News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

USA:n presidentinvaalit 2020 ja jälkipelit

Started by toumasho, 10.11.2016, 14:32:56

Previous topic - Next topic

JiM

'Your election is a sham': Giuliani tells Pennsylvania 'I know crooks really well'

https://www.youtube.com/watch?v=V44a7ZUHobI&feature=youtu.be

https://oikeamedia.com/o1-148100

to 26.11.2020 11:18

Rudy Giuliani: tunnen roistot hyvin

Rudy Giuliani Pennsylvaniassa: "jos nyt annamme roistojen selvitä vaalipetoksestaan tekaistujen 600 000 äänen kanssa, mikä takaa ettei heillä seuraavalla kerralla ole miljoona tekaistua ääntä, tai kaksi miljoonaa".

"Tunnen roistot hyvin. Jos annat heille periksi tuumankin, he ottavat mailin. Ja jos annat heille mailin, he vievät koko maasi!".

Lisää hyviä uutisia tulossa pian.

Pennsylvanian kuuleminen Gettysburgissa (Huom mikä historiallinen paikka tälle taistelulle) on niin täynnä kovaa todistusaineistoa ja materiaalia, että sen kokoaminen lyhyeen tiivistelmään kestää aikansa (tässä linkki koko 4 tunnin videoon). Myös Nevadasta kovia (hyviä) uutisia tulossa kohta. Minimaalisen pieni toimituksemme on jo tukossa tämän massiivisen hyvien uutisten tulvan kanssa.

HUOM: CNN, Yle, HS, Mtv3, ja muut vasemmistopropagandamediat ovat hiiren hiljaa. Ei yhden yhtään uutista tästä vuoden uutispommista! Näiden propagandaoutlettien peli on niin selvää, että kuka enää tämän jälkeen lukee yhtään mitään vakavalla naamalla näistä 'lähteistä'.

Vasemmistomediat penkovat nyt paniikissa käsikirjaansa ja kyselevät CNN:ltä miten nyt tässä tilanteessa pitää muuttaa narratiivia globaalin käsikirjoituksen mukaan, eli missä vaiheessa ohjekirjaa mennään. Pitääkö jo nyt ruveta uutisoimaan että "Trump varastamassa vaalit"? Vai pitääkö olla vain hiljaa kunnes ohjeet tulevat? Miten kertoa lukijoille, että todistusaineistoa massiivisesta vaalipetoksesta onkin ollut koko ajan ja helposti saatavilla? Ymmärtävätkö nämä propagandaa levittävät mediajätit kuinka lähellä heidän uskottavuutensa totaalinen romahdus on?

Jukka Rahkonen

Lahti-Saloranta

Quote from: vastarannan kiiski on 26.11.2020, 15:08:02
Giuliani ainakin on sanonut, että Powell ei ole enää kampanjan mukana.
Lisäksi myös Powell on sanonut, että ei ole mukana.

Taitaa olla eri juttu kuin potkut, Powell keskittyi Domonion juttuun ja Guiliani kiireellisimpiin juttuihin. Sillä millitary lawyer jutullakin lienee osuutta asiaan.

Quote from: vastarannan kiiski on 26.11.2020, 15:08:02Siis kerää nyt rahaa tuolle "WeThePeople" -liikkeelle (jossa lienee itse edunsaajana  ;D).
Tämä liike julkaisee Powellin fantasioita ja kantaa niitä eri tuomioistuimiin hylättäväksi.
Jos rahaa jää vahingossa yli, Powell löytänee sille jonkun hyvän tarkoituksen.

Uskoisin että Powell saisi sitä rahaa Dominionilta ihan omiksi tarpeiksi eikä tarvitsisi tehdä mitään muuta kuin luopua jutusta
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Socrates

Quote from: nochWunder on 26.11.2020, 15:15:41
Siksi minusta tuntuu, että nyt on porukka kieltämismoodissa, koska ei vain haluta uskoa, että maailma on näin pahasti pielessä.

Suurin osa hommalaisista varmaan laillani toivoo, että sieltä löytyy jotain, joka jopa kääntää vaalituloksen. Sekin hyvä, jos vilppi paljastuu, vaikka se olisi pienempää.

Ongelma on siinä, että Yhdysvalloista on nykyään mahdotonta saada puolueetonta tietoa. Ollaan arvailujen varassa.

RP

Quote from: nochWunder on 26.11.2020, 14:43:41
Sitä todistetta on sivukaupalla ja todistajia satoja. Tunnustusko pitäisi jotenkin hankkia?
Jos nyt alkajaiseksi olisi jokin "todiste" joka vakuuttaisi jonkin tuomarin. Kyllähän sitä satoja sivuja voi tuottaa jöötiä, jos ei ole minkäänlaista itsekritiikkiä tai laadunvarmistusta:
[tweet]1331939478462754817[/tweet]
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Ajatolloh

Sitä todistetta on sivukaupalla ja todistajia satoja. Tunnustusko pitäisi jotenkin hankkia?

Tyhmä pitää olla, jos enemmän todistetta haluaa. Todella todella tyhmä. Sellainen jota viedään kuin metrin mittaa. Ei tähän oikeasti voi muuta sanoa. '

Teille ei riittäisi mikään määrä todisteita. Siksi teiltä ei sitä asiaa kysytäkään. Homma etenee kuin etenee, ja jos vaalivilppiä ei saada oikeustoimin kuriin, ollaan lähellä sisällissotaa ja erittäin hyvästä syystä. Jos Suomessa tapahtuisi sama, menisin aivan sekaisin.

Aha. Meille (kelle ihmeen 'meille'?) ei siis riitä mikään määrä todisteita? Sen vuoksi meille ei esitellä ensimmäistäkään todistetta?

Asia selvä.

Sivukaupalla niitä todisteita en kyllä ole nähnyt missään. Todistajia tuskin on tuhansittain, mutta vaikka olisikin, määrällä sinänsä ei ole mitään merkitystä vaan laadulla ja uskottavuudella. Tähän astinen näyttö on ollut aika lailla paskaa.

Fidel Von Infidel

Onko hommalaisille Twitteriä käytössä? Sidney Powellin nettisivun jakaminen (kai?) blokattu.

https://defendingtherepublic.org/

[tweet]https://twitter.com/thebias_news/status/1331944945586905089?s=20[/tweet]

Edit. en voi edes jakaa aiheesta kertovaa twiittiä :DD

Ajatolloh

Okei.. ehkä minun täytyy sitten antaa hieman enemmän liekaa. Minua on tosi vaikea kusettaa tai houkutella ansaan, ihan johtuen lapsuudesta. Haistan palaneen käryn todella aikaisin ja todennäkösyys, että minulle kävisi jotain ikävää esim. ulkomailla olipa vastassa nainen tai mies, on todella epätodennäköistä.

Ilmeisesti suurin osa ihmisistä ei kuitenkaan ole niin kuin minä. Herkät hälärit tulee hermojen kustannuksella ja varmaan ryöstää elämästä useampia vuosia stressin kautta. Eihän herkkiä häläreitä välttämättä elämässä tarvitse, jos on tuuria. Suurimmaksi osaksi täällä pärjää aika hyvin, ja monesta kusisestakin tilanteesta selviää yleensä hengissä.

Mutta sitten joskus ne herkät hälärit pelastaa hengen.

Olen hyvin harvoin väärässä näissä asioissa, joissa arvioidaan mitä ihmiset tekevät. Ja nyt minä väitän, että tämä vaalihuijaus ei ole paitsi ilmiselvä, vaan suorastaan törkeän näkyvä. Tähän ei pitäisi kovin herkkiä hälyttimiä edes tarvita. Siksi minusta tuntuu, että nyt on porukka kieltämismoodissa, koska ei vain haluta uskoa, että maailma on näin pahasti pielessä. Vaan niin kuin olen ennenkin sanonut, asioiden pielessä oleminen on normaalia, asioiden reilassa oleminen taas ei ole. Oleta, että asiat menevät pinnan alla aina oikeasti huonompaan suuntaan. Organisaatiot kasvaa, byrokratia lisääntyy ja ihmiset korruptoituu. Se on luonnonlaki. Järjestys vaatii työtä.

Tuntuu tosiaan olevan hälärit herkässä. Mitä tohon nyt sanoisi?

Olen aika ihmeissäni, jos tuo setti mitä sinä suollat nyt,  vie kyllä pitkälle taistelussa Syvän Päädyn mitalipaikoista.

Ordnung muss sein vai miten se nyt menikään?

Jos nyt kuitenkin niitä todisteita tulisi edes keskinkertaisia (muutakin kuin serkunkumminkaima kuuli waynen baarissa, että joku ehkä jotakin vaalipaikalla näki) ja jossain tolkullisessa lukukelpoisessa muodossa?  Niin että sana District saadaan papereihin oikein? Kai kaikkein häläreimmässäkin Wöördin eSeS-spezial editionissakin sentään auto correct löytyy vai onko niin, että viestintä täytyy tässä asiassa käydä Enigman avulla, jotta on tarpeesi autenttista ja luotettavaa? Kommari-demu niljaskat pääsee muuten väliin?

Penan kaveri Eki

Quote from: Fidel Von Infidel on 26.11.2020, 15:41:35
Onko hommalaisille Twitteriä käytössä? Sidney Powellin nettisivun jakaminen (kai?) blokattu.

https://defendingtherepublic.org/

Edit. en voi edes jakaa aiheesta kertovaa twiittiä :DD

Ei ollut aamulla vielä tämä Twitterin varoitus:

"They were some bad people... I say hombres."

vihapuhegeneraattori

Quote from: Puskistahuutelija on 26.11.2020, 05:19:32
Historia toistaa itseään siinä mielessä, että tuo kuuleminen tapahtui Gettysburgin kaupungissa. Kyseessä on sama kaupunki, jossa käydyn taistelun myötä sisällissodan suunta kääntyi. Unioni nappasi yliotteen ja konfederaatio joutui puolustuskannalle. Näiden lukujen myötä Bidenille ja demokraateille kävi kuin konfederaatiolle. He joutuivat puolustuskannalle samalla, kun Trump hyökkää lakitiiminsä voimin kuin Unioni konsanaan päälle.

Pöydät ovat kääntyneet. Suosittelen kaikkia katsomaan, miten tässä lopulta käy. Tästä tullaan kirjoittamaan merkittävä luku Amerikan Yhdysvaltojen historiaan.

Ihan vaan sellainen nillitys että Gettysburgissa päällekäyjä oli Konfederaatio ja Unioni oli lähinnä puolustuskannalla. Taistelu loppui Konfederaation hyökkäysvoiman ehdyttyä, ei Unionin raivoisaan vastahyökkäykseen.

Mutta jos historiaan yritetään verrata niin ehkä Pearl Harbour on parempi vertauskuva. Japanin yllätyspommitus johti siihen että USA oli ahtaalla tyynen valtameren taisteluissa, mutta läpihuutojutuksi (japanille) luultu Midwayn taistelu käänsi sodan suunnan ja alkoi vääjäämätön hyökkäys saarelta toiselle joka päättyi ydinpommien pudottamiseen.

Pearl Harbour = Vaalivilppi
Midway = Kraken
Ydinpommi = Trumpin voitto

Tai sitten voidaan tietysti myös puhua asioista ihan suoraan niin kauan kuin vielä saadaan. Twitter ainakin yrittää sensuroida kaikki pro-Trump tiedot. Amerikkalaisena (demu tai rebu) suorastaan vaatisin puolueetonta tietoa EDES NYT. Lehdistön all-in yhdelle puolelle ei tule johtamaan mihinkään hyvään. Tämä koska kumpi voittaakin, toinen puoli maasta uskoo sen tapahtuneen vilpillisesti.. tällaiset jutut voivat johtaa ihan sisällissotaan asti.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Julleht

Quote from: Penan kaveri Eki on 25.11.2020, 16:56:13
Tutkielma äänestysepämääräisyyksistä on julkaistu. Tekstin mukaan jotkut yön hiljaisuudessa rekisteröidyt äänestyserät eivät istu suurempaan kuvioon.

Anomalies in Vote Counts and Their Effects on Election 2020

https://votepatternanalysis.substack.com/p/voting-anomalies-2020

QuoteThis is one such case: Our analysis finds that a few key vote updates in competitive states were unusually large in size and had an unusually high Biden-to-Trump ratio. We demonstrate the results differ enough from expected results to be cause for concern.

@Julleht voisi numeronikkarina kommentoida, mitä mieltä?

Sikäli mikäli oikein ymmärsin, on kyseessä (mielestäni vähän turhan monimutkaisesti esitetty) huoli siitä, ettei ääntenlasku (tarkastelluissa osavaltioissa) olisi sujunut ns. "luonnollisesti", tukeutuen tabuloitujen äänten volyymiin ja jakaumaan. Äänestäminen ja äänien laskeminen ei kuitenkaan ole "luonnollinen prosessi", vaan on hyvin riippuvainen siitä, millaiset lait vaikkapa eri äänestysmetodin äänien käsittelyyn on säädetty osavaltiossa. Erilaisilla äänestysalueilla, erilaisilla äänestystavoilla, erilaisilla äänien laskutavoilla sekä käsittelylaeilla saadaan huomattavasti erinäköisiä tuloksia. Siitä on nähdäkseni kyse tässäkin.

Kyseiset esiinnostetut "suuret dumpit" ovat tietääkseni isojen kaupunkien (jotka jo valmiiksi Bidenille menevät) kerralla tabuloitavia postiääniä, jotka johtuen Trump-vetoisesta julkisesta postiäänestyksen delegimitoimisesta sosialisessa mediassa menivät vielä enemmän Bidenille: republikaanit äänestivät paikan päällä ja vaalipäivänä, kun taas demokraatit olivat huomattavasti todennäköisemmin äänestämässä muilla keinoin (liite 1).

Se, että tiettyjen piirien ennakko- ja postiäänet tulevat kerralla samassa "dumpissa" oli tiedetty toki etukäteen, johtuen niiden käsittelyä ohjaavista laeista. Esimerkiksi FiveThirtyEightin lokakuun lopussa julkaisema koosteaikataulu vaalipäivästä kertoo Wisconsinin osalta, joka yksi linkkaamasi analyysin kivijaloista oli, seuraavaa:

Timing of results
It may take all night, but we should have all results by Wednesday morning. Despite not being able to process absentee ballots until Election Day (which originally stoked fears of a delayed count), many counties say they will be able to count everything on election night: Washington County plans to have all results by 10:30 p.m. Eastern; Kenosha, Sheboygan and Fond du Lac by 1 a.m. Eastern; Waukesha County by 4 a.m. Eastern; and Milwaukee County sometime between 4 and 7 a.m. Eastern. The governor has predicted that we will know the outcome of the election "hopefully that night and maybe at the latest the very next day."

Shift in results
Most municipalities count absentee and Election Day votes together, but others — including Milwaukee — count them separately and may release absentee votes all at once toward the end of the night, which could nudge races toward Democrats.

Taisin itse mainita tämänsuuntaisesta efektistä taannoisessa vaaleja edeltävässä aikataulupostauksessani, samoin kuin Miciganin osalta, joka sekin oli linkkaamassasi artikkelissa.

Lisäksi artikkelissa esitetty kuvakaan (liite 2) ei nähdäkseni tue hypoteesia vilungista. Raportoidut "dumpit" asettuvat oikein nätisti malliin suhteellisen tasaisin välimatkoin, toki kohti reunoja harventuen, eikä yhtäkkiä hyppäämällä, kuten peukaloiduissa tuloksissa odottaisi.

Summasummarum, harrastuspohjalle asettuva tilastotieteen osaaminen ja ennakkotietojen tukema mielipiteeni ei tästä merkkejä isosta vilungista löydä, kun kerran kysyit. Jo normaalisti syvänsinisten piirien syvänsinisyyttä kasvatti ennestään raju jakautuminen puolueittain äänestysmetodin suhteen, minkä lisäksi osavaltiolakien myötä nämä äänet dumpattiin kerralla, kuten etukäteen odotettiin.
The road to wisdom? Well, it's plain
And simple to express:
Err
and err
and err again,
but less
and less
and less.

nochWunder

Quote from: Ajatolloh on 26.11.2020, 15:59:03

Jos nyt kuitenkin niitä todisteita tulisi edes keskinkertaisia (muutakin kuin serkunkumminkaima kuuli waynen baarissa, että joku ehkä jotakin vaalipaikalla näki) ja jossain tolkullisessa lukukelpoisessa muodossa?  Niin että sana District saadaan papereihin oikein? Kai kaikkein häläreimmässäkin Wöördin eSeS-spezial editionissakin sentään auto correct löytyy vai onko niin, että viestintä täytyy tässä asiassa käydä Enigman avulla, jotta on tarpeesi autenttista ja luotettavaa? Kommari-demu niljaskat pääsee muuten väliin?

Kuvaile sanatarkasti mikä on sellainen todiste, joka kelpaa sinulle?

Jos valanvannoneet silminnäkijät, data-analyysit, epäkronologiset aikamerkinnät, videotodisteet, matemaattisesti mahdottomat tilastot, kuolleet äänestäjät ja äänestäjät jotka eivät saaneet äänestää, koska olivat muka jo äänestäneet postiäänellä, vaalivalvonnan laaja estäminen, äänestäjien harhauttaminen eivät käy, MIKÄ SITTEN KÄY?

Huomauttaisin, että valan vannoneissa todistajissa on myös rehellisiä demokraatteja.

Suomessa on todellisuudessa vain yksi puolue aina vallassa, vapaamuurarit. Heitä ohjaa eliitti. Ihmisten pitää herätä tajuamaan tämä. Koko valtiovalta kuuluu vankilaan!

Alaric

Voi helvetti, lopettakaa nyt se jankutus jostain twitterblokkauksesta. Viestejä poistettu reilulla kädellä.

Ajatolloh voisi besserwisseröidä vähemmän, kun ei taaskaan tajunnut näemmä asiasta mitään.

ps. Paskanjauhantaa yleisesti ottaen ketjussa vähemmälle, koskee mm. nimimerkkiä nochWunder.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Vesa Heimo

Quote from: nochWunder on 26.11.2020, 16:31:08

Jos valanvannoneet silminnäkijät, data-analyysit, epäkronologiset aikamerkinnät, videotodisteet, matemaattisesti mahdottomat tilastot, kuolleet äänestäjät ja äänestäjät jotka eivät saaneet äänestää, koska olivat muka jo äänestäneet postiäänellä, vaalivalvonnan laaja estäminen, äänestäjien harhauttaminen eivät käy, MIKÄ SITTEN KÄY?

Omasta puolestani sanon että uskon noihin ylläoleviin sitten kun vaali/turvallisuusviranomaiset näin toteavat asioiden olevan. Twitterissä "analysoimalla todisteita" ja heittelemällä lukuja ei todisteta yhtään mitään, vaan väitetään jotain tapahtuneen.
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

vihapuhegeneraattori

Mark Dice:n video missä kerättynä useita varoituksia koneäänestämiseen liittyen.

https://www.youtube.com/watch?v=-4ytpqVeB58

Feat. Samat Tahot Jotka Nyt Väittävät Koneäänestyksen Olevan Turvallista
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

vastarannan kiiski

Quote from: vastarannan kiiski on 26.11.2020, 15:08:02
Siis Powell kerää nyt rahaa tuolle "WeThePeople" -liikkeelle (jossa lienee itse edunsaajana  ;D).
Tämä liike julkaisee Powellin fantasioita ja kantaa niitä eri tuomioistuimiin hylättäväksi.
Jos rahaa jää vahingossa yli, Powell löytänee sille jonkun hyvän tarkoituksen.

Tyypillistä sosialistin harjoittamaa projisointia. Sosialisti kun ei voi millään uskoa, että joillakin ihmisillä on oikea moraali. He ovat itse teeskentelijöitä ja niljakkaita lurjuksia, huonoja häviäjiä ja tyrannimaisia voittajia.

On olemassa kunniallisia ihmisiä, ja sosialistit inhoavat niitä.

En ole varma tarkoititko "sosialistilla" minua, mutta voin olla myös eläkeikää lähestyvä, hyväpalkkainen, oikeistolainen perheenisä, jolle myös varallisuutta on jonkin verran kertynyt.

Liberaali olen siinä mielessä, että maltti on valttia monessa asiassa, eikä minua häiritse muiden mielipiteet, uskonto, seksuaalisuus, ihonväri, kulttuuriset tavat jne, kunhan saan itse toteuttaa itse itseäni.

Siitä olen samaa mieltä että suurin osa ihmisistä on kunniallisia (taas riippumatta mikä on uskonto, seksuaalisuus, ihonväri, kulttuuriset tavat jne.)

Mutta huijareitakin on, joka maassa, joka puolueessa, ja kaiken värisiä. Tosin onneksi aika vähän, ja myös vaalien järjestäjinä ja ääntenlaskijoina huijareita on erittäin vähän.

Kunniallinen ateisti sosialisti on luotettavampi kuin kristitty kokoomuslainen huijari.

Lasse

Quote from: vastarannan kiiski on 26.11.2020, 17:34:43
voin olla [...]oikeistolainen perheenisä

Liberaali olen siinä mielessä, että maltti on valttia monessa asiassa, eikä minua häiritse muiden mielipiteet, uskonto, seksuaalisuus, ihonväri, kulttuuriset tavat jne, kunhan saan itse toteuttaa itse itseäni.

Minäkin voin olla perheenisä, mutta siitä poiketen, että minua häiritsee esimerkiksi muslimi-neekereiden ja muiden läpsyjen kulttuuriset taipumukset (jotka ovat hyvin dokumentoituja ja aivan eri frekvensseissä) harrastaa yllätysrakkautta toisten perheenisien tyttärien vastusteluista huolimatta. Ja häiritsee moni muukin detalji, esimerkiksi se, että olen niin köyhä ja tyhmä, että tarvitsee käydä töissä, vaikka ihan kaikkien ei näköjään tartte. (Myös autonkuljettajani ja puutarhurini ovat köyhiä.)

Itseäni toteutan kyllä, tänäänkin ajattelin korkata.

Aika kaukana joelan vaaleista nyt vaelletaan...
NOVUS ORDO HOMMARUM

Ajatolloh

Quote from: Ajatolloh on 26.11.2020, 15:59:03

No paras todiste olisi sellaista laatutasoa, että se kelpaa länsimaiselle oikeudellekin rikosasiassa näytöksi jostakin.

Ruoditaanko noita sinun "todisteita" mitä luettelit:

- valanvannoneet silminnäkijät - noita minun on vaikea arvioida, koska ilmeisesti vala vannotaan oikeussalissa? tuleeko noista informaatiota jotenkin oikeussalin ulkopuolelle? En ole ainakaan huomannut

- data-analyysit ja epäkronologiset aikamerkinnät - jäsen @Julleht  minusta kommentoi tuossa yllä jo noita, etteivät ne oikein savuavaksi aseeksi kelpaa kun nille vaikuttaa olevan aivan luonnolliset ja pätevät selitykset muullakin tavalla kuin vain fraudi ja salaliitto

- videotodisteet - näitäkin aika vähän julkisuudessa näkynyt että voisi sanoa paljoakaan, ne vähät mitä minä olen nähnyt, todistearvo niissä on kyllä heikonlainen

- matemaattisesti mahdottomat tilastot - liittynee tuohon "data-analyysiin" eli saman asian jankkausta - jäsen Julleht jo kommentoikin sitä

-  kuolleet äänestäjät ja äänestäjät jotka eivät saaneet äänestää - noita yhdysvaltalaisissa vaaleissa on aina ollut ja tulee aina olemaan, sille ei voida mitään ja syy on järjestelmässä mitenkä ovat vaalinsa toteuttaneet - noiden vaikutus vaaleihin on kuitenkin pieni eivätkä ne lopputulosta ainakaan tällä kertaa muuta - noista meuhkaaminen ei minua ainakaan vakuuta, koska onhan se älyvapaata keuhkota jostain muutamasta sadasta kyseenalaisesta äänestä kun jossain osavaltiossa ääniä annetaan miljoonia ja toisen osapuolen johto on kymmeniätuhansia ääniä - minusta ei ole kaikki muumit kotona sillä joka siinä tilanteessa jankkaa jostain vainajaäänistä - pitäisi ymmärtää keskustella vain niistä asioista joilla voi olla vaalien lopputulokseen merkitystä

- vaalivalvonnan laaja estäminen - tuokin on ollut enimmäkseen lähinnä ankka - ääntenlaskentapaikalle on estetty tulemasta asiaankuulumattomia ihmisiä ja noinhan se pitää ollakin - käsittääkseni näyttö siitä, että asiaankuuluvia vaalivalvojia olisi estetty, on olematonta? viranomaisetkin ovat asian tarkastaneet, oikein mitään ei ole löytynyt

- äänestäjien harhauttaminen - tuo ainakin on minulle uusi asia, mikä on näyttö siitä?

Huomauttaisin, että valan vannoneissa todistajissa on myös rehellisiä demokraatteja.

Tuota on vaikea uskoa. Kuulostaa yhtä mahdolliselta kuin vegaaniruokavaliolla elävä susi tai banaaninviljely Grönlannissa.

Ajatolloh

Quote from: vihapuhegeneraattori on 26.11.2020, 17:13:51
Mark Dice:n video missä kerättynä useita varoituksia koneäänestämiseen liittyen.

https://www.youtube.com/watch?v=-4ytpqVeB58

Feat. Samat Tahot Jotka Nyt Väittävät Koneäänestyksen Olevan Turvallista

Joku Markku Arpanoppa tekee viteon Juutuupaan, jossa hän puhuu huutamalla ja näyttää selektiiviseti leikattua paskaa. Kohdassa 6:50 joku blondi, jolla on isot silmät, plärää paperipunttia ja sanoo  että "tässä on tuhansia nimiä". Joo se todistaakin nyt että kaikki väitetty on totta. Kun joku plärää paperibuntaa näyttämättä edes mitä niissä papereissa lukee. Seems Legit.  :facepalm:

Määki voin tehdä Juutuupaan videon, jossa plärään korttipakkaa ja paperibunttaa ja sanon, että mulla on aivan saatanasti todisteita jostain. Voin vaikka plärätä kierrätyslaatikosta noutamiani Hesareita (en itse tilaa enkä juuri lue, siksi kierrätyksestä)  ja sanon, että siellä on todisteita alienien salaliitosta. Uskoisitteko?

Socrates

Postiäänten tavattoman alhainen hylkäysprosentti - Tai oikeammin promillen murto-osa - on ehkä todisteista oleellisin, kunnes muita mahdollisesti varmistetaan.

Toki jos esimerkiksi Giulianin väite, että postiääniä palautettiin enemmän kuin niitä oli lähetetty äänestäjille pitää paikkansa, se on kovaa kamaa.

Totti

Quote from: vastarannan kiiski on 26.11.2020, 17:34:43

Näkökantasi on erikoinen sikäli, että Bidenin fanituksesi tulee juuri johtamaan pitkässä juoksussa siihen, että et "saa toteuttaa itseesi". Siis se globalistinen politiikka, jota Biden edustaa, johtaa massiivisiin ongelmiin etenkin keskiluokalle.

Globaslismin päätepistehän on kiistatta täysin romuttunut länsimaalainen elämäntyyli, joka tuhoutuu massamaahanmuuton alle sekä haaksirikkoutunut talous, jossa muutama miljardööri kohta omistaa lähes kaiken ja kansallisvaltiot ovat velkojensa kanssa vararikossa. Tavallisen kansalaisen on tässä skenaariossa enää hyvin vaikea toteuttaa yhtään mitään. Globalismi on jo oligarkia, jossa harva ostaa rahalla päätöksiä ja vaikutusvaltaa.

Koska fanitat Bidenin globalistista samalla väittäen olevasi vapauden kannalla, olet joko täysin harhainen, itsepetollinen tai typerä.

QuoteSiitä olen samaa mieltä että suurin osa ihmisistä on kunniallisia (taas riippumatta mikä on uskonto, seksuaalisuus, ihonväri, kulttuuriset tavat jne.)

Kunniaa on monen laista. Jos referenssinä on suomalainen kunniallisuuskäsite, niin suurin osa maailman ihmisistä eivät ole kunniallisia. Ja juuri sen takia he evät sovi Suomen yhteiskuntaan eikä heidänpidä tulla tänne.

QuoteMutta huijareitakin on, joka maassa, joka puolueessa, ja kaiken värisiä. Tosin onneksi aika vähän, ja myös vaalien järjestäjinä ja ääntenlaskijoina huijareita on erittäin vähän.

Huijauskin on suhteellinen käsite. Suomeessa huijauksen kynnys on hyvin matala, mutta vaikkapa Turkissa se on arkipäivää.

QuoteKunniallinen ateisti sosialisti on luotettavampi kuin kristitty kokoomuslainen huijari.

Mahdoton väite! Sosialisti ei koskaan voi olla kunniallinen koska hän ei ole rehellinen.

Sosialismin on määritelmällisesti valhe koska se perustuu utopiaan, joka on konfliktissa todellisen maailman kanssa. Sosialismia ei siis koskaan voi toteuttaa sinä ruusupuutarhana kun se kaupataan äänestäjille. Näin ollen se joka kertoo sosialismin olevan hyvä asia, valehtelee. Eli sosialisti ei ole kunniallinen.
Sosialisti on mätä ydintä myöten.
- kansanviisaus

Ajatolloh

Quote from: Socrates on 26.11.2020, 19:13:55
Postiäänten tavattoman alhainen hylkäysprosentti - Tai oikeammin promillen murto-osa - on ehkä todisteista oleellisin, kunnes muita mahdollisesti varmistetaan.

Mistä sen pitäisi todistaa? Postiäänten alhainen hylkäysprosentti on vain fakta. Sinällään se ei vielä todista yhtään mistään. Sen pohjalta voidaan ruveta pohtimaan mahdollisia syitä, mutta koska alhainen hylkäysprosentti sinällään ei todista muusta kuin alhaisesta hylkäysprosentista, tarvitaan jotain muuta näyttöä.

Niin, ja ketä tuon alhaisen hylkäysprosentin pitäisi suosia ja miksi?  Vai suosiiko se ketään, jolloinka se on jälleen paljon kitinää tyhjästä?

Tuota sinänsä on ruodittu jo paljon ennen kuin Team Trump alkoi möykkäröimään tuosta. Siitä itseasiassa keskusteltiin jo kun vaalit oli vielä meneillään eikä Trumppikaan tiennyt hävinneensä.

QuoteWASHINGTON — With absentee ballots flooding election offices nationwide, the officials processing them are tentatively reporting some surprising news: The share of ballots being rejected because of flawed signatures and other errors appears lower — sometimes much lower — than in the past.

Should that trend hold, it could prove significant in an election in which the bulk of absentee voters has been Democratic, and Republicans have fought furiously, in court and on the stump, to discard mail ballots as fraudulent.

In Fulton County, Ga., home to Atlanta, just 278 of the first 60,000-odd ballots processed had been held back. In Minneapolis, Hennepin County officials last week had rejected only 2,080 of 325,000 ballots — and sent replacement ballots to all of those voters. In Burlington, Iowa, the number of rejected ballots on Monday was 28 of 12,310. And of 474,000 absentee ballots received in Kentucky, barely 1,300 rejects remain uncorrected by voters, compared to more than 15,000 during the state's presidential primary in June.

The number of rejections could fall further. In those jurisdictions and many others, voters are notified of errors on ballots and can correct their mistakes, or vote in person instead.

There is no shortage of caveats to those and other upbeat reports from state and local election officials, which are far from comprehensive. In some states, including battlegrounds like Wisconsin, Michigan and Pennsylvania, regulations prevent early processing of millions of mail ballots, and it is impossible to know how many will be turned down.

https://www.nytimes.com/2020/11/02/us/election-ballots-rejections.html

Socrates

Quote from: Ajatolloh on 26.11.2020, 19:35:15
Quote from: Socrates on 26.11.2020, 19:13:55

Mistä sen pitäisi todistaa? Postiäänten alhainen hylkäysprosentti on vain fakta. Sinällään se ei vielä todista yhtään mistään. Sen pohjalta voidaan ruveta pohtimaan mahdollisia syitä, mutta koska alhainen hylkäysprosentti sinällään ei todista muusta kuin alhaisesta hylkäysprosentista, tarvitaan jotain muuta näyttöä.

Niin, ja ketä tuon alhaisen hylkäysprosentin pitäisi suosia ja miksi?  Vai suosiiko se ketään, jolloinka se on jälleen paljon kitinää tyhjästä?

Bideniä, koska postiäänistä enemmistö on hänen.

Käytännössä kaikki postiäänet on hyväksytty ja niitä on valtava määrä. Jos niitä käsiteltäisiin uudelleen kovemmilla kriteereillä, tulos muuttuisi oleellisesti. Toki tässä vaihtoehdossa palattaisiin siihen alkuperäiseen kiistanaiheeseen miten määritellään hyväksytty postiääni.

Penan kaveri Eki

Tässä muuten yksi noista Sideny Powellin viittaamista valaehtoisista lausunnoista, joka mukamas osoittaa, että Kiina ja Iran olisi jotenkin mukana juonessa ja/tai Dominionin takana.

En oikein saa otetta. Eri määrä nimipalvelu- ja -rekisteröintitulosteita.

Michigan Filing: Exhibit 105 (17 sivua)

https://www.courtlistener.com/recap/gov.uscourts.mied.350905/gov.uscourts.mied.350905.1.15.pdf

QuoteI was an electronic intelligence analyst under 305th Military Intelligence with experiencegathering SAM missile system electronic intelligence. I have extensive experience as a whitehat hacker used by some of the top election specialists in the world. The methodologies Ihave employed represent industry standard cyber operation toolkits for digital forensics andOSINT, which are commonly used to certify connections between servers, network nodesand other digital properties and probe to network system vulnerabilities.

...

A public network scan of Dominionvoting.com on 2020-11-08 revealed the following inter-relationships and revealed 13 unencrypted passwords for dominion employees, and 75hashed passwords available in TOR nodes:

Edit:

QuoteIn my professional opinion, this affidavit presents unambiguous evidence that Dominion Voter Systems and Edison Research have been accessible and were certainly compromised by rogue actors, such as Iran and China. By using servers and employees connected with rogue actors and hostile foreign influences combined with numerous easily discoverable leaked credentials, these organizations neglectfully allowed foreign adversaries to access data and intentionally provided access to their infrastructure in order to monitor and manipulate elections, including the most recent one in 2020. This represents a complete failure of their duty to provide basic cyber security. This is not a technological issue, but rather a governance and basic security issue: if it is not corrected, future elections in the United States and beyond will not be secure and citizens will not have confidence in the results.

No joo, osoittaa mm, että nimipalvelurekisteröintitiedot on päivitetty Kiinasta / Kiinan kautta. Eli siinä mielessä Powellin Giulianin pressitilaisuudessa esitetyt hurjat väitteet eivät ole täysin tuulesta temmattuja.

Edit2: Lisää todistuslausuntoja

[tweet]1332004403616882689[/tweet]

Ajatolloh

Quote from: Socrates on 26.11.2020, 20:02:22
Käytännössä kaikki postiäänet on hyväksytty ja niitä on valtava määrä. Jos niitä käsiteltäisiin uudelleen kovemmilla kriteereillä, tulos muuttuisi oleellisesti. Toki tässä vaihtoehdossa palattaisiin siihen alkuperäiseen kiistanaiheeseen miten määritellään hyväksytty postiääni.

Nämä teidän jutut alkaa olla rikkinäisen levyn soittamista. Johan tuohon postiääniasiaankin tuli järkevä kommentti, en muista kenen kirjoittamana tuossa taempana enkä nyt jaksa alkaa sulle servaamaankaan kun et kumminkaan lue etkä välitä faktoista.

Postiäänissäkin on tapahtunut kehitystä, koska rebujohtajat on halunneet sitä kehittää. Siellä oli kaikenlaista palvelua, joilla voitiin entistä useampi ääni hyväksyä.

Kiistanalaisia ääniä, siis sellaisia joista päästäisiin tinkaamaan että mitä siinä lapussa oikeasti on tarkoitettu, on vain pieni osa noista postiäänistä. Joten: jälleen kerran vängätään asiasta, jolla ei taida olla vaikutusta vaalien lopputulokseen, vaikka jok'ikinen kiistanalainen ääni annettaisiin Trumplle tutkimatta.

Huom! kiistanalainen = äänestyslappu joka ei ole selvä  mitä äänestäjä on tarkoittanut  - muissahan ei ole kiistanalaisuutta koska prosessia oltiin muutettu äänestäjiä paremmin palvelevaksi jotta entistä harvempi ääni tarvitsisi hylätä

vastarannan kiiski

Quote from: Penan kaveri Eki on 26.11.2020, 20:23:55
Tässä muuten yksi noista Sideny Powellin viittaamista valaehtoisista lausunnoista, joka mukamas osoittaa, että Kiina ja Iran olisi jotenkin mukana juonessa ja/tai Dominionin takana.

Kiina, Iran, Venezuela, Kuuba, ja oliko CIA yhteistyössä näiden kanssa?

Ehdotan seuraavaksi liskoihmisiä!
Sitä tarinaa en tosin tunne, joten en tiedä kenen kavereita noista edellä mainituista he ovat?

Varmaan löytyy netin syövereistä jo todistus että liskoihmiset tämän teki?

Socrates

Quote from: Ajatolloh on 26.11.2020, 21:15:44

Nämä teidän jutut alkaa olla rikkinäisen levyn soittamista. Johan tuohon postiääniasiaankin tuli järkevä kommentti, en muista kenen kirjoittamana tuossa taempana enkä nyt jaksa alkaa sulle servaamaankaan kun et kumminkaan lue etkä välitä faktoista.

Tottakai luin sen viestin, mutta valtava ero hylättyjen määrässä entiseen on silti vaikeasti ymmärrettävä.

Pennsylvanian postiäänestys on kimurantti, siitähän on jo ennakolta korkeimman oikeuden 4-4 päätös koskien miten myöhään vastaanotettuja lasketaan ja vaikka mitä kiistoja postileimojen yms kanssa.

En ole teikäläisiä enkä meikäläisiä enkä edes väitä, että joku muu laskentatapa riittäisi kääntämään tuloksen. Kuitenkin se on epämääräisyydessään huono systeemi ja selvittäisin ennemmin sitä menikö siellä kaikki sääntöjen mukaisesti kuin satsaisin johonkin Venezuela-juttuihin. 

Penan kaveri Eki

Quote from: vastarannan kiiski on 26.11.2020, 21:20:44
Kiina, Iran, Venezuela, Kuuba, ja oliko CIA yhteistyössä näiden kanssa?

Ehdotan seuraavaksi liskoihmisiä!

Tuossa ei ole CIA mainittu missään. Todettu vaan, että firman (Dominionin) tietoturva on ollut täysin retuperäällä. Lisäksi selviää, että domaininhaltijalla on kytkökset Iraniin ja Kiinaan.

Ymmärrän kyllä että Biden on tämän kanssa täysin kuseessa. Jos vaatii, että nää pitää selvittää, niin häviää vaalit. Jos pysyy hiljaa, niin jää historiaan kaverina joka pääsi pressaksi (muiden tekemillä) vilungilla.

mannym

Quote from: Ajatolloh on 26.11.2020, 21:15:44
Quote from: Socrates on 26.11.2020, 20:02:22

Postiäänissäkin on tapahtunut kehitystä, koska rebujohtajat on halunneet sitä kehittää. Siellä oli kaikenlaista palvelua, joilla voitiin entistä useampi ääni hyväksyä.

Kiistanalaisia ääniä, siis sellaisia joista päästäisiin tinkaamaan että mitä siinä lapussa oikeasti on tarkoitettu, on vain pieni osa noista postiäänistä. Joten: jälleen kerran vängätään asiasta, jolla ei taida olla vaikutusta vaalien lopputulokseen, vaikka jok'ikinen kiistanalainen ääni annettaisiin Trumplle tutkimatta.

Huom! kiistanalainen = äänestyslappu joka ei ole selvä  mitä äänestäjä on tarkoittanut  - muissahan ei ole kiistanalaisuutta koska prosessia oltiin muutettu äänestäjiä paremmin palvelevaksi jotta entistä harvempi ääni tarvitsisi hylätä

Kun nyt pääsit kertomaan meille niin osaat varmaan listata ne kehitykset, sekä miten niin muissa ei ole kiistanalaisuutta koska prosessia oltiin muutettu? Tiedäthän että se prosessi perustuu lakiin, ja laissa selkeästi lukee kriteerit äänien hyväksynnälle. Se että hallinnollisesti on muutettu sääntöjä jotta saataisiin hyväksyttyä enemmän ääniä, tekee kaikista postiäänistä itsessään kiistanalaisia, sillä laki on se joka määrää, ei hallinnolliset viranomaiset kynineen.

Mitä tulee tuohon "järkevään kommenttiin" Niin miten on mahdollista että Trumpin kampanjan on osoitettava väitteensä oikeudessa todisteineen että ne kelpaavat sinulle. Mutta New York Timesin toimittajan mielipide asiasta, menee kyseenalaistusfiltterisi läpi hidastamatta lainkaan?

Kyllä tuo poliittinen biaksesi paistaa läpi kirjoituksistasi. Oletko muuten nähnyt kenenkään kirjoittaneen täällä kenestäkään Trumpin tai republikaani edustajasta kuin sinä bromance kirjoitit Blinkenistä? se Ranskan fluentti puheleminen, aah....

Katsoitko muuten Giulianin kuulemista Pennsylvanian senaattorien kuulemisessa? Kenties, mutta odotatko toimittajien valmiita mielipiteitä jotta osaisit ottaa kuulemisen sisältöön kantaa vai?

"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Penan kaveri Eki

Tästä (eri todistus) taas selviää, että CIA:lla on työkalut joilla tarvittaessa voi murtautua Dominionin järjestelmiin.

[tweet]1332023694156247041[/tweet]

Ei yksikään maa tulee ostamaan Dominionin softaa enää, ikinä. Jos omistaa osakkeita, niin suosittelen myymään asap.

Jaakko Sivonen

Quote from: RP on 26.11.2020, 15:39:41
Jos nyt alkajaiseksi olisi jokin "todiste" joka vakuuttaisi jonkin tuomarin.

Mainittakoon, että Texasin varakuvernööri on luvannut maksaa rahallisia palkkioita niille, jotka näyttävät toteen vaalivilppitapauksia; vähintään 25000 dollaria tuomioon johtavasta vinkistä. Eli kun tässä ketjussa moni kirjoittaja on esittänyt omasta mielestään suorastaan vedenpitäviä todisteita vaalivilpistä, niin heidän kannattaa nyt lähettää sähköpostia Dan Patrickille.

Quote from: USA TodayAUSTIN, Texas – As GOP lawyers and leaders frantically search for proof of fraud to back allegations of election irregularities, Lt. Gov. Dan Patrick has offered to pay tipsters at least $25,000 for information leading to a conviction for voter fraud.

Patrick, one of President Donald Trump's biggest boosters in Texas, said Tuesday that the payments would be capped at $1 million. The money to encourage and reward tipsters would come from Patrick's campaign fund, which held almost $15.5 million at the end of June.

[...] Patrick, hoping to find supporting evidence, asked tipsters to turn their information over to law enforcement.

"President Trump's pursuit of voter fraud is not only essential to determine the outcome of this election, it is essential to maintain our democracy and restore faith in future elections," Patrick said in his announcement, which provided no details on how to cash in on a successful tip.
https://eu.usatoday.com/story/news/politics/elections/2020/11/11/texas-lt-gov-offers-up-1-million-information-voter-fraud/6246466002/
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium