News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-11-27 Me Naiset: Naisilla ja miehillä on eri syyt torpata deittikumppani

Started by koli, 27.11.2016, 02:26:03

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

Basistini pitää minua persuna ja rasistina. Kumpikaan ei pidä paikkaansa.

Kitaristi-laulaja ja rumpalikin pitävät minua persuna ja rasistina, vaikka olen yrittänyt selittää heille, että persut ovat tutkimusten suunnilleen demareita, ja minä tutkimusten mukaan en ole.

Olemme sopineet, että treenissä ei puhuta politiikkaa. Niin on parempi.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Larva

Täytyy myöntää, että itsekään en katselisi rasistia miehenäni. Onneksi ukkoni on realisti kuten minäkin.  :roll:
Niin pian kuin ihmiset päättävät, että kaikki keinot ovat sallittuja taistelussa pahaa vastaan,
tulee mahdottomaksi erottaa heidän hyvyyttään siitä pahasta, jonka he tahtovat murskata.
- Christopher Dawson -

"You call it surrender,
But we call it calm before the storm."
- Edguy -

sologdin

Ikäänkuin se jostain kyselystä selviäisi, kumppanin valintaperuste!  Järki, jolla kyselyyn periaatteessa vastataan ei ole edes kolmen tärkeimmän - hm - välineen joukossa jolla partneri valitaan.

Lankomies on vanhapoika.  Olen joskus koettanut valistaa häntä, että ei kannata etsiä mitään taivaan enkeliä, kaunista, kilttiä, hyvin koulutettua, hyvässä ammatissa olevaa, taitavaa talousihmistä, ahkeraa ja altista rakastajatarta, vaan pitää tyytyä sellaiseen joka on saatavissa.  Vaimo ei kyllä tykännyt neuvoistani.
Jos en muitten kanssa mennä saa, kai yksinäni mennä saan.

Impi Waara

Muistin juuri, miksi en ole lukenut naistenlehtiä vuosiin... Samaa saibaa ennen ja nyt  :P
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

guest8096

Kannattaisi alkaa katsella hyviä natseja jo nyt. Sitten kun ne nousevat valtaan, niin on kova kysyntä.

Kari Kinnunen

Quote from: Frida Hotell on 27.11.2016, 20:29:39
Kannattaisi alkaa katsella hyviä natseja jo nyt. Sitten kun ne nousevat valtaan, niin on kova kysyntä.

Hyvät natsit ja rasistit ovat jo varattu. Meitä on niin vähän.

Tavan

Uskon että tuo pitää ainakin naisten osalta paikkansa. Yleensä naiset ovat pitäneet minua kapeakatseisena sovinistina ja rasistina, jonka pitäisi mennä kotiin kasvamaan.
This was my father's belief and this is also mine:
  Let the corn be all one sheaf--
And the grapes be all one vine,
  Ere our children's teeth are set on edge
By bitter bread and wine.

Jack

Seurustelin 15-vuotiaana kahden tytön - sisarusten - kanssa yhteensä noin vuoden verran, mutta sen jälkeen alkoi ajanjakso, jolloin minulla ei ollut minkäänlaisia kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. Näinä lohduttomina vuosina yli kaksikymppiseksi asti minulle olisi kelvannut suurin piirtein kuka tahansa tyttö, vaikka äärikommunisti, jos muita vaihtoehtoja ei olisi ollut. Ja niitähän ei siis ollut. Ei edes sitä äärikommunistia.

Ostoskeskuksessako ne kyselyihin vastaajat oikein kuvittelevat olevansa, kun valintakriteereitä esittävät. Monille "valintatilanne" on pelkästään sitä, että on päätettävä, ottaako vai eikö ota sen ainoan, jonka sattuu saamaan. Eikä tarjous välttämättä koskaan enää toistu.

Ei ihme, että syntyvyys Suomessa alkaa olla kohta enää mamujen varassa, kun kantaväestö vain valitsee ja yhä vain valitsee.

Ajattelija2008

Tuossa on rasismi nostettu keinotekoisesti esiin. Suurin syy antaa rukkaset on sekä miehillä että naisilla ulkonäkö. Sitten tulee luonne, joka vuorostaan määrää melko lailla, kuka on aggressiivinen feministi tai rasisti.

Tavan

^Mutta voi kai otaksua, että treffeille asti ei edes pääse, jos ulkonäkö ei ole riittävää tasoa? Ja treffien puitteissa tiiraillaan sitten sitä luonnetta ja arvomaailmaa.

Kuli

Itselle on erittäin iso no-no mikäli nainen paljastuu feministiksi. Toinen iso no-no on maailmanhalaajan maailmankuva ultrasuvaitsevaisuuksineen. Kolmas no-no on vegetarismi joka kertoo mielestäni infantiilista tavasta suhtautua maailmaan ja kertoo jo ennakkoon, että mahdollisessa suhteessa tulisi olemaan mitä haasteellisempia tilanteita.

Toki kaikki edellä mainitut kohdat tulevat kyseeseen vasta siinä vaiheessa mikäli vastapuoli on täyttänyt muut kriteerit ulkonäön, iän yms. kohdilla mitkä pitää olla kondiksessa mikäli suhdetta edes harkitsee.
Kiitos kaikesta Rähmis.

Tavan

Minä toivoisin, että nainen käyttäytyisi ikään kuin olisi hellan ja nyrkin välissä, mutta ilman että minulta oletettaisiin sitä nyrkkiä. Siis omasta halustaan perinteinen nainen.

Iku-routa

Minä aina välillä avaudun turvapaikanhakijoista ja naisista yhteiskunnan jäseninä vaimolle, eikä se minua sen takia nuivi. En tosin ole aivan varma, olenko oikeastaan rasisti tai seksisti. En oikein usko rotuihin siinä missä populaatioihin, enkä pidä naisiakaan mitenkään vähempiarvoisina. Ominaisuuksiltaan erilaisina kyllä. Niiden erilaisten ominaisuuksien takia pidän naisia miehiä parempina jossain jutuissa ja toisissa toisin päin. Populaatioiden eroissa taas olen "agnostinen". Eli vaikken tiedäkään mitä ne tarkalleen ovat, oletan ymmärtämäni perusteella, että niitä pakostikin on. Eroista, jotka ilmenevät käytöksenä voin tehdä vain todennäköisyysarvioita.

En ole koskaan treffeillä asiasta keskustellut kenenkään kanssa. Miksi niistä pitäisi keskustella? Ennemmin olen yrittänyt viedä keskustelua sängyn suuntaan.

Feministien kanssa en ole tullut toimeen paljoakaan ejakulaatiota pidemmälle. Olen joskus koittanut seurustella korkeasti koulutetun feministinaisen kanssa, mutta ei siitä ole tullut mitään. Korkea koulutus, urahaaveet, kaikenlainen yliampuva tavoitteellisuus joka asiassa pistää vilkuilemaan vieraisiin pöytiin. Hyviä perseitä ja tiukkaa tavaraa on ollut, mutta ei se riitä.
"Know what you're owed on this dark day road
Temper burn hot
And your heart stay cold"

Impi Waara

En edes kehtaa julkitunnustaa, millaiset ominaisuudet miehessä ovat vieneet ns. jalat alta  :-[ :-[

koli

Quote from: Impi Waara on 27.11.2016, 21:55:21
En edes kehtaa julkitunnustaa, millaiset ominaisuudet miehessä ovat vieneet ns. jalat alta  :-[ :-[

Testosteronin tuoksuiset kainalot ja Ridge Forrestermainen ääni?
Mörökölli

Impi Waara

Quote from: koli on 27.11.2016, 22:39:15

Ensimmäisen kohdalta vähän sinnepäin, mutta kuka on Ridge F.? Sean Conneryllä on kyllä seksikäs ääni ja aksentti...

Tabula Rasa

Quote from: Impi Waara on 27.11.2016, 23:15:56
Quote from: koli on 27.11.2016, 22:39:15

Ensimmäisen kohdalta vähän sinnepäin, mutta kuka on Ridge F.? Sean Conneryllä on kyllä seksikäs ääni ja aksentti...

Et ole vielä ehtinyt kauniita ja rohkeita tuijottamaan?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Ernst

Quote from: Iku-routa on 27.11.2016, 21:44:14
Olen joskus koittanut seurustella korkeasti koulutetun feministinaisen kanssa, mutta ei siitä ole tullut mitään. Korkea koulutus, urahaaveet, kaikenlainen yliampuva tavoitteellisuus joka asiassa pistää vilkuilemaan vieraisiin pöytiin. Hyviä perseitä ja tiukkaa tavaraa on ollut, mutta ei se riitä.

Älykköäkään en kellistä.
Sydän sen on läkkipellistä.
Kun ne kokoontuvat ryhmäksi,
tuntee itsensä vain tyhmäksi.

-Jukka Itkonen
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Kyllä se on pituudesta kiinni.

Impi Waara

Quote from: M on 27.11.2016, 23:31:05

Mjaa, enemmät ovat olleet pituudeltaan alamittaisia  :roll:

koli

Quote from: Impi Waara on 27.11.2016, 23:35:52

Laihoja olivat silakat joulukaloiksi.
Mörökölli

Impi Waara

Quote from: koli on 27.11.2016, 23:42:06

Laihoja olivat silakat joulukaloiksi.

Kuulemma juu, mutta tarpeeksi silakoita on riittävästi.

Finis Finlandiae

Onhan tuossa hyvää se, että päästäkseen eroon epämieluisesta / väärästä elämänsä naisesta, ei tarvitse viskata sianpaskaa kainaloon, riittää kun sanoo "ei matuille!"
Siinä säästää pitkän pennin ja jokusen suihkukerran.
PolpoSTASI: "Jos tämä tori olisi tarkoitettu suomalaisille, täällä olisi suomalaisille tarkoitettuja penkkejä. Häivy!"

GER = paskan kemiallinen merkki
Pakkoruotsi = /c:stä!
YLE - powered by 3000+ mokuidioottia.

Ernst

Alamittainen pitää päästää heti takaisin kasvamaan saaliskelpoiseksi.

Impi Waara

Quote from: M on 28.11.2016, 00:19:34

Alamittainen pitää päästää heti takaisin kasvamaan saaliskelpoiseksi.

Johan toki! Kaikki kirmaavat vapaudessa, paria lukuunottamatta, jotka ovat montussa. Viimeisen monttuun päätyneen jälkeen ei ole tullut deittailtua. Siitä onkin jo kymmenen vuotta.

Kyklooppi

Kusi/paskahousuinen perseaukinen rapajuoppo holisti sekakäyttäjä on unelmien ylkä jos omaa suvaitsevan punavihertävän ajatusmaailman?
Mikä siinä sitte, silivuplee..
Ihmisjäte.

tiitiäinen

Kävin tuolla sivustolla.

Ei ollut aikuisten miesten paikka. Me-Naiset-lehti oli myös vääristellyt tarinaa. Viisikymppinen oli käännöksessä lipsahtanu nelikymppiseksi ja hygienia rasismiksi. Inhottavia juttuja noi hygieniat ja fonetiikat.
Ei ollut tutkimusta, ei ollut tulosta. Ei siellä ollut mitään. Me-Naiset artikkeli on nolo malliesimerkki vastuullisesta mediasta. Jopa NYT-liite on parempi vaikka siinä ei ole mitään hyvää.

sivullinen.

Yleisesti ottaen en ole kiinnostunut naisten lehdistä, pariutumismielteistä tai edes sosialistien tekemisistä tutkimuksista. Tällä kertaa eräs tekijä tekee asiasta poikkeuksellisen. Jos nyt on tosiaan kyselty amerikan ihmisiltä pariutumismielteistä, on siinä useiden enteilyjen mukaan tapahtumassa merkittävä muutos. Miesten valinnoissa ei varmasti muutosta ole tapahtunut eli miehet arvostavat naisessa edelleen eniten sitä, että tämä ei jatkuvasti nalkuta ja hoitaa muuten hommansa hyvin eli pyörittää arkea.

Naisten valinnat ovat sitä vastoin kiinnostavia. Oikeastaan naiset eivät valitse, eivät erityisesti yksilöinä, mutta eivät myöskään ryhmänä, vaan alistuvat miesten valintoihin. Nainen voi tuoda itseään esiin tietyillä tavoilla, kuten ulkonäöllään ja luonteellaan, ja siten ansastaa haluamaansa miestä, ja naisella on myös oikeus antaa rukkaset eli kieltäytyä miehen valinnasta, mutta muuten mies vie ja nainen vikisee.

Silti puhutaan naisten valinnoista; on aina puhuttu ja tullaan aina puhumaan. Se tarkoittaa sitä, minkälaista miestä naiset haluavat ansastaa. Siinä taas on tapahtunut täsmälleen yhtä vähän muutosta kuin miesten valinnoissa, jos sitä katsotaan syvällisesti, mutta jos sitä katsotaan pinnalisesti muutos on raju. Hamsteri ei enää ole joukossamme, joten minulle jää viiltävän totuuden toteamisen velvollisuus: Syvällisesti katsottuna naista kiehtoo aina valta; nainen haluaa aina alfaa tai jopa alfaplussaa. Pinnallisesti katsottuna tilanne on muuttunut. Laumalle on tullut uusi johtaja.

Amerikka on voimakkaasti presidenttivetoinen maa. Entinen presidentti oli nuori neekeri, joka teki vapaaehtoistyötä ja pelasi koripalloa; uusi presidentti on valkonahka, joka tekee bisnestä ja on kova. On enteitä siitä, että naiset ovat tajunneet tilanteen. On selvää, että muutaman vuoden päästä tilanne on niin itsestään selvä, ettei siitä enää voi edes keskustella, koska itsestään selvyyksistä ei voi keskustella.

Jatkan vielä esittäen asiaa naisten kannalta. Entinen neekeripalloilijaa ansastava nainen joutui käyttämään erilaisia satimia saadakseen miehen kuin tuleva valkonahkaista bisnesmiestä ansastava nainen. Naiset joutuvat muuttumaan ja muuttamaan itseään. Uusia vaatetrendejä syntyy. White Trash kuolee ja tyllihameet tekevät paluun. Kaikki muukin muuttuu, kuten nämä jutussa käsitellyt syyt. On kuitenkin kaksi tapaa muuttaa syytä: Voidaan unohtaa vanha syy ja keksiä uusi tai sitten voidaan keksiä vanhalle syylle uusi sisältö.

Itse uskon jälkimmäisen tapahtuvan; itse uskon nykyisin rasisteiksi kutsuttuja kutsuttavan parin -- tai ehkä kymmenen -- vuoden päästä suvaitsevaisiksi ja nykyisin suvaitsevaisiksi kutsuttavia rasisteiksi. Tämä kuulostaa hullulta ja hulluahan se onkin, ja se tekee monet naiset hulluiksi, koska he eivät tiedä enää sanojen merkityksiä, mutta olen kyllästymiseen asti jankannut juuri näin tapahtuneen Ensimmäisen Maailmansodan jälkeen. Maailma on hullu paikka.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

yks vaan

Noh, väkisinkin syyt ovat erilaiset:
Ei tykkää miehestä
Ei tykkää naisesta
Kuka syrjisi minua?