News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

60 luvun lapsi

Started by B52, 29.10.2016, 03:59:49

Previous topic - Next topic

B52

Jo pelkästään otsikko kertoo kaiken, silloin kun minä olin muksu niin pressa oli vaan ja ainoastaan Kekkonen, äijä joka sanoi murealla äänellään missä mennään, pikkupoika kuunteli tuota mielellään.

Mitäs nykyjään?
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

Peltipaita

"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

dothefake

Voi teitä nuorukaisia, toista oli Paasikiven aikana.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

UgriProPatria

Minä olen partioparaatissa taapertanut ohi Kekkosen, näyttäen Urkille kunniaa ja Urkki melkein katsoi suoraan minuun! Mentiin pressanlinnan ohi, kuin Venäjän joukot Punaisella torilla, ohi Putinin.  :)

Faidros.

Quote from: B52 on 29.10.2016, 03:59:49
Jo pelkästään otsikko kertoo kaiken, silloin kun minä olin muksu niin pressa oli vaan ja ainoastaan Kekkonen, äijä joka sanoi murealla äänellään missä mennään, pikkupoika kuunteli tuota mielellään.

Mitäs nykyjään?

Minun nuoruudessani oli taas sellainen Kekkonen pressana, joka tilasi noottia Neuvostoliitosta tarvittaessa ja päästi kommunistitkin hallitukseen, mutta piti oikeiston sen ulkopuolella. Se oli silloin kun Suomessa oli vielä oikeisto.
Kekkonen oli petturi ja despotismiin taipuvainen henkilö.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

P

Quote from: UgriProPatria on 29.10.2016, 14:33:53
Minä olen partioparaatissa taapertanut ohi Kekkosen, näyttäen Urkille kunniaa ja Urkki melkein katsoi suoraan minuun! Mentiin pressanlinnan ohi, kuin Venäjän joukot Punaisella torilla, ohi Putinin.  :)

No tuo avaakin paljon sinun, korjaan aikalaislasten psykopatologiaa..   ?
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Marjapussi

Quote from: Faidros. on 29.10.2016, 14:51:07
Minun nuoruudessani oli taas sellainen Kekkonen pressana, joka tilasi noottia Neuvostoliitosta tarvittaessa ja päästi kommunistitkin hallitukseen, mutta piti oikeiston sen ulkopuolella. Se oli silloin kun Suomessa oli vielä oikeisto.
Kekkonen oli petturi ja despotismiin taipuvainen henkilö.

Samaa mieltä. Kekkonen oli diktaattori, maanpetturi ja Kremlin sätkynukke.
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?

-PPT-

Tosiaankin, jos Kremlin arkistot joskus aukeavat niin saattaa tuo Kekkosen palvonta, jos ei nyt loppua kokonaan, niin ainakin huomattavasti vähentyä.

UgriProPatria

Minä en palvo Kekkosta. Hänessä oli puolensa, kyllä. Häneen luotettiin. "Kekkonen hoitaa asiat". Hän loi vakaat olot suhteessamme Neuvostoliittoon. Kekkosta äänestettiin uudestaan ja uudestaan. Oli aivan katastrofi kun Kekkonen alkoi vaipua hautaa kohti. Kansa mietti, että mitä nyt. Osaavatko seuraavat pressat mitään?

Koivisto: "Kyllä se siitä!" ja muita vastuuntunnottomia lausahduksia. Koiviston vaimo, Tellu: "En minä mistään rempranteista piittaa. Vain nykytaide merkitsee." Että tämmöstä. Ei pidä ihmetellä.

Ahtisaari: Matkusteli siellä, täällä ja sai ehkä jotain aikaankin, tosin ei paljon.

Halonen:  :facepalm:  Flirttaili Putinia ja Medvedeviä ja käyhän se rauhansuhteiden hoito noinkin. Mutta maahanmuuttopolitiikka! Se, mitä Venäjä ei tehnyt, sen teki Haloska itse: aloitti matutuksen ja nythän meillä on jihadisteja joka paikkakunnalla ja joita pitäisi vielä muka suomalaisiksi kutsua!

Niinistö: No. Maltillinen ja on hoitanut asioita oletettavan sivistyneesti. Ei paha. Kekkosesta seuraavaksi paras.

Jos paremmuuslista laitetaan Kekkosesta lähtien, niin mun mielestä:

1. Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen
2. Niinistö.
3. Koivisto
4. Ahtisaari
5. Halonen

Eli Niinistö palautti kurin ja järjestyksen, sen minkä on kyennyt, Koivisto-Ahtisaari-Halosen demarikatastrofista. Eikös Ahtisaarikin ollut demari?