News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Uuvatit ovat nyt "Siniset rp" eikun Suomen Korjausliike eikun ei mitään

Started by törö, 19.06.2017, 12:17:04

Previous topic - Next topic

Lahti-Saloranta

Quote from: multsi on 30.09.2017, 07:02:22
"Hommaforumilla seurataan Torvisen mukaan tarkasti sinisiin loikanneita juuri siksi, että solvausviesteille saataisiin kohteita.

"Naisia haukutaan suvakkihuoriksi", hän antaa esimerkin. "
Solvausviesteille saadaan kohteita silloin kun kohde laukoo jotain päätöntä. Torvista ei huoleta se että lauma vihapuhepoliiseja syynää kansallismielisten nettikirjoittelua jotta kiihottamissyytteille saadaan kohteita.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Roope2

Quote from: Uuno Nuivanen on 30.09.2017, 10:35:38
Quote from: Roope2 on 30.09.2017, 09:04:35
Mutta mitä tekee Torvinen ? Parin täysistunnon kokemuksella antaa lausuntoja ja opastusta sekä tuo esille painavia mielipiteitään kuin jo vuosikymmeniä asioita nähnyt valtiomies.

Suunnistajana hän osaa liikkua Eduskuntatalon sokkeloissa, ja onhan hän myös juristi, lakimies ja juristi.

Unto veliseni,  unohdit ... Kokeneena suunnistajana...

PS
Jussi kantaa mediassa hautakiveen asti (ja ehkä vielä kivessäkin) nimensä edessä etuliitettä XXX rikoksista tuomittu aivan samalla lailla kuin joku toinen etuliitettä Vuorineuvos YY.

SDP:stä ja RKP:stä käytetään mediassa pelkkiä puoluelyhteitä ilman toimittajan "taustoitusta" (ääri-, maahanmuuttovastainen/-kriittinen-, muukalaisvastainen/-vihamielinen-, rasistinen-, fasistinen-, ääri-isänmaallinen-, breivikiläinen-, ääri-oikeistolainen- , jne, jne)

Olisiko se haitannut uutisoinnin tasoa, jos Torivisesta muutaman kuukauden ajan olisi käytetty "taustoitettua" termiä untuvikko-kansanedustaja Torvinen. Siitä  pääsee eroon ajan myötä, mikä ei päde Halla-ahon eikä vuorineuvosten osalta.
"Koulussa menestyminen on vain siitä kiinni, kuinka paljon ja miten teet töitä. Oma asenne vaikuttaa tosi paljon."

Maryam Imtiaz, Pakistanista 13-vuotiaana Suomeen muuttanut Aalto-yliopiston opiskelija

migri

Quote from: Jaksuhali on 30.09.2017, 11:26:35
Quote from: törö on 30.09.2017, 11:12:14
Foorumin hakutoiminto ei tiedä, että yhdessäkään uuvattiketjussa olisi käytetty sanaa "suvakkihuora". Se vieläpä taipuu niin hienosti, ettei sijamuoto voi hämätä hakua.

https://hommaforum.org/index.php?action=search2

Jep, valhe sekin.
Ei ja sitä tuntuu käyttävän vain he itse... kuten täältä näkyy.
I haven't seen democrats this mad since Republicans freed their slaves.
"Just because you're offended, doesn't mean you're right" - Ricky Gervais

Henry

Hesarin otsikko vaihtui aamulla...

Risto A.

Quote from: Henry on 30.09.2017, 13:35:17

Toimittaja Minnalla on tänään vain vähän sellainen päivä.

On varmasti vaikeuksia myös päättää mitä ottaa kahvin kanssa.. Sellaista se välillä.
premissi = tarkalleen määritelty juurisyy

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Nikolas

Nosti valheen otsikkoon, tietenkin pitääkseen yllä valhemedian mainettaan.

M.K

Quote from: Nikolas Ojala on 30.09.2017, 13:58:01

Torvinen ei ole sanonut HS:n jutussa, että juuri hommaforumilla on haukuttu naisia suvakkihuoriksi. Ollaanpas tarkkoja.

James Hirvisaari

Aika höpöä. Suvakkihuoriksi nimittely ja muu alatyyli ei mielestäni ole Hommafoorumin keskusteluille leimallista.

Uutisotsikot tosiaankin viittaavat juuri Hommaforumiin:

QuoteSininen tulevaisuus ja Perussuomalaiset syyttelevät toisiaan kiusanteosta – HS: "Naisia haukutaan suvakkihuoriksi"

Sinisen tulevaisuuden kansanedustaja Matti Torvisen mukaan Hommafoorumilla seurataan tarkasti sinisiin loikanneita.

– Naisia haukutaan suvakkihuorikisi, Torvinen sanoo Helsingin Sanomille.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/565339-sininen-tulevaisuus-ja-perussuomalaiset-syyttelevat-toisiaan-kiusanteosta-hs-naisia
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

James Hirvisaari

Quote from: Mehud on 30.09.2017, 10:29:17
Hesarin otsikko oli sinänsä virheellinen, koska "Suvakkihuoralla" ei tarkoiteta naisia, vaan yleensä henkilöitä, jotka flirttailevat monikulttuurisuuden kanssa. Se on vastine sille "Natsittelulle", jota meihin kohdistuu, mutta kuvaavampi.

Nimenomaan otsikko täysin kuusessa:

Quote"Naisia haukutaan suvakkihuoriksi" – Kannatuskurimukseen vaipuneet siniset haalivat kuntapäättäjiä ja syyttävät perussuomalaisia häirinnästä ja lokakampanjoista

Huoruus ei tässä viittaa laisinkaan naissukupuoleen vaan uskottomuuteen omalle kansalle.

QuoteBLOGI: 230. Suvakkihuora
26/12/2015 by jameshirvisaari

SUVAKKIHUORA. Joku on loukkaantunut termistä. Sillä ei kuitenkaan viitata naispuoliseen henkilöön vaan uskottomuuteen omalle kansalle. Termi on syntynyt reagointina ainaiseen RASISTI-huuteluun.

Vain likaiset suvakkihuorat leimaavat kaikki maahanmuuttokriitikot rasisteiksi.

Vastaavasti MEDIAHUORAT ovat uskottomia totuudelle. Valehtelijoiden ammattikunta on häpeäksi meille kaikille rehellisille suomalaisille.

Muuttohaukka

Siniset on todella pudonnut suureen tyhjyyteen. Miten 5000 kannattajakortin keruu on noin mahdoton.
Marraskuun manifestia kannattaa odottaa. Sininen tulevaisuus on jo nimenäkin lässähtänyt yritelmä. Porukalla olisi ollut aikaa ja mahdollisuus käyttää nimiämiseen vaikka mediaosaajaa.

MW

Kovasti media yrittää noille työntöapua antaa. Aikaisempi nobody Elo saa TV-aikaa roppakaupalla.

Eilenkin uutisissa haastattelu, ja perään toinen skuuppi, jossa sininen ryhmä sitä tätä ja tota.

Kni

Quote"Minä olen sitä mieltä, että tämä on edennyt aivan helevetin hyvin", sanoo kansanedustaja Torvinen.

Kuullostaa ihan neuvostoliittolaiselta arviolta.  ;D
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Sitruunamelissa

Quote from: MW on 30.09.2017, 15:01:14
Kovasti media yrittää noille työntöapua antaa. Aikaisempi nobody Elo saa TV-aikaa roppakaupalla.

Eilenkin uutisissa haastattelu, ja perään toinen skuuppi, jossa sininen ryhmä sitä tätä ja tota.
Luulen, että yrittävät saada heille jonkinlaista uskottavuutta enemmän hallituskumppanien kuin uuvattien itsensä vuoksi.
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

Beenari

Tuota suvakkihuora-termiä piti vähän kaivella. Google pulauttaa viisi sivua hakutuloksia:
https://www.google.fi/search?dcr=0&source=hp&q=suvakkihuora+site%3Ahommaforum.org

Suurin osa kohdistuu rähmiksen (R.I.P.) aloittamaan ketjuun 2016-05-27 HS: Amnesty myy "Suvakkihuora"-t-paitoja Maailma kylässä -festareilla jossa sana siis esiintyy tuona Suvakkihuora-t-paitana.

Sekä writerin aloittamaan ketjuun 2016-03-27 IL:SPR:n vapaaehtoinen avautuu: "Nyt suvakkihu***n toivotaan räjähtäv

Ja kolin aloittamaan ketjuun 2015-10-13 Anna Puu: "Minua haukuttiin suvakkihuoraksi, joka pitäisi raiskata"

Sitten niitä yksittäistapauksia: (pari esimerkkiä)
Vaniljaihminen: Hittiainesta olisi varmaan myös, mikäli Suomen amnesty aloittaisi suvakkihuora-rannekekampanjan.

Micke90: Mutta suvakkihuora on pannassa? ja tuon tokaisun ruotimista 2017-05-17 HS: Satiiriohjelmassa saa kutsua oikeistopopulistia "natsilutkaksi" langassa.

Kerttu Täti: Suvakkihuorittelu ei välttämättä ole se vakuuttavin kosiohuudon muoto. ja tuon tokaisun ruotimista Suomalaisten surkea syntyvyys enteilee nälkävuoden 1868 lukuja langassa.

Kerttu Täti: Suvakki, suvakkihuora, suvakkilehmä ... 2016-01-08 IS: Poliisi: Turvikset ahdistelevat lapsia Helsingissä (yhdistetty)

Sitten löytyy kasa lainauksia foorumin ulkopuolelta joissa tuo sana esiintyy ja pääsääntöisesti aina maahanmuuttoon positiivisesti suhtautuvan esittämänä.

Yhden ainoan foorumin jäsenen haukkumismielessä kirjoittamana tuo löytyi. Ja jos en väärin muista niin kyseisen jäsenen foorumilla oleskeluaika jäi aika lyhyeksi.

Joten haastan Torvisen esittämään julkisesti omat todisteensa hommaforumin suvakkihuorittelusta.
"Hölmöä miettiä, mikä maan tai maapallon tila on sadan vuoden kuluttua. Meistä kumpikaan ei ole silloin enää elossa"
- Antti Rinne (SDP)

MW

Quote from: Sitruunamelissa on 30.09.2017, 15:07:14
Quote from: MW on 30.09.2017, 15:01:14

Luulen, että yrittävät saada heille jonkinlaista uskottavuutta enemmän hallituskumppanien kuin uuvattien itsensä vuoksi.

Saatat olla oikeassa. Onko se sitten median tehtävä, onkin kokonaan toinen asia.

IDA

Quote from: Beenari on 30.09.2017, 15:21:48
Joten haastan Torvisen esittämään julkisesti omat todisteensa hommaforumin suvakkihuorittelusta.

Nuo on tehty sillä samalla salaisella palstalla, jolla opetetaan tekemään natsitervehdys toimittajien ja kameroiden huomaamatta. Torvinenhan joutui jo aikanaan pakenemaan puoluekokouspaikalta väkivallan ja uhkausten alla. Tämäkin tehtiin täysin häivenatseiluna, jolla ei ole yhtään silminnäkijää.
qui non est mecum adversum me est

törö

Quote from: M.K on 30.09.2017, 14:09:16
Quote from: Nikolas Ojala on 30.09.2017, 13:58:01

Torvinen ei ole sanonut HS:n jutussa, että juuri hommaforumilla on haukuttu naisia suvakkihuoriksi. Ollaanpas tarkkoja.

Tosiaankin.Uutinen on vain levinnyt muihin lehtiin asiantuntevasti referoidussa muodossa.

QuoteSinin tulevaisuus syyttää perussuomalaisia häirinnästä ja systemaattisesta lokakampanjoinnista. Sinisen tulevaisuuden kansanedustaja Matti Torvisen mukaan Hommafoorumilla seurataan tarkasti sinisiin loikanneita.

– Naisia haukutaan suvakkihuorikisi, Torvinen sanoo Helsingin Sanomille.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/565339-sininen-tulevaisuus-ja-perussuomalaiset-syyttelevat-toisiaan-kiusanteosta-hs-naisia

QuoteSiniset taas syyttävät perussuomalaisia häirinnästä ja systemaattisista lokakampanjoista, joilla on heidän mukaansa käyty sinisiin siirtyneiden kimppuun. Hommaforumilla seurataan Torvisen mukaan tarkasti sinisiin loikanneita juuri siksi, että solvausviesteille saataisiin kohteita.

"Naisia haukutaan suvakkihuoriksi", hän antaa esimerkin.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005389101.html?ref=rss

Kukko

Junes ja Tiina kävivät Rotuaarilla jututtamassa Torvista. Nyt ollaan hämärän rajamailla ja vähän ylikin.

https://youtu.be/lD8x3-sPYl8?t=5316
Sananvapautta ei nähdä Euroopan unionissa enää kansalaisten suojautumiskeinona hallintoa vastaan, vaan sen käyttäminen nähdään rikoksena, joka antaa viranomaisille aseet kansalaisten syyttämiseksi "vihapuheesta" tai jostakin tekaistusta "rasismista".
-J. Sakari Hankamäki

Emo

Quote from: Kukko on 30.09.2017, 15:52:16
Junes ja Tiina kävivät Rotuaarilla jututtamassa Torvista. Nyt ollaan hämärän rajamailla ja vähän ylikin.

Torvinen on ihan pelle äijä, luulisi että juristi osaa edes esiintyä. Vinkuu siitä, että Juneksella on ennakkoasenne häntä kohtaan ja itse puhuu todistaen, että hänellä itsellään on negatiivinen ennakkoasenne Junesta kohtaan, vaikka ei edes tiedä ettei Junes ja Tiina ole perussuomalaisia. Torvinen haukkuu tuossa myös iltapäivälehdet.

Kun täälläkin kritisoimme, että Junes ja Tiina mölisevät milloin mitäkin ja käyttäytyvät kuin hullut, niin  Torvinen näyttää käytöksensä perusteella olevan niiden isoveli. 

Lahti-Saloranta

Yllätyin suuresti kun Torvinen ei tunnistanut Junes Lokkaa.
En ole aikaisemmin nähnyt Torvista videolla. Ensivaikutelma Torviseta toi mieleen Marjaana Toiviaisen ja jutut pienestä munasta. Mies kertoo puoluekokouksessa esitetyistä kurkunleikkauseleistä joita kukaan muu ei nähnyt tai eole julkisuudessa kertoneet nähneensä. Torviselle niistä on kuulemma moni kertonut ja niistä on valokuviakin, Torvisella.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

James Hirvisaari

Tuota suvakkihuora-termiä piti vähän kaivella.

Tietääkseni minä termin lanseerasin ensimmäisenä (syyskuu 2015), ja myös otan siitä kunnian, kunnes joku todistaa, että termi oli jonkun muun jo aiemmin keksimä.  ;D

Tosin alla olevan kuvan kontekstissa nimittely meni pahasti poskelleen, mutta se onkin sitten ihan toinen juttu. Olen pahoitellut tapahtunutta asianosaisille ja myös saanut heiltä synninpäästön.

IDA

Tosi taitava toripuolue tuo Siniset. Varmaan pitäisi Perussuomalaisten ottaa oppia.
qui non est mecum adversum me est

James Hirvisaari

Quote from: James Hirvisaari on 30.09.2017, 16:11:37
Tuota suvakkihuora-termiä piti vähän kaivella.
Tosin alla olevan kuvan kontekstissa nimittely meni pahasti poskelleen, mutta se onkin sitten ihan toinen juttu. Olen pahoitellut tapahtunutta asianosaisille ja myös saanut heiltä synninpäästön.

Korjasin heti erehdyksen jälkeen tilapäivitystäni:

Ernst

Yksi sana. Mania. Mulla ei nyt muuta.

En siis sano, että henkilöllä on mania, mutta hän käyttäytyy kuin olisi.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

törö

Quote from: James Hirvisaari on 30.09.2017, 16:11:37
Tietääkseni minä termin lanseerasin ensimmäisenä (syyskuu 2015), ja myös otan siitä kunnian, kunnes joku todistaa, että termi oli jonkun muun jo aiemmin keksimä.  ;D

Suomessa ollaan ehkä herkkänahkaisempia kuin muualla.

https://www.youtube.com/watch?v=8PjojESlyzI

QuoteLadies and gentlemen
Welcome to Washington DC
Home of the Ass Clown
Step right up into the 3,000 ring circus of The Beltway
And witness the impossible
See them grovel, see them lie, see them crawl on their bellies
See real live white collar terrorists in their own natural habitat
See the Department of Homeland Security perfecting new ways of drowning black people
While our health care is subsidizing corporate drug dealers aiding big government and
Spying on everybody

I want to go to the circus
The circus of power
The circus they call Washington
A circle of dishonor
I want to round up the senators
Just like they did in Rome
Feed these Ass Clowns to the lions
Then I can go home

I wanna see it go up in flames

Ass Clown
You're going down

https://www.azlyrics.com/lyrics/ministry/assclown.html

Rantasalmen Sulttaani

"Ketäs te ootte? Mä oon juristi, niin mä haluun  tietää ketäs te ootte?"

Ei helvetti  ;D

Micke90

Quote from: Rantasalmen Sulttaani on 30.09.2017, 16:36:08

Ei helvetti  ;D

Piti oikein katsoa, sanoiko hän oikeasti noin.  :facepalm:

Lahti-Saloranta

Quote from: Micke90 on 30.09.2017, 16:39:01

Ei helvetti  ;D

Piti oikein katsoa, sanoiko hän oikeasti noin.  :facepalm:
Kyllä se sanoi mutta niin vaatimattomasti ettei sitä huomannut. Sen kyllä tiesin että Torvinen on ansioitunut suunnistaja mutta se että Torvinen on vielä juristi oli uutta.

Alaric

Ei helvetti  ;D

Siis ei jumalauta sentään mikä törppö! Kuunnelkaa nyt oikeasti tuon juttuja, aivan päätöntä mouhotusta. Ja niin jotenkin ylimielistä tuo lässytys Tiinalle.

Torvinen pääsi kyllä tällä ehdottomaksi ykkösinhokikseni uuvateista.

---

"Onks se fakta, että mä oon outo?"

Kyllä. Lisäksi olet niljakas ja säälittävä valehtelija.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.