News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Suomidemokraatit ylimääräinen jäsenkokous

Started by Jukka Wallin, 16.09.2016, 20:15:17

Previous topic - Next topic

Hämeenlinnan Oraakkeli

Onkos Soumidemokraatit pistäneet pillinsä lopullisesti pussiin?

Jukka Wallin

Quote from: Hämeenlinnan Oraakkeli on 22.10.2016, 01:14:43
Onkos Soumidemokraatit pistäneet pillinsä lopullisesti pussiin?

Ei tietääkseni..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Ritva Puolakka

Tämä on viesti, josta olisin antanut modelle bannit. On erittäin luokatonta, että määräävässä asemassa oleva ihminen laittaa moista. Tämä viesti joulun kunniaksi, koska minä pyysin häneltä yksärillä anteeksi, että olen joskus loukannut häntä niin syvästi ohjautumaan mielenterveyspalvelujen luokse. Kgb ei minulta vastavuoroisesti ole tähänkään päivään mennessä pyytänyt anteeksi kommenttiaan.

Quote from: kgb on 18.09.2016, 18:50:09
Quote from: Jukka Wallin on 18.09.2016, 17:30:04
Ritva Puolakka antoi Teille kahdell!( Jukka Wallin+ Olavi Mäenpää sähköposti keskusteluun) arvokkaita neuvoja

Hahahahaha, vai on Riita Puolukka tuollakin huseeraamassa. Hänen neuvojensa arvokkuuteen en kovin suurta painoarvoa laittaisi.

Lisäys: Oli tarkoitus laittaa modeketjuun, mutta meni tänne. Jos olen tästä osaamattomuudestani bannin ansainnut, niin sen olen ansainnut.  8)

Lalli IsoTalo

Jos moderaation jäsen ei kirjoita sinisellä tai punaisella, hän kirjoittaa tavallisena rivijäsenenä, ei moderaattorina.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R