News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-09-08 Suomi afrikkalaisten sosiaalitoimistona

Started by Sydämistynyt, 08.09.2016, 10:09:12

Previous topic - Next topic

Sydämistynyt

Sattuipa silmiin itsessään jonnijoutava Seiskan missiuutinen, jonka rivien välistä saattoi lukea melkoisen Hölmölä-tarinan.  Tämä nyt missikisoihin yrittävä kongolainen siis tuli kuusivuotiaana Suomeen sukulaisperheen mukana. Tämä perhe hakkasi tyttöä, niin että hänet otettiin huostaan ja sijoitettiin lastenkotiin 14-vuotiaana. Edelleen siis Suomessa, omat biologiset vanhemmat Kongossa.

Tarina ei kerro miksi tyttö sai jäädä Suomeen joidenkin sukulaisten tuomana.  Pitikö hänen olla ankkurilapsi?  Kuitenkin hänellä olisi ollut turvallisempaa kotona Kongossa vanhempiensa luona, kuin Suomessa sukulaisten pieksämänä.  Tyttöä ei lähetetty turvaan Afrikkaan siinäkään vaiheessa kun väkivalta paljastui, vaan pantiin lastenkotiin täällä.

Kuinka pitkä penni on kertynyt pulitettavaa suomalaiselle veronmaksajalle tästäkin ihan turhasta ja väärinpäin kääntyneestä turvapaikkaturismista?  Ja entäpä kun afrikkalaisiakin on muutama sata miljoonaa Suomen viiteen miljoonaan verrattuna? 

Kuinka paljon tällaisia tapauksia itseasiassa on?

Miss Helsinki -finalistilla raju lapsuus: otettiin huostaan väkivallan vuoksi!
Viihdeuutiset 08.09.2016 08:00

Miss Helsinki -finaalissa nähdään tumma kaunotar Sephora Ikalaba, 19.

Kongosta kotoisin olevan Sephoran lapsuus ei ole ollut ruusuinen. Hän vietti kuusi ensimmäistä vuottaa Kongosta, jonka jälkeen muutti sukulaisensa ja tämän perheensä kanssa Suomeen.

- Minut otettiin huostaan 14-vuotiaana, koska kotona tapahtui fyysistä vakivaltaa, joka kohdistui minuun lähes heti kun muutimme Suomeen. Minulla oli nuorena aina selitykset valmiina kouluun, jos minulla oli silmässä tai huulessa jotain jälkiä, Sephora kertoo.

Sephora muutti lastenkotiin 14-vuotiaana.

- Kahteen ensimmäiseen vuoteen en osannut näyttää tunteitani, enkä puhunut väkivaltaisesta lapsuudestani mitään, koska se nolotti minua. Minulla on edelleen suojakuori päällä, jos tapaan tuntemattoman ihmisen. Monet luulevat minun olevan ylimielinen, mutta se ei pidä paikkaansa. Kaikki mitä minulle on tapahtunut, on tehnyt minusta vahvemman, kaunotar sanoo.

Sephoran biologiset vanhemmat ja sukulaiset asuvat edelleen Kongossa.

- Minulla on tarkoitus lähteä sinne kahden vuoden päästä, kun kouluni ovat ohi ja siellä maassa on tilanne hieman rauhoittunut.

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Miss-Helsinki-finalistilla-raju-lapsuus-otettiin-huostaan-vakivallan-vuoksi-/1112234

Java

Ja ei pelkästään suojakuori, on myös suojaväri!
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Micke90

ISO

Ihan normaalia kehitysmaalaisten keskuudessa, lasten myyminen orjiksi ja niitten hakkaaminen.

On vain pahansuopuutta kirjoittaa aiheesta, ja toki myös rasismia.

Roslan M Salih:

"Freedom of speech isn't worth civil war"