News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-12-31 HS: Malja Suomelle!

Started by VeePee, 01.01.2017, 17:49:27

Previous topic - Next topic

VeePee

Tästä on varmaan jo kuva Hommalla ollut mutta kun en pikaisella heskelulla löytänyt, niin pannaan uuteen ketjuun. Modet siirrelkööt/poistakoot tarpeen mukaan.

Tänään kun käväisin köyhien eläkeläisvanhempieni luona niin vilkaisin huvikseni heille tulevaa Hyysäriä. En ollut yllättynyt, kun etusivun täytti liitteenä oleva kuva, sylkäisy suomalaisten kasvoille. Kuvassa pahimpien Suomen kuppaajien symbolit, RKP:n ikoni ja toiseustoteemi kilistävät kuohuvaa Suomen kunniaksi. Ei näy kuvassa sotaveteraaneja tai tavallisia suomalaisia, vaan eniten rahaa ja erikoisetuja kuppaavien ryhmien edustajat virnuilemassa ivallisesti.

Ei yllätä hyysäri. Onneksi sain vaimon luopumaan moisen roskalehden tilaamisesta.

Impi Waara

Mikäs se on skumppaa kilistellessä ja kittailessa. Kansa maksaa ja elää kituuttaa  :facepalm:
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Kapseli

Kuvassa kilistellään tervetuliaismaljoja, koska matulle ei ole vielä toppatakin tilalle saatu mittatilauspukua.

Miksi muuten matuilla on joka kuvassa aina epäuskoinen virnistys päällä? Ei ne voi uskoa millaisen idioottilauman keskelle ovat eksyneet.

Maija Poppanen

Ei sun vanhemmat kovin köyhiä taida olla, jos tuollaiseen vielä rahojaan hassaavat.

Anteeks mut yleensäkin mua ärsyttää toi eläkeläisten "köyhyys". Kyllä mä ymmärrän, et rahat voi olla niukilla, jos esim. isot lääkekulut, mut mikään muu ihmisryhmä ei narise niin paljon köyhyyttään, kuin eläkeläiset. Se on oikein kansanhuvi.

Pieninkin eläke on enemmän, kuin alin työttömyyskorvaus, ja toisin kuin työikäisillä, suurimmat kulut, kuten lapset ja asuntolainat ovat useimmiten takana päin.

Multa ei kukaan työtön tai opiskelija yritä tinkiä ikinä köyhyyteensä vedoten mut eläkeläiset kyllä yleisestikin.

Mun äiti saa 800,- ja risat, ja vielä sisustaakin designilla. Tosin yks osamaksu kerrallaan.

Noin. Sori avautuminen  :D

Luotsi

Taas yksi onnistunut kuppausvuosi takanapäin! Kyllä tuolle kelpaa skåålata.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Impi Waara

Quote from: Maija Poppanen on 01.01.2017, 18:18:35
Ei sun vanhemmat kovin köyhiä taida olla, jos tuollaiseen vielä rahojaan hassaavat.

Anteeks mut yleensäkin mua ärsyttää toi eläkeläisten "köyhyys". Kyllä mä ymmärrän, et rahat voi olla niukilla, jos esim. isot lääkekulut, mut mikään muu ihmisryhmä ei narise niin paljon köyhyyttään, kuin eläkeläiset. Se on oikein kansanhuvi.

Pieninkin eläke on enemmän, kuin alin työttömyyskorvaus, ja toisin kuin työikäisillä, suurimmat kulut, kuten lapset ja asuntolainat ovat useimmiten takana päin.

Multa ei kukaan työtön tai opiskelija yritä tinkiä ikinä köyhyyteensä vedoten mut eläkeläiset kyllä yleisestikin.

Mun äiti saa 800,- ja risat, ja vielä sisustaakin designilla. Tosin yks osamaksu kerrallaan.

Noin. Sori avautuminen  :D

Totta, kyllä vähälläkin pärjää. Tasan siihen asti, kun siitä minimieläkkeestä joutuu maksamaan suuret terveydenhoitomenot lääkkeineen ja matkoineen. Kotipalvelu lohkaisee mukavan summan. Tästä rumbasta moni joutuu ulosottohelvettiin, koska syystä tai toisesta toimeentulotuki aniharvoin pelastaa pulasta. Kannattaa kaivella esiin ne omavastuuosuudet terveyskeskus-, sairaala-, lääke-, terveydenhoitoon liittyvien matkojen osalta sekä kotipalveluhinnastot. Siinä palaa järkyttävän iso osa vuotuisesta tulosta...

Terveenä eläkkeellä eläjä on aivan eri tilanteessa.

Maija Poppanen

^ En mä tarkoittanut sanoa, ettei köyhiä eläkeläisiä ole.

foobar

Vaikken yleensä niin kauheasti jaksakaan sotaveteraanien pyhästä asiasta innostua, henkitoreissaan (ja todennäköisesti pöhöbyrokratian seuraamuksena) kärsivän, superveronmaksajatasoisen sotaveteraanin luona joulun viettäminen pisti vihoiksi tällaisten juttujen suhteen. Kuinka monta sotaa on kansalaisen taisteltava ja kuinka monta miljoonaa euroa maksettava veroja päästäkseen lehdissä ammattibyrokraatin tai toiseustoteemin tasolle? Epäilen, ettei riittävää uhrautumista voi saavuttaa pelkän perunanenän meriiteillä.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Impi Waara

Quote from: Maija Poppanen on 01.01.2017, 18:56:10
^ En mä tarkoittanut sanoa, ettei köyhiä eläkeläisiä ole.

Kyllä minä tiedän, että tiedät  ;) Ei mutsinikaan valita karvaa vaille 800 euron eläkkeellään. Mutsi on terve ja ei tarvitse ulkopuolista apua vielä. Asuntokin on oma. Kun ja jos sairastaminen alkaa, silloin ollaan k*sessa taloudellisesti. Ikävä kyllä eläkeläisiä pidetään paarialuokkana, jolle eivät perusoikeudet kuulu, kun sairaus iskee.

sivullinen.

Sampanjasosialistit kilistelevät. Mikäs siinä on kilistellessä, kun on valdella vielä rahaa. Mutta kovin kauaa ei sitä rahaa ole, ja silloin sampanjasosialisteille tulee hätä käteen.

Demokratioissa, kuten britanniassa, pistettiin sampanjasosialistien kilistelylle piste ennenkuin valde oli päässyt konkurssiin. Amerikassakin tuli sampanjasosialisteille selkäsauna demokratian kautta. Suomessa luotetaan edelleen siihen demokratian kansandemokraattisempaan edustustapaan eli perisuomalaiseen väkivaltaan.

Amerikassa ja britanniassa sampanjasosialistit saivat rikollisesta toiminnastaan rangaistukseksi vallan menettämisen, unelmien murtumisen ja käskyn siirtyä päällystöasemista suorittavan portaan töihin. Se oli sivistyneen maailman korjausliike. Suomessa mennään yhä barbaaritapaan. Täällä on hoidettu valtiolaiva niin karille ja yhteiskunta niin huonoon tilaan vallanpitäjien vallassa roikkumisen vuoksi, ettei täällä voi puhua edes samanlaisesta rikoksesta; täällä on kansanpahoinpitelyn sijaan suorittettu kansantörkeäpahoinpitely. Siitä tulee häkki heilumaan rikosjengille. Rikollista hymyilyttää aina onnistuneen ryöstön ja kiinnijäämisen välisenä aikana. Sen jälkeen ei enää hymyilytä. Annetaan sampanjasosialistien juoda viimeinen maljansa.

Varkaalla on hyvä ammatti, mutta kaulalle huono, sanovat sananlaskut.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

MW

Vertako ne ryyppää, laseistaan? Kippis. On siinä semmoinen pari.

Java

Noi verenimijät eivät kyllä Suomelle kippistele  >:(
Älä usko mitään mitä kirjoitan!