News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-10-15 SDP:n uuden jäsenen Islamic Front-yhteys paljastui (Rami Adham)

Started by sivullinen., 15.10.2016, 19:21:46

Previous topic - Next topic

MW

Quote from: b_kansalainen on 17.10.2016, 23:00:46
Jihadisteihin yhdistetyllä ja SDP:stä kohun vuoksi eronneella syyrialaistaustaisella Rami Adhamilla on taustallaan lukuisia rikostuomioita.
Semmonen lelusetä. Pintaa on vasta raaputettu. Jotain sinne Syyriaan viedään lelujen mukana ja jotain muuta tuodaan takaisin. Demarit haukkasivat kakkaa oikein kunnolla.

Rami-sedälle fyrkkaa taitaa olla se ensimmäinen. Ja onhan se kiva tyhmiäkin koijata, jos on sellaisella mielenlaadulla varustettu.

törö

Quote from: MW on 17.10.2016, 22:50:19
Tuomioja ei kaiketi ole tyhmä, mutta hän osaa kyllä sujuvasti sivuuttaa kaikki ikävät asiat, jotka eivät sovi hänen maailmankuvaansa.

Tuomioja on hyvinkin tyypillinen suomalainen poliitikko, joka arvostaa muissa ihmisissä eniten ruskeaa kieltä. Huijareitahan täällä on aina arvostettu ja ongelmatapaus on sellainen, joka puhuu edes hetkittäin totta.

Roope

Quote from: junakohtaus on 17.10.2016, 23:08:03
Roope,

kun haistelen ilmaa ympärilläni, nokkaani lemahtaa kausti. Mä sanoisin olevan aika korkeatkin todennäköisyydet sille, että tää ei tule demareiden osalta jäämään tähän. Siellä on toivotettu jaksut ja tsempit arvokkaassa työssään miehelle, joka vaatii Syyriaan etnistä puhdistusta.

Mikä on mielestäsi se taho, joka tulee vaatimaan demareilta selvitystä heidän suhteestaan islamismiin? En keksi yhtäkään, jolla olisi sekä tahtoa että valtaa sellaiseen. Ehkä Adhamin maine murskataan, mutta siihen se jää.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Outo olio

Quote from: kummastelija on 16.10.2016, 17:21:24
GoFundMe:n lakiosastolle ilmoitettu tästä tapauksesta. Katsotaan mitä tekevät.

Jos joku haluaa ottaa tuosta rahankeräyksestä kuvakaappauksen niin nyt saattaa olla viime hetket käsillä. Minäkin lähetin viestiä tuonne ja kerroin että rahojen kerääjä on useasti tuomittu kansainvälinen huumeiden salakuljettaja. 8) Mainitsin myös verovelat ja väkivaltatuomiot, ja pistin lähteeksi linkin Iltalehden artikkeliin, jos eivät muuten usko. Huomautin myös että jos Rami Adham vielä salakuljettelee huumeita, ja matkarahoja on tullut GoFundMen kautta, niin koko firmaa voidaan tietty syyttää kansainvälisen huumekaupan avustamisesta, kun siirtelee matkarahoja.

Eiköhän tää ollu tässä.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

junakohtaus

Quote from: Roope on 18.10.2016, 00:35:16

Mikä on mielestäsi se taho, joka tulee vaatimaan demareilta selvitystä heidän suhteestaan islamismiin? En keksi yhtäkään, jolla olisi sekä tahtoa että valtaa sellaiseen. Ehkä Adhamin maine murskataan, mutta siihen se jää.

Kuvio ei mene itse asiassa ihan noin. Minkä mä uskon tapahtuvan on, että niiltä ruvetaan kysymään irtisanoutumisten perään. Puoluesihteeri toivotteli tsemppiä vaan arvokkaalle työlle tilanteessa, jossa oli jo tiedossa Ramin vaatimukset etnisestä puhdistuksesta Syyriaan ja pidän mahdollisena, että tästä asiasta vielä esitetään kysymyksiä.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Tasapainorealisti

Quote from: junakohtaus on 18.10.2016, 00:54:21

Kuvio ei mene itse asiassa ihan noin. Minkä mä uskon tapahtuvan on, että niiltä ruvetaan kysymään irtisanoutumisten perään. Puoluesihteeri toivotteli tsemppiä vaan arvokkaalle työlle tilanteessa, jossa oli jo tiedossa Ramin vaatimukset etnisestä puhdistuksesta Syyriaan ja pidän mahdollisena, että tästä asiasta vielä esitetään kysymyksiä.

Suomen Uutiset voi kysellä irtisanoutumisista ihan niin paljon kuin haluaa, mutta että joku todellinen merkityksellinen taho alkaisi haitaksi asti vaivata tuolla SDP:tä, niin se lienee varsin epätodennäköistä.

törö

Quote from: junakohtaus on 18.10.2016, 00:54:21

Tää on ihan eri asia kuin joku natsiläppää heittelevä varavaltuutettu, jota paljon kukaan ei halua edes tuntea, koska tyyppi on tehnyt hyvää aikutusta politiikassa luuhaaviin perseääliöihin ja heilunut julkisuudessa. Liian moni viisasta leikkivä ihminen on vaarassa joutua selittelemään, miten jihadisti ja väkivaltarikollinen pystyi tekemään tällaista.

Yleensäkin kaikenlaiset nilkit mielellään hengailevat poliitikkojen kanssa ja yrittävät tehdä hyvää vaikutusta mediaan, koska ne sitten yrittävät estää niiden paljastumisen, että oma maine pysyisi kunnossa, joten ei se mikään iso asia ole, että se on ehkä vähän sekaantunut terrorismiin. Brittien pedofiiliskandaalikin on seurausta siitä, että monen tärkeän ihmisen piti kuolla ennen kuin asiaa voitiin vihdoin alkaa selvitellä.

Jos tästä löytyy jotain, mikä kiinnostaa ulkomaalaisia, se on sitten ihan eri asia, koska joku Tuomioja ei pysty muuta kuin itkemään jotain pahoista jenkki-imperialisteista tai mistä lie.

törö

Tietty tässä on sekin, että jos tyyppi on suunnitellu terrori-iskua niin se olisi hyvä tehdä nyt kun käry on käynyt, mutta toimintaa ei vielä olla tutkittu kunnolla. Se kumminkin vaikutta olevan aineiden käyttäjä niin kuin useimmat näistä rauhanuskonnon lähettiläistä.

Siitä riittäisi Erkki-sedälle pahaa mieltä pitkäksi aikaa.

Mikko pa

Quote from: P on 17.10.2016, 18:45:41
Quote from: Kni on 17.10.2016, 18:15:44
Naps
Olenko täysin pihalla jos ymmärrän että 81505 euroa on kerätty kuukaudessa? Tai max. vajaassa kahdessa jolloin keräys on perustettu.

Aikamoista haipakkaa. Tuollaisilla tuloilla hankittavien lelujen kuljettamiseen tarvitaan jo toinenkin pakettiauto.

Onko keräyslupaa? Ovat poliisit kovasti huolissaan, että Espanjassa toimivalla espanjalaisyrityksellä ei ole rahankeräyslupaa Suomessa.  Kai sentään Ramilla sellainen on?

Lupaa ei ole.tästä on jo ketjussa liitteenä lausunto poliisihallitukselta.
Suomen sotilaallinen puolustaminen
Sotilaalliseen puolustukseen kuuluvat:
maa-alueen, vesialueen ja ilmatilan valvominen sekä alueellisen koskemattomuuden turvaaminen
kansan elinmahdollisuuksien, perusoikeuksien ja valtiojohdon toimintavapauden turvaaminen ja laillisen yhteiskuntajärjestyksen puolustaminen

Mikko pa

Quote from: Kni on 17.10.2016, 18:47:08
Quote from: Mikko pa on 17.10.2016, 18:31:54
Laitoin 1€ tuonne nordean avustustilille, pitäskö mulle tulla näkyviin kenen tilille se menee parin pankkipäivän päästä? Eli onko ry:n vai tämän Adhamin henkkohtainen tili? Jos sillä muuten on ulosotossa tavaraa pääseekö ulosottomies sen Suomi Syyria RY:n tililijen kimpuun?

Mielenkiintoista nähdä tuleeko lahjoituksesi näkyviin.

Gofundme:ssä ei mainita Suomi-Syyria yhteisöä, joten vaikuttaa siltä että omalle tilille menee. Toisaalta jos menisi yhdistykselle, ulosottomies ei pääsisi rahoihin kiinni, mutta mahtaakohan tämän keräyksen pankkitili olla Suomessa lainkaan. Eiköhän rahankeräyslupa pitäisi olla jos Suomessa toimittaisiin.

Tämän keräyksen tuotto näyttääkin menevän koulujen rakentamiseen. Siis ilmoituksen mukaan.
QuoteThis money I am raising will go to building schools inside Syria close to Turkish borders (where it is safe from constant bombing).
https://www.gofundme.com/2pv7hjss

Gofund me on vain yksi rahankeräyksen muoto.On myös ihan suora nordean tili minne keräävät,tilin omistaja selviää kyllä.Lupaa tähän toimintaan ei ole haettu poliisihallitukselta  joten viranomaiset eivät tilejä ja rahankäyttöä pysty valvomaan.Itse kun olen epäiltynä ja esitutkinnan kohteena laittomasta rahankeräyksestä liittyen MV-lehden julkaisuun missä toimitus julkaisi minun tilinumeroni niin kuulusteluissa poliisi näytti minun tilitietoja ja selvitteli miksi joku Irma oli laittanut tililleni 2€, Pertti Lapualta 5€, ja joku Heikki jostain päin Suomea 10€. Pollisi vaati minulta selvitystä mihin tarkoitukseen olen Irman lahjoittaman 2€ käyttänyt, lahjoituksen viestissä oli teksti pedofiilien metsästykseen.
En tiedä mitä pakkokeinoja poliisi joutuu käyttämään että pankki antaa tilitiedot, mutta koska tuosta suomi syyria ry:n toiminnasta on tutkintapyyntö/rikosilmoitus tehty jo hyvän aikaa sitten poliisi todennäköisesti Ramin ja Syyria ry:n tilit pääsee kollaamaan.
Rahankeräyslupaan siis sisältyy se että luvassa on tiukasti määritelty mihin lahjoitusvaroja saa käyttää, tilintarkastaja toteaa varojen käytön, ja ne pitää selvittää aina poliisihallitukselle, uutta lupaa ei saa jos niissä asioissa on epäselvyyksiä.
Esimerkiksi kommunistinen tiedonantajalehti kerää tällä hetkellä lainvastaisesti rahaa vanhentuneella luvalla, kaikki islamilaiset yhteisöt suomessa ovat vuosikausia keränneet rahaa ties mihinkä tarkoituksiin ,he eivät ole edes yrittäneet mitään lupia hakea.

http://mvlehti.net/2016/10/18/kriminaalijihadisti-rami-adhamin-laiton-rahankerays-onko-lelusalakuljetus-vain-kulissia/
maa-alueen, vesialueen ja ilmatilan valvominen sekä alueellisen koskemattomuuden turvaaminen
kansan elinmahdollisuuksien, perusoikeuksien ja valtiojohdon toimintavapauden turvaaminen ja laillisen yhteiskuntajärjestyksen puolustaminen

Mikko pa

Laitan nyt kolmannen viestin perään vaikka näyttää typerälle.
Sinällään tuo Rami Adhamin douppisalakuljetus on aika nerokas ratkaisu, kerätään douppikauppaan tarvittava rahoitus suvakeilta, viedään syyriaan ilmaiseksi saatuja leluja, matkakustannukset maksavat lahjoittajat, doupit ostetaataan suvakkien rahoittamana,syyria-turkki-saksa akselilta ja niin paljon että pitää olla rekka-auto että mahtuvat kyytiin,reissuja heitetty jo 30.
Ainoa riski on kiinnijäänti, mutta sitäkin riskiä minimoidaan naamioimalla toiminta hyväntekeväisyydeksi lapsille. Suvakkien maksamat doupit jakoon täällä päässä BBn lisäravinneliikkeen kautta missä asiakkaina käy pelkkiä bodareita, ja BBN:n fb ryhmien kautta. Kuluja ei yhtään ,pelkät voitot liiveihin.

Verkkokauppa näyttää kadonneen mutta netti muistaa

https://web.archive.org/web/20150801012210/http://www.bbnfinland.fi/

BBN fb:ssä, en sivujen porukkaa nyt sen kummemmin arvioi mutta oma epäilykseni on että ihan pelkillä lisäravinteilla ei olla liikenteessä?
https://www.facebook.com/Best-Body-nutrition-Finland-166336310094277/photos/

FB:
https://www.facebook.com/groups/bbnfinland/?__mref=message_bubble

VilleJ

Quote from: Mikko pa on 18.10.2016, 05:00:49
Itse kun olen epäiltynä ja esitutkinnan kohteena laittomasta rahankeräyksestä liittyen MV-lehden julkaisuun missä toimitus julkaisi minun tilinumeroni niin kuulusteluissa poliisi näytti minun tilitietoja ja selvitteli miksi joku Irma oli laittanut tililleni 2€, Pertti Lapualta 5€, ja joku Heikki jostain päin Suomea 10€. Pollisi vaati minulta selvitystä mihin tarkoitukseen olen Irman lahjoittaman 2€ käyttänyt, lahjoituksen viestissä oli teksti pedofiilien metsästykseen.

Miten tuossa kävi? Ymmärtääkseni oma tilinumero saa olla näkyvillä ja sinne saa tuntematon laittaa rahaa. Onko näin?

*aaaa, se on vielä kesken. "olen".

kummastelija

^ Minä epäilen että tämäkin vaietaan: journalisti ei kysy mitään, eduskuntaryhmät puuhastelevat omiaan - etenkin kuonokopalla varustetut hallituspersut, ja kansalaiset jotkä tätä ihmettelevät ovat rasisteja.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Mikko pa

Quote from: VilleJ on 18.10.2016, 06:32:30
Quote from: Mikko pa on 18.10.2016, 05:00:49
Itse kun olen epäiltynä ja esitutkinnan kohteena laittomasta rahankeräyksestä liittyen MV-lehden julkaisuun missä toimitus julkaisi minun tilinumeroni niin kuulusteluissa poliisi näytti minun tilitietoja ja selvitteli miksi joku Irma oli laittanut tililleni 2€, Pertti Lapualta 5€, ja joku Heikki jostain päin Suomea 10€. Pollisi vaati minulta selvitystä mihin tarkoitukseen olen Irman lahjoittaman 2€ käyttänyt, lahjoituksen viestissä oli teksti pedofiilien metsästykseen.

Miten tuossa kävi? Ymmärtääkseni oma tilinumero saa olla näkyvillä ja sinne saa tuntematon laittaa rahaa. Onko näin?

*aaaa, se on vielä kesken. "olen".
Tämä asia puidaan ilmeisesti siitten kun koko mv-lehteä koskeva asiakokonaisuus on jossain vaiheessa oikeudessa.näyttää olevan aina tuo mun nimi ja tilinumero noissa iljan vangitsemisvaateissa ja muissa. Sanamuoto siellä on väärä en siis ole perustanut tiliä rahankeräystä varten vaan se on vuosia vanha käyttötilini.

Ernst

Quote from: Tasapainorealisti on 18.10.2016, 01:13:43

Suomen Uutiset voi kysellä irtisanoutumisista ihan niin paljon kuin haluaa, mutta että joku todellinen merkityksellinen taho alkaisi haitaksi asti vaivata tuolla SDP:tä, niin se lienee varsin epätodennäköistä.

Yleisradion toimitus vaalien alla? Ja merkittävistä tahoista se merkityksellisin eli äänestäjät.

Itse en äänestä Sosialidemokraattista jihadistipuoluetta.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Leijona78

Danske Bank, poikkeuksena muista pankeista, yleensä etsii vastaanottajan nimen omista tietokannoistaan. Näin tekee ainakin jos vastaanottaja on yritys. Eli jos sinulla on Danske Bankin tili, niin voit kokeilla, tuleeko 1€ lahjoituksesi kohdalla pankkisi itse etsimä vastaanottajan nimi. DB ei ole 100 varma enää, aikanaan Sammon järjestelmä etsi aina kaikki.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

törö

Quote from: kummastelija on 18.10.2016, 06:40:02
^ Minä epäilen että tämäkin vaietaan: journalisti ei kysy mitään, eduskuntaryhmät puuhastelevat omiaan - etenkin kuonokopalla varustetut hallituspersut, ja kansalaiset jotkä tätä ihmettelevät ovat rasisteja.

Noin se on Ruotsissakin mennyt ja varmaan SDP kiinnosti sen takia, että suomalaiset demarit ovat yhtä älykkäitä. Jihadisti on varmaan niiden puolella kun se liittyy puolueeseen, ja se, kuinka LGBT-väelle järjestetään lentokoulutoimintaa Syyriassa, ei jotenkin ole niiden suunitelmissa täällä.

Kni

Quote from: Mikko pa on 18.10.2016, 04:56:21

Tarkoittaako tuo poliisin lausunto, että yhdistyksen nettisivuilla oleva keräyslupanumero 5500/20/2015 on keksitty?

Gofundme:n kautta tehdylle keräykselle arvaan että ei edes ole mahdollista saada lupaa, mutta jos omalla nettisivulla valehdellaan luvasta, on se jo melkoisen paksua. Jos näin niin koko yhdistyksen hallitus on vastuussa.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Mikko pa

Quote from: Kni on 18.10.2016, 08:59:29

Tarkoittaako tuo poliisin lausunto, että yhdistyksen nettisivuilla oleva keräyslupanumero 5500/20/2015 on keksitty?

Gofundme:n kautta tehdylle keräykselle arvaan että ei edes ole mahdollista saada lupaa, mutta jos omalla nettisivulla valehdellaan luvasta, on se jo melkoisen paksua. Jos näin niin koko yhdistyksen hallitus on vastuussa.

Juu tuolla lupanumerolla ei ole mitään yhteyttä todellisuuden kanssa.se hatusta vedetty.

Kni

Quote from: Leijona78 on 18.10.2016, 08:33:19
Danske Bank, poikkeuksena muista pankeista, yleensä etsii vastaanottajan nimen omista tietokannoistaan. Näin tekee ainakin jos vastaanottaja on yritys. Eli jos sinulla on Danske Bankin tili, niin voit kokeilla, tuleeko 1€ lahjoituksesi kohdalla pankkisi itse etsimä vastaanottajan nimi. DB ei ole 100 varma enää, aikanaan Sammon järjestelmä etsi aina kaikki.

Tuota olin itsekin ehdottamassa. Kenellä on tili Nordeassa, voisi kokeilla tehdä maksun tilille nro IBAN: FI28 1351 3000 1323 47 ja katsoa antaako pankki nimen vastaanottajalle. Myös OP:ssä järjestelmä hakee nimen, mutta ei kaikista Osuuspankeista.

junakohtaus

Onhan se tietysti kovasti poikkeuksellista jos joku rupeaa demareita kovistelemaan, mutta Nobel-runoilijan kuolemattomia rivejä siteeraten the times they are a-chaching. En mä mitään kovin suurta varmuutta tolle mahdollisuudelle anna, mutta katsotaan.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Mikko pa

Quote from: Kni on 18.10.2016, 09:08:02

Tuota olin itsekin ehdottamassa. Kenellä on tili Nordeassa, voisi kokeilla tehdä maksun tilille nro IBAN: FI28 1351 3000 1323 47 ja katsoa antaako pankki nimen vastaanottajalle. Myös OP:ssä järjestelmä hakee nimen, mutta ei kaikista Osuuspankeista.
Mulla toi on edelleen varauksissa. Viitteeksi käskevät laittamaan muuten 1999 sitä en itse käyttänyt, kokeilin uudestaan Danske bank ei nyt ainakaan hakenut siihen automaattisesti tilinomistajaa.

Oletteko huomanneet että Suomi syyria yhdistys kerää myös Zakat veroa? Jos ei tuo veronkerääminen edes herätä viranomaisten mielenkiintoa niin mikä sitten? Tostakin kannattaa ottaa kuvakopsut talteen..

"Vuoden 2016 Zakat al-Fitr on 8 euroa, joten sitä ei tarvitse laskea.

Zakat al-Fitr:in voi suorittaa Suomi Syyria Yhteisö ry:n tilille, jolloin sillä ruokitaan hädänalaisia ja vähäosaisia Syyrian Aleppossa.

SAAJA: Suomi Syyria Yhteisö ry
IBAN: FI2813513000132347
BIC: NDEAFIHH
VIESTI: Zakat al-Fitr 2015

Mikäli Allah on kirjoittanut osaksesi keskivertoa enemmän siunauksia, ole hyvä ja käytä alla olevaa laskuria laskeaksesi oma almu-verosi.

Zakat-laskuri

Katso lisätietoja soluista ja zakat-laskurin alapuolelta!
Nykyinen kullan/hopean hinta

Ole hyvä ja kirjoita tämänhetkinen hinta per 1g hopea

Ole hyvä ja kirjoita tämänhetkinen hinta per 1g kulta (21 karaattia)
Zakat käteiselle/tilin saldolle (2,5%) 1

Käteinen

Raha säästötilillä

Raha sekkitilillä
Zakat lainoista, investoinneista, rahastoista, osakkeista jne. (2,5%) 2

Takaisinmaksamattomia lainoja ystäville ja sukulaisille
Investointeja valtion obligaatiohin
Tähän mennessä maksetut eläkemaksut

http://ssyrelief.fi/fi/zakat/

Nuivettunut Han-nenetsi

Quote from: Kni on 18.10.2016, 09:08:02

Nordean verkkopankki haki kyseisellä tilinumerolla saajaksi: SUOMI SYYRIA YHTEISÖ RY.
Toksinen soijamaskuliini

Mikko pa

Quote from: Outo olio on 17.10.2016, 19:28:29
Quote from: Mikko pa on 17.10.2016, 18:24:02
Tuokin haiskahtaa..

QuoteE.J.Nyströminpolku 3 A 16, 00650 H[elsinki]

Googlen katunäkymän mukaan asuinalue, eli ilmeisesti oma kotiosoite?

Kuva ei ole ihan mutta sinnepäin, Googlen auto ei ole ajanut tuosta talon ohi vaan vain vierestä.

https://www.google.fi/maps/@60.2325473,24.9783171,3a,75y,145.53h,93.41t/data=!3m6!1e1!3m4!1sc3O6wDtA3CLgJn78nkIecQ!2e0!7i13312!8i6656

Suomi Syyria ry:lle ja BBN Finlad "lisäravinne" kaupalle  on merkattu sama osoite.

"SUOMI SYYRIA YHTEISÖ RY Mannerheimintie 25 00250 Helsinki Suomi Finland"

"Mannerheimintie 25,Helsinki
Best Body nutrition Finland"

Outo olio

Törmäsin tietoon että steroididemokraattisen puolueen puoluesihteeri Reijo Paananen on parisuhteessa miehen kanssa. Eihän siinä mitään, mutta mitähän mieltä Rami Adham olisi ollut tästä, jos olisi tiennyt? :roll:

Entä tietääkö Paananen puolestaan Adhamin oletettavista homomielipiteistä? Mutta onnea vaan vaativalle työlle.

Quote17.10.2016 - 13.35

SDP:n puoluesihteeri Reijo Paananen kertoi viikonloppuna keskustelevansa Adhamin kanssa heti tämän viikon alussa. Nyt Paananen kommentoi Adhamin Facebook-päivitystä ja kiittää hyvästä keskustelusta.

– Ymmärrän nyt hieman paremmin niitä olosuhteita, joissa teet vaativaa työtäsi. Toivotan sydämestäni menestystä tekemällesi avustustyölle. Uskon, että viet jatkossakin toivoa ja iloa Aleppon lapsille, Paananen kirjoittaa.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/445527-kohun-seuraus-syyrian-lelusalakuljettaja-erosi-sdpsta-ehti-olla-jasenena-viikon
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

porrasaa

Quote from: Mikko pa on 18.10.2016, 06:08:05
Sinällään tuo Rami Adhamin douppisalakuljetus on aika nerokas ratkaisu, kerätään douppikauppaan tarvittava rahoitus suvakeilta, viedään syyriaan ilmaiseksi saatuja leluja, matkakustannukset maksavat lahjoittajat, doupit ostetaataan suvakkien rahoittamana,syyria-turkki-saksa akselilta ja niin paljon että pitää olla rekka-auto että mahtuvat kyytiin,reissuja heitetty jo 30.
Ainoa riski on kiinnijäänti, mutta sitäkin riskiä minimoidaan naamioimalla toiminta hyväntekeväisyydeksi lapsille. Suvakkien maksamat doupit jakoon täällä päässä BBn lisäravinneliikkeen kautta missä asiakkaina käy pelkkiä bodareita, ja BBN:n fb ryhmien kautta. Kuluja ei yhtään ,pelkät voitot liiveihin.
Jäänyt vähän epäselväksi oliko nyt dopingaineista kyse?
Noissa ei kyllä lainsäädäntö ole vaikutusten tasalla, useat kun käytökseen aineista taitaa vaikuttaa ikävämmin kuin laittomat huumeet mutta silti ei oikein rangaistuksia jaella myyjille eikä käyttäjille. Yhteen aikaan puhuivat että ovimiehet polttelisi pilveä sen takia että ei polla kestä muuten steroideja. Oli kuitenkin vain baaripuhetta, ei tuttuja olleet puhujat. Sinänsä asialla niin merkitystä, kun vielä vähemmän lainsäädäntö ottaa huomioon lääkärien määräämiä pollaan vaikuttavia "lääkkeitä" joitten ansiota on vähän vaikka mikä, kuvittelevat kaikenlaista.
Jollei ole jäänyt kiinni huumeista, ei taida tuomiota oikein tulla. Nerokas järjestelmä tai ei.

Niobium

Quote from: Mikko pa on 18.10.2016, 09:49:51
Naps
Suomi Syyria ry:lle ja BBN Finlad "lisäravinne" kaupalle  on merkattu sama osoite.

Ei tämä enää pelkästään haise, kyllähän tämä löyhkää vastatuuleen jo kilometrien päähän.

Ok, jos jollain on rikkomuksia ja sattumuksia takana, niin ei siinä mitään. Ei ole ensimmäinen tai viimeinen heppu.

Mutta jos joku kerää rahaa lasten ja oikeasti hädänalaisten nimissä ja käyttää ne omiin bisneksiinsä, niin lyhtypylväs olisi oivallinen loppusijoituspaikka. Kyllähän tämän vesselin tekemiset perataan toivoakseni aika tarkkaan eivätkä demarit pääse haittaamaan tutkimuksia. Demari ei ole dumari, se on syytä muistaa.
"Varmaan jokaisen venäläisen äidin suurin unelma on synnyttää lisää lapsia tulevaisuuden juoksuhautoihin laittamaan käsikranaatti leuan alle ja vetämään sokka irti. Korvaukseksi saa säkillisen perunoita. " (Jäsen Hohtis.)

Outo olio

Quote from: porrasaa on 18.10.2016, 09:53:54
Jollei ole jäänyt kiinni huumeista, ei taida tuomiota oikein tulla. Nerokas järjestelmä tai ei.

Siis, Rami Adham on jo jäänyt kiinni kahdesta eri douppien maahantuonnista ja myynnistä. Testoa, steroideihin liittyvää hormonia, ehkä muutakin. Eka tuomio tuli 2010, ja jälkimmäinen ensin käräjäoikeudesta ja viime vuonna hovista.

Quote from: Outo olio on 17.10.2016, 21:02:46
QuoteJutussa oli kyse siitä, että Adham toi toissa vuonna Turkin Istanbulista 150 kappaletta ampulleja, jotka sisälsivät kukin 250 milligrammaa testosteronienantaattia. Adham itse kiisti oikeudessa syyllistyneensä rikokseen. Hän sanoi, että turkkilainen lääkäri oli määrännyt sitä hänelle testosteronin vajaatuotantoon. Oikeudessa kuullun suomalaisen lääkärin mukaan ainemäärä kuitenkin riittäisi noin kahdeksan vuoden lääkinnälliseen käyttöön. Oikeus arvioi, että Adhamin esittämä asiakirja ei vaikuttanut asianmukaiselta lääkemääräykseltä.

Vuonna 2010 puolestaan Adham -- toi Saksasta sekä Syyriasta Turkin kautta Suomeen suuren määrän dopingaineita. Maahantuonnissa oli kyse useista sadoista tableteista sekä ampulleista.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016101722476104_uu.shtml

Uutistiedon mukaan miehellä on myös just nyt menossa kolmas huumejuttu oikeudessa, eli on täysin realistinen ajatus että huumeita olisi tuotu samalla kun käydään viemässä leluja Syyriaan. Ainakin nämä ovat sattuneet suht samaan aikaan, ja Syyriasta tuo aikaisemminkin niitä kehonrakennuskemikaaleja toi. Tästä voi vielä lelulahjoittajatkin joutua tutkintaan epäillystä avunannosta, tuomiota ei varmana tipu eikä varmaan syytettäkään mutta riesa se on pelkkä tutkintakin, sori vaan tyhmät lahjoittajat.

Leijona78

Quote from: Mikko pa on 18.10.2016, 09:49:51
Suomi Syyria ry:lle ja BBN Finland "lisäravinne" kaupalle  on merkattu sama osoite.

Jaa tämä vai?
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Kni

Quote from: Mikko pa on 18.10.2016, 09:07:34
Quote from: Kni on 18.10.2016, 08:59:29

Juu tuolla lupanumerolla ei ole mitään yhteyttä todellisuuden kanssa.se hatusta vedetty.

Jos noin on niin sehän on pahempaa kuin kerätä ilman keräyslupaa - tietämättömänä luvanvaraisuudesta. Nyt on johdettu tarkoituksella harhaan että lupa olisi vaikka ei olekaan.

Asiasta ovat vastuussa nämä Suomi Syyria yhteisö ry:n hallituksen jäsenet:
Puheenjohtaja, Adham Maria, Helsinki
Varapuheenjohtaja, El Shamaly Loai Abdel Rahman Ahmad, Järvenpää
Rahastonhoitaja, Tukiainen Tuuli Anna-Maria, Lahti

Eli Rami ei ole juridisesti vastuussa vaan ilmeisesti vaimonsa.