News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Vanha mies saarnaa vihapuhetta, maahanmuuttajat kuuntelevat

Started by Artisti, 05.08.2016, 23:38:52

Previous topic - Next topic

Artisti

Vanha kristitty mies saarnaa puistossa muslimeille: http://www.liveleak.com/view?i=79c_1470363345

Jos kaikki olisivat yhtä rohkeita kuin tuo vanha mies, ei meillä olisi mitään ongelmia. Suvakkien mukaan miehen puheet täyttävät vihapuheen määritelmän. En huomaa tuossa vihapuhetta.

Uimakoulutettava

Erittäin rasistisesti järjestäytynyt vanha mies, epäilemättä, mutta suvaitsevaiston helpotukseksi hän edustaa Euroopassa menneisyyttä.

Tulevaisuus on todennäköisimmin "Monikulttuurin", kiitos HallitusOpposition yksittäisjärkyttyneisyyden.
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

Micke90

Ajatelkaas: Tuollaisia fanaattisia kiihkomuslimeita on 1,7 mrd.   :o

Artisti

Näen tuossa vanhassa valkopartaisessa miehessä paljon rakkautta noita muslimeja kohtaan. Kutsuisin tuota puhetta rakkauspuheeksi, mutta en vihapuheeksi.

UgriProPatria

Quote from: Uimakoulutettava on 06.08.2016, 00:14:57
Erittäin rasistisesti järjestäytynyt vanha mies, epäilemättä, mutta suvaitsevaiston helpotukseksi hän edustaa Euroopassa menneisyyttä.

Tulevaisuus on todennäköisimmin "Monikulttuurin", kiitos HallitusOpposition yksittäisjärkyttyneisyyden.

Ei ole mitään monikulttuuria, sillä esim. tuon vanhan, kristityn miehen kohdalla hänen puheensa merkitään rasistiseksi, mutta ison muslimimiesten, kristittyä vanhusta pilkkaavan lauman käytöstä ei.

Kysymys kuuluukin, kuka oli ensin paikalla? Penkillä istuva, yksin, yleisöille saarnaileva kristitty vanhus, jota muslimit laumana (taharrus gamae) tulivat pilkkaamaan? Vai muslimijoukkio, jonka keskelle vanhus itse laittaitautui? Tässä on hienoinen eronsa, joka määrittää sen, kuka / ketkä tulivat häiritsemään, ketä.

Monikulttuurin nimissä suoritettava länsimaailman hävitys on yhden kulttuurin: islamin aikaansaannosta. Joku väittää, että koko juonen takana ovat juutalaiset.

Vielä jokin aika sitten olisin sanonut, että "just joo."

Oli, ketkä ovat, tämän tahon tueksi ovat ryhtyneet kapitalistien lahjomat, oman kansansa pettäneet suvakit. Kyllä kapitalistinkin raha kelpaa kommunistille, silloin kyllä ollaan niin kaveria, itsekin "herraa"! Hah! Aatteella ei kansanpettureille ole koskaan ollut mitään väliä. Pelkkää ahneuttaan ja omaa laiskuuttaan huutelevat riistäjistä, vaikka itse ovat ryhtyneet riistäjän ruoskiksi omia kansojaan ja isänmaitaan vastaan.

Kuulkaas näitä Valkoisen armeijan tekopyhiä laulupoikia:
Riistäjän ruoska

Olin aikoinaan hetken aikaa tehdastyössä. Siellä liikkuivat käytävillä röökiä poltellen ammattiliiton miehet. Minulle tultiin sanomaan, että minun pitäisi liittyä liittoon. Sanoin etten halua. Minua uhkailtiin, että jos en liity, työtäni sabotoidaan. Näin myös tehtiin ja jouduin työnantajan puheille "huonosti tehdystä työstäni". Liityin heidän paska-ammattiliittoonsa. Mutta aika pian sitten erosin tehtaalta, tuosta sosialismin kehdosta. Se oli vain yksi ohimenevä työpaikka, olen elämässäni tehnyt kymmeniä erilaisia töitä. Erosin, mutten ole unohtanut.

Liiton tyttö

Vetäkää liitot (!) päähänne! (Keskari!)

Uimakoulutettava

Quote from: UgriProPatria on 06.08.2016, 10:52:17
Quote from: Uimakoulutettava on 06.08.2016, 00:14:57

Ei ole mitään monikulttuuria, sillä esim. tuon vanhan, kristityn miehen kohdalla hänen puheensa merkitään rasistiseksi, mutta ison muslimimiesten, kristittyä vanhusta pilkkaavan lauman käytöstä ei.

Monikulttuurin nimissä suoritettava länsimaailman hävitys on yhden kulttuurin: islamin aikaansaannosta.

Juurikin näin, sillä länsimaisen "Monikulttuurin" suomennos: toisaalta evankeliointi, toisaalta pilakuvien piirtäminen on nounou. Sen sijaan äbäläwäbälä-allahuakbar yksittäisjärkytyksinä ei ole vihapuhetta, koska se on käsitteellisesti mahdotonta. Silloin tarvitaan suvaitsevaisuutta ja uskoa parempaan huomiseen.

Toisaalta länsimaisen yhteiskunnan muutosprosessia kohti "Monikulttuuria" ei ole saanut aikaan islam, vaan länsimaat itse. Jihadismiterrorin ja -turismin läsnäolo ei ole ohimenevää, vaan pysyvää, mutta se on vain jäävuoren huippu - joka sekin selitetään pois. Ruorissa Angela Merkel hallituksineen. Olisi kannattanut heittää reppu selkään ja käydä vähän katselemassa islamilaista kulttuurimaisemaa missä tahansa sitä edustavassa valtiossa, kuten Sverigestanian Unelmalähiöissä.

Samalla olisi voinut edes vähän miettiä, onko humanitaariset ja "humanitaariset" kriisit tarkoitus ratkaista tulevaisuudessakin väestönsiirroin.

EU:n logoksi ehdotan palavaa paloautoa.
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen