News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

IS: Putouksen virsi-sketsi raivostutti katsojat

Started by Deloch, 12.02.2017, 15:45:40

Previous topic - Next topic

internetsi

Quote from: Jukka Wallin on 12.02.2017, 21:52:59
Quote from: internetsi on 12.02.2017, 17:33:59
Tärkeintä on huomata, että mitä tekee suomalaiset ja kristityt? Lähteekö he nyt sitten mölisemään kadulle, polttamaan rakennuksia, räjäyttelemään pommeja, tappamaan Putouksen tuottajia, jne... Ei, vaan joku sanoo pari kriittistä arviota Facebookissa.

Ai niin, en muistanutkaan, että se onkin nykyään se pahin juttu, Facebookiin tai Twitteriin kirjoittaminen. Sehän pitää kokonaan lopettaa, mutta elokuvaohjaajien teurastukset ja mellakkakulkueet on rikkaus ja voimavara.

Saat kirjoittaa rauhassa muslimeista vk.com  ;)
Näin varmaan on. Eri palvelut, eri tabut. VK-tykkäyksistä on käynnistetty esitutkintoja, jos asia koskee jotain itätabua.

Onko muuten teikäläisten mediassa ollut juttua tästä rienauksesta?
Lohjan persut

Tavan

Kristinuskon symboli, risti, kuvastaa Jumalan pilkkaa ja häpäisyä. Jumalan päälle syljettiin, hänelle naurettiin, hänet piestiin, häntä rääkättiin ja lopulta hänet tapettiin. Tuosta perinpohjaisesta nöyryytyksestä kristityt ovat tehneet itselleen symbolin. Putouksen sketsit eivät ole mitään sen rinnalla.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Vaniljaihminen

Quote from: Tavan on 12.02.2017, 22:05:54
Kristinuskon symboli, risti, kuvastaa Jumalan pilkkaa ja häpäisyä. Jumalan päälle syljettiin, hänelle naurettiin, hänet piestiin, häntä rääkättiin ja lopulta hänet tapettiin. Tuosta perinpohjaisesta nöyryytyksestä kristityt ovat tehneet itselleen symbolin. Putouksen sketsit eivät ole mitään sen rinnalla.

Niin, olisiko sellainen steroidiurpo kuin Zeus parempi? Että kun joku vähänkin aukoo päätään niin jääpi oitis salaman hiillostamaksi ja sitten pääsee vielä pehkuihin kenen tahansa nymfin kanssa, eikä haittaa vaikka pitäisi ensin muuntautua vaikka häräksi.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

James Hirvisaari

Putous on kai parasta mihin vasemmistolainen "taide" yltää.

Fättii shittii.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

Juffe

Quote from: dothefake on 12.02.2017, 21:39:49
Hienoa! Uskaltaako niissä piireissä tunnustaa olevansa hompanssi?
Eipä tuota tule juuri missään toitoteltua. Mutta kuoronjohtajamme on julkinuiva perussuomalaisten jäsen, niin ei se nyt niin raflaavaa varmaan olisi. Muista Putouspiireistä osaa sanoa, me olimme ulkopuolista apua.

ämpee

Quote from: Impi Waara on 12.02.2017, 16:48:21
Ehdoton ei kaikille kaksoisstandardeille! Joko kaikkia uskontoja saa ja voi vääntää ivaksi, pilkaksi, sketsiksi jne. tai sitten ei ainoatakaan uskontoa. Simppeliä ja yksinkertaista.

Vajakit kun tietää niin jatkossa mennään islamin ehdoilla, ja sehän on sitten täyttä islamia.
Sitten tosin vajakitkin kuolevat sukupuuttoon, mutta heitä ei jää kukaan kaipaamaan ja voimme palata takaisin kehityksen pariin.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Sydämistynyt

QuoteKatsojat tuohtuivat Putouksen virsisketsistä - ohjaaja Joonas Nordman: "Minun Jumalani ei ole tosikko"
,
...

Putouksen ohjaaja ja ohjelman sketsihahmokilpailun kahdesti voittanut Joonas Nordman kommentoi sketsistä syntynyttä kohua Iltalehdelle.

- Minä kuulun kirkkoon, ja minun Jumalani ja enkelini eivät ole tosikkoja. Heidän mielestään eilinen sketsi oli hauska, Nordman sanoo.

- Kysyin armeijassa sotilaspastorilta, mitä mieltä hän on siitä, jos Jeesuksesta vitsaillaan. Hän hymyili ja vastasi, että Jeesus on kokenut aika paljon pahempiakin asioita.

Nordmanin mukaan jumala-vitseissä on kyse samasta asiasta kuin anopista vitsailussa.

- Suomi on täynnä anoppivitsejä. Nämä vitsit ovat syntyneet rakkaudesta ja vahvasta siteestä anoppiin. Sama pätee Jumalaan. Me koemme sen kaikki eri tavoin, ja samalla siitä mitä rakastaa ja minkä kanssa on sinut, voi vitsailla.

http://www.iltalehti.fi/viihde/201702122200069354_vi.shtml

James Hirvisaari

Quote from: Jorma M. on 12.02.2017, 17:36:19

Kaikkea sopii muutenkin pilkata muttei islamia. Ja homoja.

Putouksen vilpertit voisivatkin ottaa seuraavaksi kohteekseen islamin.

Eivät vellihousut uskalla, kuten ei Jari Tervokaan uskaltanut.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

Deloch

Quote from: Sydämistynyt on 13.02.2017, 11:35:14
QuoteMuslimit tuohtuivat Putouksen hadithsketsistä - ohjaaja Joonas Nordman: "Minun Jumalani ei ole tosikko"

Putouksen ohjaaja ja ohjelman sketsihahmokilpailun kahdesti voittanut Joonas Nordman kommentoi sketsistä syntynyttä kohua Iltalehdelle.

- Minä kuulun islamiin, ja minun Jumalani ja Muhammadini eivät ole tosikkoja. Heidän mielestään eilinen sketsi oli hauska, Nordman sanoo.

- Kysyin moskeijassa imaamilta, mitä mieltä hän on siitä, jos Muhammadista vitsaillaan. Hän hymyili ja vastasi, että Muhammad on kokenut aika paljon pahempiakin asioita.

Nordmanin mukaan jumala-vitseissä on kyse samasta asiasta kuin anopista vitsailussa.

- Suomi on täynnä anoppivitsejä. Nämä vitsit ovat syntyneet rakkaudesta ja vahvasta siteestä anoppiin. Sama pätee Jumalaan. Me koemme sen kaikki eri tavoin, ja samalla siitä mitä rakastaa ja minkä kanssa on sinut, voi vitsailla.

http://www.iltalehti.fi/viihde/201702122200069354_vi.shtml

Kas näin, muutamalla muokkauksella saimme täysin uskottavan version siitä, mikä olisi vastaus jos sketsi olisi käsitellyt islamia.

Eikö?

ArtturiE

Lapinlahden Linnut tekivät legendaarisen namusetä-sketsinsä, ja siitäkin nousi kohu kun Jammu-setä taisi olla samaan aikaan otsikoissa.

Minkälainen paskamyrsky nousisi, jos joku tekisi nykyversion namusetä-sketsistä, missä Muhamed tarjoaisi lapsille namuja?  Tästähän saisi herkullista satiiria.  Jotta ei loukattaisi lasten tunteita ja syyllistyttäisi mauttomuuteen, oikeat lapset korvattaisiin "I'm 17-lapsilla".

Pienenä jippona karkeissa olisi käytetty sikaperäistä liivatetta.  Siitä taas seuraisi hulvatonta pöyristymistä ja äbäläwäbälää, ählämien laattaillessa haramkarkkeja.

Mikä tuotantoyhtiö tarttuisi tilaisuuteen?
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

Vaniljaihminen

Itse asiassa ainoa Putous-juttu, josta olen loukkaantunut oli se Aku Hirviniemen pikahahmo Arja Laine. Lapualaisten olisi pitänyt loukkaantua siitä itsekin, mutta nämä lähinnä olivat vaan että "Lapua mainittiin televisiossa".

-PPT-

Eikös vielä joskus 60-luvulla kun John Lennon tokaisi itsevarmuudessaan Beatleseista että he ovat suositumpia kuin Jeesus niin seurauksena heidän levyjään tuhottiin rovioilla ympäri kristittyä maailmaa?

En minä usko että kristinuskon asiaa ajaa alentaminen yhtä herkkähipiäiseksi kuin musut.

Fiftari

Aziz the Combat fighter taitaa olla ainoa parodia mikä minulla tulee mieleen vastapuolesta. Kyllähän noita voi olla muitakin mutta tuon muistan parhaiten.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

KTM

No jaa, tulihan tuo katsottua, eikä kyllä tullut mieleenkään että joku voisi tästä loukkaantua.

On niin vaikea käsittää että joku voisi näistä loukkaantua, kaikki uskonnothan ovat paskaa ja huijausta. Kukaan täysjärkinen ihminen kun ei usko mihinkään muuhun paitsi sattumaan ja evoluutioon.

Itse en edes muista koska olisin viimeksi loukkaantunut jostain vitsistä tms, taisi olla joskus lapsena. TVsketsistä en muistaakseni koskaan.

Vaniljaihminen

Quote from: KTM on 11.03.2017, 21:38:47

On niin vaikea käsittää että joku voisi näistä loukkaantua, kaikki uskonnothan ovat paskaa ja huijausta. Kukaan täysjärkinen ihminen kun ei usko mihinkään muuhun paitsi sattumaan ja evoluutioon.

Sattuma se vasta paskaa onkin. Pakkoko siihenkään on uskoa. Sanoo vaan ettei tiedä, silloin ei ole ainakaan väärässä.

Totuus EPT

Quote from: Puhdas sielu on 11.03.2017, 21:49:08
Imaami on sanonut minulle, että muslimi tarvitsee elämässään vain yhden kirjan, koraanin. Jos koraani on ainoa tiedon lähde ja sivistyksen antaja, mikä mahtaakaan olla sen sivistyksen taso.
Siinähän tuo oli, 1400-vuotisen sivistyksen tulos, jonka "sivistyksen" antimista saamme vielä tänäkin päivänä lukea. -Päiden leikkaamisia, säkitettyjä naisia, kivityksiä jne... On se kumman hyvin säilynyt, mitä nyt vääräuskoisten systeemejä otettu käyttöön. Mutta nehän vain helpottaa näiden edellä mainittujen tekosten tekemisiä.

Missä ******i siellä ongelma.

Iku-routa

Quote from: Vaniljaihminen on 11.03.2017, 21:50:45

Sattuma se vasta paskaa onkin. Pakkoko siihenkään on uskoa. Sanoo vaan ettei tiedä, silloin ei ole ainakaan väärässä.

Juu, sattuma on parhaimmillaan jonkinlainen kiertoilmaisu Jumalalle. Abstrakti käsite, jonka kontolle laitetaan kaikki, mitä ei ymmärretä.
"Know what you're owed on this dark day road
Temper burn hot
And your heart stay cold"

JiM

Putouksen.. huumoria.. tuottavat esiintyjät eivät tule esittämään vielä ihan heti.. sitä rehellisistä ja aitoa Euroopan ja koko maailman tällä hetkellä tarvitsevaa.. ihmiset vapauttavaa ja toivoa antavaa huumoria.. eivät vielä uskalla.. olen ehkäpä tulevaisuuden aidon pelkäämättömän huumorinne katsoja?..

KJ

No onhan tuo tavallaan aika hauskaa: Putouksen vihervasemmistolainen käsikirjoittaja- tiimi tekee huumoria vihervasemmistolaisesta kirkosta.

Jos jotkut odottelevat islam-vitsiä (missään ohjelmassa koskaan ikinä), niin älkää pidätelkö hengitystänne.
What would Gösta Sundqvist do?

-PPT-

Yhden kerran vastentahtoisesti jouduin olemaan paikassa jossa auki olevasta telkkarista tuli tuota Putousta ja se oli ainakin minun mielestäni niin luokattoman huonoa ohjelmaa, suoranaista paskaa, että jos tuollainen on oikeasti suosittu ohjelma niin olen selvästikin yliarvioinut tämän kansan älynlahjat.

MW

Nevö hööd. Oliko se munamies näitä, vai mitä?

Tämä kyllä nauratti:

https://www.riemurasia.net/video/Luomuteurastaja/150449

Pärmi

Quote from: -PPT- on 11.03.2017, 22:29:59
Yhden kerran vastentahtoisesti jouduin olemaan paikassa jossa auki olevasta telkkarista tuli tuota Putousta ja se oli ainakin minun mielestäni niin luokattoman huonoa ohjelmaa, suoranaista paskaa, että jos tuollainen on oikeasti suosittu ohjelma niin olen selvästikin yliarvioinut tämän kansan älynlahjat.
Ohjelma on suosittu; yliarviointia tulee monelta taholta tämän kansan hengellisestä tilasta. Ohjelman sisältö, suosio ja prime-time-esitysaika kertovat korutonta kieltä sitä ymmärtävälle.

hulaq

Poistelin höttöö, ei aleta pistämään tätäkin spagetiksi.
Iudex illius ero

ismolento

Tämä on ohjelmanikkareiden joko tietoinen tai tiedostamaton kannanotto kristinuskoa vastaan; pilkkaamalla kristittyjä tarkoituksena tasoittaa tietä muslimivallalle ja islamisaatiolle. Selvä uskonrauhan rikkomus.

ismolento

Quote from: Vaniljaihminen on 12.02.2017, 16:44:13
Quote from: JP73 on 12.02.2017, 16:31:38
Tehkää seuraavaan putoukseen sketsi tai uutisaihe arabi Ahabista ja synnytyskone Fatimasta, jos uskallatte.

No ehkä Ismo Kallio on jo tehnyt. Koskahan ne muistaa kieltää tämänkin. Varmuuden vuoksi.
https://www.youtube.com/watch?v=ZNAzFSxlwC0

Kyllä se ainakin YLEssä on kiellettyjen listoilla. En ole kuullut sitä pariinkymmeneen vuoteen.

rölli2

Satuin näkemään osan putoujaksosta jossa joku vähemmistön edustaja ilmeisesti kuittaili antti tuiskun oletetusta homoudesta. Hahmo nimeltään abdu ( abdullah)l tuisku, siis muslimihomo? Tuisku ei ilmeisesti ole tullut kaapista julkisuuteen. Tuo putous on ihan hirveää kuraa, kamalan lapsellista ja huonoa. Facebookissa ne klipit saa ylistäviä kommentteja. Itsellä ei hermot kestä luokattoman huonoa mukakomediaa

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Siili

Quote from: -PPT- on 11.03.2017, 21:36:49
Eikös vielä joskus 60-luvulla kun John Lennon tokaisi itsevarmuudessaan Beatleseista että he ovat suositumpia kuin Jeesus niin seurauksena heidän levyjään tuhottiin rovioilla ympäri kristittyä maailmaa?

Yhteiskunnan yleinen turvallisuus taisi vaarantua hirmuisesti noin vastuuttoman toiminnan seurauksena?   

Minusta olisi suorastaan mahtavaa, jos muslimienkin mielen pahoittuminen johtaisi vain mielenosoituksellisiin oman omaisuuden polttamisiin.

ikuturso

Quote from: James Hirvisaari on 13.02.2017, 11:42:59
Quote from: Jorma M. on 12.02.2017, 17:36:19

Kaikkea sopii muutenkin pilkata muttei islamia. Ja homoja.

Putouksen vilpertit voisivatkin ottaa seuraavaksi kohteekseen islamin.

Eivät vellihousut uskalla, kuten ei Jari Tervokaan uskaltanut.

Tuolla joku jo vihjaili jotain muumijuttuja. Miten olisi Muumilaakson uskonnollinen johtaja iMuumi. Hännän tilalla USB-piuha ja/tai iPhone iMuumin käsivarteen integroituna. Hokema voisi olla vaikka Haisuli heijaa.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-