News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2016-05-04 LK: Turvapaikanhakijat marssivat Kolarissa ulos huonon kohtelun takia

Started by Tosiasiallinen Nuiva, 04.05.2016, 18:30:44

Previous topic - Next topic

ämpee

Turvapaikan hakijat tuskin enää marssivat ulos vokista, sillä räkkä-aika on alkanut.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Java

Quote from: ämpee on 21.06.2016, 17:08:50
Turvapaikan hakijat tuskin enää marssivat ulos vokista, sillä räkkä-aika on alkanut.
Nyt on hyvä, kelpaisiko lippu kotiin ;D
Älä usko mitään mitä kirjoitan!

Kni

Onkos tämä ollut jo esillä jossakin?

Itse erottamisasia on tuttu (olisko joku toinen ketju tämän lisäksi?) mutta onko tuo erotetun johtajan fb-kirjoitus ollut esillä? Johtaja, jolla sisäpiirin tietoa puhuu asiaa ja tulee erotetuksi.

QuoteKolarin vastaanottokeskuksen erotettu johtaja: "He eivät halua sopeutua tähän maahan vaan haluavat että me sopeudumme heihin"

Omien haastattelujen perusteella turvapaikanhakijoiden keskuudessa, olen saanut selville, että hakijat ovat valinneet Suomen etuisuuksien perusteella. Matkalla olleet muut maat eivät ole heille kelvanneet koska siellä sosiaaliturva on paljon heikompi.

Tarviiko päättäjille vääntää rautalangasta tämä tilanne???

Meitä ollaan kuppaamassa tyhjiin ja meidän sisäistä turvallisuutta ollaan heikentämässä sisältäpäin.
Herätkää ennenkuin olemme tilanteessa jota ei pysty korjaamaan! Tätä tilannetta varten ei meidän esi-isät vertaan vuodattaneet!

SPR:n Lapin piiri irtisanoi Kolarin vastaanottokeskuksen apulaisjohtajana toimineen Jari Sillantien torstaina. Sillantie kertoi irtisanomisestaan itse. Sillantien mukaan häntä pidettiin sopimattomana tehtäväänsä.

Löysin jutun täältä, mutta tuo Jari Sillantien postaus löytyy kaiketi facebookistakin, kellä pääsy sinne on.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

nevahood

Suurkiihottaja Runeberg