News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2017-05-11 Saksa: Syyrialaisklaani uhkailee poliisia - poliisi pinkoo pakoon

Started by akez, 12.05.2017, 18:57:12

Previous topic - Next topic

M13

Ei ole Saksan poliisin voimankäyttöoikeudessa mitään puutteita, kunhan vaan kohdehenkilöiden väri on oikeanlainen: https://youtu.be/oXNqJSTv1BQ?t=1m35s
Näin lasketaan yksittäistapauksia

"Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies."
Ernest Benn

Fiftari

Quote from: M13 on 13.05.2017, 12:10:21
Ei ole Saksan poliisin voimankäyttöoikeudessa mitään puutteita, kunhan vaan kohdehenkilöiden väri on oikeanlainen: https://youtu.be/oXNqJSTv1BQ?t=1m35s

Melko hätäseen oli mutka kädessä. Noin sen pitäisi olla  myös kaikenmaailman stanialaisklaanien kanssa. Jos tiedetään että vastapuoli vastaa lyijyllä niin voisi uhkailut ja riehumiset vähentyä. Viimeistään siinä vaiheessa kun se lyijy lentää.

Aikoinaan olin maaliosastossa espanjalaiselle jouhaporukalle(sotilaita) ja heillä oli kohtuu mielenkiintoinen tyyli kun kilpirintama pysähtyi. Rintamassa oli tietyn väliajoin kaveri joka löi korkeaan polviasentoon ja hänen taakseen tuli tyyppi haulikon kanssa. Jos riekkujat olisivat rynnänneet rintaman suuntaan, haulikkomies olisi antanut palaa.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Outo olio

Tältä mieheltä siis takavarikoitiin ajokortti, ja hän rupesi sitten huutamaan että "laittakaa minut vankilaan, minulla ei ole mitään hävittävää, minä vaikka ryhdyn tappamaan ja vainoamaan ihmisiä". Melkoinen ylireagointi kyllä minun mielestäni, lievästi sanottuna. Ihan hullu tyyppi, mielialalääkkeitä tarvitsisi.

Jos minulta otettaisiin kortti pois niin harmittaisi, mutta selviäisin kyllä hengissä. Mutta Ahmed sitten vissiin niin ei selviäisi.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Lalli IsoTalo

"Tältä mieheltä siis takavarikoitiin ajokortti, ja hän rupesi sitten huutamaan että "laittakaa minut vankilaan, minulla ei ole mitään hävittävää, minä vaikka ryhdyn tappamaan ja vainoamaan ihmisiä". Melkoinen ylireagointi kyllä minun mielestäni, lievästi sanottuna. Ihan hullu tyyppi, mielialalääkkeitä tarvitsisi."

Ihan normireagointia tuo muslimien perseilevältä osalta.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Fiftari

Tuo tarinankerronta nostaa kyllä päätään heti kun yritetään saavuttaa jotain. Mielestäni tuollaisesta pitäisi saada maiharinkuva takalistoon. Sisällissotaa pukkaa ja silloin ei hirveästi kysellä. Porukkaa kerätään kiinniottokeskuksiin joko hyvällä tai pahalla ja poikkeustilan ollessa päällä ei kukkahattumiekkareita katsella.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Kni

Monet merkit viittaavat siihen, että Euroopan monikulttuurisaastutus tuskin enää korjaantuu ilman väkivaltaa. Se on valitettavaa eikä sille taida voida tehdä mitään. Varsinkaan kun halua ei ole.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.