News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kuka maksaa?

Started by Sekasikiö, 01.11.2016, 20:56:46

Previous topic - Next topic

Sekasikiö

Epäselvyyttä tuntuu olevan maksajasta liittyen vastaanottokeskuksiin ja turvapaikanhakijoihin. Löysin muutaman hyvän esimerkin:

https://www.facebook.com/groups/rhc.helsinki/permalink/10154240797338533/

Toinen liitteenä.
Onko enempi parempi?

Impi Waara

YK eli Yhdessä Kaikki (veronmaksajat).
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Ari-Lee

Sinä, minä ja Hentun Lissu ja kaikki syntymättömät pottunokkien sukupolvet aina seuraavaan jääkauteen asti. Jääkuoren sulettua alkaa sykli alusta.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Impi Waara

Quote from: Ari-Lee on 02.11.2016, 01:12:08
Sinä, minä ja Hentun Lissu ja kaikki syntymättömät pottunokkien sukupolvet aina seuraavaan jääkauteen asti. Jääkuoren sulettua alkaa sykli alusta.

Jonkin muu vaihtoehto houkuttaisi huomattavasti enemmän. Tulipa sanottua, vaikka ei kysytty  :P
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Leso

Hennoopa olla niin juuri kuin mitä olen uumoillutkin:

Quote from: NevalaiskaEräs asukas kysyi viime viikolla, että miksi VOK:sia lopetetaan että heidänhän takia meillä suomalaisilla on työpaikkoja.

Eli vokki on olemassa vokin itsensä takia.
Se ei ole tilapäinen majoitus, niin kuin sana vastaanotto viittaa. Suvakit ja turvikset ovat ihan, että tää on niin kuin uusi normaali. Mitä hittoa tapahtuisikaan, jos tph itsenäistyisi, integroituisi ja työllistyisi ihan itse ja varsinkin oikeasti?!

Viimeinen lause oli retoriikkaa, joka tavallaan liittyy Marin toiseen oivallukseen.
Eli että vokkilaisten keskenään muodostuneita ystävyyssuhteita ei saisi rikkoa. Sinne jäi vaarallisen merimatkan ja kituliaan Euroopan halki talsimisen taakse perheet ja suvut, kaverit ja kylänmiehet, ja pikku turvapaikanhakijat on siksi henkisesti aivan raunioina.
Näin ollen vokkien lopettaminen olisi heijän sieluille kuolinisku.

Ei siis puhettakaan, että tph:t olisivat kasvaneet koettelemusten kautta ihmisinä ja sitkistyneet pontevammin tavoittelemaan jolt'kohtaisesti vakiintunutta elämää. Ei.
Tph:t pystyvät vakiintuneeseen elämiseen vain vokissa.
Vastaanottokeskus työllistää suomalaiset ja antaa turvatun elämän turvapaikanhakijalle.

Jooei kyllä oo nuin.
Suomalaisia paljon fiksumpi turvapaikanhakija totesi, ja Mari oli heti, että voi vinde, nuinhan se ON.
Makustellaanhan vielä:

Quote from: NevalaiskaEräs asukas kysyi viime viikolla, että miksi VOK:sia lopetetaan että heidänhän takia meillä suomalaisilla on työpaikkoja.

Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Artisti

Mistä nuo täysiaikaiset vapaaehtoiset saavat toimeentulonsa? Saattaa tietty olla että omistavat niin paljon sijoituksia, että elelevät osingoilla. Työttömänhän tulisi olla työmarkkinoiden käytettävissä. Sairaseläkeläinen on puolestaan niin sairas, ettei kykenisi vapaaehtoistyöhönkään.

Luto2

Ja mitä ihmettä nämä vapaaehtoiset tekevät päivästä toiseen... siis sellaista mitä partalapsukaiset eivät pystyisi itse tekemään?
Jos ei islam.

Ernst

Quote from: Artisti on 02.11.2016, 06:41:00
Mistä nuo täysiaikaiset vapaaehtoiset saavat toimeentulonsa? Saattaa tietty olla että omistavat niin paljon sijoituksia, että elelevät osingoilla. Työttömänhän tulisi olla työmarkkinoiden käytettävissä. Sairaseläkeläinen on puolestaan niin sairas, ettei kykenisi vapaaehtoistyöhönkään.

Luultavasti sinä ja minä teemme töitä hänenkin edestään.

Vrt. Jeesus kuoli syntiemme tähden.  ;)
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

sologdin

Matuteollisuuden työllistävä vaikutus on sama asia kuin muinaisuudessa oli Suomen bilateraalikaupan vientimahdollisuuksien parantuminen, kun Neuvostoliitto tuplasi öljynsä hinnan vuosittain.
Jos en muitten kanssa mennä saa, kai yksinäni mennä saan.

Java

Samaa mieltä turhiksen kanssa, kyllä meidän pitää olla kiitollisia että ovat tänne kylmään Pohjolaan raahautuneet työllistämään meitä vokeissa, muutenhan olisi paljon enemmän työttömiä :facepalm:
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Kyklooppi

Ihmisjäte.

newspeak

Se maksaa eniten, jolla ei ole varaa. Näin lyhyesti muotoillen.