News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Sotilasjuntta Suomeen?

Started by Micke90, 06.08.2016, 18:30:20

Previous topic - Next topic

Tarvittaisiinko Suomeen sotilasjuntta?

Kyllä
34 (40.5%)
Ei
36 (42.9%)
EOS
14 (16.7%)

Total Members Voted: 84

Leso

Quote from: no future on 07.08.2016, 02:43:05[...] uskomatonta fantasiointia osalla porukasta taas.

Jonain päivänä sinäkin käsität, mikä ero on pumpulilla ja puuvillalla.
Vaikka ne on sama asia, oikeesti.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

keski-ikäinen

Quote from: Marius on 07.08.2016, 00:18:54
Yleisesti:

Sotilasjuntta Suomessa ei ole mahdollinen niin kauan kuin Suomessa asuu suomalaisia.

Tähän on tulossa kovaa vauhtia muutos. Ehkä saamme sen myötä myös sotilasjuntan, who knows..

UgriProPatria

Quote from: keski-ikäinen on 07.08.2016, 10:05:34
Yleisesti:

Sotilasjuntta Suomessa ei ole mahdollinen niin kauan kuin Suomessa asuu suomalaisia.

Tähän on tulossa kovaa vauhtia muutos. Ehkä saamme sen myötä myös sotilasjuntan, who knows..

Suomalaiseen mentaliteettiin ei kuulu junttailu. Suomalaiset uskovat pehmeämpiin arvoihin. Kaikki kova laki ja järjestys on kauhistus! Vellihousutaistolaiskakarat kyllä itse heittelevät kiviä, lyövät ohikulkijoita ja huutelevat, mutta teepä sama siihen suuntaan niin typerykset alkavat ulvonnan. Itse en vastaisi sanallakaan heidän huutoihinsa, keskusteluyhteyttä ei enää ole. Nyt vain teot puhuvat.

Noilla teoillaan vassarit ovat jo jakaneet Suomenkansan, ovat itse luoneet äärioikeiston, sillä nk. äärioikeistolainen liikehdintä, vaikka kuitenkin on rauhanomaisempi, syntyi tarpeesta. Vihervassareiden maanpetoksesta, sitä vastaan.

Eikä rauhaa enää synny. Kansa on nyt jaettu. Tätä te eduskunnassa halusitte ja tämän te saitte. Eduskunta luulee, että Suomenkansa on niin pehmeää, että teemmepä mitä tahansa, meitä kyllä ohjaillaan. Meitä ohjaillaan, mutta ei tasapuolisesti: sananvapaus on riistetty suomalaiselta kansalta, sitä kutsutaan vihapuheeksi, mutta suomenruotsalais+vasemmistomuslimien vihakäyttäytymistä suomenkielisten suomalaisten sananvapautta vastaan ei tuomita.

Matut jäivät matuiksi. He itse omalla vihatoiminnallaan ovat osoittaneet olevansa suomalaisten vihollisia. He itse. He eivät koskaan tule hyväksytyiksi kansaamme. Nuo suomalaisten päälle nyrkein hyökkäilevät naurettavat kaapuämmät, jotka omien miestensäkin silmissä ovat niin huorahtavia, että heidän häpeänsä tulee kaavuilla peittää. Jopa miehensäkin inhoavat heitä ja kun nuo itse mustat, paskalle haisevat iljetykset eivät valkoisia naisia muuten saa, epätoivoissaan raiskaavat. Siittävät puolirotuisia kummajaisiaan sivistyksen keskelle.

Bagana

Tottakai, mutta vain jos minä olen se diktaattori

Veikko

Yleisesti:

Olen täysin samaa mieltä.

Suomalaiset ovat luonnostaan demokraatteja - jopa armeijassa, jossa sitä sanotaan jermuiluksi.

Emme elä vielä "parempien kulttuurien" paskastaniassa - vaikka EU ja omat päättäjämme parhaansa tekevätkin - jossa viimeisenä keinona järjelliseen hallintoon on armeijan palauttama kuri.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Micke90

Illan kohuotsikko: "Vain 40 % vihasivuston kirjoittajista tyrmää sotilasjuntan - hallitus suunnittelee mittavaa valistuskampanjaa".  ;D