News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2009-08-25 Tanska: 22 perhettä evakuoidaan kerrostalosta

Started by rähmis, 26.08.2009, 19:35:00

Previous topic - Next topic

Ahmatti

Quote from: Juha J. on 29.08.2010, 23:33:50
Niin. Kuinka vahvan pelon ilmapiirin saastat ovat onnistuneetkaan luomaan.

Tarkoitat saastalla varmaankin suvaitsevaistoa? Eivät ulkomaalaiset ole pyytäneet ja vaatineet erikoiskohtelua. Sovittelunhaluinen ja "herranpelkoinen" länsimaalainen on niin rähmällään, kun vastassa oleva ihminen onkin itsekeskeinen ja kovaääninen ammattiloukkaantuja. Siinä suvaitsevaisto on ihmeissään ja kaikessa viisaudessaan vyöryttää syyn heikomman, eli meidän vellihousujen niskoille.

Juha J.

Quote from: Ahmatti on 29.08.2010, 23:37:25
Quote from: Juha J. on 29.08.2010, 23:33:50
Niin. Kuinka vahvan pelon ilmapiirin saastat ovat onnistuneetkaan luomaan.

Tarkoitat saastalla varmaankin suvaitsevaistoa? Eivät ulkomaalaiset ole pyytäneet ja vaatineet erikoiskohtelua. Sovittelunhaluinen ja "herranpelkoinen" länsimaalainen on niin rähmällään, kun vastassa oleva ihminen onkin itsekeskeinen ja kovaääninen ammattiloukkaantuja. Siinä suvaitsevaisto on ihmeissään ja kaikessa viisaudessaan vyöryttää syyn heikomman, eli meidän vellihousujen niskoille.

No sanotaan että yhteistyössä ja yhteisesti ovat sekä suvaitsevaisto että jalot villit saastaa.

Kyllä minä vastuullisina pidän itse häiriköitä, suorastaan päävastuullisina.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

Punaniska

Quote from: M on 26.08.2009, 22:11:03
Me demokraatit käännämme toisenkin posken ja odotamme, että Valde tulee ja hoitaa ongelman. Me demokraaatit tosin olemme sitoneet Valden lyömäkäden hänen vasempaan palliinsa kiinni, mistä johtuu tietty ponnettomuus virnatoimituksessa. Ja sikailevan perheen oikeuksia ei taatusti loukata, koska rassismi.

Tuo teksti kiteyttää aika hemmetin paljon.

Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

VikaTikki

Minä uskon, että suurin osa tälläkin foorumilla uhoajista on näitä ketosesta ja myllyrinteestä tuttuja "mitä hompit"-sketsin kavereita.
Perustan väitteeni ihan puhtaasti työkokemukseeni pokena, ku oikeasti pahat sedät tulee hakee äijien tyttöystävät, nii nää oman elämänsä Harry Callahanit vain vikisee ja välttelee katsekontaktia.
Ku joku näistä perheenisistä menis näitä lähi-idänihmeitä lyömään, nii siinä olis äkkiä paikalla veljessarja, eno, isä, setä ja muu suku, ja muut tanskalaiset katselis verhojen välistä ja laskis lahkeeseensa.
Joko olette täynnä paskaa, tai teillä ei ole käsitystä todellisuudesta.
Bryssä on bryssä vaikka voissa paistais.

Juha J.

Quote from: VikaTikki on 30.08.2010, 01:02:01
Minä uskon, että suurin osa tälläkin foorumilla uhoajista on näitä ketosesta ja myllyrinteestä tuttuja "mitä hompit"-sketsin kavereita.
Perustan väitteeni ihan puhtaasti työkokemukseeni pokena, ku oikeasti pahat sedät tulee hakee äijien tyttöystävät, nii nää oman elämänsä Harry Callahanit vain vikisee ja välttelee katsekontaktia.
Ku joku näistä perheenisistä menis näitä lähi-idänihmeitä lyömään, nii siinä olis äkkiä paikalla veljessarja, eno, isä, setä ja muu suku, ja muut tanskalaiset katselis verhojen välistä ja laskis lahkeeseensa.
Joko olette täynnä paskaa, tai teillä ei ole käsitystä todellisuudesta.

Katohan vain, poke oppinut kirjoittamaan.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

Sanglier

Minä taas en usko että juuri tämän palstan "uhoajat" ovat kovin suuria ruikuttajapaskoja ja pelkureita. Todellisuuskin taitaa olla keskivertofoorumin kuluttajaa paremmin hallussa.

Mihin mr Tikki perustaa oman arvionsa foorumin jäsenistöstä ja heidän todellisuudentajustaan?

Tanskalaisten touhuun en nyt tässä viittaa. Tehneet mitä tehneet, tai jättäneet tekemättä, en voi ruveta heille opettamaan miten toimia noin kusisessa paikassa. Oma ratkaisu kuitenkin olisi jokin muu kuin evakkoon lähteminen. Mutta tämä nyt on vain tällaista tavallisen perheenisän uhoa.

Tavalliset perheenisät tekevät päivittäin sellaisia asioita että joku rupinen baari pahoine poikineen ja portsareineen ovat vain oheisvahinkoja. Oletko itse isä?

Servilia

Quote from: Ahmatti on 29.08.2010, 19:00:08
Ainoa tapa on nauhoittaa/kuvata koko tapahtumaketju.

Kyllä. Kännykkäkamera aina pikanapin taakse ja heti nauhoittamaan. Kun itse on osallisena on keskustelun tallentaminen sallittua (korjatkaa, jos olen väärässä). Muistaakseni kerrostalon piha on täällä meilläkin vähän niin ja näin kotirauhan piirissä (ei ainakaan ole silloin, kun han-kansa valittaa) eli sielläkin pitäisi saada tallentaa. Ja ilkeyden tapahtuessa (sisältää se rikoksen tai ei) on kai sallittavampaa kuvata se kuin paeta paikalta. Minä ainakin - sakon uhallakin - pistän kameran heti pyörimään, kun joku etuoikeuttu päättää pistää shown pystyyn.
Pakollinen quote: "Ja lopuksi yleensä ja erikseen: varjele noita Suomen herroja, etteivät ne toista kertaa löisi päätänsä Karjalan mäntyyn. Aamen." Väinö Linna - Tuntematon Sotilas

Simo Hovari

Quote from: VikaTikki on 30.08.2010, 01:02:01
:D Ei helvetti, oli pakko googlettaa toi. Veikkaan myös että aika lähellä totuuttaa liikutaan...  ;D
Vittu mitä paskaa, ei voisi vähemmän kiinnostaa!
- Alexander Stubb, 2.11.2011 -

M.K.Korpela

Quote from: VikaTikki on 30.08.2010, 01:02:01Perustan väitteeni ihan puhtaasti työkokemukseeni pokena, ku oikeasti pahat sedät tulee hakee äijien tyttöystävät, nii nää oman elämänsä Harry Callahanit vain vikisee ja välttelee katsekontaktia.

Tässähän VikaTikki tunnustaa ihan suoraan tekevänsä housuihinsa, kun pitäisi tehdä sitä mihin on palkattu, eli siis pitää yllä kapakan järjestystä. Muu on sanahelinää; jätkästä ei ole muuhun kuin soittaa kytät paikalle, kun "oikeasti pahat sedät" pistää arvovallan kyykkyyn.

Sitten tapahtumien edelle: seuraavaksi jätkä pillittää "no miten mä ny yksin viiden jätkän jengille". Ympyrä sulkeutuu, koska "oikeasti pahat sedät" kulkee porukassa eikä ole yllättävää että 1-2 pokea ei saa kuria tai ei uskalla. Ainoa muutos on, että paskahousun asemassa on nyt äsken niin kovin rehvakas poke.
M.K.Korpela ratsastaa.
DO NOT LOOK AT LASER WITH THE REMAINING EYE
YLLÄRI !