News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2016-08-24 IL: Perparim Hetemaj kieltäytyi pelaamasta Kosovoa vastaan

Started by Toni R Jyväskylästä, 24.08.2016, 16:09:58

Previous topic - Next topic

JoKaGO

Perparim Hetemaj on jo kauan sitten ilmoittanut unelmakseen pelata MM-lopputurnauksessa - Kosovon paidassa. Miksi tuollainen kömpelö rottapelaaja ylipäätään otetaan Suomen maajoukkueeseen?

Muistan erään Suomi - Ruotsi futismatsin, jossa Ruotsin tekemän maalin jälkeen pelaajat juoksivat keskikenttää kohti aloitukseen, niin Perpa juoksi Zlatanin rinnalle ja huusi jotain Zlatanille. Zlatan hidasti vauhtiaan ja katsoi alaspäin Zlatanin kyrpää lyhyempää vastustajaa, muutti sitten juoksunsa entiseen vauhtiin ja kyrvänpuolikas jäi siihen, ilmeisesti se "ykkönen jäi piippuun". En ole Zlatan-fani, mutta oli hienoa katsoa, miten tuokin narsisti hoiti tilanteen tyylikkäästi "himaan".

Perpa on pelle, Italian liigan eniten rikkova pelaaja, tilastojen mukaan. Ei mulla muuta.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Jääpää

Pudottaisin ykkösellä. Yksikin perusteeton kieltäytyminen työnantajan määräämästä
normaalista työsuorituksesta; Monoa perparimiin!

( ja noup. Jos kerran pystyy(haluaa, t u s k i n pystyy!) pudottelemaan suomalaisia kansanedustajia ykkösellä, niin kai nyt stna pystyy potkiin edes palloa jonkun tutun jengin kanssa.
Toi mitään sotaa ole. Häpeeks kummallekin maalle koko pelle.)
Perustuslaki 29§
"Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

Chew Bacca

Luulen että albaania pelottaa pelata albaaneja vastaan. Ne kun saattavat tappaa.vaikka ilman syytäkin. Kunnon balkanilainen meininki.

Sydämistynyt

Leo Komarov on silti suosittu myös Venäjällä, kun pelasi KHL:ssa.  Fiksut pärjää aina. 

Minä olen aina pitänyt tätä Perpatimin sakkia hirvittävän kolhoina ja sivistymättöminä, mitä näitä haastatteluja on ollut.  Minä-minä-minä raikaa suureen ääneen, kun nuoriso kahmii itselleen länsimaisia oikeuksiaan, mutta sitten kun kotimaa on rauhoittunut ja itsenäistynyt, ei millään viitsittäisi mennä takaisin.  Siellä kun pitäisi aloittaa jälleenrakennus alusta, ja saattaa olla kotipuolessa jotakin hampaankolossakin näitä pakoon juosseita pelkureita kohtaan. Siksi tämä potkupalloilijakaan ei uskalla asettua maanmiehiään vastaan.

Niin, kosovolaisethan ovatkin, ullatus ullatus, muslimeja  ;D ;D

JoKaGO

Quote from: Sydämistynyt on 24.08.2016, 22:26:18
Leo Komarov on silti suosittu myös Venäjällä, kun pelasi KHL:ssa.  Fiksut pärjää aina. 

Minä olen aina pitänyt tätä Perpatimin sakkia hirvittävän kolhoina ja sivistymättöminä, mitä näitä haastatteluja on ollut.  Minä-minä-minä raikaa suureen ääneen, kun nuoriso kahmii itselleen länsimaisia oikeuksiaan, mutta sitten kun kotimaa on rauhoittunut ja itsenäistynyt, ei millään viitsittäisi mennä takaisin.  Siellä kun pitäisi aloittaa jälleenrakennus alusta, ja saattaa olla kotipuolessa jotakin hampaankolossakin näitä pakoon juosseita pelkureita kohtaan. Siksi tämä potkupalloilijakaan ei uskalla asettua maanmiehiään vastaan.

Niin, kosovolaisethan ovatkin, ullatus ullatus, muslimeja  ;D ;D

TÄMÄ.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Emo

Quote from: Vesa Heimo on 24.08.2016, 21:04:13
Jokainen voi tietysti miettiä omalla kohdallaan että jos olisi 5v. muuttanut vaikkapa Suomesta Norjaan tilanteessa jossa Suomea ei venäjän valloituksen seurauksena itsenäisenä maana olisi. Sitten kolmeakymppiä lähestyvänä ammattiurheilijana joutuisi tilanteeseen jossa pitää uuden kotimaan värit päällä pelata vasta yllättäen itsenäistynyttä Suomea vastaan.

Niin? Missä ongelma?

JoKaGO

Quote from: Emo on 24.08.2016, 22:30:51
Jokainen voi tietysti miettiä omalla kohdallaan että jos olisi 5v. muuttanut vaikkapa Suomesta Norjaan tilanteessa jossa Suomea ei venäjän valloituksen seurauksena itsenäisenä maana olisi. Sitten kolmeakymppiä lähestyvänä ammattiurheilijana joutuisi tilanteeseen jossa pitää uuden kotimaan värit päällä pelata vasta yllättäen itsenäistynyttä Suomea vastaan.

Niin? Missä ongelma?

Kirjoittajalla.

Vesa Heimo

Quote from: JoKaGO on 24.08.2016, 22:34:40
Quote from: Emo on 24.08.2016, 22:30:51

Niin? Missä ongelma?

Kirjoittajalla.

Jaa-a, minulla saattaisi olla kovatkin sympatiat ex-kotia kohtaan.
" Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan."  T: Perussuomalaisten puoluesihteeri.

acc

Jos Perparim Hetemaj ei pysty pelaamaan Kosovoa vastaan, niin hänen tulisi erota Suomen maajoukkueesta. Mieluiten hän saisi muuttaa Kosovoon.

2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

Emo

Quote from: Vesa Heimo on 24.08.2016, 22:36:26

Saakaitsitä olla vaikka mitä sympatioita, mutta AMMATTILAINEN HOITAA TYÖNSÄ! Sympatiat ja antipatiat tungetaan silloin jonnekin! On nää perperimit, perpatimit, fartbathit ja mohamudit yksiä herkisteleviä ämmiä kaikki!

ikuturso

Uutisissa sanottiin juuri, että harkitsee maajoukkueen vaihtamista. Ja jos nyt pelaa Suomen paidassa ex-kotimaataan vastaan, niin vaihto ei ole jollain aikataululla mahdollista. Ei myöskään lähde saksa-otteluun. En tiedä meinaako hakea Saksasta turvapaikkaa.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Mr.Reese

Mitäs **ttua, ei niitä joukkeita noin helposti voi vaihdella, jos on jo edustanut toista maata miesten maajoukkueessa.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään." - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Kokoliha

Aktiivista asian pointin missausta, joka ei tosin enää yllätä millään muotoa.

Quote from: Shemeikka on 24.08.2016, 16:34:28
Se siitä Hetemaijan suomalaisuudesta.
Entä mitä mahtaa itse itsensä mamuasioiden auktoriteetiksi kohottanut, naamakirjan Rasums -ryhmä, tuo kaikkein kajahtaneimman tärähtäneistön kokoontumispaikka, olla asiasta mieltä?

M.K

Quote from: acc on 24.08.2016, 22:42:41

Jos Perparim Hetemaj ei pysty pelaamaan Kosovoa vastaan, niin hänen tulisi erota Suomen maajoukkueesta. Mieluiten hän saisi muuttaa Kosovoon.

Tämä on asian ydin. Jos on saanut kansalaisuuden, ei pullasta voi poimia rusinoita.

Bonus pater familias

Quote from: nollatoleranssi on 24.08.2016, 17:59:15
Quote from: Micke90 on 24.08.2016, 17:57:21
Pelkkä kansalaisuusko tekee henkilöstä suomalaisen?
Virallisesti kyllä.

Kansalaisuus ja kansallisuus ovat kaksi eri asiaa. Hetemaj ei ole kansallisuudeltaan suomalainen, vaikka Suomen kansalainen onkin. Hän myös osoitti päätöksellään, ettei itsekään tunne itseään täysin suomalaiseksi.

Kim Evil-666

Maajoukkueessa tulee pelata pelaajia, jotka sydämeltään edustavat Suomea, kansallistunnetta. Tämänkaltaiset Hetemajt eivät koskaan pelaa joukkueelleen, vaan itselleen.

Islanti EM-kisoissa oli hyvä esimerkki siitä, mitä kansalliseen itsetuntoon leimaantuneet pelaajat voivat saada aikaiseksi, vaikka taidoissa hieman uupuisi. Suuret teot vaativat suuria tunteita. Maajoukkuetasolla se tunne ponnistaa kansallismielisyydestä. Ei ole ihme että Suomen jalkapallo kyntää, se ei pelaa aidosti maalleen.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

pw

Kannattaiskohan keskittyä ihan oikeisiin maahanmuutto-ongelmiin eikä jauhaa tällästä paskaa? Kolme sivua itkua vittu jalkapallojoukkueen edustamisesta.

Lasse

Quote from: Hän on 24.08.2016, 22:18:52
Luulen että albaania pelottaa pelata albaaneja vastaan. Ne kun saattavat tappaa.vaikka ilman syytäkin. Kunnon balkanilainen meininki.

Kosovolainen anteliaisuus: viisi shottia henkilökunnalle, yksi itselle.
NOVUS ORDO HOMMARUM

Emo

Quote from: pw on 24.08.2016, 23:48:13
Kannattaiskohan keskittyä ihan oikeisiin maahanmuutto-ongelmiin eikä jauhaa tällästä paskaa? Kolme sivua itkua vittu jalkapallojoukkueen edustamisesta.

Tää paskahan eli jalkapallo on se, mikä kuulemma kotouttaa. Huonosti kotouttaa näemmä.

Maailmanmies

Eli joo. Vaikka on jo toisen polven mamu ja malliesimerkki kotoutumisesta ja siskonsa melkein kansanedustaja, niin silti heimoveri vetää Kosovoon. Jos tämä on näistä se paras, niin en halua edes tietää mitään niistä huonommin kotoutuneista.

Arvoton

Joo, Kympin urheilu-uutiset selvensi asiaa. Perpaa ei taida Suomen edustaminen edes kiinnostaa. Koko kesä olisi miehellä kyllä ollut aikaa päättää joukkuevalintansa.

Kosovon passi näyttää olevan sitten kaikilla pakolaisilla vähän niinku automaattisesti? Mitä parista linkistä katsoin, muistakin maista Kosovo on houkutellut pelaajia maajoukkueita myöten. Sveitsistä ei pari jätkää ainakaan siirry mihinkään, vaan ovat uskollisia Sveitsille.

Erikoista sinänsä, että kymmenet tuhannet Kosovolaiset ovat anoneet Serbian passia parin vuoden aikana Schengenin takia. Maasta myös muuttaa pois Wikin mukaan kymmeniä tuhansia ihmisiä vuosittain. Muuttajat eivät ole serbejä, koska heitä ei siellä pahemmin ole ollut vuosiin.

Marius

Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

b_kansalainen

NHL-miljönääreillä on helpompaa. Voi vain sanoa, ettei sovi ohjelmaan.

Kyklooppi

Se on sellasta kun ei olla suomalaisia, henkilökohtaisesti en ole koskaan tuntenut minkäänsortin iloa kun täällä jotkut kirvat joskus juoksi suomen paidassa ja jonkun kyläkisan voitti.
Ihan eri fiilis kun pekka vasala tai julma juha tykitteli radalla.
Perpat sun muut urheilkoot vaikka kosovon kisatovereissa.
Ihmisjäte.

JoKaGO

Quote from: Beeppis on 24.08.2016, 23:30:09
Quote from: nollatoleranssi on 24.08.2016, 17:59:15
Quote from: Micke90 on 24.08.2016, 17:57:21
Pelkkä kansalaisuusko tekee henkilöstä suomalaisen?
Virallisesti kyllä.

Kansalaisuus ja kansallisuus ovat kaksi eri asiaa. Hetemaj ei ole kansallisuudeltaan suomalainen, vaikka Suomen kansalainen onkin. Hän myös osoitti päätöksellään, ettei itsekään tunne itseään täysin suomalaiseksi.

Kunnioitetaan hänen päätöstä: Niska-perse-otteella ulos Suomesta. OK:n ottaman Venäjä-käytännön mukaan koko suku.

JoKaGO

Quote from: Emo on 24.08.2016, 22:44:05

Saakaitsitä olla vaikka mitä sympatioita, mutta AMMATTILAINEN HOITAA TYÖNSÄ! Sympatiat ja antipatiat tungetaan silloin jonnekin! On nää perperimit, perpatimit, fartbathit ja mohamudit yksiä herkisteleviä ämmiä kaikki!

Maajoukkue-edustus ei ole työtä, vaan kunnia-asia.

JoKaGO

Quote from: acc on 24.08.2016, 22:42:41

Miniminä se, ettei kelpaa enää Huuhkajiin.

JoKaGO

Quote from: ikuturso on 24.08.2016, 22:49:12
Uutisissa sanottiin juuri, että harkitsee maajoukkueen vaihtamista. Ja jos nyt pelaa Suomen paidassa ex-kotimaataan vastaan, niin vaihto ei ole jollain aikataululla mahdollista. Ei myöskään lähde saksa-otteluun. En tiedä meinaako hakea Saksasta turvapaikkaa.

-i-

Kuten äsken kirjoitin, Huuhkaja-Backe voisi auttaa asiaa ilmoittamalla, että ymmärrämme hyvin kantasi, ei kannata kysellä pelipaikkaa Huuhkajista.

JoKaGO

Quote from: Marius on 25.08.2016, 00:35:31
Milloin suomalaiset lopettavat teeskentelyn?

Kysy naisilta, miehen on vaikeaa ellei mahdotonta teeskennellä niin, ettei jäisi kiinni.

writer

Quote from: JoKaGO on 24.08.2016, 21:59:54
Quote from: writer on 24.08.2016, 19:39:01
Quote from: Beenari on 24.08.2016, 17:14:08
Verrataanpas toiseen Suomeakin edustavaan urheilijaan, Leo Komaroviin. Luisteleeko (tahatonta komiikkaa) vastuustaan ottelussa Venäjää vastaan, Venäjällä????

Komarovhan taklaa venäläisiä tavallistakin suuremmalla innolla ja vittuilee päälle vielä venäjäksi.

Komarov on äijä ja sydämeltään täysin suomalainen.

Älä viitsi kirjoittaa paskaa, Leonid on täysi primadonna, jos vastassa on ryssä. Barkov sentään pelaa aina täysillä, oli vastassa kuka tahansa.

Mitä ihmettä sä höpiset.

Kyllä minä ainakin Komarovin olen useassa Venäjä ottelussa nähnyt antavan kovia taklauksia venäläisille ja vääntävän kaksin käsin venäläisten kanssa.

Tsekkaa vaikka toi:
https://www.youtube.com/watch?v=4SNqvuYJX_4
Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.