News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2016-06-13 HS: Mies löi vastaan tullutta naista Eduskuntatalon liepeillä

Started by rähmis, 13.06.2016, 22:15:21

Previous topic - Next topic

ämpee

Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Lahti-Saloranta

Quote from: Aksiooma on 13.06.2016, 22:31:34
Quote from: Hyyssärin kesätoimittelija
Naisen poika kertoo Helsingin Sanomille, että vastaan kävellyt tuntematon mies löi hänen äitiään Eduskuntapuiston vieressä yhden aikaan iltapäivällä.

Pojan mukaan keski-ikäinen nainen kaatui iskun voimasta ja sivullinen nainen tuli hänen avukseen.

Nyt ihan oikeasti. Kuka tällaista kirjoittaa?
Pojan mukaan keski-ikäinen nainen kaatui iskun voimasta ja sivullinen nainen tuli hänen avukseen.
Kyseessä oli siis pojan äiti jota poika kutsuu keski-ikäiseksi naiseksi.
Aika harvoin muuten suomalainen mies lyö vastaantulevaa tuntematonta naista oli hänellä sitte huntu tai pipo. Voihan tietysti olla että kaapunainen käveli päin tuntematonta miestä kun ei nähnyt häntä ja mies sitten sanoi vähän rumasti.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

writer

Quote from: Puhdas sielu on 14.06.2016, 17:42:14
Quote from: rooster on 13.06.2016, 22:24:26
Kovasti se rasismi muistetaan aina mainita näissä tapauksissa joista sitä syyllistä ei koskaan tunnuta saavan kiinni. Kun asetelma on toinen, niin etnisyyksistä ja rasismista kyllä ollaan hiljaa.

Kyllähän noita kaikenlaisia avohoitopotilaita kaduilla liikkuu mutta on ihme, että tuolla päin ja tuohon aikaan niin ei jää kiinni ja ei ole tosiaan edes tuntemerkkejä muuta kuin suomalaisuus.

Kun somalijoukko pahoinpiteli lapseni koiran takia ostarilla tyyliin 8 vastaan 1, yksikään lehti ei halunnut suvaitsevaisuuden nimissä kirjoittaa asiasta. Eräs iltapäiväjulkaisu teki puhelinhaastattelun, mutta ei näköjään saanut lupaa julkaista.

Pahoinpitely tallentui valvontakameroihin, oli runsaasti todistajia, jotka kutsuivat poliisin paikalle ym, mutta juttu painettiin hiljaisesti villaisella. Poliisin kommentti puhelimessa, kun tiedustelin jatkokäsittelyä: - Ne ovat kaikki niin saman näköisiä, kameroissa näkyy vain musta naama.

Asia  harvinaisen selvä- naaman mustuus on syy jättää rikos tutkimatta ja tuomitsematta.

Teitkö rikosilmoituksen?

Aina pitää VAATIA että poliisi kirjaa rikosilmoituksen ja sitten sen rikosilmoituksen pohjalta vinkki mediaan jollei poliisi edisty tutkinnassaan.

Noi kuvaamasi asian villaisella painaneet poliisit ovat työtään tekemättömiä pelkureita joille pitäisi antaa VÄLITTÖMÄSTI POTKUT ja heidän nimensä ja naamansa lehteen esimerkkeinä poliiseista jotka jättivät työnsä tekemättä.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

Larva

On se vahva äijä, kun eduskuntatalonkin jaksaa nostaa ilmaan ja sillä huitaista.

Ps. En tiennytkään, että eduskuntatalolla on liepeet. Luulin, että vain takeissa on.
Niin pian kuin ihmiset päättävät, että kaikki keinot ovat sallittuja taistelussa pahaa vastaan,
tulee mahdottomaksi erottaa heidän hyvyyttään siitä pahasta, jonka he tahtovat murskata.
- Christopher Dawson -

"You call it surrender,
But we call it calm before the storm."
- Edguy -

Luotsi

Tekijä vaikuttaa samalta liukkaasti liukenevalta rasistilta kuin junacaustissakin. Ettei myös auttajanainen olisi sama? Lähteekö tämä rasististen rikosten suma nyt purkautumaan???
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

KeiKei

Quote from: writer on 14.06.2016, 18:06:32

Noi kuvaamasi asian villaisella painaneet poliisit ovat työtään tekemättömiä pelkureita joille pitäisi antaa VÄLITTÖMÄSTI POTKUT ja heidän nimensä ja naamansa lehteen esimerkkeinä poliiseista jotka jättivät työnsä tekemättä.

Jos koiran potkimisessa, satunnaisessa kadulla turpaan lyömisessätai vaikkapa kellarimurrossa tekijöitä ei suoraan tunnisteta, tiedetä tai paikalle ei jää mitään jälkiä/dna:ta/ym tunnistamisen mahdollistavaa, se juttu jää tutkimatta. Se on valitettava totuus.

Ennen kuin annat kenellekään potkuja, mieti, miten itse kyseisen rikoksen selvittäisit. Rikostutkijalla on kerrallaan tutkinnassa ehkä noin sata juttua, jotka kaikki pitäisi yrittää selvittää jotenkin. Hänellä ei yksinkertaisesti ole aikaa lähteä selvittämään rikoksen tekijöitä jokaiseen juttuun. Tutkiva pollari on vain sanonut totuuden. Mielestäni se on paljon parempi kuin alkaa valehtelemaan, että "poliisi tutkii asiaa". Eivät ne pelkuruuttaan tai laiskuuttaan jätä tutkimatta. Tutkimiseen ei vaan anneta mahdollisuutta. Ylitöitä ei saa tehdä, mutta silti jotkut tutkijat selvittelevät juttuja omalla ajallaan, koska haluavat selvittää juttuja. Heistä ei vaan lehtijuttuja kirjoitella.

Marius

Keksitty juttu, valtava kohu.

Tätähän tämä on ollut jo vuosikausia.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Aksiooma

Quote from: Ola Aldhaher
Ola Aldhaher Tänään oltiin istumassa kaverin kanssa penkillä nokian keskustassa ja yhtäkkiä tuli tuntematon nainen miehen ja koiran kanssa. Hän päästi koira meidän vastaan ja sanoi koiralle mee sinne missä me istutaan. Koira oli musta ja tosi iso, se haukkui meitä ja nainen tuli minun vastaan ja laittoi sormet silmieni edessä ja hän sanoi  "sinulla ei ole siniset silmät, sä et voi asua täällä suomessa" ja se kysyi "luuleksä että mä oon rasisti ?". Sitten hän sanoi että menee sinne mistä sää tulit. Se pelotti minua paljon ja mies oli sen vieressä nauramassa ja minä yritin poista koiran naama minun edeltä, koska minusta tuntui että se purra minua jos nainen käski näin. Miehensä sanoi minulle että älä koske meidän koira se on puhtaampi kuin sinä. Koiran naama oli enemmän minun kaverin päin , hän pelkäsi paljon ja nosti jaloinsa penkille. Nainen naurasi hänestä ja katsoi häntä oudosti.Minä sanoin naisile että jos et lähe pois tästä minä soitan poliisille, hän vastasi "soita vaan mitä sitten se on minun maa". Sattumalla tuli poliisi auto tapahtuman jälkeen, mutta valitettavasti he poistuivat nopeasti ja me etsittiin heitä mutta yhtäkkiä he katoavat. Valitettavasti että näin kävi meille tänään ja toivotaan ettei tapahdu mitään sellasta uudestaan.

Lähde: Facebook

Näitä rasistisia hyökkäystarinoita on alkanut ilmestymään Facebookkiin kiihtyvällä tahdilla. Trendi on ilmeinen ja kertojana aina joku mamu.

Pitäisikö näistä tehdä ihan oma seurantaketju?

Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

Hakkapeliitta

Quote from: Aksiooma on 16.06.2016, 18:14:16
Quote from: Ola Aldhaher
Ola Aldhaher Tänään oltiin istumassa kaverin kanssa penkillä nokian keskustassa ja yhtäkkiä tuli tuntematon nainen miehen ja koiran kanssa. Hän päästi koira meidän vastaan ja sanoi koiralle mee sinne missä me istutaan. Koira oli musta ja tosi iso, se haukkui meitä ja nainen tuli minun vastaan ja laittoi sormet silmieni edessä ja hän sanoi  "sinulla ei ole siniset silmät, sä et voi asua täällä suomessa" ja se kysyi "luuleksä että mä oon rasisti ?". Sitten hän sanoi että menee sinne mistä sää tulit. Se pelotti minua paljon ja mies oli sen vieressä nauramassa ja minä yritin poista koiran naama minun edeltä, koska minusta tuntui että se purra minua jos nainen käski näin. Miehensä sanoi minulle että älä koske meidän koira se on puhtaampi kuin sinä. Koiran naama oli enemmän minun kaverin päin , hän pelkäsi paljon ja nosti jaloinsa penkille. Nainen naurasi hänestä ja katsoi häntä oudosti.Minä sanoin naisile että jos et lähe pois tästä minä soitan poliisille, hän vastasi "soita vaan mitä sitten se on minun maa". Sattumalla tuli poliisi auto tapahtuman jälkeen, mutta valitettavasti he poistuivat nopeasti ja me etsittiin heitä mutta yhtäkkiä he katoavat. Valitettavasti että näin kävi meille tänään ja toivotaan ettei tapahdu mitään sellasta uudestaan.

Lähde: Facebook

Näitä rasistisia hyökkäystarinoita on alkanut ilmestymään Facebookkiin kiihtyvällä tahdilla. Trendi on ilmeinen ja kertojana aina joku mamu.

Pitäisikö näistä tehdä ihan oma seurantaketju?

Olipa iso koira kun jalkojen penkille nostaminen auttoi.  ;D Murisiko se koira vai chillailiko se vaan ja haisteli?  ;D
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Gunnar Hymén

onkohan tuo tapahtunut yöllä? klo 1.58 päivitys?

noh, sen verran tuollekin musulmaanille ja arabiankieltä facebookissaan spämmäävälle naikkoselle, että nyt ei saa antaa pelolle valtaa!
09.11.2016
Winnipeg Jets, Patrik Laine - 3+1
POTUS, Donald Trump - 100-0 vs Hillary

Larva

En kyllä lainkaan ihmettelisi vaikka "rasistiset hyökkäykset" olisivatkin yleistyneet, sen verran paljon tämä kansa alkaa olla k**** otassa tämän asian kanssa.
Niin pian kuin ihmiset päättävät, että kaikki keinot ovat sallittuja taistelussa pahaa vastaan,
tulee mahdottomaksi erottaa heidän hyvyyttään siitä pahasta, jonka he tahtovat murskata.
- Christopher Dawson -

"You call it surrender,
But we call it calm before the storm."
- Edguy -

Randy

Lyöjä on varmaan sama mies, joka aikoinaan tönäisi pientä somalityttöä juna-asemalla, jonka jälkeen kävi eräässä leikkipuistossa hakkaamassa mustan lapsen rasistisesti pilkaten, jonka jälkeen taas matka jatkui kävellen yli erään suojatien ja sen verran vahvalla rasistisella marssiaskeleella, että Eva Biaudet joutuu edelleen käymään terapiassa tuon kohtalokkaan kohtaamisen johdosta ja lopuksi ennen tätä viimeksi sattunutta tyrmäysiskua, tämä mystinen mies oli autoilemassa verenmaku suussa siinä määrin, että yritti autollaan teloittaa mm. Tino Singhin.

MW

Eikö eduskuntatalon "liepeillä" tosiaan ole yhtään kameroita? Arhiksen sankarikin jäi kiinni kamerakuvista, vaikkei liepeillä ollutkaan, Steen Steen Christenssen!