News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Taideväärennökset ja oheisrikollisuus

Started by Timo Rainela, 30.11.2016, 00:30:43

Previous topic - Next topic

Timo Rainela

Olen nimellinen kirjoittaja, joka on joutunut pitämään isoa osaa tietoisuudessaan olevaa aineistoa piilossa, osin siksi, että Homman lujat ja kovat "kaivajat" ovat niitä esille tuoneet, aikanaan. Osin myös sen takia, etten Jussi Halla-ahon avoimena kannattajana halunnut kompromettoida kenttää.

Minulla ei henk koht ole tuon taivaallista syytä olla pidättelemättä minkäänlaisia tietoisuudessani olevia dokumentteja, lähinnä muutama henkilökohtainen kontaktini + luottamus (jotka nimeni ja ambitioni tietävät), ovat olleet jarruttavina tekijöinä esilletuloissani.
Taidepiireissä tapahtunut käymistila on ollut tiedoissani pitkään.

En alasta tiedä paljoakaan, mutta niissä piireissä toimivista voimista olen ollut tietoinen, ja ne ovat piirejä, jotka aktiivisesti vakoilevat maamme poliitikkoja ja merkkihenkilöitä.
En nyt (kovasta halustani huolimatta) avaa sen enempää, olen hoksip ja minulla ei ole mitään menetettävää. Toisaalta vastapuoli tietää, että en ole piece of cake, siltikään.
Odotan yhden tutun, mustikkapiirakkamiehen yhteydenottoa – ja sitten kerron lisää.

Tässä tämän päivän uutisointia (en väitä, että kuuluu puhumaani, mutta satuin näkemään ylen uutiset ja videoinnin ja se ratkaisi avautumiseni):
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/lempaalan-vaarentaja-myonsi-maalanneensa-kymmenia-mestareiden-arvotauluja/6191476

Täällä taustalla on **ssän erinomaisesti soluttautunut ja lähes huomaamaton sotilas (ja tiedustelu) koneisto, joka esiintyy kaduillamme ... niin kuin me kaikki muut...

EDIT tarkennus
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.