News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2016-08-19: Valkoiset voivat lahjoittaa mustille korvatakseen historian vääryyde

Started by Micke90, 19.08.2016, 16:07:23

Previous topic - Next topic

Ullatusnillitus

Quote from: tuo mies on 20.08.2016, 21:18:03
Olen tänä kesänä ostanut Lidlistä kaksi kertaa paketillisen Fairglobe-merkkistä reilun kaupan ruskeaa luomuruokosokeria.

Kuulostaa rasistiselta. Eikö sinulle kelpaa valkoinen sokeri?

Micke90

Quote from: tuo mies on 20.08.2016, 21:18:03
Olen tänä kesänä ostanut Lidlistä kaksi kertaa paketillisen Fairglobe-merkkistä reilun kaupan ruskeaa luomuruokosokeria. Olen maksanut velkani vuosikoron.

Minä ostin ruskean, ympäristöystävällisen kirjekuoren.

Marius

Otsikkoon:

Valkoiset eivät voi vaikuttaa siihen, lahjoittavatko he vai eivät.

Täysin heidän tahdostaan riippumatta rahat otetaan joka tapauksessa.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Micke90

Entä, jos valkoiset lopettaisivat työnteon ja verojen maksun? Mistä ne rahat sitten otettaisiin.

newspeak

^ Nostetaan yritysveroja ja määrätään mustat pakolliseen työharjoitteluun. Hyväksi todettu patenttikeino, kuten allensa laskeminenkin.

Sydämistynyt

Lihavalla mustalla naisella on liuta lapsia, joiden isä/isät ovat crackin diilauksesta vankilassa.  Amerikassa on järjettömät tuomiot huumejutuissa.  Lähipiiriin kuuluu isoäidit kummaltakin puolelta sekä tädit samanlaisessa tilanteessa.  Muutama eno vilahtaa kuvioissa tuomioidensa välissä.  Muut suvun miehistä on ammuttu levottomuuksissa. Auttaisiko tuossa sitten huumeiden laillistaminen?

MW

Quote from: Sydämistynyt on 20.08.2016, 22:21:07
välissä.  Muut suvun miehistä on ammuttu levottomuuksissa. Auttaisiko tuossa sitten huumeiden laillistaminen?

Jumalatonta rasmia olisi, veisi leivän mustan miehen suusta.

Micke90

Quote from: newspeak on 20.08.2016, 22:09:55
^ Nostetaan yritysveroja ja määrätään mustat pakolliseen työharjoitteluun. Hyväksi todettu patenttikeino, kuten allensa laskeminenkin.

Entä, jos heillä ei ole muuta osaamista kuin Soile Syrjäläisen myöntämä koneinsinöörin pätevyys?

Marius

Jos suomalainen "alan mies" tulee pyytämään paria euroa "ruokaan", annan aina kymmenen,
sillä eihän parilla eurolla saa juuri mitään.

No, saa sillä parilla eurolla kolme kiloa perunoita, mutta siitähän tässä ei ole kysymys...
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Roope

Yhdysvaltalainen Georgetownin yliopisto pyytää julkisesti anteeksi, että se myi 272 orjaa vuonna 1838. Yliopisto lupaa myytyjen orjien ja yliopistossa ennen vuotta 1862 orjina työskennelleiden jälkeläisten saavan opiskeluoikeuden normaalia helpommin.

Svenska Yle: Universitet i USA ber om ursäkt för slavhandel 2.9.2016
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Sakari

Ihmettelen syvästi miksi jo satoja vuosia sitten kuolleiden tekemät teot, tai tekemättä jättämiset on nykyisten elävien vastuulla? Tälläinen logiikka on hillitöntä ja antaa kaikille mahdollisuuden vaatia hyvityksiä mistä ikinä keksiikään. Mitä jos minä vaadin somalailta korvauksia siitä etteivät tulleet puolustamaan isovanhempiani talvisodassa.
Ooh lalaa...