News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Hei Sohvaölliäinen! Mitä konkreettista ajattelit tehdä?

Started by Punaniska, 01.05.2017, 09:30:32

Previous topic - Next topic

Punaniska

Sinä siinä!

Mitä konkreettista ajattelit tehdä itsesi / maasi / tulevien sukupolvien eteen. Röhnöttäminen sohvalla läppäri sylissä ei ole tekemistä. Ja joo, meillä kaikilla on tusina tekosyytä selityksenä sille että ei voi eikä pysty.

Itse menin persuihin ja aion äänestää JHa:n puolesta Jyväskylässä. Soini innoitti mut tähän - tosin vähän eri tavalla kuin yleensä innostutaan.

Entä sinä?
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

J. Lannan haamu

Annan tukea, osaamista ja tekemistä todellisille kansallismielisille heidän matkallaan kansanedustajiksi tai jo kansanedustajana olon aikana. Lisäksi pyrin omalla esimerkillä ja toiminnalla heijastamaan ympärilleni vaihtoehtoista tapaa nähdä ja kokea maailma.

Joo ja menen itsekin Jyväskylään antamaan ääneni Mestarille, mutta tuo on kenties epävarmin vaikuttamisen tai muutoksen vaihtoehto...
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Tappivanukas

Menen huomennakin töihin ja pidän yhteiskuntaa pystyssä ja vakaana. Lapsestani kasvatan vahvan ja itsenäisen. Haastan typerät ja haitalliset mielipiteet livenä ja netissä. Äänestän Jussia. Sitten kun on pakko, menen kadulle murskaamaan kalloja.
Juuri tulleen tiedon mukaan kotoutumisongelmat suomalaiseen yhteiskuntaan saattavat liittyä täällä vellovaan rasismiin.

diipadaapa

Quote from: Punaniska on 01.05.2017, 09:30:32
Entä sinä?

Äänestämistä olen myös kokeillut ja huomannut sen ihan kivaksi sekä vaivattomaksi tavaksi "vaikuttaa", vaikkakin tehottomaksi. Olen näet pistänyt merkille, että niin moni tässä maassa äänestää niitä tahoja jotka jatkavat jo kuljetulla tiellä.

Olen ajatellut jäädä sinne sohvanrakoon möllöttömään siihen asti kunnes tapahtuu jotain todella enemmistön herättävää. En tiedä voiko mikään sitä tehdä, sillä näyttää ettei sellaista asiaa edes ole olemassa.

Jatkossa voin käydä edelleen äänestämässä.
"Empä tiiä, mutta tämmöstä se on, ja kaiken maailman muslimit täällä hilluu ja kyykkii tuolla ja huutaa...ootahan kohta on minareetti tuossa ukko huutaa siellä tolpassa... öööaaaah! Aamusella viiden aikaa alottaa, sitä on mukava kuunnella."
-Teuvo Hakkarainen-

Kyklooppi

Annan henkisen tukeni sipilän johtamalle hallitukselle.
Ihmisjäte.

Kuningasweecee

Äänestän, maksan veroja sekä tuen laillista hallitusta, vaikka sinne äänestettäisiin niin punavihreä enemmistö että silmiä kirvelisi. Jos muuttaa sääntöjä kesken pelin, sietää muistaa että sen osaavat muutkin.

Sitruunamelissa

No enpä juuri mitään. Miksi pitäisi? Minulle on ihan sama miten tämän maan käy vuoden, viiden vuoden, kymmenen vuoden tai viidenkymmenen vuoden päästä. Tietenkin toivon, ettei ihan päin helvettiä menisi, mutta eipä kovin hyvältä näytä. Lycka till niille, joilla on lapsia ja ovat heidän tulevaisuudesta syystäkin huolissaan.
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

Malla

Tämän päivän ja, oireista päätellen, muutaman lähiviikon ajattelin öllötellä konkreettisesti sohvalla lepuuttamassa kinttuani marssikuntoon. Kyseessä ei ollut iloinen vappukaatuminen vaan varomaton väistöliike asfaltin reunassa, kun takaa tuli kiireinen pyöräilijä.
Muuten: minusta huonoin mahdollinen tapa kannustaa ihmisiä toimiin on syyllistäminen.

Iku-routa

Puoluepolitiikan jätän muille. Sen sanon vaan, että "tällä kertaa kaikki on toisin"-ajattelu, on suurella todennäköisyydellä harhaisuutta. Persut ovat kriittisten äänien roskasankopuolue ja hukanneet vuositolkulla äänestäjiensä aikaa. He tulevat todennäköisesti myös olemaan roskasankopuolue jatkossakin - ei ole mitään syytä olettaa, että he muuttuisivat siitä.
"Know what you're owed on this dark day road
Temper burn hot
And your heart stay cold"

Dangr

Tekemällä vähemmän töitä ja siten maksamalla vähemmän veroja. Kulutusta laskemalla ja siten maksamalla vähemmän veroja.
Optimoimalla saamani avustukset.

Säästämällä ja sijoittamalla mahdollisimman verotehokkaasti.

Suomi nousuun pohjan kautta!
"We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy." Chris Hedges
"Shouting "Freedom" and other anti-government slogans" NYT

Timo Rainela

Quote from: TappivanukasÄänestän Jussia

Oletko tulossa Jyväskylään, phyän?

QuoteSitten kun on pakko, menen kadulle murskaamaan kalloja.

You got your side kick, right here, no hesitation, never, ever.

Phyän  :)

TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

Peltipaita

Quote from: Kuningasweecee on 01.05.2017, 10:19:30
Äänestän, maksan veroja sekä tuen laillista hallitusta, vaikka sinne äänestettäisiin niin punavihreä enemmistö että silmiä kirvelisi. Jos muuttaa sääntöjä kesken pelin, sietää muistaa että sen osaavat muutkin.
Ne toiset muuttaa/on muuttanut sääntöjä kesken pelin siitä huolimatta vaikka vastapuoli ei sellaiseen lähtisi. Ole nyt näitten kanssa sitten  ihmisiksi. Rytinältä ja paukkeelta ei voitane välttyä.
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

Micke90

Hämeenlinnan Oraakkeli

Sinä siinä!

Mitä konkreettista ajattelit tehdä itsesi / maasi / tulevien sukupolvien eteen. Röhnöttäminen sohvalla läppäri sylissä ei ole tekemistä. Ja joo, meillä kaikilla on tusina tekosyytä selityksenä sille että ei voi eikä pysty.

Itse menin persuihin ja aion äänestää JHa:n puolesta Jyväskylässä. Soini innoitti mut tähän - tosin vähän eri tavalla kuin yleensä innostutaan.

Entä sinä?

Itse harkitsen vielä jyväskylään menoa. Jos mestaria ei kiinnosta niin miksi minua tulisi kiinnostaa varsinkin jos terhon voitto on 100% varmaa.
Täällä vittuilu on myös hyvää toimintaa isänmaan hyväksi.

Skeptikko

Ainakin tämä on minullakin suunnitelmissa, ellei mitään täysin pakottavaa estettä nouse sitä ennen pystyyn. On liitytty jäseneksi, ilmoittauduttu kokoukseen ja sen illalliselle. Myös varustehankintaa olen suorittanut puoluekokoukseen osallistumista silmälläpiteän.

Majapaikkaa en ole vielä kokeillut hankkia ja olen henkisesti varautunut yöpymään ulkona, kun todennäköisesti osallistun myös seuraavalle päivälle, vaikka puheenjohtaja valittaisiin ensimmäisenä päivänä. Menkööt vapaat Airbnb-paikat yms ensisijaisesti niille, jotka eivät muuten osallistu kokoukseen, elleivät saa majapaikkaa.

Jotain muitakin suunnitelmia minulla on, mutta ei niistä sen enempää...
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

J. Lannan haamu

@Skeptikko Siis hetkinen, mistä sinne illalliselle pystyi liittymään?? Mun mielestä se ei ollut siinä samassa missä ilmoittauduttiin sinne itse kokoukseen?
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Hornsmith

Harmi ettei tässä ollut valmiita vastauksia joista valita. Konkreettisen tekemisen miettiminen on niin rasittavaa, että.. Joku yksittäinen auttamisjuttu juttu vois olla kiva. Pystyis vaikka estämään yhden tapauksen, jossa nainen joutuu huutamaan "Apua Apua, pillussani on kutsumaton ulkomaalainen!"

Eääh, en tiedä toisaalta.. Jos vaan lisäisi juopottelua ja kääriytyisi tiukasti itsesääliin. Ajattelisi vaan että ympäristöllä on itsekorjaavia mekanismeja ja minut tullaan sitten hakemaan mukaan rientoihin, kun asiat on taas hyvin.

#tolkunpuhe 
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

Eino P. Keravalta

Mä ajattelin ostaa uuden sohvan.

Istun aina tämän sohvan vasemmassa laidassa läppäri käsinojalla. Pari viikkoa sitten sohvasta rusahti altani jokin tukipuu poikki ja vajosin kymmenen senttiä alemmas. Mutta ei se ihme ole kun olen viettänyt keskustelualueella 367 päivää. Toisaalta olen jo ehtinyt tottua tähän alempaan istuma-asentoon, joten ehkä jään vain tähän istumaan. Sitten kun olen romahtanut lattialle saakka, voisi harkita toimenpiteitä.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

guest8096

En tee enää mitään konkreettista, kun kuitenkin haukutaan sohvaölliäiseksi  :'(

ämpee

Muutama puu pitäisi istuttaa, jahka kelit vielä vähän lämpenevät, ja muutama kukka siirtää parempaan paikkaan.
Silakkaakin voisi käydä litkaamassa, vaikka kilohailia sieltä tulee, mutta jos tulisi kuorettakin.
Metsiä myös pitää ennen kesää käydä katsomassa, ja muutama suo tarkistaa, jotta sitten sesongin aikaan saa lakat ja sienet kerättyä talteen.

Nyt vielä on lupolle aikaa, mutta kohta kaikenlaiset sesongit luonnossa pitävät kiireisenä aina tuonne loppusyksyyn asti, ja sitten onkin jo metsästyskausi menoillaan.
Tekemisestä ei tule pulaa, sillä voihan sitä olla työttömänä mutta ei nyt sentään toimettomana.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

guest8096

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.05.2017, 11:19:51
Mä ajattelin ostaa uuden sohvan.

Istun aina tämän sohvan vasemmassa laidassa läppäri käsinojalla. Pari viikkoa sitten sohvasta rusahti altani jokin tukipuu poikki ja vajosin kymmenen senttiä alemmas. Mutta ei se ihme ole kun olen viettänyt keskustelualueella 367 päivää. Toisaalta olen jo ehtinyt tottua tähän alempaan istuma-asentoon, joten ehkä jään vain tähän istumaan. Sitten kun olen romahtanut lattialle saakka, voisi harkita toimenpiteitä.

Sohvan romahtaminen oli varmaan muistutus, että olet nyt osa-aikaeläkkeellä Hommalta ja välillä voi tehdä muutakin.

Khevonen

En enää mitään. Ei jaksa ihmisten typeryyttä ja kusipäisyyttä. Kun yrität tehdä jotain, tulee vain kusta silmään suvakkipuolelta ja omilta.
"Thank god leftards are more self-destructive than any other group."

Don Nachos

Maksan paljon veroja. Veroilla pidetään maa kunnossa.
"Religion was invented when the first con man met the first fool."
- Mark Twain

Kultti on uskonto jolla on vähän seuraajia. Uskonto on kultti jolla on paljon seuraajia.

Impi Waara

En ole ajatellut tehdä mitään lisää, sillä olen jo kauan tehnyt ruohonjuuritasolla yhtä jos toista kokolailla täyspäiväisesti.

P.S. En viihdy sohvallani, koska se on epämukava.
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

stefani

Olen niin köyhä, ettei minulla ole sohvaa.

Miniluv

Ainakin meinaan olla Jyväskylässä ja sanoa tervetuloa :)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

siviilitarkkailija

Avaan uuden kaljan ja katson telkkarista rikossarjan joka jäi kesken.

Jotenkin kun ajattelee eu:n ajautumista liittovaltioksi ja ihmismassojen kuljetusteollisia tuhovaikutuksia sekä vääjäämätöntä ajautumista kohti eurooppalaista suursotaa kun edellisten opit on iloisesti unohdettu...

äääh...joo. Toivotan hyvää vappua. Taidan sittenkin keittää kahvia. Oletteko koskaan keittäessänne kahvia miettineet miten monta miljardia litraa kahvia keitetään turhaan. Kun ihmiset keittää kahvia yli oman tarpeennsa? Ajattelin keittää kahvia vain yhden ihmisen kahvitarpeen verran. Niin että hukkaan ei menisi yhtään tippaa kahvia.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Impi Waara

Quote from: siviilitarkkailija on 01.05.2017, 12:27:04
Avaan uuden kaljan ja katson telkkarista rikossarjan joka jäi kesken.

Jotenkin kun ajattelee eu:n ajautumista liittovaltioksi ja ihmismassojen kuljetusteollisia tuhovaikutuksia sekä vääjäämätöntä ajautumista kohti eurooppalaista suursotaa kun edellisten opit on iloisesti unohdettu...

äääh...joo. Toivotan hyvää vappua. Taidan sittenkin keittää kahvia. Oletteko koskaan keittäessänne kahvia miettineet miten monta miljardia litraa kahvia keitetään turhaan. Kun ihmiset keittää kahvia yli oman tarpeennsa? Ajattelin keittää kahvia vain yhden ihmisen kahvitarpeen verran. Niin että hukkaan ei menisi yhtään tippaa kahvia.

OT, jos vahingossa kahvia jää yli tarpeen, lannoitan sillä viherkasveja. OT päättyy.
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Gunnar Hymén

juon kaljaa, syön hyvin, saunon, käyn töissä ja naida napsuttelen silloin tällöin. iltaisin lyön kättä ristiin, että joku perkele heräis suomen hallituksessa ja tekis tälle stopin.

nimittäin siinä vaiheessa kun on taustat kunnossa itsellä, niin siinä vaiheessa sitä pian joutuu itse käärimään hihat ja alkaa hommiin
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Kapseli

Teen vasta sitten jotain kun poliisi antaa äänettömän signaalin kansalle, että auttakaa nyt helvetissä meitä. Siihen asti vältän konflikteja työpaikkani ja toimeentuloni kustannuksella ja yritän äänestellä oikeita henkilöitä.