hmm? Roikkuako siis kaksi vuotta oppositiossa olevan perussuomalaisen eduskuntaryhmän rivijäsenenä tehtailemassa eriäviä mielipiteitä/vastalauseita? Vastustamassa sitä politiikkaa jota olen itse ollut tekemässä. Ei helvetissä. Ja kahden vuoden jälkeen sitten pitäisi olla ehdolla uusissa vaaleissa vaikka jouduimme heittämään homman kesken...ei mitään järkeä.

Tein johtopäätökseni. Minulla ei ole tulevaisuutta uudessa perussuomalaisessa puolueessa.

Onneksi, moni muukin oli tehnyt aivan samoja johtopäätöksiä. Onneksi siksi, että en ollut suinkaan ainoa ja yksin asian kanssa. Siitä ja niistä huolista se ajatus sitten lähti, vasta viikonloppuna.

Minä haluan itse päättää miten ja missä politiikkaa teen ja myös siitä, missä sen lopetan ja miten. Olenko ylipäätään enää koskaan ehdolla vai en jne.

Suomi ei kaipaa hallituskriisiä ja jos oli jokin tapa yrittää pelastaa Suomi siltä, niin ei sitä tarvinnut kahta kertaa harkita. Näistä syistä läksimme tähän uhkarohkeaan tekoon.

Siksi päädyin yhdeksi niistä 20:stä kansanedustajasta, jotka erosimme perussuomalaisten eduskuntaryhmästä ja  perustimme oman ryhmämme.

Täysin tietoisena riskeistä.

Täysin tietoisena siitä, että meidät erotetaan puolueesta.

Ja täysin tietoisena siitä, että poliittinen urani loppuu erittäin suurella todennäköisyydellä tähän vaalikauteen. Silti olin tähän 100%:sti valmis, koska kuten kuvasin vaihtoehto oli muumioitua ryhmähuoneen takaseinälle.

Ja hei! Olisin siis lähtenyt perussuomalaisten eduskuntaryhmästä joka tapauksessa viikonlopun kokouksen päätösten jälkeen,nähtyäni tulokset. Sellaista vaihtoehtoa ei ollut olemassa, että olisin jäänyt ryhmän jäseneksi. Että se siitä ministerikiimasta.

Lopuksi

En ole katkera. Olen surullinen. Surullinen niiden ihmisten vuoksi, jotka ovat tuulessa ja tuiskussa olleet pystyttämässä telttaa, jakaneet mainoksia tai lehtiä ja keittämässä kahvia. Pyyteettömästi omaa aikaansa uhraten. Olen matkan varrella saanut monia tuttuja, kavereita ja jopa ystäviäkin perussuomalaisten keskuudesta. Heille kaikille toivotan mitä parhainta jatkoa ja toivon myös sitä, että olisimme edelleen puheväleissä.

Tämä on oma näkemykseni viime päivien tapahtumista. Siis oma näkemykseni. Jokainen olkoon omaa mieltänsä, samaa tai eri mieltä kuin minä.

Tällä kirjoituksellani pyrin avaamaan syitä ja seurauksia omalta kantiltani. Suoraan ja sumeilematta. Ketään en halua loukata, mutta en myöskään peitellä tuntemuksiani.

Kiitos ja anteeksi.

http://jarilindstrom.puheenvuoro.uusisuomi.fi/238609-jaahyvaiset-perussuomalaiselle-puolueelle

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

Saturnalia

Quote from: Totti on 19.06.2017, 13:51:12
Terho komppaa mumisemalla hikikarpalot otsassa ja naama punaisena jotain Macronin arvoista, jotka ovat kuulemma uusi ohjenuora uuvateille.

Samposta on tullut kyborgi, ulkopuolinen valta on ottanut hänen aivonsa haltuun, tai sitten hänellä on kissaloinen joka vie oman tahdon ja tekee hulluksi.
Se moraalinen rappio ja mätä minkä vallassa tämän maan politiikka ja tuo smurffipuolue on tällä hetkellä, on oksettava. Se ei tuota enää edes vihaa, ainoastaan halun oksentaa. Macronin arvot ovat päinvastaiset Sampon aikaisempien arvojen kanssa. Tuo on kuin Kokoomus muuttuisi marxilaiseksi vain siksi, että liittovaltiokehitystä on tuettava. We are doomed. Ei tämä poliittinen aparaatti enää tokene tästä elävien kirjoihin.

Hankala Tapaus

Vai että ihan Sininen Tulevaisuus? Smurffeiksiko ne nyt alkoivat?

Suursmurffina (ainakin niin kauan kuin Soini antaa) Kaikkien Rahanjanoisten Sankari; Simppelo.

Huppupelikaani

Tässä on hieno, selvästi mietitty jatkumo.

SMP – Sirkka, Minä ja Pekka
PS – Pelkkä Soini
ST – Soinin Timo

Huppupelikaani

Tämäkin mielestäni kolahtaa aika hyvin: Saatanan Tunarit.

Jouko Piho

Quote from: Huppupelikaani on 19.06.2017, 16:01:49

PS – Pelkkä Soini
ST – Soinin Timo

Tai sitten tuo ST = Sampo Terho tai Soini Terho.

guest8096

Kummallisia porukkaa. Kerrankin valitaan kunnollinen johtaja puolueelle, niin nämä eroavat. Uuvatit, olette perseestä.

Rauli

Picassolla oli muistaakseni Sininen kausi eli turha syyttää taulua, jos naama on vino.

En nyt paljon muista ruotsin kieliopista mutta Blå Framtiden? Eikös oikea muoto ole Blå Framtid? Vähän on vielä hakuissa puolueen kielioppi, puolueohjelmasta puhumattakaan
Blå Band olisi ollut paras mutta siitä olisi syntynyt kiista keittotuotemerkin omistajan kanssa.
"No one among us can complain about his death, for whoever joined our ranks put on the shirt of Nessus. A man's moral worth is established only at the point where he is ready to give up his life in defense of his convictions." - Henning von Tresckow, 21.07.1944

Tabula Rasa

Quote from: Frida Hotell on 19.06.2017, 16:06:31
Kummallisia porukkaa. Kerrankin valitaan kunnollinen johtaja puolueelle, niin nämä eroavat. Uuvatit, olette perseestä.

Että ensin ollaan puhumassa yhtenäisyyttä ja seuraavana päivänä puukotetaan selkään. Eiköhän tuo ole selvä ettei jäsenten tahto soinin tulevaisuudessa ole minkään arvoinen. Ja lisäksi pettävät kenet vain jos eivät saa juntattua omia paskojaan läpi.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Bordercollide

Uuden puoleen nimestä nyt voi olla montaa mieltä mutta olenkohan ainoa jota ottaa päähän etenkin tämä uusi sanakukkanen "uuvatti"?

Huppupelikaani

Quote from: Jouko Piho on 19.06.2017, 16:05:32
Quote from: Huppupelikaani on 19.06.2017, 16:01:49

PS – Pelkkä Soini
ST – Soinin Timo

Tai sitten tuo ST = Sampo Terho tai Soini Terho.

Tai Simon ja Tiina.

Huppupelikaani

Quote from: Inna on 19.06.2017, 16:18:13
Uuvattien Soininen Timolaisuus! Saattaa jäädä monelta äänestämättä vaikka nimet on kyllä hyvät. Eduskunnassa joku sanoi, että www.sininentulevaisuus.com olisi kokoomuksen sivu, pitääkin tarkistaa kun pääsee koneelle.

Kyllä se ohjautuu Kokkareiden sivuille. Luodon Heikki postasikin asiasta pari sivua sitten.
Quotehttps://hommaforum.org/index.php/topic,121517.msg2660440.html#msg2660440

mikkoR

Tuleeko se sininen tulevaisuus siitä kun kyyti on kylmää kuin avannossa ja kohta on huuletkin siniset?
Vai Lahden Sininen huulilla tulevaisuus kun epäonnistumisen jälkeen ryypätään itseään hengiltä keskiketterällä?
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

Kni

Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

törö

Quote from: mantis on 19.06.2017, 16:16:32
Quote from: Heikki Luoto on 19.06.2017, 13:31:27
http://sininentulevaisuus.com/ osoite ohjautuu kokoomuksen sivuille.

http://sininentulevaisuus.net/ ohjautuu kuitenkin persujen sivuille.

Tää voisi liittyä Siniseen kirjaan, jota tietyissä piireissä pidetään aivan mahdottoman hienona ja tarpeellisena teoksena. Sehän on kuin värityskirja, josta jokainen voi kuvitella mieleisensä hienon tulevaisuuden.

Edit: .fi on kanssa myyty, mutta se ei toistaiseksi vie minnekään. Sitä kannattanee pitää silmällä.

http://www.sininentulevaisuus.fi/

rölli2

Jos suomen vastarintaliikkeen jäsniltä kysyy heidän ideologiastaan he sanovat suoraan olevansa kasallissosialisteja eivätkä muuta yritäkään. sampo ja simon horisevat ihmisyydestä ja kansallismielisyydestä ja arvoista. selvää on että tuo porukka on pihalla kuin kottaraispönttö siitä mitä he oikeastaan ovat

IDA

Toimi Kankaanniemen, mutta myös muiden jääneiden edustajien pisteet nousevat kohisten. Toivottavasti joku napsii näitä puheita youtubeen.

pienivalkeapupu

Sininen l. surullinen tulevaisuus. Henk koht olen samaa mieltä, mutta jospa noille loikkareille kävisi vielä niin in real life.
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

ämpee

Quote from: Koepotkupallo on 19.06.2017, 14:12:08
Quote from: Eisernes Kreuz on 19.06.2017, 14:09:43
Tuo nimi on itse asiassa niin huono, että Uusi vaihtoehtokin olisi ollut parempi. ;D

Soinin tulevaisuus on joka tapauksessa turvattu, ja siitähän tässä pitkälti kyse olikin. Toisilla uuvateilla on varmasti vielä jännät ajat edessä, koska kansa tuskin ryntää sankoin joukoin heitä kaikkia äänestämään. En usko senkään riittävän, että he nyt vetoavat uhrautumiseen isänmaan puolesta noin joka toisessa virkkeessä.

Joku venäjää osaava varmaan korjaa, mutta venäjäksi "sininen" "goluboi"  tarkoittaa slangisanana homoseksuaalia. Herättänee hilpeyttä Putinilassa.

Sininen=sinij tjsp, goluboi=homo, gluboi=vaalean sininen

[Edit] Noin ne siis lausutaan, kyse ei ole oikeinkirjoittamisesta[/Edit]
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

IDA

Nyt olisi hienoa, jos Arja Juvonen tulisi takaisin ryhmään ja pysyisi puolueessa. Puheen perusteella se voisi olla vielä auki.

Jaakko Sivonen

Tämä twiitin perusteella on melko turvallista veikata, että Arja Juvonen ei aio tulevaisuudessakaan liittyä siniseen tulevaisuuteen. :)

[tweet]876796151923703808[/tweet]

Saa nähdä, mitä hän tekee.
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

Eino P. Keravalta

Tulee mieleen, että meidät kansakuntana aiotaan hakata mustelmille ja kuristaa sinisiksi..
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Ari-Lee

Quote from: Eino P. Keravalta on 19.06.2017, 16:52:08
Tulee mieleen, että meidät kansakuntana aiotaan hakata mustelmille ja kuristaa sinisiksi..

Tismalleen sama mielleyhtymä.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

caamora

Ensimmäinen mielleyhtymä nimestä oli hapenpuute, seuraava sitten toki blue screen of death. Kuvaavia ehkä molemmat.  :facepalm:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/BSoD

Rosebud

Quote from: Saturnalia on 19.06.2017, 15:54:55
Samposta on tullut kyborgi, ulkopuolinen valta on ottanut hänen aivonsa haltuun, tai sitten hänellä on kissaloinen joka vie oman tahdon ja tekee hulluksi.
Olen lukenut useita viestejä, joissa ihmetellään mitä Sampo Terholle on tapahtunut. On salaliittoteorioita kiristyksestä yms. Minä kuitenkin uskon ettei hänelle ole mitään tapahtunut - tämä takinkääntäminen ja selkäänpuukottaminen on sitä todellista Sampo Terhoa, jota emme ole vielä nähneet!

Sampo on selvästikin käyttänyt Jussia ja nuivia välineenä vallan ja rahan haalimiseen. Ihan niin kuin oppi-isänsä Soini. Ja nyt kun se valta ja raha on uhattuna, todellinen Sampo Terho tulee esille.

Ari-Lee

Quote from: caamora on 19.06.2017, 16:53:49
Ensimmäinen mielleyhtymä nimestä oli hapenpuute, seuraava sitten toki blue screen of death. Kuvaavia ehkä molemmat.  :facepalm:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/BSoD

Pysäytysvirhenäyttö. Suoritetaan muistivedostavedätystä.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

ämpee

Nimestä ensimmäisenä tulee mieleen Sinolin, ulkomaan kielillä lähinnä Blue Oyster.
Jälkimmäinen on sen koppalakkikapakan nimi Poliisiopisto elokuvasta.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."