News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2009-08-17 HS Mielipide: Maahanmuuton faktat tiedettävä

Started by Paholaisen asianajaja, 17.08.2009, 08:20:30

Previous topic - Next topic

Rankkibus

Quote from: Joonatan on 17.08.2009, 19:48:53
Minä ainakin olen huolissani siitä että näitä mainittuja faktoja ei saada ajoissa esille, ja päätöksenteko tapahtuu sitten kun lopulta on aivan pakko. Eli siis kun tilanne on pitkällä ylitse sen mitä näemme nyt Tanskassa tai Ruotsissa.

Eliitti haluaa saada nopeasti mokutukseen kierroksia, jotta se voi sitten todeta "Heitä on jo niin paljon ettei enää voi tehdä mitään." Kuten on jo käynyt Ruotsissa, Ranskassa,  Hollannissa ja Englannissa.

Kiihkouskovaismokuttajat haluvat nopeasti lisää mustaa Suomeen, erityisesti muslimeja, jotta kun ne aloittavat jihadinsa, pääsevät kansanviholliset teurastamaan kelpo dhimmeinä vastaantaistelevia nationalisteja.

Äärimokuttajat ovat hurmehenkinen poppoo, jossa kytee vahva viha suomalaista kansaa kohtaan, sehän paistaa kaikista heidän lausunnoitaan. He ovat täynnä vihaa varmaan siksi, kun rintama ei murtunutkaan kesällä -44 ja murha-raiskausorgiat jäivät suomalaisilta kokematta. Ei pidä aliarvioida kansanvihollisten irrationaalista vihaa.

QuoteMiksei tämä kiinnosta lehdistöä? Ymmärrän että politiikassa on klikkejä jotka eivät halua itse asiaa esille. Myös hyödyn saajia ja toisaalta oman kognitiivisen dissonanssinsa vankeja. Mutta luulisi että esim lehdistössä olisi munaa alkaa laskemaan kaikkea kulumäärää ja kyseenalaistamaan että miten meillä tehdään päätöksiä ja millä hinnalla.
Lehdistö on samassa veneessä eliitin ja mokuhullujen kanssa. Syitä siihen on varmasti monia, ja yksi liittyy vahvasti mediatalojen omistajiin ja heidän maailmankatsomuksiinsa ja minä-kuviinsa.

Petri K

Kirjoittaisiko kukaan omissa nimissään Virtasen kirjoituksen teilaavan vastineen? Olisi mielenkiintoista jos se julkaistaisiin. :D Tosin ei tule tapahtumaan.

Edellisellä sivulla oli jo hyvä pohja. Jos joku lainaa nimeään niin voin kirjoittaa jotain.

P.S. Ensimmäinen viesti tänne

Viggo

Sampo Terhon blogissa välttämätön vastine, vastine ei tosin näköjään ollut mahtunut julkaistavaksi Helsingin Sanomien mielipidepalstalla.

http://www.sampoterho.net/?page_id=17

VMJ

Onkohan Sampokin joutunut hyllytettyjen listoille?  :-\

Ehkä faktoja ei tarvinnutkaan tietää.

QuoteVielä vuonna 1990 Suomessa oli ulkomaiden kansalaisia Tilastokeskuksen mukaan vain 26 255, kun viime vuonna heitä oli 143 256, johon siis on lisättävä samalla aikavälillä kansalaisuuden saaneet. Muutostrendi on selvä ja kiistaton. Jos vuodesta 1990 alkanutta maahanmuuton kehitystä arvioidaan joitakin vuosikymmeniä eteenpäin, on vaikutus väestörakenteeseemme valtava – ja peruuttamaton.
Homma ^^!!