News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Timo Soini suunnitteli "ulkomaalaisvastaisen" populistipuolueen perustamista

Started by Micke90, 18.08.2016, 18:04:27

Previous topic - Next topic

Micke90

Linkki uutiseen vuodelta 2000

Soinilla olisi ollut tilaisuus olla sanojensa mittainen mies vuonna 2015, mutta hänpä ryhtyikin ulkoministeriksi. Persujen vaikutus mamupolitiikkaan on ollut täysin marginaalinen.

QuoteJos sellaista ei synny, olen epäonnistunut. Ja jos silloin vielä on Perussuomalaiset-puolue,  en voi tästä syystä olla sen puheenjohtaja.

Timo Soini, 02.12.2000

Tommi Korhonen

Minä aina luulin, että JMK:n viritys oli tämä Soinin junailema ukkosenjohdin-systeemi. Ja ettei Soini tietenkään itse aikonut olla siinä mukana. Koko kansallismielinen puolueajatus kottaraispönttöön toljottajineen tuntuu olevan vain Soinin vallanhimon tiellä. Ei kai hän muuten olisi niitä säätiöitä perustanut.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

b_kansalainen

Timo Soinin ulosanti on ollut tauotonta aivopierua alusta asti. Varmaan uskoo itsekin välillä omiin höpöjuttuihinsa, eihän sitä muuten jaksaisi pariakymmentä vuotta paskanjauhantaa.