News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Bror Heinola Lohjan valtuustoon numerolla 153

Started by kgb, 26.01.2017, 20:11:13

Previous topic - Next topic

kgb

Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

kgb

Numerot on arvottu ja minun numeroni on 153.

Huomioitavaa on, että Lohjallakin voi äänestää Halla-ahoa! Numerolla 151 on äänestettävissä Ilkka Halla-aho.

kgb

Quote from: Uuno Nuivanen on 10.03.2017, 21:52:34
Quote from: kgb on 10.03.2017, 21:22:30
Länsi-Uusimaan vaalikone, Lohja

Kokeilin, persu kärjessä ja pari kokkaria. Et voittanut.   ???

Miksi et nuivistele jo etusivulla kuten https://vaalit.perussuomalaiset.fi/ehdokas/anneli-granstrom ?

Harva tekee niin. Länkkärin vaalikone antoi kokkarin ykköseksi ja yhden kyläläisen muijan, joka ei uskalla nuivistella heti kärkeen. Tosin minun äänelläni ei yleensä pääse. :P

@Uuno Nuivanen vastaan täällä niin ei mene tuo vaalikoneketju lätinäksi.

Minulla ei ole rehellisesti sanottuna ollut kovinkaan paljoa aikaa kirjoitella tuonne vaalisivuille mitään. Tai edes facebookiin. Pitäisi löytää sellainen hetki että voisi ihan ajatuksen kanssa kakaista ulos pään sisällön, ja se ei ole kovinkaan helppoa.
Huomenna pitäisi mennä torille pönöttämään, toivottavasti saan siellä sanottua asiat kuten ne mielestäni pitäisi olla.

Uuno Nuivanen

Kun en osaa varmaan sittenkään olla äänestämättä, taidan äänestää tuota mummoa, kun ainoana paitsi joku smp-puliukko nuivisteli rehdisti etusivullaan. Mulla on aina huono äänestysonni, niin ei pääse hän. ;) Mutta kai voisit erottua jotenkin tuosta rujosta Lohjan bändistä, jos meinaat läpi? Just sayin'.

Kyklooppi

Quote from: kgb on 09.03.2017, 17:52:12
Numerot on arvottu ja minun numeroni on 153.

Huomioitavaa on, että Lohjallakin voi äänestää Halla-ahoa! Numerolla 151 on äänestettävissä Ilkka Halla-aho.

Niinistö nimellä mentäisiin valtuustoon missä vain.
Ihmisjäte.

-PPT-

Tunnetaanko sinua Lohjalla? Siis kantakaupungissa sillä muistan että olet kotoisin kuntaliitoskunnasta. Jos tunnetaan niin silloin vain verkot vesille ja sinne kampanjoimaan sillä tietenkin suurimmat äänisaaliit ovat sieltä saatavissa. Jos sinua ei siellä tunneta niin on täysin ajanhaaskausta yrittää Lohjalla kampanjoida sillä heille olet vieraspaikkakuntalainen kuntaliitoksesta huolimatta vaan silloin kannattaa pommittaa sitä kotikylää ja pyrkiä siellä maksimaaliseen tulokseen.

Uuno Nuivanen

No nyt kun on oikein asiaankuuluva ja -tuntija pukilla, niin kerropa, mikä on tuo persusivujen alalaidan 'jytkynaattori', joka ei johda mihinkään? Ihmettelin sitä jo aikoja, vai onko vika minussa, no varmaankin on. Tietysti. Kuinkapa muutenkaan, kun PS...

kgb

Quote from: -PPT- on 11.03.2017, 00:13:42
Tunnetaanko sinua Lohjalla? Siis kantakaupungissa sillä muistan että olet kotoisin kuntaliitoskunnasta. Jos tunnetaan niin silloin vain verkot vesille ja sinne kampanjoimaan sillä tietenkin suurimmat äänisaaliit ovat sieltä saatavissa. Jos sinua ei siellä tunneta niin on täysin ajanhaaskausta yrittää Lohjalla kampanjoida sillä heille olet vieraspaikkakuntalainen kuntaliitoksesta huolimatta vaan silloin kannattaa pommittaa sitä kotikylää ja pyrkiä siellä maksimaaliseen tulokseen.

Ei minua todennäköisesti tuolla kaupungilla tunneta, mutta minkäs teet kun tapahtumat ovat siellä. Tuumasin kyllä käydä jakamassa vähän mainoksia tuolla "kotikylällä" eli Leppäkorvessa. Tiedä sitten auttaako mutta tuskin siitä haittaakaan on. :)

kgb

Quote from: Uuno Nuivanen on 11.03.2017, 00:14:14
No nyt kun on oikein asiaankuuluva ja -tuntija pukilla, niin kerropa, mikä on tuo persusivujen alalaidan 'jytkynaattori', joka ei johda mihinkään? Ihmettelin sitä jo aikoja, vai onko vika minussa, no varmaankin on. Tietysti. Kuinkapa muutenkaan, kun PS...

Sillä saa tehtyä fb-sopivia kuvatuksia, kuten esim. liitteenä oleva esimerkki. On siis vain rekisteröityneillä käytössä, luulisin.

Arkipiispa

HS:n vaalikone suositteli minulle Lohjan kohdalla muuatta ehdokasta numero 153 arvojen suhteen. Länskärin koneessa samainen ehdokas 153 taas jäi 7% päähän sopivimman prosenteista; tosin en noihin osin paikallisiin kysymyksiin osaa ottaa oikein kantaakaan.

Oma äänestyskuntani on tosin huitsin nevadassa, mutta kaikkea hyvää vaan kisaan.
"Kelle täällä pitää maksaa ettei kaikki olis niin paskaa" - Ellinoora/Carrie
Polpo:lle tiedoksi: kirjoitukseni arvionnissa on sovellettava Poen lakia.

Samurai

Olen, pahus soikoon naapurikunnassa. Muuten olisin äänestänyt Heinolaa.
O'tempora O'more - Löylyä lissää

kgb

Enpä tänään ehtinyt Sampo Terhoa jututtamaan kun karkasi kiireisenä miehenä jo muualle, mutta ensi viikolla lauantaina Lohjan torilel saapuu itse Jussi Halla-aho! Jos et minua tule tapaamaan, tule tapaamaan edes Jussia, tai hernekeitolle :)

(Ja tiistaina päivällä Timo Soini...)

Kerkko

kgb

44 ääntä ja varavaltuutetun paikka. Tähtäimessä oli kolme ääntä ja unelmissa 16 ääntä, nyt mentiin kirkkaasti yli. Uskomaton tunne.

Suurkiitokset kaikille äänestäneille!

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

kgb

Perussuomalaisten joe nobody-varavaltuutetut ovat perinteisesti päätyneet otsikoihin, pitänee siis rasvata öyhötyskoneisto.

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

kgb

Täytyypä vielä näin loppukaneetiksi kysyä mitä mieltä @Jukka Wallin on äänimäärästäni ja vaalimenestyksestäni? :)

Jukka Wallin

Quote from: kgb on 12.04.2017, 17:49:51
Täytyypä vielä näin loppukaneetiksi kysyä mitä mieltä @Jukka Wallin on äänimäärästäni ja vaalimenestyksestäni? :)

Positiivisesti yllätyin kun kävin tarkastamassa Lohjan tilanteen. Vilpittömästi  onnea..  :)
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

kgb

Tänään kokoustimme ja minulle lankesi Lasten, nuorten ja perheiden lautakunnan varsinainen jäsenyys sekä edellämainitun suomenkielisen jaoston varapuheenjohtajuus (ja toki myös varsinainen jäsenyys).

-PPT-

Itsellänikin on Lohjalle paikka sydämessäni sillä muinoin 90-luvulla opiskelin kaksi vuotta Lohjan kauppiksessa. Asuin opiskelijasolussa Ojamolla. Oi niitä aikoja!

Micke90

Quote from: kgb on 10.04.2017, 02:02:13
Perussuomalaisten joe nobody-varavaltuutetut ovat perinteisesti päätyneet otsikoihin, pitänee siis rasvata öyhötyskoneisto.

Joku saattaa antaa banaania liiasta öyhöttämisestä mokomalle 44 äänen varavaltuutetulle.  :roll: