News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Jussi Halla-aho presidenttiehdokkaaksi

Started by Shemeikka, 13.06.2017, 20:15:42

Previous topic - Next topic

Shemeikka

Perussuomalaiset eivät viikonlopun puoluekokouksessa nimenneet ehdokastaan vuoden 2018 presidentinvaaleihin. Jussin mediassa olleitten lausuntojen mukaan Sauli Niinistön jatkokauden tukeminen ei liene enää vaihtoehto.

Ehdotan että Jussi Halla-aho ryhtyisi puolueen presidenttiehdokkaaksi. Se toisi puolueelle näkyvyyttä vuoden 2019 eduskuntavaaleja silmällä pitäen ja Hallis on tyyni älykkö joka pitää pintansa väittelyissä.

Onhan tässä riski että Jussista tulisi puolueitten ulkopuolella toimiva symbolinen valtionpäämies ja arvojohtaja ilman isompaa käytännön valtaa, mutta olen sitä mieltä riski ottamisen arvoinen. Uskon tosissani että näkyvyydellä ja omalla maahamuuttokriittisellä linjalla PS on pääministeripuolue 2019.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

JohanNyt

Tämä ja äkkiä, ennen kuin soinaattorimadot valtaavat puolueen takaisin maanpettureille. Heti! Tämä on ainoa mahdollisuus saada nuivaa agendaa oikeasti eteenpäin. Kannatus ei tietenkään riitä voittoon, mutta nyt kaikki julkisuus, mitä voi saada, on otettava.

Mehud

Jussi Halla-aho ilmoitti kantansa muuttuneen, koskien Perussuomalaisten presidenttiehdokkuutta, presidentti Niinistön osallistumisesta henkilövalinnoista liittyvään keskusteluun. http://www.iltalehti.fi/politiikka/201706132200205527_pi.shtml

Voidaanko tästä tulkita rivien välistä, että Halla-aho ottaa kovimman kortin käyttöön ja ryhtyy itse presidenttiehdokkaaksi. Se olisi todellinen jymy-yllätys ja siinä todellakin mittautettaisiin Halla-ahon kannatus. Se olisi ajatuksena käsittämättömän hieno mediatemppu tulevaisuutta ajatellen.

Tämän myllytyksen jälkeen Hän pääsisi varmasti toiselle kierrokselle ja se jo itsestään olisi riemuvoitto Perussuomalaisille ja koko maahanmuuttokriittiselle liikkeelle.

Toimi Jussi ja revi koko pakka auki!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Golimar

Sauli Niinistö osoitti olevansa se demokratian vastainen Bilderbergien ja €urostoliiton sätkynukke, mätäpaise jonka pelkäsin sen olevan mutta uskoin että se ei ole.

Tommi Salminen

Itse kannattaisin presidenttiehdokkaaksi jotakuta muuta kuin Halla-ahoa monestakin syystä. Ensinnäkin siksi, että presidentti on pelkkä edustaja ja Halla-ahoa tarvitaan tekemään politiikkaa. Toiseksi siksi, että presidentin olisi hyvä nauttia koko kansan luottamusta (tai ainakin sietämistä), mitä Halla-aho ei koskaan tulisi saamaan. Kolmanneksi, hän ei itse varmasti halua presidentiksi. Neljänneksi, mielestäni Halla-aho on jo tehnyt tarpeeksi meidän kaikkien hyväksi. En halua häntä sellaiseen tilanteeseen, jossa häneltä vaadittaisi vielä enemmän panostusta.

Itse liputtaisin Laura Huhtasaaren puolesta.
Tommi Salminen Helsingin kaupunginvaltuustoon 2021. Lue ajatuksistani: www.tommisalminen.fi

flammee

Minun mielestäni Halla-aho sopisi presidenttiehdokkaaksi siinä mielessä että sillä mittautettaisiin hänen ja nuivan agendan todellinen kannatus. Voittaa ei tarvi, mutta toiselle kierrokselle pääseminen antaisi muille puolueille selvän sanoman. Ja toisaalta äänestäjille, että eduskuntavaaleissa kannattaa äänestää Halla-ahon puoluetta, sillä on kannatusta eli ei tule jäämään marginaaliin, eikä ääni siten mene hukkaan.  Ja jos ei toiselle kierrokaelle pääse, niin Soinin lukemien päihittäminen olisi sekin plussaa. Ja se näkyvyys. Voittoon en usko, koska toisella kierroksella sekä keskustalaiset että kokoomuslaiset äänestävät yhdessä vastaan tai sitten demarit ja punavihreät jos siellä sattuukin olemaan taas Haavisto. Siis vähintään, voi olla että kaikkien muiden puolueiden kannattajat äänestäisivät Halla-ahoa vastaan.

Näyttää kyllä jokseenkin todennäköiseltä, että Suomessa on tulossa samantapainen pelleily Halla-aho-persujen suhteen kuin Ruotsissa ruotsidemokraattien.