News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Piilotettu nauhuri ja pahoinpitelyn pelko

Started by Fiftari, 21.06.2016, 13:30:32

Previous topic - Next topic

Fiftari

QuotePiilotettu nauhuri ja pahoinpitelyn pelko – toimittaja osallistui palestiinalais-suomalaiseen poliittiseen larppiin

- Keitä olette ja mistä tulette, tiedustelee tummiin aurinkolaseihin sonnustautunut sotilas englanniksi.

Olen saapunut tarkastuspisteelle. Minut komennetaan ulos autosta. Tyhjennän taskuni ja luettelen nimeni ja synnyinpaikkakuntani. Aseistettu mies kopeloi taskuni. Henkilökorttini ja puhelimeni lojuvat auton konepellillä. Kukaan ei tarkasta niitä. Olen huojentunut, sillä pimennetyn näytön takana pyörii puhelimeen ladattu nauhuri. Jos joku olisi tajunnut sen, en todennäköisesti pääsisi jatkamaan matkaani. Toimittajat eivät ole Uralian sotilaiden suosiossa.

Myös auto tarkastetaan. Sen jälkeen maastokuosiin verhoutunut mies pitää puhuttelun, jossa hän pyytää minua noudattamaan hyvää ja eettistä journalistista tapaa, sekä kunnioittamaan Uralian minulle suomaa erikoislupaa päästä alueelle. Mies käyttää minusta nimitystä nordic, koska uralialaiset eivät tunnusta Suomen valtiota, eikä Suomen kansaa siis ole olemassa. Siksi olemme vain vapaasti suomennettuna pohjoismaalaisia.

......

Päärakennuksessa on alkamassa konferenssi. Eteishallissa hämmennystä aiheuttavat kaksi kovaan ääneen itkevää henkilöä, joiden ystäville on ilmeisesti sattunut jotain kamalaa.

Näille pelaajille täytyy nostaa hattua. Näin hyvää eläytymistä en ole nähnyt usein edes teatterissa. Tilanne alkaa tuntua kaikin puolin epämiellyttävältä, vaikka kaikki ympärillä tapahtuva on fiktiota. Olen juuri osallistunut ensimmäistä kertaa elämässäni larppiin eli live-roolipeliin.

......

 Kun pelaajat lähtevät täältä, suomalaiset, eurooppalaiset ja yhdysvaltalaiset voivat palata koteihinsa ja ajatella, että onneksi se on ohi. Palestiinalaiset pelaajat sen sijaan palaavat kotiin ja jatkavat elämää samanlaisten konfliktien keskellä. Se on kamalinta, mitä tiedän, Pettersson kuvailee ja alkaa itkeä hänkin.
LS
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

internetsi

Palestiina-Israel asetelma on monikulttuuria. Kaksi eri etnistä, kielellistä, uskonnollista ja yhteiskunnallista ryhmää ängetään samalle alueelle, niin tuloksena on monikulttuurisuus.

Joidenkin mukaan tämä on rikkaus ja he hilluvat meilläonutopi-miekkareissa, mutta toisille tuo asetelma on helvetti ja siihen ei pidä pyrkiä. Mielipiteitä on monenlaisia.
Lohjan persut

Golimar

QuoteKun pelaajat lähtevät täältä, suomalaiset, eurooppalaiset ja yhdysvaltalaiset voivat palata koteihinsa ja ajatella, että onneksi se on ohi. Palestiinalaiset pelaajat sen sijaan palaavat kotiin ja jatkavat elämää samanlaisten konfliktien keskellä. Se on kamalinta, mitä tiedän, Pettersson kuvailee ja alkaa itkeä hänkin.

Tuo iljetys Maria Pettersson haluaa tehdä Suomesta konfliktipesäkkeen ja etnohelvetin ja itkeä pillittää kun toisella puolella maailmaa muukalaiset elävät niissä oloissa joita tuo liero haluaa Suomeen, itse se on Eurohupakko, samppanjasosialisti, voksterinvaimo Miapetra Kumpula-Nutrin avustaja ja varmaan niillä ansioilla kiipii ylemmäs viherpunikkien hierarkiassa ja saa jonkun hyväpalkkaisen viran muiden petturien lailla.

https://www.google.fi/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=Maria+Pettersson

nollatoleranssi

Väestönsiirroilla ne konfliktit ratkaistaan. Eiköhän tämä ole jo tullut selväksi.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Nikolas

Väestön pakkosiirto otetaan käyttöön tavallisesti kun monikulttuurin epäonnistuminen käy ilmeiseksi eikä parempaakaan keinoa keksitä.

Takinravistaja

Quote from: nollatoleranssi on 21.06.2016, 16:29:30
Väestönsiirroilla ne konfliktit ratkaistaan. Eiköhän tämä ole jo tullut selväksi.

Siirretään juutalaiset takaisin Eurooppaan. Eivät he ole sopeutuneet sinne lähi-itään.

internetsi

Miksei kokeilla lähettää palestiinalaisalueille somaleja ja irakilaisia? Hehän takaavat sen monikulttuurin ihannuuden ja talouskasvun.
Lohjan persut

JoKaGO

Quote from: internetsi on 21.06.2016, 17:28:58
Miksei kokeilla lähettää palestiinalaisalueille somaleja ja irakilaisia? Hehän takaavat sen monikulttuurin ihannuuden ja talouskasvun.

Sitäpaitsi, somalithan ovat tunnetusti sovittelijakansaa, loppuisi vihanpito Lähi-Idässä!  :P
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

TheVanishedTerrorist

Quote from: Takinravistaja on 21.06.2016, 17:14:05
Quote from: nollatoleranssi on 21.06.2016, 16:29:30

Siirretään juutalaiset takaisin Eurooppaan. Eivät he ole sopeutuneet sinne lähi-itään.
Juutalaiset ovat palaamassa israeliin koska väkivalta heitä kohtaan on lisääntynyt samassa suhteessa kuin muslimit ovat lisääntyneet euroopassa. Ranskan juutalaiset etunenässä.

Khevonen

Minua nyt vain mietityttää, että onkohan tämä nyt sitä valemediaa.
"Thank god leftards are more self-destructive than any other group."

Tabula Rasa

Quote from: khevonen on 21.06.2016, 18:52:05
Minua nyt vain mietityttää, että onkohan tämä nyt sitä valemediaa.

Itse olen ihmetellyt että onko sitä muunkinlaista.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Outo olio

QuoteMies käyttää minusta nimitystä nordic, koska uralialaiset eivät tunnusta Suomen valtiota, eikä Suomen kansaa siis ole olemassa. Siksi olemme vain vapaasti suomennettuna pohjoismaalaisia.

Voi olla vain omaa tulkintaani, mutta minulle tuli ensinnä mieleen, että nämä kuvitteelliset sotilaat, jotka eivät tunnusta Suomen valtiota, ja niputtavat kaikki pohjoismaalaiset yhteen, olisivat jotakin Vastarintaliikkeen miehiä, niitä jotka haaveilevat valkoisesta kansallissosialistisesta Suur-Pohjolasta. Kun larpin järjestäjät ovat vasemmistoaktiiveja, niin ihan mahdollista. Näin luodaan ihmisten mielissä viholliskuvia, ja kuvaa siitä miten Vastarintaliike toimisi jos pystyisi.

En siis fanita natseja, vaan vain huomioin, että vasemmisto rakentelee heistä viholliskuvaa ihmisten mieliin.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Fiftari

Tällaisen larpin voisi järjestää ja sen aihe olisi monikulttuurisuus. Eli larppiin osallistuisivat kaikki jotka kannattavat rikkautta ja siihen luotaisiin säännöt siten että virkavalta ja viranomaiset muutenkin käyttäytyisivät heitä kohtaan noiden rikkaampien maiden lakien pohjalta.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Roope

QuoteFiktiivinen fikserimme, oikealta nimeltään Maria Pettersson, on yksi nelipäiväisen tapahtuman järjestäjistä. Hän ja AbdulKarim olivat mukana järjestämässä myös ensimmäistä Halat hisar -larppia, joka järjestettiin Parkanossa vuonna 2013. Kaksikko on tavannut alun perin Palestiinassa. 

- Larppi on tehokas väline, koska sen avulla osallistujat voivat todella elää tapahtumien läpi, Pettersson sanoo.

Olen samaa mieltä. Radikaalit tapahtumat saavat larpin aikana oloni epämukavaksi, vaikka osallistuin siihen vain viimeisen puolentoista tunnin ajan. Ei ihme, että osa kaksi päivää pelanneista osallistujista kyynelehtii larpin päätyttyä.

On erittäin tehokas väline. Larppihan on väärin käytettynä aivopesua. Osallistujia voidaan käskeä, nöyryyttää, pitää valveilla ja nälässä, eivätkä he useimmiten kehtaa vastustaa, koska kyse on "vain teatterista", eivätkä muutkaan vastusta. Jo yhden yön valvottamisella ja epävarmuudessa pitämisellä useimmat ihmiset ovat osaavissa käsissä muovailuvahaa. Juuri siitähän tuo itkeminen kertoo.

Samoja oman tahdon murtamisen mekanismeja hyödyntävät niin pedofiilit, uskonnolliset kultit kuin tiedustelupalvelutkin.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Gunnar Hymén

yhtään Larppaajaa en tiedä, jotka normielämässä olisivat jotenkin "normaaleja", vaan kokoajan käy hööki ja hönkä päällä ja aivot raksuttaa aivan jotain olemattomia fantasiatarinoita.

tästä syystä, kaikki Pettersonin kirjoitelmat voidaan luokitella fiktioksi ja unohtaa tyystin
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Kauhea Ihmismäinen Otus

Maria Petterson siis elää omaa mamu-larppiaan fantasiamaailmassa sekä työ- että vapaa-ajallaan.
Pienetureiällinen lesbotransnainen