News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2016-11-15 IS: Tipallinen nuivuutta Iltiksessä

Started by Shemeikka, 15.11.2016, 14:33:40

Previous topic - Next topic

Shemeikka

Juttuun suomalaisnaisesta joka ei sosiaalista apua saanut on jotenkin päässyt mukaan pari nuivaa riviä. Liekö vene kääntymässä? Lihavointi by Shemeikka.

QuoteTALOUDELLISEN tilanteen vuoksi Katja oli yhteydessä sosiaalitoimistoon saadakseen toimeentulotukea. Vaikka Katja lähetti 13-sivua liitteitä todistaakseen perheensä taloudellisen tilanteen, hän ei saanut euroakaan.

– Syynä olivat avioliiton aikaiset aiemmat tuloni sekä se, että olin eron jälkeen osituksessa saanut hyvin pienen summan rahaa. Ostin sillä käytettyjä huonekaluja, sillä minulla ei ollut mitään muuta kuin vanhemman lapsen sänky. Rahaa jäi vain sata euroa.

Puhelimitse Katjaa neuvottiin listaamaan kaikki ostamansa huonekalut ja niiden hinnat.

– Siitä oli hyväksytty vain nuoremman lapsen sänky ja pesukone.

SAMAAN aikaan Eurooppaan ja Katjan kotikaupunkiinkin virtasi pakolaisia:

– Ajattelin paljon sitä, että minua ei auteta, vaikka olen suomalainen ja olen aina laskuni maksanut ja voin tehdä työtä. Siinä nousi aika katkeria tunteita. Mietin hyvin paljon sitä, että kuinka paljon meillä on täällä Suomessa ongelmia omien kansalaisten kanssa, mutta omia ei hoideta.

Katja haki toimeentulotukea toisen kerran tammikuussa.

– Olin varma, että tällä kertaa aiemmat tulot eivät voi vaikuttaa, sillä puolen vuoden tiliotteet todistivat, että rahaa ei ole. Lisäksi perustelin sitä, että ongelmani on väliaikainen ja tulen toimeen valmistuttuani. Pyysin sosiaalitoimistosta jopa lainaa, mutta sitäkään en saanut.

– Itku tuli monesti siinä kohtaa kun olin pistänyt lapset nukkumaan. Pelkäsin, että jos jotain vielä tapahtuu, niin se on sitten siinä.

Koko juttu:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001954026.html

Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Eino P. Keravalta

Mites se menikään?

Viime vuonna maahamme saapui 32 000 laitonta pyrkyriä, puijaria ja elintasoshoppailijaa, joukossa jopa kovan luokan rikollisia.

Heidän vokkimajoituksensa maksoi jopa parisataa euroa päivässä. Se tekee 200 x 365 x 32 000 = noin 2,3 miljardia. ( paremmin tietävä oikaiskoon summan, mutta vaikka se olisi neljäsosa tuosta, kyseessä on reilu puoli miljardia )

Rahat löytyivät mukisematta ja automaattisesti, vaikkei tyypeillä ollut edes turvallisista maista tulleina mitään perustetta olla Suomessa.

Sitten meillä ei ole edes muutamaa satasta jollekin tilapäiseen hätään joutuneelle suomalaiselle, joka on täällä ikänsä työskennellyt ja maksanut veroja!

Tämä maa on hullu. Tai oikeammin sen päättäjät ovat.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

UgriProPatria

Tulevan joulun kunniaksi IS on päättänyt osoittaa himppa inhimillisyyttä myös suomalaisia kohtaan, mutta vain ikäänkuin rivien takaa.

Ei pidä luottaa, että se yhtäkkiä olisi todella kääntänyt takkinsa. Tosin Trumpin valinta näyttää saaneen esiin outoja ihmisyyden piirteitä myös suomalaisten medioiden oikeustajussa.