News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2016-12-29 Nainen HS:ssa: Perustan perheen yksin, koska älykkäitä miehiä ei ole

Started by nimetönkeskustelija, 29.12.2016, 14:19:29

Previous topic - Next topic

Hakkapeliitta

Quote from: jostwix on 29.12.2016, 15:08:29
Tämä uutinen tuotti aika katkeran reaktion Hommafoorumilla  :roll:

On syytäkin. Hyvinvointiyhteiskunta on vienyt miehiltä perheen elättäjän roolin. Nytkö meitä ei tarvita enää edes lapsen siittämiseen?
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

toumasho

Onko se tuottanut muunlaista reaktiota missään muualla? Hesarin kommentit eivät myöskään ole mitenkään tohtorisnaista mairittelevia.
Rasistinen Logiikka Oy, Toimitusjohtaja

kriittinen_ajattelija

Quote from: Hakkapeliitta on 29.12.2016, 15:15:37

On syytäkin. Hyvinvointiyhteiskunta on vienyt miehiltä perheen elättäjän roolin. Nytkö meitä ei tarvita enää edes lapsen siittämiseen?
Kyseessä on kuitenkin yksittäinen friikki, jolle HS antaa totusti palstatilaa propagandamielessä, se ei välttämättä anna kovin realistista kuvaa todellisuudesta.
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

hattiwatti

Tuskinpa tuota naista vastaan, joka toteuttaa vaan perinaisellista hypergamiaa eli pyrkimystä pariutua ylöspäin. Koska itse akateeminen älykkö, siipan pitää olla jotain vielä parempaa, tai sitten ehkä toiseuden edustaja jolta ei vaadita.

Lähinnä vaan se, että tämähän on valtava trendi joka kertoo akateemisuuden tasosta omanhyväisyyden välineenä, mutta myös syyn miksi tämä yhteiskunta tulee olemaan sosiaalisesti rikki samaan tapaan kuin muukin länsimaailma.

Huomionarvoista on, että älykkyys nähdään puhtaasti porvarillisena status-juttuna eikä funktionaalisena asiana jota voisi käyttää yhteisön hyväksi. Koska minulla korkea status, on oltava vielä korkeampi ja vollotan lehdistöön kuinka uhri olen kun vielä itseäni parempia ei löydy. Ennen vanhaan äly, oppiarvo sun muu olivat asioita joilla palveltiin yhteisöä, ja pariutumisessa olivat vahvoilla ne jotka uhrautuvimmin palvelivat yhteisöä ja siihen aikaan tuskinpa tälläisiä onglemia olisi tullutkaan. Lähinnähän koko ajatusmalli uutisessa on yhteiskuntaa atomisoivasta politisoituneesta ääri-individualismista ja ahneudesta eri statusmarkkeireihin kulutuskultuurin tapaan. Siksi aihe on relevantti yleisenä yhteiskunnan tason mittarina, henkilö nyt kiinnosta pätkääkään.

mikkojuha

Totta on, että asiallisista miehistä on pulaa. Se johtuu siitä, että tervejärkiset, ulospäin suuntautuneet misukat ovat ne kaapanneet. Eivät välttämättä ulkonäöllään, säkenöivällä älykkyydellään tai varakkuudellaan, vaan yleisellä mutkattomuudellaan. Normaalimiehille ja -naisille on vientiä. Koulutettu, mutta tyhmä ihminen on kamala kumppanina, ja yleensä sellaiset siirtyvät aikaa myöden toiselle kierrokselle - uusiokäyttöä löytyy mm. matujen seurana.

Viisas ja koulutettu ihminen löytää toisessa helposti yhteisen sävelen, vaikka eroa koulutuksen akateemisuudessa olisikin. Sitä säveltä soitetaan lopulta uruilla. Akateemisesti koulutetuilla naisilla ei ole ongelmia avioliittomarkkinoilla, jos he miettivät asioita peilin ääressä. Sieltä voi kurkistaa vaikka lentokapteeni - vain luuta ja kahvipannu puuttuu.

Saturnalia

Quote from: kriittinen_ajattelija on 29.12.2016, 14:46:52
Suurin osa stadilaisista hedelmällisyysiässä olevista on sinkkuja, myös akateemisia mies sinkkuja riittää vaikka muille jakaa, vain sydänkirurgi 6 tonnia kuussa akateemiset miehet menevät nopeasti.

Tyypillinen naistyyppi täällä on sellainen, joita kutsun "kuningatarmehiläisiksi". Queen Bee.
Queen beellä on 17 läheistä mieskaveria joita näkyy usein myös yökylässä hänen ovellaan, mutta kenenkään kanssa heistä ei kuulemma "ole mitään vakavaa" ja Queen bee haluais nyt just sut, asemaan numero 18. Kun Queen bee tulee kadulla vastaan jonkin miehensä kanssa, niin hän katsoo sinua kysyvästi, että ota minut, jos sulla on munaa, tässä mä oon. Sitten jos otat, niin paljon läheisemmäksi sinulle tulevat ne muut miehet kuin Queen bee, joka haluaa vain panna. Ei muita sitoumuksia. Jos annat Queen beelle pakit, niin hän ottaa sen hyvin henkilökohtaisesti ja kostaa, jos saa tilaisuuden. Hän on nainen, jolle kukaan ei sano ei, tai vittuperkelesaatana. Queen bee ei ole mikään lähiöruusu, vaan yleensä akateeminen suvakki.

Oma kokemukseni naissukupuolesta koostuu lähes kokonaan tämän tyypin naisista, joten olen pahoillani jos kuulostan joskus hieman kyyniseltä :D
Se määrä mieskavereita mikä jollain keskustassa asuvalla akateemisella suvakilla voi olla, on ihan uskomatonta. Käytännössä he kaikki ovat joko Queen beenin exiä, tai hangaround-tasolla ylöspäin pyrkiviä. Ajatus minkään tason uskollisuudesta edes viikon ajaksi on Queen beestä täysin absurdi, ei kuulu mun lifestyleen ol-len-kaan, mut hei, mennääks meille?

Harva nainen edes koskaan oppii, onko joku matalammin koulutettu, köyhempi mies älykäs vai ei koska hylkää hänet statussyistä tutustumatta. Jos hän yrittää tutustua, niin akateeminen nainen usein ei puhu miehelle itselleen, vaan jonkinlaiselle köyhistä duunareista päähänsä muodostamalleen karikatyyrille heistä, ja tapaaminen muodostuu miehelle todella noloksi, kun häntä puhutellaan kuin imbesilliä. Akateemisen naisen on hirvittävän vaikea puhua luonnollisesti duunarimiehelle, ilman asennetta. Toisaalta akateeminen nainen saattaa olla hakemassa vain panoa, ja miehen mahdollinen älykkyys on silloin vain turn-off. Tyhmille mutta komeille miehille lienee suurin kysyntä. Sellaista on helppo viedä kuin litran mittaa henkisesti, ja seksi on hyvää.

Vredesbyrd

Quote from: hattiwatti on 29.12.2016, 15:24:33
Huomionarvoista on, että älykkyys nähdään puhtaasti porvarillisena status-juttuna eikä funktionaalisena asiana jota voisi käyttää yhteisön hyväksi. Koska minulla korkea status, on oltava vielä korkeampi ja vollotan lehdistöön kuinka uhri olen kun vielä itseäni parempia ei löydy. Ennen vanhaan äly, oppiarvo sun muu olivat asioita joilla palveltiin yhteisöä, ja pariutumisessa olivat vahvoilla ne jotka uhrautuvimmin palvelivat yhteisöä ja siihen aikaan tuskinpa tälläisiä onglemia olisi tullutkaan. Lähinnähän koko ajatusmalli uutisessa on yhteiskuntaa atomisoivasta politisoituneesta ääri-individualismista ja ahneudesta eri statusmarkkeireihin kulutuskultuurin tapaan. Siksi aihe on relevantti yleisenä yhteiskunnan tason mittarina, henkilö nyt kiinnosta pätkääkään.

Linkola on kirjoittanut tästä erittäin asiallisen esseen, jota Sarastuksen Timo Hännikäinen suositteli esseekokoelmassaan Sanansäilä. Linkolan essee Mietteitä ja muistoja vanhasta sivistyneistöstä - näkökulmia vuosisadan aatehistoriaan, 2000 täällä linkissä kokonaisuudessaan: http://ikihonka.blogspot.fi/2013/09/mietteita-ja-muistoja-vanhasta.html
Psykoanalyyttisessä näkökulmassa aikuinen on ihminen, jolle ei tarvitse valehdella. Aikuinen kestää, jos hänelle sanotaan, miten asia on.

toumasho

Suomessa pitäisi aloittaa naispuolisten fyysikoiden astronauttikoulutus. Näin toimimalla olisi mahdollisuus nais-astronauttiin joka saa Nobelin palkinnon.

Hänestä tulisi ehtymätön pariutumiskirjoitusten lähde. Kirjoitusten otsikot olisivat "Että te miehet osaattekin olla paskoja!" "Miksi en löydä omantasoistani miestä?" jne., koska hänen olisi käytännössä mahdotonta löytää korkeammilla meriiteillä varustettua miestä koko planeetalta, ellei valtionpäämiehiä oteta laskuihin.

Toisaalta, päämieshommiin pääsee ammattikoulun käynyt populisti, joten unohdetaan he.
Rasistinen Logiikka Oy, Toimitusjohtaja

valkobandiitti

Ekologia on valjastettu poliittisten tavoitteiden ajamiseen, ja vihreyden ytimessä on vasemmistolainen, kapitalismin vastainen politiikka, jolla halutaan lopulta rajoittaa yksilön vapautta.

Pikkuvaimo

No mutta hyvänen aika! Jos älykkään miehen haluaa niin Hommaforumilta saattaa vielä joku sinkku löytyä. Paitsi että epäilen tämän naisen tahtovan eteisen naulakkoon toisen tohtorinhatun. Älykkyyttä on niin kovin montaa eri sorttia...
Minulla on vaikeasti ymmärrettävä ja kohtalaisen huono huumorintaju.

hattiwatti

Quote from: Saturnalia on 29.12.2016, 15:28:48
Tyypillinen naistyyppi täällä on sellainen, joita kutsun "kuningatarmehiläisiksi". Queen Bee.
Queen beellä on 17 läheistä mieskaveria joita näkyy usein myös yökylässä hänen ovellaan, mutta kenenkään kanssa heistä ei kuulemma "ole mitään vakavaa" ja Queen bee haluais nyt just sut, asemaan numero 18. Kun Queen bee tulee kadulla vastaan jonkin miehensä kanssa, niin hän katsoo sinua kysyvästi, että ota minut, jos sulla on munaa, tässä mä oon. Sitten jos otat, niin paljon läheisemmäksi sinulle tulevat ne muut miehet kuin Queen bee, joka haluaa vain panna. Ei muita sitoumuksia. Jos annat Queen beelle pakit, niin hän ottaa sen hyvin henkilökohtaisesti ja kostaa, jos saa tilaisuuden. Hän on nainen, jolle kukaan ei sano ei, tai vittuperkelesaatana. Queen bee ei ole mikään lähiöruusu, vaan yleensä akateeminen suvakki.

Vrt. borderline personality. Jakautuu henkisesti enemmän epästabiileihin oleviin juopponarkkareihin sillä päihteet välttämättömiä luonteenpiirteiden tasapainottamisessa. Kognitiivista yläluokkaa edustavat vastaavat ovat just tuollaisia mitä kuvaat, ja loputtomasti uhriutumisella huomiotahuoraavista räyhäfeministeistä oman kokemuksen mukaan 99%, koska sellaiset jaksavat räyhätä ja tarvitsevat mikrososiaalisen ryhmän jossa muutkin ovat samaa mieltä. Uskon kuvion olevan myös patologisen suvakismin takana, jossa suvaitsevaisuuden kohteet ovat oman narsismin lähteitä joita voi pelata aidosti haluttua tahoa vastaan mustasukkaiseksi tekemisen mielessä.

QuoteToisaalta akateeminen nainen saattaa olla hakemassa vain panoa, ja miehen mahdollinen älykkyys on silloin vain turn-off. Tyhmille mutta komeille miehille lienee suurin kysyntä. Sellaista on helppo viedä kuin litran mittaa henkisesti, ja seksi on hyvää.

Vrt. ne lukemattomia mulattimuksuilla varustettuja lastenvaunuja työntelevät akateemisen sivistyneen oloiset naiset stadissa. Eikä isää näe koskaan lastenvaunujen vierillä, koska se on jo sutimassa diskossa jotain uutta vastaavaa. Mutta tää on lihaksi ja vereksi tullutta suvaitsevaisuutta, ihailkaa minua muut akateemiset eliitit!Tää ilmiö rikkoo yhteiskuntaa sisältäpäin vahvasti, mutta vaikutus kumuloituu vasta aikojen saatossa.

ArtturiE

Quote from: -PPT- on 29.12.2016, 14:32:59
Entäs jos hän saa pojan? Tuleeko hänestäkin epä-älykäs mies?

Ehkäpä, ja saa sellaisen kasvatuksen äidiltään, joka tekee hänestä lisäksi cuckoldin.
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

Shemeikka

Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että jo. tohtorisnaiselle kelpaisi mieheksi ja lapsen isäksi akateeminen työtön tohtorismies, mutta ei ilman oppiarvoa oleva selfmademan, esim koulun kesken jättänyt Bill Gates?

Itse olen luullut että oppiarvo ei automaattisesti tee ihmisestä intellektuellia.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Eisernes Kreuz

No samapa tuo. Kyllä meillä riittää onneksi maahanmuuttajia, jotka lisääntyvät ahkerasti. Älylläkään ei taida olla niin suurta väliä, kunhan kaikki tarpeelliset vehkeet toimivat riittävän hyvin homman hoitamiseksi.
There is freedom of speech, but freedom after speech, that I cannot guarantee.
- Idi Amin, diktaattori

Kim Evil-666

Tämänkaltaiset lausunnot asettavat ainakin kyseisen akateemisen naisen älykkyyden varsin kyseenalaiseen valoon. Jos älyä olisi suotu riittävissä määrin, ei tällaisia ulostuloja tulisi.

Itselleni kyseinen vuodatus näyttäytyy lähinnä ylimielisenä kusipäisyytenä ja itsensä muiden yläpuolelle nostamisena. Täytyy lisäksi todeta, että usein nämä "älymystön" edustajat näyttäytyvät todellisina käytännön tumpeloina, jotka ovat tottuneet valmiiksi pedattuun petiin, asiassa kuin asiassa.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Noottikriisi

Ilmeisesti on ihan biologisesti ohjautuvaa että nainen haluaa pariutua "ylöspäin".

Pituuden ja voiman suhteen tilanne ei ole kovin pahasti vaikeutunut mutta kun naisten koulutustaso on ohittamassa tai ohittanut miehet, alkaa olla mahdoton yhtälö että jokaiselle koulutetulle tai pikkupomoksi ylenneelle naiselle löytyisi vielä koulutetumpi ja työ- ym. hierarkiassa korkeammalle edennyt mies.
Varsinkin jos vaatimukset ulkoistenkin ominaisuuksien osalta ovat keskitason yläpuolella.

Tämä kyseinen nainen tosiaan vielä sekoittaa koulutustason ja älykkyyden.

Itse olen, köyhänä ja rumana mutta älykkäänä, ratkaissut asian nappaamalla kouluttamattomia, rutiköyhiä ja yksinkertaisia mutta nuoria ja kauniita naisia. Olen ollut tyytyväinen strategiaani.  :)

Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

nollatoleranssi

Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Impi Waara

Quote from: Shemeikka on 29.12.2016, 15:44:40
Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että jo. tohtorisnaiselle kelpaisi mieheksi ja lapsen isäksi akateeminen työtön tohtorismies, mutta ei ilman oppiarvoa oleva selfmademan, esim koulun kesken jättänyt Bill Gates?

Itse olen luullut että oppiarvo ei automaattisesti tee ihmisestä intellektuellia.

Oppiarvot ja tittelit tekevät ihmisestä älykkään. Suora lainaus ex-anopilta  :facepalm:
Sillä ei ole merkitystä, että muuten on "kädetön" ja tarvitsee arjesta selvitäkseen aina muiden apua.
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Spesialisti

Kyseinen nainen hakee selkeästi aatteellisesti oikeamielistä siitos-cuckia. Sellaista, joka tykkää verhon raosta tiirailla kun arabiinolauma nai hänen vaimoaan. Stubbelomaisen saippuaista bensalta ja moottoriöljyltä haisematonta salibandysankaria.
Jees-lapatossun voi aina laittaa ojennukseen ja se suostuu kaikkeen mitä akateeminen pirttihirmu ehdottaa. "No, naidaan nyt isänpäivän kunniaksi, mutta nopeasti sitten pimeässä, etkä lääpi"

hattiwatti

Quote from: Kim Evil-666 on 29.12.2016, 15:45:03
Tämänkaltaiset lausunnot asettavat ainakin kyseisen akateemisen naisen älykkyyden varsin kyseenalaiseen valoon. Jos älyä olisi suotu riittävissä määrin, ei tällaisia ulostuloja tulisi.

Totta, sosiaalista älykkyyttä ei ainakaan missään tapauksessa ole.

Sosiaalisesti älykkäät miehet eivät ikinä koskisi noin omahyväiseen ja huomiohuoraavaan tapaukseen, koska tietävät tasan tarkkaan mihin suonsilmään itsensä työntävät jos näin tekisivät.

Ja olen havainnut, että älykkäät ihmiset brassailevat asialla kaikkein vähiten. Koska tietävät ettei siitä ole välttämättä hyötyä itsessään, kuin vain instrumenttinä eri asioihin jota voi käyttää jos muu maailma ympärillä suo olosuhteidensa puolesta jotka stimuloivat älyllisesti, jos ei suo niin sitten sijaistoimintana päihteily tai nettifoorumeihin addiktoituminen jonka vuoksi älykkäät eivät ole ekana pokaamassa tuon kaltaisia naisia, koska ovat muualla, ja ylipäätään tilastollisestikin lisääntyvät vähemmän. Tuli muuten tavattua toissapäivänä ohimennen tuossa eräs nettinuivismin kuuluisa veteraani jonka IQ oli mitattu 150 pointiksi, että kuului 0.13% vähemmistöön kognitiivista yläluokkaa. Oli kyllä masentava kokemus millaiseksi oli muuntunut loputtoman keskiolutkuurin ja viranomaisia hermostuttaneen nettitrolli-addiktion myötä, mutta naurattaa pirusti jos kuvittelee päässään em. tahon ja artikkelin naisen treffejä jotka olisivat löytäneet toisensa jollain IQ-pisteiden mukaan parinvalintaa tekevällä nettiohjelmalla. Tämä on vieläpä aika universaali ilmiö, joka ehkäisee IQ:n kasvua liiallisuuksiin, koska joku biologinen syy siihen tuntuu olevan, ja jos artikkelin nainen pariutuu jonkun toiseuden edustajan kanssa niin hänkin toteuttaa samaa biologista sisäänrakennettua doktriinia ylläpitää IQ keskitasolla.

Kyklooppi

Älykäs voi olla mutta aina sillä ei ole mitään tekemistä viisauden kanssa.
Ihmisjäte.

nollatoleranssi

Quote from: Saturnalia on 29.12.2016, 15:28:48
Harva nainen edes koskaan oppii, onko joku matalammin koulutettu, köyhempi mies älykäs vai ei koska hylkää hänet statussyistä tutustumatta. Jos hän yrittää tutustua, niin akateeminen nainen usein ei puhu miehelle itselleen, vaan jonkinlaiselle köyhistä duunareista päähänsä muodostamalleen karikatyyrille heistä, ja tapaaminen muodostuu miehelle todella noloksi, kun häntä puhutellaan kuin imbesilliä. Akateemisen naisen on hirvittävän vaikea puhua luonnollisesti duunarimiehelle, ilman asennetta.

Taitaa olla usein tuosta kysymys. Osa naisista luo henkilökarikatyyrin miehistä streotyyppisen ajattelun perusteella. Yksikin väärä kohta johtaa automaattiseen hylkäyrefleksiin. Mies tajuaa nopeasti siirtyä syrjään tai muuten saa syytteen ahdistelusta.

Sama on mahdollista miehille, mutta näkisin sen olevan paljon harvinaisempaa. Miehet eivät aseta keskimäärin yhtä paljon ennakko-odotuksia. Ulkonäkö ratkaisee eniten, muu luonnekemia sen jälkeen.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

cossus

Minä taas en ole koskaan mennyt naimisiin koska en halua itseäni viisaampaa vaimoa.

Kni

Aloitusviesti on Iltalehden lainaus Hesarista. Iltalehdestä puuttuu pari mielenkiintoista osaa alkuperäisestä kirjoituksesta:

QuoteMinulla on tohtorin tutkinto, mutta se ei takaa minulle töitä.

Perheen saaminen on minullekin prioriteetti, joka tällä hetkellä menee kaiken edelle. Tähän halusin panostaa myös rahallisesti. Syksyllä hakeuduin hedelmöityshoitoihin. Samalla valitsin sen, että raha on pois monesta muusta asiasta: lomailusta, tarpeellisista ostoksista ja harrastuksista. Otin myös lainaa.
http://www.hs.fi/mielipide/art-2000005023858.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=1&utm_source=tf-other&share=2f54688a7353861dbc6a8e0f8e5efaaf

Vaikuttaa siltä, että naisella on tohtorin tutkinto joltakin höpöhöpöalalta tai sitten sellaiselta alalta jolla on reilusti ylitarjontaa tohtoreista ja sen takia joutuu olemaan työttömänä.

Eiköhän tässä ole kyseessä hyvin kylmä ihminen, jonka mielestä ihmisen ja ennenkaikkea miehen arvo on tämän koulutuksessa, ei älykkyydessä, viisaudessa, lempeydessä, oikeudenmukaisuudessa tai jossakin muussa positiivisessa ominaisuudessa. Lisäksi hän kokee uhrautuvansa kun joutuu luopumaan lomailusta ja shoppailusta lapsen saadakseen.

Ongelma ole biologinen tai sosiaalinen vaan asenteellinen.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Peltipaita

"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

Vaniljaihminen

Quote from: Peltipaita on 29.12.2016, 16:20:27
Älytön nainen. Siksi ei löydä puolisoa.

On mahdollista että sulhasehdokkaat vain teeskentelevät homoa, tyhmää tai vammaista. Näin ainakin viisas mies tekee, kun tietty negatiivinen "checklist" saa liian monta ruksia.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Iku-routa

Quote from: Noottikriisi on 29.12.2016, 15:48:32
Itse olen, köyhänä ja rumana mutta älykkäänä, ratkaissut asian nappaamalla kouluttamattomia, rutiköyhiä ja yksinkertaisia mutta nuoria ja kauniita naisia. Olen ollut tyytyväinen strategiaani.  :)

Minä taidan (en ole absoluuttisen varma) kuulua johonkin todella rajalliseen ryhmään ihmisiä, sillä minulla on aina ollut suuria vaikeuksia käsittää muita ihmisiä. Se on helpottanut iän myötä, koska olen koittanut matkia "normikäytöstä" enemmän ja vähemmän menestyksekkäästi ja olen koittanut selvittää minua viisaampien ihmisten kirjoituksista miten ihmiset toimivat.

En ole erityisen koulutettu, olen oppinut kaiken itse ja pärjännyt sillä ihan hyvin. En tunne minkäänlaista vetoa valtaan tai rahaan, optimoin kaiken niin, että minun tarvitsee mahdollisimman vähän satsata mihinkään. Pärjään keskinkertaisesti, elämä on helppoa ja mukavaa. Ylijäävän ajan käytän niiden aiheiden parissa, jotka minua kiinnostavat. Harrastelen laajalla skaalalla kaikennäköistä.

Naissuhteita minulla on alun hämmennyksen jälkeen lukuisia. Jostain syystä vedän puoleeni juuri sellaisia akateemisia persoonallisuushäiriöisiä ylisuorittavia kontrollifriikkejä. Luonnollisesti ne suhteet eivät ole kestäneet, sillä huomasin nopeasti, että pelkillä hyvillä keskusteluilla ja isolla, kostealla perseellä ei loputtomiin mennä, jos kaikki muu on juustoraastimen nussimiseen verrattavissa olevaa jankkausta ja äittelyä pikkuasioista.

Sitten törmäsin nykyiseen avovaimooni. Kiltti, viehättävä, hieman ujo, mutta elämän pahasti kolhima ihminen, jota aluksi pidin vähän yksinkertaisena. Olen huomannut, että hän on itse asiassa erittäin kyvykäs ihminen. Hän ymmärtää asioita nopeasti ja yhdessäoloaikanamme on mm. kouluttautunut ja ollut aika suvereeni kaikessa mitä tekee. Ilmeisesti hänen huonosti alkaneesta elämästään ja siitä seuranneista valinnoista johtuen hänellä ei koskaan ollut mahdollisuutta tavoitella juuri mitään. Ei ollut mitään vakaata, turvallista ympäristöä, jonka pohjalta tavoitella asioita. Minä ja lapset olemme tuoneet sen hänelle.
"Know what you're owed on this dark day road
Temper burn hot
And your heart stay cold"

Vastaanotin

Quote from: Kyklooppi on 29.12.2016, 16:00:35
Älykäs voi olla mutta aina sillä ei ole mitään tekemistä viisauden kanssa.

Juurikin näin!
Jotain hyvää Yleisradioltakin tähän aiheeseen: "Viisaus ja älykkyys eivät välttämättä asu samassa ihmisessä"
http://yle.fi/uutiset/3-5097734

Tässä tapauksessa olisi ehkä ollut viisasta olla itkemättä asiasta yleisöosastoon.

Ari-Lee

QuoteMinulle ei löytynyt älykästä miestä, eikä heitä riitä muillekaan haluaville -otsikolla varustetussa tekstissä 35-vuotias nainen kertoo suorittaneensa tohtorin tutkinnon.

Siinäpä vasta älynjättiläinen. Oikein tohtorinna. Oletan, että hän on myös Mensan jäsen. Oletukseni on sarkastinen.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

f-35fan

Aivan oikeasti tosiasia on se että mies on älykkäämpi kuin nainen juuri niillä kovimmilla alueilla.
http://www.dailymail.co.uk/debate/article-1274952/Men-ARE-brainy-women-says-scientist-Professor-Richard-Lynn.html
Tämä vain on poliittisesti niin epäkorrekti ajatus että se halutaan tukahduttaa tavalla taikka toisella.

Pojan aivot ovat suuremmat syntyessään ja ne kehittyvät olennaisesti pidempää kuin tytön.

Se ettei nainen saa mieleistään kumppania, niin sellaista ei kai ole edes olemassa.
Jo koko ajatus on typerä että olisi joku sossu mistä nainen kävisi nappaamassa sen unelmien prinssinsä, mutta se on hyvin naisellinen ajatus.

Nainen on valmis tekemään kaikkea, mutta aina jostain syystä siihen vaaditaan verorahoja. Siis niitä rahoja jotka ovat kerätty miehiltä.

Tuleekohan naiselle koskaa mieleen että hän saattaisi olla typerä, lihava, ruma, tyhmä tai liian vanha kelvatakseen  sille unelmien prinssilleen?

Suurin osa meidän ongelmistamme johtuu naisten pähkähulluista ajatuksista. Kaikkein pahin on lapsettomien naisten purkautumattoman hoivavietin kohdistuminen mitä älyttömimpiin ja yhteiskuntamme kannalta tuhoisiin asioihin.