News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-12-29 KHO: Jemeniläisille annettava suojelua

Started by Alaric, 29.12.2016, 13:30:16

Previous topic - Next topic

onni4me

Kaikkien ajattelevien suomalaisten kannattaa ryhtyä valmistelemaan maastapoismuuttoa mahdollisuuksien mukaan.

Olen nyt seurannut reilun vuosikymmenen poissaolon jälkeen täällä kotimaassa nykymenoa ja ensin aioin tuoda perheen tänne, mutta olen muuttanut mieltäni. Helmikuussa loppuu soppari ja aion kantaa luuni pois tästä Koko Maailman SosiaalitoimistoksiTM muuttuneesta loukosta ennen kuin yksityisen omaisuuden konfiskointi lähtee kunnolla käyntiin.

Pelastautukoon ken voi!

Jäljelle jäävät kehitysmaalaiset tulevat tuhoamaan kaiken sen, mitä edeltävät sukupolvet ovat saaneet aikaiseksi. Tämä maa muuttuu Paskastaniaksi. Juuri YLEn uutisissa kerrottiin kuinka kaikki olemme maahanmuuttajia, koska geenit. Tähän asti luulin olevani Suomessa syntynyt suomalainen, mutta olin väärässä ja koska olin väärässä, niin aion muuttaa jonnekin missä on lämpimämpää ja nuivempaa. Muuttoni maksan itse.
Perussuomalaiset on ihan ookoo tappaa koska he saattaisivat heiluttaa persettä - ja myydä sitä - ja sen takia valtion ei tule turvata heidän elämäänsä.
Asraa mukaillen tämä on ihan ookoo asia sanoa täällä modejen mielestä.

JP73

Quote from: onni4me on 29.12.2016, 21:16:14Juuri YLEn uutisissa kerrottiin kuinka kaikki olemme maahanmuuttajia, koska geenit.

Korvissa oikein särähti, kun kuulin tuon saman Ylenannon radiouutisista. Tuo mantra sopii hoettavaksi joka tuutista uudenvuodenpäivänä, jotta saadaan Suomi 100-vuotta irstailut heti käyntiin.

JKN93

EU saattaa keksiä vallitsevan tilanteen takia ottaa Jemeniläisiä suoraan Lähi-Idästä,leireiltä ja ulkorajoilta kyydityksillä EU maihin,jos eivät muuten pääse tänne tulemaan itsenäisesti...

MW

Think big, assholes. Maailma pelastuu, ja illmastonmuutos peruuntuu kun kaikille napapiirin alapuolelta oleville myönnetään automaagisesti turvapaikka, tohtorin arvo, ja vähän lähiövalasta esikaupungeista.

Sekä illmainen elämä.

kriittinen_ajattelija

Jemeniläisten pitää muuttaa Afrikkaan turvaan, koska sieltä me kaikki olemme lähtöisin, ja siellä on tilaa.
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Micke90

Quote from: kriittinen_ajattelija on 29.12.2016, 22:01:30
Jemeniläisten pitää muuttaa Afrikkaan turvaan, koska sieltä me kaikki olemme lähtöisin, ja siellä on tilaa.

Afrikka ei kuitenkaan noudata kv-sopimuksia ja Suomen perustuslakia.

Java

Nyt täytyy muistaa, että Jemen on niin takapajuinen ja rutiköyhä maa, että ei ne puukkosankarit tänne asti löydä/pääse. Ainakin toivon niin, pääsevät niiden serkutkin, eli somput!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

MW

Jemeniläiset tänne vaan palveltaviksi, ja Mustakosken puutarha muutettakoon khatin viljelyyn, vieraanvaraksi, alkuun. Muut sitten mukaan myöhemmin.

Khatin viljely kattaa suurimman osan Jemenin viljelykelpoista maasta, ja käyttö-hän on jemeniläisten pääasiallinen intressi.

Tietenkin se on meidän syytämme, koska.