News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2017-02-03 Nosa Ajani ei ollut turvassa Irakissa eikä Kemijärvellä

Started by Afrikan kirjeenvaihtaja, 03.02.2017, 21:28:25

Previous topic - Next topic

Afrikan kirjeenvaihtaja

Nosa Ajani ei ollut turvassa Irakissa, Turkissa, Kreikassa, Serbiassa, Unkarissa, Saksassa eikä Kemijärvellä eikä ilmeisesti myöskään Tanskassa eikä Ruotsissa.

QuoteNyt minulla on vapaus olla oma itseni

Nosa Ajani, 25 istuu sohvalla rauhallisena. Kädessä puristuu pala nenäliinaa, sitä tarvitaan ajoittain, sillä menneisyyden muisteleminen tuo tunteet pintaan. Nosa elää elämässään uutta vaihetta, johon kuuluu se, että päivä päivältä hän tuntee olevansa enemmän se nainen, joka hänen on aina tarkoitus ollakin. Uuteen elämään kuuluu uusi kotimaa Suomi, uusi nimi ja uudet ystävät. Uusi alku ja paljon uutta toivoa.

Nosa syntyi poikana Nasiriyyan kaupungissa kaakkoisessa Irakissa. Aikuistumisen alkaessa hän alkoi entistä enemmän tuntea, että syvällä sisimmässään hän on joku muu. Syvästi uskonnollisessa yhteisössä nämä tunteet ja toiveet eivät kuitenkaan olleet lainkaan hyväksyttyjä. Kun Nosa alkoi pukeutua eri tavalla kuin ennen, eri tavalla kuin yhteisön miehet, hän sai osakseen avointa vihaa.

"Itselleni alkoi pikkuhiljaa selvitä kuka olen. Mutta tämän seurauksena jouduin usein vaarallisiin tilanteisiin ja minut raiskattiin enemmän kuin yhden kerran. Löysin kuitenkin poikaystävän. Valitettavasti erään kerran kun olimme yhdessä, poliisi sai meidät kiinni ja minut vangittiin."

Vankila-aika vaikeaa

Nosa pitää taukoa. Vankila-ajasta on vaikea kertoa, sillä ehkä muistotkaan siitä ajasta eivät ole kovin selvät. Nosa koki vankilassa kidutusta ja väkivaltaa.

"Asiat eivät enää olleet omissa käsissäni, minulla ei ollut valtaa. Kaikki Irakissa olivat minua vastaan. Kaikki, jopa kaikkein lähimmät ihmiset, oma perheeni."

Nosan isä sai selville, että Nosa on vankilassa ja haki tämän kotiin. Yhteisön paine ja kulttuurin vaatimukset eivät kuitenkaan sallineet erilaisuutta. Poliisi kertoi Nosan isälle, että tämä oli saatu kiinni harrastamassa seksiä toisen miehen kanssa. Tätä isä ei hyväksynyt, vaan kävi väkivaltaisesti Nosan kimppuun.

"Hän poltti jalkojani tulella ja minulla on edelleen arpia jaloissani. Satuttaminen ei loppunut siihen. Lopulta minun oli pakko karata kotoa. Piileskelin kolme päivää, ja palasin kotiin vasta kun tiesin, että isä ei ole kotona. Keräsin joitakin tavaroitani ja lähdin."

Mistä löytyisi turva?

Kun päätös lähtemisestä oli tehty, Nosan tunteet vaihtelivat toivon ja epätoivon välillä.

"Kävelin päättömästi pitkin katuja ja mietin, että on pakko olla paikkaa, jossa voin olla oma itseni. Turvallinen paikka, jossa voin olla minä. Mitään muuta ei ollut mielessäni. Turvallinen paikka, mietin vain sitä."

Matkalle lähtemiseen liittyi kuitenkin pelkoakin, kun määränpää ei ollut tiedossa. Myös läheisten perheenjäsenten jättäminen oli mielessä, vaikka Nosa olikin saanut läheisiltä osakseen paljon vihaa. Halu elää oli kuitenkin voimakas.

"Jos olisin jäänyt Irakiin, on aivan varma, että kuukauden sisällä minut olisi surmattu. Kuulin, että joka päivä salaisen poliisin sininen auto kävi etsimässä minua kotimme läheltä."

Pelkoa, kyyneleitä

Nosan matka Suomeen kesti lähes kuukauden. Välimeren Turkista Kreikkaan hän ylitti veneellä. Kreikan, Serbian, Unkarin ja Saksan jälkeen Nosan matka päättyi Suomeen, Kemijärven vastaanottokeskukseen. Alku oli vaikea. Nosa joutui jälleen kokemaan vihaa ja väkivaltaa ja joutui vastaanottokeskuksessa raiskatuksi. Päivittäin mielessä pyöri se, tulisiko myönteistä turvapaikkapäätöstä vai ei.

"Pelkäsin koko ajan, että saan negatiivisen päätöksen ja minut lähetetään takaisin Irakiin. Se olisi tarkoittanut minulle varmaa kuolemaa."

Kemijärven vastaanottokeskuksessa Nosa sai paljon apua keskuksen sairaanhoitajalta. Puhuminen auttoi, huoneessa sai itkeä, kaikkea ei tarvinnut pitää sisällään.

"Sairaanhoitaja ymmärsi miten suuressa vaarassa olin seksuaalisuuteni vuoksi jopa Kemijärvellä ja auttoi minua saamaan siirron Helsinkiin."

Uudet ystävät tukemassa

Ruskeasuon vastaanottokeskuksessa kaikki muuttui. Keskuksessa oli muitakin seksuaalivähemmistöihin kuuluvia, homoja ja transihmisiä. Kerrankin Nosalla oli tunne, että hän voi puhua jonkun kanssa ja tulee ymmärretyksi. Ystävät ovat antaneet Nosalle hänen uuden nimensäkin.

[---]

Kesäkuussa 2016 myönteinen turvapaikkapäätös lopulta tuli. Nyt Nosa asuu omassa asunnossaan ja opiskelee päivät suomea. Suurimman onnentunteen hän kokee, kun voi meikata, laittaa hiukset, pukeutua naisellisiin vaatteisiin ja kävellä kadulla, omana itsenään.

[---]

Safe Stadi
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

Paawo

Koskas Nosalla on eka tilipäivä?
Vai jos vielä pari talvea täyshoitoa.
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

Hornsmith

Onkohan tämä Kemijärven Vokissa tapahtunut raiskaus päätynyt poliisitutkintaan? En epäile Nosan kertomusta, vaan ihan muita tahoja.
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

Java

Helsinki, tämä maailman transihmisten paratiisi, vai oliko ne cisihmisiä, vanha menee jo sekaisin näistä!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

AngleHedd

Ei menny sikamaisen korkeat verot hukkaan taaskaan. :facepalm:
Muumi mitä paskaa!
Näitähän ei maailmassa riitä kuin vaan loputtomasti.
Itse mietin takaisin Stadiin muuttoa, mutta jäi tekemättä kämppien järjettömien hintojen vuoksi.
Pitää vissiin heittäytyä transuksi ja alkaa riivata kunnanisiä.
Saattaa tosin kusahtaa kun näytän liikaa kantaperunanenältä...

Bastion Europa

Fiftari

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 03.02.2017, 21:28:25
Nosa Ajani ei ollut turvassa Irakissa, Turkissa, Kreikassa, Serbiassa, Unkarissa, Saksassa eikä Kemijärvellä eikä ilmeisesti myöskään Tanskassa eikä Ruotsissa.

Eikös marsiin haettu jossain vaiheessa porukkaa pelkällä menolipulla?
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

internetsi

Eli tämä on siis selvä Dublin-tapaus, koska on tullut monen EU-maan kautta Hölmölään. Miksei Migri ole noudattanut kansainvälisiä sopimuksia ja palauttanut tätä Dublin-sopimuksen mukaan toiseen EU-maahan. BTW, mitä tulee sukupuoliloikkareihin, niin silloin kannattaa varmaan mennä Amsterdamiin tai Berliiniin. Siellä näkee sukupuoliloikkareita huomattavasti enemmän kuin Helsingissä. Tai Kemijärvellä.

Tässäkin taas huomataan ketkä niitä todellisia suvaitsemattomia ovat. Eli suomalainen sairaanhoitaja ja koko muu suomalainen järjestelmä auttoi, mutta Kemijärven vokissa nämä kehitysmaalaiset sitten kohdisti häneen rikoksia, ei suomalaiset.

Ja ongelmia oli Kemijärven vokissa, joten koska maleskelulupa tuli, niin sitten asumaan sinne Kemijärvelle. Siellä on varmaan tyhjillään paljon asuntoja ja ne on halvempia. Täällä Helsingissä on muumin kallista ja muutenkin vuokra-asuntoja vähän. Omalla kustannuksellaan sitten muuttaa Helsinkiin kun haluaa.

Mitäs tällä uutisella taas halutaan sanoa? Kertoa nyyhkytarina, mutta tarinasta selviää, että 1. hänen turvapaikahakemustaan ei olisi pitänyt käsitellä Suomessa, 2. suomalaiset suhtautuivat häneen hyvin, viharikoksia tekivät kehitysmaalaiset ja 3. hänet asutettiin Suomessa kalleimmalle paraatipaikalle.

Ettekö te penaalit parempaan pysty?
Lohjan persut

Hornsmith

Voihan se olla että tämänkaltaisilla jutuilla pohjustetaan yllättävänkin suurta turvapaikkaa hakevien transsukupuolisten määrää. Homouteen/lesbouteen vetoaminen on mennyt vähän kiville kun fb profiilista löytyy onnelisia perhekuvia ja miehellä on naiseen kohdistuvia raiskausepäilyjä tutkinnassa. Kristillinen herääminen ja sitäkautta kaste ei ole sekään osoittautunut varmaksi keinoksi. Viranomaiset kyselevät natsiuksissaan tp:n seurakunnasta vakaumuksen tasoa ja arviota oppien omaksumisesta.

Todellisella transhenkilöllä, joka pyrkii elämään normaalia elämää ilman yleiseksi huvilaitteeksi päätymistä, on todella kusiset paikat Lähi-Idässä ja Afrikassa. Tästä olen itse aikanani nähnyt pari mieleenpainuvaa esimerkkiä.

e: typos, edelleenkään ei osaa kirjoittaa   
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

ikuturso

Ensin oleskelulupa, sitten kansalaisuus, sitten psykiatrin lausunto ja veronmaksajien piikkiin sukupuolenvaihdosleikkaukseen. Onneksi meillä on varaa. A2vihapuheillassa se sanottiin monta kertaa. Samaa sanoi Jörn Donner juuri YLE:n puoli seitsemän ohjelmassa. Hän oli Perkele2 leffaansa haastatellut monia suomalaisia, ja hallitus on väärässä. Suurin osa suomalaisista toivottaa tänne kaikki tervetulleeksi. Ihan kaikki.

Ihan kaikki.

Ihan.

Kaikki.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

ilmaveivi

Jäsen Afrikan kirjeenvaihtajalle erityiskiitos ja 10 pistettä + papukaijamerkki näistä nasevista johdannoista milloin mihinkin turvisten sattumuksiin, selkkauksiin ja nyyhkytarinoihin.

Ei oikeastaan tarvitsisi edes lukea linkitettyä/lainattua juttua, sillä yleensä riittää kun silmäilee Afrikan kirjeenvaihtajan tiivistyksen: siinähän se olennainen on kompaktisti kerrottu.

Ernst

Minustakin on kovasti ikävää, kun irakilaiset kurmoottavat poikkeaviaan. Mitä pitäis tehä? Ottaa tänne Stadiin asumaan?
Council of Europe  eli Euroopan neuvosto tylyttää tätä näkökulmaa sillä perusteella, että myös sen jäsenmaissa on vaikeaa LHBTIQ-ihmisten eriarvoisuutta ja syrjintää. Lyhenne siis viittaa lesboihin, homoihin, biseksuaaleihin, transsukupuolisiin, intersukupuolisiin ja vaikeasti käännettävään queer-väestönosaan.

Se oli viimeksi Stalin, joka uskoi laajamittaisten väestönsiirtojen hyvää tuottavaan merkitykseen ja voimaan. Maailma  kun nyt on ensinnäkin ISO ja Suomi on PIENI. Valtaosa maailmasta ei kerta kaikkiaan osaa olla kurmoottamatta LHBTIQ-ihmisiään. Heitä on maailmalla paljon. Muistan joskus kuulleeni, että esimerkiksi enemmän tai vähemmän homoja on ihmisistä noin 10 prosenttia.

Ei ongelma siis voi ratketa turvapaikkoja esimerkiksi Suomeen myöntelemällä.  Olisiko jotenkin luotettava muihin tapoihin? Siihen, että vaikkapa irakilaiset oppivat olemaan ihmisiksi? Liikaa vaadittu?

Sitä voi katsella Irakin väestömääriä, ja kun sikäläinen tapa nyt näyttää olevan (en ole tätä itse keksinyt) sortaa milloin ketäkin, mistä syystä siellä ei ole kiva elää, ja samalla funtsia, että keiden kaikkien sieltä pitäisikään meille muuttaa asumaan. Ja keiden ei, etteivät jatka sitä sortamista uudessa toimintaympäristössä. Pizza palaa ja pizzeria.

Maalimassa pitää pienen kansan pitää erityisellä tavalla tolkustansa kiinni.

Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Roope2

"Nosan isä sai selville, että Nosa on vankilassa ja haki tämän kotiin."

Ja tällä valitetaan, että vankilamme ovat täynnä eikä koko rangaistusasteikkoa voida siitä syystä käyttää. Rise, ottakaa nyt mallia Irakista.
"Koulussa menestyminen on vain siitä kiinni, kuinka paljon ja miten teet töitä. Oma asenne vaikuttaa tosi paljon."

Maryam Imtiaz, Pakistanista 13-vuotiaana Suomeen muuttanut Aalto-yliopiston opiskelija

td

Kyllä nyt jutun kirjoittaneelta toimittelijalta tosiaan jäi jostain syystä Tanska ja Ruotsi mainitsematta kokonaan, näiden turvattomien maiden listalle...
Quote from: nosa-toimittelijaNosan matka Suomeen kesti lähes kuukauden. Välimeren Turkista Kreikkaan hän ylitti veneellä. Kreikan, Serbian, Unkarin ja Saksan jälkeen Nosan matka päättyi Suomeen, Kemijärven vastaanottokeskukseen
Suomi on hyvä maa. Se on paras meille suomalaisille. Se on puolustamisen arvoinen maa ja sen ainoa puolustaja on Suomen oma kansa. -Adolf Erik Ehrnrooth #kivapuhe 1939-

Ernst

Quote from: Roope2 on 04.02.2017, 01:42:22
"Nosan isä sai selville, että Nosa on vankilassa ja haki tämän kotiin."

Ja tällä valitetaan, että vankilamme ovat täynnä eikä koko rangaistusasteikkoa voida siitä syystä käyttää. Rise, ottakaa nyt mallia Irakista.

Kätevä järjestely. Tosin en voi sitä enää henkilökohtaisesti hyödyntää isäni dementian vuoksi. Hän ei osaisi tulla vankilaan asti poikaansa hakemaan; lahjusrahatkin hassaisi matkalla, näin pahoin pelkään.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

anatall

Tätä isä ei hyväksynyt, vaan kävi väkivaltaisesti Nosan kimppuun.

"Hän poltti jalkojani tulella ja minulla on edelleen arpia jaloissani. Satuttaminen ei loppunut siihen.

On se niin hieno kulttuuri että on rikkaus saada tuollainen Suomeenkin.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Kallan

Sarjassamme tapaus joka Dublin-sopimuksen mukaan ei olisi kuulunut Suomelle.

Nosa Ajanille minulla on kerrottavana huonoja uutisia; mitä monikulttuurisempi Suomesta tulee (=kehitysmaalaisempi ja LGBT-fobisempi kiitos islamin), sitä vähemmän hän on taas täällä turvassa. Sikäli kun sitä vainoa siis nyt on oikeasti ikinä ollutkaan.

Bienveillant

Sanokaa mitä sanotte, mutta pakkohan se on myöntää, että Nosan tarina on kiehtova, eikä siitä puutu vauhtia eikä vaarallisia tilanteita. Liekö kyseessä täkäläistä rikkaampi tarinankerrontakulttuuri, vai onko tarina ihan oikeasti totta, sitä emme tule koskaan tietämään, eikä sillä itse asiassa ole edes merkitystä, sillä turvapaikka hölmölästä on jo irronnut, ja mikä tärkeintä, Nosan tarina sopii hyvin tämänhetkiseen suvaitsevaiseen narratiiviin. Jäämme odottelemaan Katariina Lillqvistin nukkeanimaatiota "Nosan matka", joka tulee olemaan suuri hitti suvaitsevaiston keskuudessa ja sen lisäksi voittamaan vuolaat apurahat juuri sinunkin maksamistasi veroeuroista!
Sohvaltahuutelija

elven archer

Quote from: Uuno Nuivanen on 03.02.2017, 22:03:07
Hienoa saada elättää irakilainen transu!!1! Näitä tulee vielä paljon lisää.   ;)
Tiedä, vaikka elättäisi lopulta itsensä. Parempi, että tällaisia kuin sellaisia, mitä tuossa kertomuksen mukaan piti lähteä Kemijärveltä pakoon.

Hankala sanoa, kuka puhuu totta, mutta siitä tuskin on epäilystä, että joissain kulttuureissa tuollaista voi hyvinkin tapahtua.

elven archer

Minusta on ristiriitaista, kuinka usein tällä palstalla kuvaillaan tiettyjä kulttuureita, mutta sitten kieltäydytään uskomasta, kun joku kertoo oikeasti kohdanneessa niitä kulttuureita. Eikö sen nimenomaan pitäisi olla uskottavaa ja tukea niitä ajatuksia, joita meillä on? Jos edes tuollaista omiin juttuihin sopivaa ei voi lähtökohtaisesti uskoa, niin mitä sitten?

Pahoittelen, mutta epäilen, että tässäkin jutussa tuo kyseisen ihmisen seksuaalisuus saattaa häiritä joitain vieden sympatiaa pois.  Toivottavasti olen väärässä, mutta toisaalta olen lukenut esim. tämän palstan homokeskustelua aika paljon, joten joudun uskomaan, että osassa tapauksista kyse on juuri siitä.

Raha on toinen juttu, mutta silloin kannattaa vain sanoa suoraan, että ei halua silti maksaa. Toki saa olla niin kyyninenkin, että ei usko, että tietyissä kulttuureissa tietyt ihmiset olisivat niin ahtaalla, että osa lähtisi sieltä parempaa elämää etsimään, että kunhan sepittävät, mutta minusta sellainen kyynisyys menee jo liiallisuuksiin ja perustuu tosiaan ristiriitoihin.

Golimar

Minä uskon että transuista on paljon vähemmän haittaa kuin keskiverrosta sandaalinläpsyttäjistä. Toisekseen tuo ählämien touhu on käsittämätöntä, yhtenä päivänä ne haluavat transulta seksiä ja toisena pahoinpitelevät.
En tiedä mistä maasta tuo video on mutta Pohjois-Afrikalta vaikuttaa.

Stupid muslims attacked a Transsexual violently
https://www.youtube.com/watch?v=FRtsiFPFcbY

Bienveillant

Quote from: elven archer on 04.02.2017, 07:51:34
Minusta on ristiriitaista, kuinka usein tällä palstalla kuvaillaan tiettyjä kulttuureita, mutta sitten kieltäydytään uskomasta, kun joku kertoo oikeasti kohdanneessa niitä kulttuureita. Eikö sen nimenomaan pitäisi olla uskottavaa ja tukea niitä ajatuksia, joita meillä on? Jos edes tuollaista omiin juttuihin sopivaa ei voi lähtökohtaisesti uskoa, niin mitä sitten?

Pahoittelen, mutta epäilen, että tässäkin jutussa tuo kyseisen ihmisen seksuaalisuus saattaa häiritä joitain vieden sympatiaa pois.  Toivottavasti olen väärässä, mutta toisaalta olen lukenut esim. tämän palstan homokeskustelua aika paljon, joten joudun uskomaan, että osassa tapauksista kyse on juuri siitä.

Raha on toinen juttu, mutta silloin kannattaa vain sanoa suoraan, että ei halua silti maksaa. Toki saa olla niin kyyninenkin, että ei usko, että tietyissä kulttuureissa tietyt ihmiset olisivat niin ahtaalla, että osa lähtisi sieltä parempaa elämää etsimään, että kunhan sepittävät, mutta minusta sellainen kyynisyys menee jo liiallisuuksiin ja perustuu tosiaan ristiriitoihin.

Olen samaa mieltä siitä, että juuri seksuaalivähemmistöihin kuuluvat muslimit ovat niitä, joilla on oikeasti tarve saada turvaa kohtaamansa vainon takia. Mutta ei niin, että kuka tahansa surullisen tarinan kertoja, jonka todellisesta tilanteesta ja taustasta kenelläkään ei oikeasti ole mitään tietoa, voi tuosta vain pölähtää tänne elämään (pahimmassa tapauksessa) koko loppuelämänsä veronmaksajien piikkiin. Juuri tälläisiä tapauksia varten pitäisi pidättäytyä vain kiintiöpakolaisten vastaanotossa, joiden osalta on huomattavasti todennäköisempää, että heidän hätänsä on tosi. Kuulostan ehkä todella kyyniseltä, mutta yli 30.000 vainotun arabiprinssin saapuminen 2015 pyytämättä ja yllätyksenä on tehnyt minusta aika allergisen kaikenlaisille kertomuksille, olivat ne sitten tosia tai eivät.
Sohvaltahuutelija

Java

^ Ja noi 30000 arabiprinssiä pitävät huolen siitä että tuon transprinssin elämä on aika ahdasta täälläkin!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Outo olio

Quote from: internetsi on 03.02.2017, 22:42:00
Mitäs tällä uutisella taas halutaan sanoa?

Itse ainakin muistan tästä sen että Irak on niin paskamainen paikka, kiitos väestönsä, että sieltä piti lähteä karkuun. Isä kuuli poikansa "homoudesta" ja poltti jalkapohjia jne. :( Tämä ei ehkä ollut se mitä toimittaja haki mutta niin kävi.

En ihan usko että salaisen poliisin ryhmä olisi käynyt joka päivä sinisellä autolla etsimässä miestä kotoaan, on niillä kai parempaakin tekemistä, mutta muuten tarina vaikuttaa uskottavalta. Onko tuosta jalkojen polttamisesta mitään näyttöä, esimerkiksi arpia jalkapohjissa?
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

dothefake

Missä luki, että poltti kuumalla raudalla jalkapohjia?

Tuo hiukan huvittaa, jotta islamissa on normaalia moittia homoa ja sitten raiskata tämä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Outo olio

Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Alapo

Quote from: Outo olio on 04.02.2017, 12:54:36
En ihan usko että salaisen poliisin ryhmä olisi käynyt joka päivä sinisellä autolla etsimässä miestä kotoaan, on niillä kai parempaakin tekemistä, mutta muuten tarina vaikuttaa uskottavalta.

EIkös näitä kaikkia tänne pölähtäneitä irakilaisia ole ne samat salaiset poliisit käyneet etsimässä, joka kolkasta. Kun taas miettii että kaupungit on melko isoja, niin pitäisi olla melkein puolet väestöstä erilaisia salaisia poliiseja sinisine autoineen, että olis kaikkia kerenny etsiä ja kurmuuttaa.

Blanc73

Jos (oletetuille) muslimihomoille pitää väsätä omat vokkinsa väkivallan pelossa, niin mitä se kertoo meille fantastisesta muslimikulttuurista, jota suvakit palvovat kuin kultaista vasikkaa pöksyt märkinä?
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Uuno Nuivanen

Ja niin pienestä Suomenmaasta tuli kaikkien maailman homojen, lesbojen, transujen ynnä muiden vastaavien sosiaalitoimisto.

Miten minusta tuntuu, että me ei tienata tällä?   :-\

Tuomas3

En yhtään epäile, etteikö Irakin kaltaisessa paskakasassa tehdä juuri noin. Enkä voi moittia matkaa yli Saksan ja Ruotsin, joissa on jo niin paljon musulmaaneja, että tarinankertojan perse olisi vaarassa. Vokkistoorikin lienee tosi kanssaveljensä tuntien. En siltikään pidä siitä, että elätän tuotakin. Pitäisikö meidän ottaa kaikki miljoonat hänen kaltaisensa vastaan, jos pääsevät lompsimaan rajojen yli?

Näemmeköhän tuoreen uussuomalaisen kuntavaaleissa todennäköisemmin Sebun tms. rinnalla vastustamassa muslimimaahanmuuttoa vai punavihreiden kera "Meille saa tulla" -kyltti kädessään?