News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2017-05-08 Professori: "Presidentin ei tarvitse olla syntyperäinen suomalainen"

Started by Sydämistynyt, 08.05.2017, 17:44:00

Previous topic - Next topic

Elcric12

Quote from: N. O. Hääppönen on 12.10.2017, 07:12:23
Positiivinen syrjintä otettava tasa-arvon vuoksi käyttöön presidentinvaaleissa.

Joka vaalia varten lasketaan suhdeluku kantasuomalaiset äänioikeutetut/ulkomaalaistaustaiset äänioikeutetut, ja muukalaisen äänimäärä kerrotaan tuolla suhdeluvulla.

Koska #jakamaton ihmisoikeus ja #Arvo Pohja.

Itse olen sillä kannalla, että kansan on saatava valita valtiolleen paras päämies riippumatta alkup. kansalaisuuksista tai vastaavista symbolisista tekijöistä. #kylläkansatietää

Emo

Quote from: Elcric12 on 12.10.2017, 08:17:41
Itse olen sillä kannalla, että kansan on saatava valita valtiolleen paras päämies riippumatta alkup. kansalaisuuksista tai vastaavista symbolisista tekijöistä. #kylläkansatietää

Minkä kansan? Mikä kulttuurimarxistille on kansa? Eihän ns. kansa saa päättää mitään muutakaan vaan "turha kuvitella että äänestämällä voisi vaikuttaa", ja viimeistään valitut edustajat kääntävät takkinsa tultuaan valituiksi.
Säädetään laki, että Suomen presidentin on oltava maahan muuttanut muhamettilainen neekeri, niin on materiaalia mistä valita.

Iku-routa

Quote from: N. O. Hääppönen on 12.10.2017, 07:12:23
Positiivinen syrjintä otettava tasa-arvon vuoksi käyttöön presidentinvaaleissa.

Joka vaalia varten lasketaan suhdeluku kantasuomalaiset äänioikeutetut/ulkomaalaistaustaiset äänioikeutetut, ja muukalaisen äänimäärä kerrotaan tuolla suhdeluvulla.

Koska #jakamaton ihmisoikeus ja #Arvo Pohja.

Presidentti-instituutio on aika turha, sillä presidentillä ei ole kummoista valtaa. Siinä mielessä joku janari siellä presidentin pallilla ei paljon paina. Mutta Suomen presidenttinä ei-suomalainen ihminen? Onhan se vähän pilkantekoa se, tosin onhan EU-Suomikin oikeastaan aikamoinen parodia vapaasta demokratiasta.

Minusta ulkomaalaisille ei pitäisi etnisyyteen ja uskontoon katsomatta suoda minkäänlaista valtaa Suomessa, vaikka riskit siitä, että he käyttäisivät sitä asemaa kantasuomalaisia vastaan olisivatkin pienet. Vara ei venettä kaada ja menetys tuskin on suuren suuri.
"Know what you're owed on this dark day road
Temper burn hot
And your heart stay cold"

Lalli IsoTalo

Presidentin tehtävä on toimia suomalaisten keulakuvana. Sitä tehtävää ei voi ulkoistaa millekään kehitysmaamuslimille. Mistä näitä suomalaisuutta vihaavia jihadistilutkuttajaprofessoreita oikein sikiää?

Myönnetään, että proffa ei nimennyt muslimia. Mutta ei hän venäläistäkään tarkoittanut! Ja kun kaiken lasken yhteen, hän ei myöskään tarkoittanut kansallismielistä eurooppalaista. Ja islammyönteisiä heteromiehiä meiltä löytyy kotimaastakin, joten ei niitä tarvitse ulkomailta hakea.

Mitä jää jäljelle?
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Khevonen

Periaatteessa tämä olisi hyväkin. Kulttuurimarxistit näkisivät, etteivät kansalaiset halua mitään vaalipaneeleissa riehuvaa janaria presidentiksi.
"Thank god leftards are more self-destructive than any other group."

pienivalkeapupu

Iltalehdessä asiasta mainittua:

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201710122200452517_pi.shtml

Pilvi T. paljastaa myös syyn minkä takia tuli tehtailleeksi ko. lakialoitteen: koska oma kummityttö sitä ihmetteli. Ei nuo viherpiipertäjät juurikaan omaa napaansa pitemmälle tuijottele, kun kyse on ihmisoikeusloukkauksista...
"Luulen, että pääsääntöisesti, kirjoitukseni ovat totta."

"Minun täytyy toimia epävarmuudessa, vaikkei minulla aina ole kaikkea informaatiota ja tietoa."

rätkä

Minusta on erittäin järkyttävää että valtiotieteen professorille tulee nyt vasta yllätyksenä presidenttiyteen liittyvä keskeinen lainsäädäntö. Ilmeisesti professorin paperitkin voivat hukkua välimereen mutta joku uskoo kuitenkin opintoihin.

Finka

Presidentin syntyperäisyyttä voi perustella muullakin kuin perinteellä. Vaatimalla syntyperäisyyttä hidastetaan muutosta, vertaa yhdistyksissä vaatimus pidempiaikaisesta osallistumisesta ennen kuin pääsee tekemään radikaaleja muutoksia yhdistykseen.
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

Mehud

"Kohta siatkin saavat olla presidenttejä", hieman mukaellen erään politiikon aiempaa sanomaa, joka liittyi homojen avioliitto-oikeuteen.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Vesa Heimo

Quote from: Mehud on 12.10.2017, 19:02:05
"Kohta siatkin saavat olla presidenttejä", hieman mukaellen erään politiikon aiempaa sanomaa, joka liittyi homojen avioliitto-oikeuteen.

No jos kansa demokraattisesti niin tahtoo niin miksi sitä pitäisi lailla erikseen kieltää?
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

Jorma M.

Quote from: Vesa Heimo on 12.10.2017, 19:06:50
Quote from: Mehud on 12.10.2017, 19:02:05

No jos kansa demokraattisesti niin tahtoo niin miksi sitä pitäisi lailla erikseen kieltää?

Sulla hiukan double standardia tän demokratian kanssa. Vai kävisikö sulle että kansa demokraattisesti tahtoo kaikki haittamamut pois  viikon sisällä Suomesta?
"On käynyt ilmi, että demokratia ja lehdistön vapaus ovat suurimpia niistä tyhjistä korulauseista, jotka milloinkaan ovat ihmismieltä sumentaneet".

Vesa Heimo

Quote from: Jorma M. on 12.10.2017, 19:14:42

Sulla hiukan double standardia tän demokratian kanssa. Vai kävisikö sulle että kansa demokraattisesti tahtoo kaikki haittamamut pois  viikon sisällä Suomesta?

No jos demokraattinen päätös ei katso muuta kuin aiheutettua haittaa ja koskee kaikkia yhteismitallisesti, niin miksei?
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

Elcric12

Eikö se nyt ole vain hölmöä kategorisesti sulkea pois ehdokas vain sen takia, että on sattunut syntymään jossain muualla?

Vesa Heimo

Quote from: Elcric12 on 12.10.2017, 19:29:49
Eikö se nyt ole vain hölmöä kategorisesti sulkea pois ehdokas vain sen takia, että on sattunut syntymään jossain muualla?

No tottakai se on täysin typerää.

Toisaalta nykyisin presidetti on lähinnä keulakuva ilman poliittista valtaa, joten sen sulkeminen syntyperäisille suomalaisille on vähemmän typerää kun sellaisten tehtävien joissa oikeasti on päätäntävaltaa.

Khevonen

Suljetaan muualla syntyneitä muissakin asioissa kategorisesti pois, joten näkisin että olisi aika hölmöä luoda juuri tähän asiaan poikkeuksen.
"Thank god leftards are more self-destructive than any other group."

Nuivinator

Eikö se ole hölmöä kategorisesti sulkea pois ehdokas vain sen takia, että on sattunut syntymään toiseen lajiin? Miten muka Sika olisi huonopi presidentti kuin vaikka Niinistö tai Koivisto?
Nimitys paperiton laittomasta maassaolijasta on kuin kutsuisi huumediileriä paperittomaksi farmaseutiksi tai myymälävarasta kuitittomaksi asiakkaaksi.