News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2017-04-11 Saksa: Suvakit takasivat matuja - Nyt heitä uhkaa vararikko

Started by akez, 18.04.2017, 22:16:35

Previous topic - Next topic

HDRisto

Quote from: rooster on 19.04.2017, 08:58:01
Quote from: Mr.Reese on 18.04.2017, 22:39:53
Miksei tätä käytäntöä ole meillä? Oikeudenmukainen tapa kantaa vastuuta ja moraalisäteillä. Kenellä paksuin lompuuki saa suurimman sädekehän.
Voisivat vielä lisätä siihen, että jos henkilökohtainen suojatti syyllistyy kepposteluun, niin takaaja olisi osavastuussa, jos ei nyt jakaisi selliä partalapsen kanssa, niin vahingonkorvaukset jotka muuten maksaisi valtionkonttori.

Ei riitä. Takaaja takaa kaiken 100%, kepposetkin. Karhuaa sitten virhearviointinsa keppostelijalta.
Ja asiasta ei voi valittaa mihinkään oikeusasteeseen, ainoastaan peilille.

Kni

Suomalainen media ei tietenkään uutisoi tästä mitään, mutta miten edes Suomen Uutiset ja Perussuomalainen? @Matias Turkkila ?
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Datsy

Tulipa tästä mieleeni, että veroilmoituksessa pitäisi olla kohta, joka ruksitetaan, kun haluaa itse omilla rahoillaan osallistua matujen kustannuksiin. Muutama prosentti palkasta/etuuksista ohjattaisiin suoraan matujen välittömiin ja välillisiin kustannuksiin. Valtio ei erikseen osallistuisi matujen kustannuksiin, vaan ohjailisi vain vapaaehtoisesti kustannuksiin osallistuvien rahoja oikeisiin kohteisiin. Matujen määrä luonnollisesti sopeutettaisiin almujen määrään. Mitäpä luulette, nousisiko matujen määrä tällöin holtittomasti, vai pitäisikö nykyisetkin lähettää takaisin?

Fiftari

Quote from: Datsy on 19.04.2017, 12:09:24
Tulipa tästä mieleeni, että veroilmoituksessa pitäisi olla kohta, joka ruksitetaan, kun haluaa itse omilla rahoillaan osallistua matujen kustannuksiin. Muutama prosentti palkasta/etuuksista ohjattaisiin suoraan matujen välittömiin ja välillisiin kustannuksiin. Valtio ei erikseen osallistuisi matujen kustannuksiin, vaan ohjailisi vain vapaaehtoisesti kustannuksiin osallistuvien rahoja oikeisiin kohteisiin. Matujen määrä luonnollisesti sopeutettaisiin almujen määrään. Mitäpä luulette, nousisiko matujen määrä tällöin holtittomasti, vai pitäisikö nykyisetkin lähettää takaisin?

Edes pahimmat(äänekkäimmät) moraalisäteilijät eivät maksaisi matujen elämistä. Rahojaan luovuttaisi ehkä muutama hiljainen mutta siihen se jäisi. Onhan se jo nähty että mitä äänekkäämpi on kyseessä, sen enemmän huutaa yhteisvastuuta, muiden pitäisi järjestää jne.  Mutta sitten kun itse pääsee vartiksi kameran eteen niin silloin ollaan touhuavinaan.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Vaniljaihminen

On se kumma kun hyväntekeväisyys loppuu aina kuin seinään, kun joutuu itse maksamaan.

Onneksi saatiin sentään kaarnaveneitä.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Nyymi

Aivan kuin matu olisi golf-osakkeeseen verrattavissa oleva sijoitus...
Ennen muslimeja piti suojella betoniporsailta. Nyt betoniporsailla suojellaan muslimeilta.
Mitä eroa on Jammulla ja Muhammedilla? - Toinen on profeetta ja toinen on alue.
"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario Jari Kiiskinen

MW

Quote from: Nyymi on 19.04.2017, 21:22:05
Aivan kuin matu olisi golf-osakkeeseen verrattavissa oleva sijoitus...

Onhan se. Maksaa paljon, ja eroon ei pääse sitten millään, vaikka kyllästyisi puttailemaan.

Java

Haha, nyt ei monikulttuuri kiinnostakaan kun joutuu itse maksamaan, joskus sitä saa mitä tilaa ;D
Älä usko mitään mitä kirjoitan!