News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-10-02 KS:Kouvolan peruskoulut kansainvälistyvät

Started by ArtturiE, 02.10.2016, 11:40:14

Previous topic - Next topic

ArtturiE

Quote from: PEMM on 02.10.2016, 15:09:31
Eikö ne olekaan pakolaisia, jotka muuttavat aikanaan takaisin?

Eihän heinäsirkatkaan muuta takaisin tyhjäksi syötyyn peltoon.
Peace. And that really has nothing to do with islam.
-Pat Condell
Jussi Halla-aho pääministeriksi 2019
Laura Huhtasaari presidentiksi 2024
Giorgia Meloni http://www.fratelli-italia.it
Matteo Salvini http://www.leganord.org

"keskiaasialainen"

Monokulttuuri FM
https://www.youtube.com/channel/UCXDMEjhhzvzqJQvXUPWVXfA

Java

Ne mitään kansainvälisty, ne neekeröityvät, mikä on kansainvälistymistä huonompi vaihtoehto!!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Eino P. Keravalta

Quote from: Java on 02.10.2016, 17:50:50
Ne mitään kansainvälisty, ne neekeröityvät, mikä on kansainvälistymistä huonompi vaihtoehto!!

Aivan.

Moneen kertaan on todettu, että kansainvälistyminen on monikulttuuristamisen vastakohta.

Kansainvälisyys perustuu ihmisistä itsestään lähtevään, molemminpuoliseen hyötyyn vapaaehtoiselta pohjalta, kun taas monikulttuurisuus perustuu ylhäältäpäin saneltuun valtiouskontoon, jota kansa haitallisena vastustaa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Hakkapeliitta

Tuossa kävi selkeä lipsahdus sanavalinnassa. Kansainvälinen koululaitos on yleensä sellainen missä on eurooppalaisia ja aasialaisia opiskelijoita. Monikulttuurisuus tarkoittaa yleensä äbäläwäbälää.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Lahti-Saloranta

Pettyyköhän opettaja Niskanen pahasti jos lapset alkavatkin tutkia kissan perseitä eivätkä aivoja..
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Kim Evil-666

Suomi kansainvälistää koululaitoksineen itsensä hengiltä. Ruotsi on hyvänä esimerkkinä tuossa vieressä, mihin tämän tapainen kansainvälistäminen tulee johtamaan.

Ympäri Eurooppaa on jo mittavia ongelmia, lähinnä musulmaanien taholta. Onko se kansainvälisyyttä tuottaa samat ongelmat maahamme. Joidenkin mielestä nähtävästi on.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

beetleking22

Quote from: Eino P. Keravalta on 02.10.2016, 17:54:58

Aivan.

Moneen kertaan on todettu, että kansainvälistyminen on monikulttuuristamisen vastakohta.

Kansainvälisyys perustuu ihmisistä itsestään lähtevään, molemminpuoliseen hyötyyn vapaaehtoiselta pohjalta, kun taas monikulttuurisuus perustuu ylhäältäpäin saneltuun valtiouskontoon, jota kansa haitallisena vastustaa.

Lapsia nyt uskonto vois paskan vertakaan kiinnostaa. Tämä on minun mielestäni hyvä maahanmuuttaja nuorten kannalta, koska he suomalaistuvat.  Lapset lähi-idästä eivät ole sen kummempia kuin Suomalaiset lapset. 

Kim Evil-666

^ Kyllä he ovat siinä mielessä kummempia, etteivät ole suomalaisia lapsia. Itse en halua tänne lapsia ympäri maailmaa, lähi-idän kulttuurista nyt puhumattakaan. Haluan pitää Suomen mahdollisimman suomalaisena, enkä ole toiveineni yksin.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Hakkapeliitta

Quote from: Kim Evil-666 on 02.10.2016, 18:19:54
^ Kyllä he ovat siinä mielessä kummempia, etteivät ole suomalaisia lapsia. Itse en halua tänne lapsia ympäri maailmaa, lähi-idän kulttuurista nyt puhumattakaan. Haluan pitää Suomen mahdollisimman suomalaisena, enkä ole toiveineni yksin.

Yksi Suomen peruskoulun menestyksen syistä etenkin muuhun länsi-eurooppaan verrattuna onkin ollut se, että täällä on ollut suhteellisen entinesti yhtenäinen kansa. Ei ole yllätys, että Suomen pisatulokset ovat viimeaikoina lähteneet laskuun ja tulevat laskemaan myös tulevaisuudessa. Etninen diversiteetti kouluissa aiheuttaa levottomuutta, ja maahanmuuttajalapset etenkin kehitysmaista vaativat usein liikaa huomiota ja se on pois kantasuomalaisilta lapsilta.
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Finis Finlandiae

Quote from: ArtturiE on 02.10.2016, 11:40:14
-lähden siitä, että nämä lapset voivat olla tulevia aivokirurgeja

Lähden siitä, että onneksi minun ei tarvitse ottaa tunnolleni noiden tohtoreiden väitöskirjojen hyväksyntää.
PolpoSTASI: "Jos tämä tori olisi tarkoitettu suomalaisille, täällä olisi suomalaisille tarkoitettuja penkkejä. Häivy!"

GER = paskan kemiallinen merkki
Pakkoruotsi = /c:stä!
YLE - powered by 3000+ mokuidioottia.

Lahti-Saloranta

Quote from: Hakkapeliitta on 02.10.2016, 18:27:50
Yksi Suomen peruskoulun menestyksen syistä etenkin muuhun länsi-eurooppaan verrattuna onkin ollut se, että täällä on ollut suhteellisen entinesti yhtenäinen kansa. Ei ole yllätys, että Suomen pisatulokset ovat viimeaikoina lähteneet laskuun ja tulevat laskemaan myös tulevaisuudessa. Etninen diversiteetti kouluissa aiheuttaa levottomuutta, ja maahanmuuttajalapset etenkin kehitysmaista vaativat usein liikaa huomiota ja se on pois kantasuomalaisilta lapsilta.
Totta. Eikä noille maahanmuuttajien lapsille voi järjestää erityisopetusta koska leimautuisivat vaan heidät pitää ehdottomasti sijoittaa kantasuomalaisten lasten kanssa samaan luokkaan vaikka tiedoissa ja taidoissa olisi kuinka suuri ero. Opettajakaan ei sitten voi hillitä meuhkaavia mamuja koska rasismi.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

timo73

Tässä on käymässä kuin Ruotsissa. Kun ei kansa suosiolla usko, aletaan suoranainen propagandapommitus toimittelijoiden taholta. Se taas vähentää lukijoita, mutta ei toimittelijoita tämä haittaa. Pyydetään vaikka sitten valtion tukea. Ruotsissa laitetaan jo euroissa 60 miljoonaa lehtien tukemiseen, Suomessa 500 000.

Veikkaan, että pian Hesarinkin kommentointitoiminto menee kiinni, kun tulee "liian rasistista" kommentointia. Suhde on noin 4:1 nuivien puolella kommenteissa. Useimmiten samat 5-10 suvakkia kommentoivat jutusta toiseen, kun taas nuivia kommentteja tulee laajalta joukolta.

Mangustin

Quote from: Fiftari on 02.10.2016, 12:47:04
Puhuuko opettaja nyt näistä kultamunista että heistä olisi tulossa kirurgeja? Se on ilmeisesti niin turhaa hehkuttaa kanttiksia, heitä tarvitaan enää vain veronmaksajiksi ja alimman kastin työntekijöiksi.

Ammattien kastilaitostuminen näyttäisi seuraavan kansainvälistymistä monikulttuuria. Halpatyövoiman maahantuonnilla ja Vartiaisen uuskielitermillä "työvoimareserviä" ylläpitämällä saadaan palkat painettua alle toimeentulotason. Mutta monokulttuuri muutta myös työhön suhtautumisen kulttuuria.

Suomessa on perinteisesti arvostettu kaikkia ammatteja ja omalla työllä toimeentulemista on pidetty kunnia-asiana. Kaikissa kulttuureissa ei ajatella samalla tavalla, vaan niissä raha voi olla arvo sinänsä, ja on samantekevää tuleeko se sossusta, petoksilla tai rikoksista. Joissain kulttuureissa toiset ammatit ovat vähempiarvoisia ja alentavat jopa niitä tekevien ihmisten arvoa niin että heitä saa avoimesti halveksua ja pilkata.

Toki suomalaisillakin tenavilla on asenneongelmia, mutta erityisen vakavaa palvelualojen ammattilaisten ylenkatsomista näyttäisi esiintyvän mamu-mukuloissa. Myöskään kaikilla kouluilla edes opettajat eivät osaa käytöstapojen alkeita: työkavereita, mukaanlukien siivous, kiinteistönhoito ja ruokapalvelut, tulisi tervehtiä ja kiittää. Lapsilla tulee olemaan todella karu pudotus todellisuuteen kun taikaseinä ja kiintiötoteemit kaatuvat.

Ulla Niskasen aivokirurgi-läppä hyväntahtoisesti tulkittuna viittaa siihen, että opella on uskoa oppilaisiinsa. Hän lähtee opetuksessaan siitä, että kaikissa on ainesta siihen luonnontieteiden ja käytännön taitojen elämänmittaiseen kestävyysharjoitteluun, mitä neurokirurgian kutsumus parhaimmillaan on. Hienoa! Oppilaita ei pidä päästää helpolla. Toivottavasti hän myös painottaa kaiken työn arvostamista ja kertoo että open liksa ei välttämättä ole kilpailukykyinen verrattuna siivousyrittäjän ansioihin.

Java

Quote from: beetleking22 on 02.10.2016, 18:14:17
Naps
Lapsia nyt uskonto vois paskan vertakaan kiinnostaa. Tämä on minun mielestäni hyvä maahanmuuttaja nuorten kannalta, koska he suomalaistuvat.  Lapset lähi-idästä eivät ole sen kummempia kuin Suomalaiset lapset.
Voi ollakin hyvä maahanmuuttaja nuorten kannalta, minä olen kuitenkin huolestuneempi kantis nuorten koulun käynnistä!

Ullatusnillitus

Quote from: Kapseli on 02.10.2016, 12:04:51

Quote from: Andy Sipowicz on 02.10.2016, 11:57:49
He arvostavat ilmaista koulua terveydenhuoltoineen ja ruokineen"

:o

Onko tämä niitä legendaarisia hetkiä, jolloin niin sanotusti "pajatso tyhjenee"?  :facepalm:
Tuo kuvituskuva on muuten nappiin mennyt. Siinä tumma käsi hapuaa valkoisessa kädessä olevaa kynää.

Mitä ihmettä luku- ja kirjoitustaidoton tekee kynällä - kaivaa nenäänsä?

Mangustin

Quote from: beetleking22 on 02.10.2016, 18:50:51
:D No minä en ole tollasta kokenu vaikka olen niin monen Bakolaisen kanssa hengaillu. Me käytiin jopa Kirkossa eikä ketään  voinu vähempää kiinostaa.

Mene mihin tahansa mamu-enemmistöiseen uskonnolliseen tilaisuuteen, ja arvioi seurakunnan keski-ikä. Todennäköisesti se on vuosikymmeniä nuorempi kuin suomenkielisessä luterilaisessa messussa.

yks vaan

Kuka syrjisi minua?

beetleking22

Quote from: Mangustin on 02.10.2016, 20:16:30
Quote from: beetleking22 on 02.10.2016, 18:50:51
:D No minä en ole tollasta kokenu vaikka olen niin monen Bakolaisen kanssa hengaillu. Me käytiin jopa Kirkossa eikä ketään  voinu vähempää kiinostaa.

Mene mihin tahansa mamu-enemmistöiseen uskonnolliseen tilaisuuteen, ja arvioi seurakunnan keski-ikä. Todennäköisesti se on vuosikymmeniä nuorempi kuin suomenkielisessä luterilaisessa messussa.

Olen itse käynyt niissä muutaman kerran joskus nuorempana. Sen verran voin sanoa, että noi niin sanotut moskeijat ovat mamu  yhteisöjen hengaus paikkoja.  Puhutaan arkiasioista, kerrotaan vaikka jotain omasta elämästä ja maailman tilanteesta, Syödään ruokaa ja rukoillaan. Ei se ole sen kummempi paikka.

Mr.Reese

Quote from: beetleking22 on 02.10.2016, 21:46:38

:D Olen itse käynyt niissä muutaman kerran. Sen verran voin sanoa, että noi niin sanotut moskeijat ovat mamu  yhteisöjen hengaus paikkoja.  Puhutaan arkiasioista, kerrotaan vaikka jotain omasta elämästä ja maailman tilanteesta, Syödään ruokaa ja rukoillaan. Ei se ole sen kummempi paikka.
No selvä se sitten. Poliisit on ratsailleet sitten noita moskeijoita pitkin eurooppaa ihan pelkkää rasistisuuttaan.   :roll:
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

beetleking22

Quote from: Mr.Reese on 02.10.2016, 21:49:53

:D Olen itse käynyt niissä muutaman kerran. Sen verran voin sanoa, että noi niin sanotut moskeijat ovat mamu  yhteisöjen hengaus paikkoja.  Puhutaan arkiasioista, kerrotaan vaikka jotain omasta elämästä ja maailman tilanteesta, Syödään ruokaa ja rukoillaan. Ei se ole sen kummempi paikka.
No selvä se sitten. Poliisit on ratsailleet sitten noita moskeijoita pitkin eurooppaa ihan pelkkää rasistisuuttaan.   :roll:

No tämän Isiksen takia ne ovatkin alkaneet niitä ratsailla ja se on minun mielestäni ihan hyvä juttu kaikkien kannalta. Kyllä varmasti ihmiset sen asian ymmärtävät... Voi olla toki ihmisiä jotka voivat kokea sen Islamfoobisena.

Java

Quote from: beetleking22 on 02.10.2016, 22:05:53
Quote from: Mr.Reese on 02.10.2016, 21:49:53

No tämän Isiksen takia ne ovatkin alkaneet niitä ratsailla ja se on minun mielestäni ihan hyvä juttu kaikkien kannalta. Kyllä varmasti ihmiset sen asian ymmärtävät... Voi olla toki ihmisiä jotka voivat kokea sen Islamfoobisena.
Öö .. miksi niitä isiksen takia ratsataan, jos niissä vain keskustellaan jokapäiväisistä asioista, ja miksi se on hyvä juttu, ei avadu nyt minulle!

beetleking22

Quote from: Java on 02.10.2016, 22:11:02
Naps
Öö .. miksi niitä isiksen takia ratsataan, jos niissä vain keskustellaan jokapäiväisistä asioista, ja miksi se on hyvä juttu, ei avadu nyt minulle!

Koska Ranskassa ja Saksassa on paljon muslimeita ja heidän joukosta löytyy Salafi&Wahabi moskejoita ja jäseniä. Näillä ihmisilä on konnektioita Isisksen jäseniin ja värvääjiin. Mun kokemus tulee Suomesta. Minulla ei ole mitään hajua miten muut euroopan moskeijat toimivat.

dothefake

En epäile hetkeäkään, etteikö somali saisi kenen tahansa kalloa auki.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Roope2

...arvioi erityisen tuen päällikkö Pirjo Piiroinen...

Ei minun aikanani ollut mitään "eritystä tukea". Ehkä tästä syystä meistä ei tullutkaan astronautteja eikä aivokirurgeja, ainoastaan tavallisia veronmaksajia.
"Koulussa menestyminen on vain siitä kiinni, kuinka paljon ja miten teet töitä. Oma asenne vaikuttaa tosi paljon."

Maryam Imtiaz, Pakistanista 13-vuotiaana Suomeen muuttanut Aalto-yliopiston opiskelija

dothefake

Ovatko kaikki muslimit äärimmäisen kristitty-ystävällisiä?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Paawo

Jostain syystä en löytänyt artikkelista mainintaa Tataareista.
Ei tullut tässä aivokirurgibingossa voittoriviä.  :facepalm:
Ylläoleva teksti on kiihtymystilassa kirjoitettua uhoamista. KKO:2017:52

"Ei ole mahdollista houkutella parhaita osaajia, jos samalla pyllistetään kaikille, jotka pökkäävät silmään katukuvassa." - Rosa Meriläinen 2023

"Mun mielestä valta on ihanaa!" - Eva Biaudet 2021

Psalmi 12:6-10

beetleking22

Quote from: dothefake on 03.10.2016, 09:57:41

Sunneista en tiedä, mutta Shiat ovat äärimmäisen Kristitty ystävällisiä.  Johtuu siitä, että Kristityt auttoivat muhammedin pojan poikaa muslimi tyrännien vallan aikana. Muhammedin pojan poika on äärimmäisen tärkeä shiioille.

Olen kuullut Aasyrialaisilta, että Iran, Lebanon, Alawiitit ja Iraqin shiat  kohtelevat Kristittyjä parhaiten lähi-idässä.

Blanc73

Quote"Valmistavan opetuksen ryhmän opettaja Ulla Niskanen: - Kaikki puhuvat keskenään arabian kieltä

-lähden siitä, että nämä lapset voivat olla tulevia aivokirurgeja
Onhan tämä uskomatonta schaissea. Ei näille jaksa enää edes nauraa...
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Alaric

Quote from: beetleking22 on 03.10.2016, 10:38:46
Quote from: dothefake on 03.10.2016, 09:57:41

Sunneista en tiedä, mutta Shiat ovat äärimmäisen Kristitty ystävällisiä.  Johtuu siitä, että Kristityt auttoivat muhammedin pojan poikaa muslimi tyrännien vallan aikana. Muhammedin pojan poika on äärimmäisen tärkeä shiioille.

Olen kuullut Aasyrialaisilta, että Iran, Lebanon, Alawiitit ja Iraqin shiat  kohtelevat Kristittyjä parhaiten lähi-idässä.

Juuh, aivan, aivan.

Tuore uutinen Iranista, tuosta kristityille ystävällisestä valtiosta (laitoin alun perin tämän "Uutisia muslimimaista" -ketjuun):

http://www.express.co.uk/news/world/713995/Christians-threatened-flogging-drinking-Holy-Communion-wine (24.9.2016)

QuoteChristians threatened with FLOGGING for drinking Holy Communion wine

EXCLUSIVE: THREE Christians face being flogged after drinking Holy Communion wine as the Iranian authorities continue to crackdown on non-Islamic religions.

In a shock move, oppressive officials in Tehran have charged the three with "acting against national security" for taking part in the Christian ritual.

The Christian converts are due to appear in court next week and if found guilty face punishment by flogging.

Iranian police arrested Yasser Mossayebzadeh, Saheb Fadaie and Mohammad Reza Omidi in May, alongside Pastor Youcef Nadarkhani and his wife.

The pastor and his wife have since been released without charge but the trio remain behind bars.

Holy Communion wine, also known as sacramental wine, is used by billions of Christians worldwide in celebration of the Eucharist.

It is often watered down and is used during Holy Communion alongside small bread wafers, known as Sacramental Bread.

Drinking alcohol in Iran is forbidden under the country's strick Sharia Islamic law
, but despite the ban enjoying a sly tipple at home is believed to be widespread amongst its 80 million strong population.

The trio of Christians could be flogged at a police station if found guilty of any crime.

Offenders are normally sentenced to between 10 and 100 lashes across the back with a three-foot long whip.

Many people faint after eight strokes due to the severe pain.

The use of the corporal punishment has come under fire from humanitarian organisations who say the penalty amounts to torture.

Amnesty International said last year courts in Iran "continued to impose, and the authorities continued to carry out, punishments that violate the prohibition of torture and other cruel, inhuman or degrading punishment.

These were sometimes carried out in public and included flogging, blinding and amputations."

People can also be flogged for adultery, kissing in public, homosexual acts and blasphemy in Iran.

Elaheh Azimfar, from the National Council of Resistance of Iran, condemned the punishment.

Ms Azimfar said: "Iran's regime continues to hand down brutal punishments such as flogging under the banner of Islam; whereas in reality this is a medieval punishment that has nothing to do with Islam.

"Only a few months ago the UN High Commissioner for Human Rights and the German Foreign Ministry condemned the regime for flogging a group of students that had attended a graduation party. However the regime's officials continue to carry out this brutal practice.

"This brutal punishment will have no place in the free Iran of tomorrow. These are not laws or justice; they are sheer brutalities."

In June, the Deputy Prosecutor General in Shiraz announced that 500 people had been arrested and 480 of them had been tried and convicted within 24 hours for publicly breaking their fast during Ramadan.

Most received flogging sentences administered by the Office for Implementation of Sentences. Some floggings were reportedly carried out in public.

The arrests and potential conviction of the Christians come as the regime clamps down on underground churches.

Iran is one of the most dangerous countries in the world for Christians and since President Hassan Rouhani came to power in 2013 the number of people jailed for their religious beliefs has increased.

Advocacy charity Open Doors said: "While those considered ethnic Christians, such as Armenians or Assyrians, are allowed to practise their faith amongst themselves, ethnic Persians are defined as Muslim, and any Christian activity in Farsi is illegal.

"Underground churches are increasingly monitored, which makes some afraid to attend, and at least 108 Christians were arrested in the last year. Interrogation methods in prison can be harsh and sexually abusive."
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Kni

Quote from: Kim Evil-666 on 02.10.2016, 12:13:04
Todellinen helvetti läpi Suomen repeää silloin, kun rahat loppuvat.

Rahat on jo loppu, koska elämme velaksi. Nyt ei tarvi odotella kuin korkojen nousua.

Alkuperäinen linkki ei enää toimi. Käyttiköhän joku järkeään? Se on tietysti myöhäistä jos samat horinat on printtilehdessä.

QuoteNot Found
The requested URL /Online/2016/10/02/Kouvolan peruskoulut kansainv was not found on this server.
Apache/2.4.7 (Ubuntu) Server at www.kouvolansanomat.fi Port 80
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.