News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2017-01-13 YLE:Unkarin pääministeri Orbán puolustaa oikeutta vangita tph:t

Started by Pullervo, 13.01.2017, 21:22:55

Previous topic - Next topic

duc

Quote from: Juffe on 13.04.2017, 13:14:53
Minulla on epäilyni siitä, onko Orban mikään miellyttävä mies ja hallitseeko hän otteella, jota kannattaa arvostaa. Mutta sanonpa sen, että jos joku valtionpäämies tai hallitus haluaa viedä maataan autoritaarisempaan suuntaan tai toimia muuten röyhkeästi, kannattaa samalla ponnekkaasti ja tehokkaasti puolustaa maataan ja Eurooppaa haittamaahanmuutolta. Minulla ei ainakaan ole minkään sortin intoa arvostella Orbania yleisellä tasolla, kun hänellä on tämä yksi ylivertainen meriitti, josta myös minun maani hyötyy.

Orban nimenomaan on henkilönä röyhkeä, eikä pyri miellyttämään EU-eliittiä. Samankaltaisia ovat esim. Trump ja Putin. On sääli, että tarvitsemme öykkärit osoittamaan, miten maata pitää johtaa, jotta kansalaisten turvallisuus säilyy. Silti arvostan heitä tässä tilanteessa enemmän kuin oman maani johtoa. Meillä on kriisi menossa Euroopassa, ja se vaatii kriisijohtamista. Halla-aho sopisi sellaiseen erittäin hyvin, vaan Suomen kaltaisessa maassa on toiveajattelua kuvitella kriisijohtamisen tulevan muotiin, ennen kuin ns. veri virtaa kaduilla. Mieluummin Orbanin ja Trumpin tapa kuin sisällissota.
ὕβρις, νέμεσις, και κριτική 'häpäisy, kosto ja tuomio'

Memento mori 'Muista kuolevaisuutesi'