News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-06-08 Terrori-iskut Tel Aviviin ja Jerusalemiin

Started by Pärmi, 08.06.2016, 23:12:31

Previous topic - Next topic

Pärmi

foobar

Veikkaan että kyseessä olivat hätähuudot rasismin ja islamofobian ikeessä. Toki islamilla ei ole mitään tekemistä minkään, paitsi ehkä ramadanin notkuvien paastoateriapöytien ihailtavuuden kanssa.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

newspeak

UgriProPatria

Schlomo Carlebach - Gam ki elech / גם כי אלך

Sanat Psalmi 23:
1 Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
2 Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3 Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4 Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5 Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen.
Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6 Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

newspeak

Tämä voisi sopia tähän ketjuun:

Israel kieltää 83 000 palestiinalaisen liikkumisen Tel Avivin iskun vuoksi
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016060921700234_ul.shtml

Vaniljaihminen

Quote from: newspeak on 09.06.2016, 21:54:55

Minä luulin että tästä jo puhuttiin yllä. Mutta jokaisen Israel-uutisen ilmestyessä tavallisesti esitetään kaikki perusargumentit, keskustelut ovat vaan edellisten keskustelujen toistoa.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

newspeak

Quote from: Vaniljaihminen on 09.06.2016, 22:00:05
Minä luulin että tästä jo puhuttiin yllä. Mutta jokaisen Israel-uutisen ilmestyessä tavallisesti esitetään kaikki perusargumentit, keskustelut ovat vaan edellisten keskustelujen toistoa.

Jäänyt vähän vähemmälle tuo Israelin tilanteen tarkkailu, kun ihminen vaikuttaisi olevan ihmiselle susi globaalistikin. Kai ruokakuljetukset palestiinalaisille kulkevat sentään edelleen ajallaan?

Vaniljaihminen

Quote from: newspeak on 09.06.2016, 22:11:19

Jäänyt vähän vähemmälle tuo Israelin tilanteen tarkkailu, kun ihminen vaikuttaisi olevan ihmiselle susi globaalistikin. Kai ruokakuljetukset palestiinalaisille kulkevat sentään edelleen ajallaan?

Kyllä varmaan. Elämä Gazan kanssa on samanlaista kuin että jonkun pitäisi hoitaa vanhempiensa hylkäämää kehitysvammaista ja arvaamattoman väkivaltaista lasta.
"Meillä on niin ihana hallitus mutta miehet vihaa.."

Pärmi

Quote from: newspeak on 09.06.2016, 22:11:19

Ainakin Yleltä/valtamedialta mennyt kohtalaisen ohi 8kk kestänyt palestiinalaisten puukotus/kirvesisku-kampanja. Arvioitavissa ovat olleet naisterroristien puukkoiskut/yritykset sotilaita kohtaan, miehet enemmänkin siviilejä
kohtaan. Jostain syystä kuitenkin musupalefilia on ollut esillä. Eikö Ylen mielestä Israelissa tapahdu tosiaan mitään hyvää? Ylenanto sopii tietysti globaaliin Israelin vastaiseen mielikuva-propagandaan: harva asia yhdistää niin paljon kuin antisemitismi/antisiionismi, syyttä. Mutta toisaalta se kertoo Jumalan ilmoittaman sanan pitävyyden.

td

Quote from: newspeak on 09.06.2016, 21:54:55

Minä kieltäisin 1700 miljoonan muslimin liikkumisen pelkästään yhden suomalaisen raiskatun tytön vuoksi.
Suomi on hyvä maa. Se on paras meille suomalaisille. Se on puolustamisen arvoinen maa ja sen ainoa puolustaja on Suomen oma kansa. -Adolf Erik Ehrnrooth #kivapuhe 1939-

törö

Quote from: Pärmi on 10.06.2016, 02:02:59
Ainakin Yleltä/valtamedialta mennyt kohtalaisen ohi 8kk kestänyt palestiinalaisten puukotus/kirvesisku-kampanja. Arvioitavissa ovat olleet naisterroristien puukkoiskut/yritykset sotilaita kohtaan, miehet enemmänkin siviilejä
kohtaan. Jostain syystä kuitenkin musupalefilia on ollut esillä. Eikö Ylen mielestä Israelissa tapahdu tosiaan mitään hyvää? Ylenanto sopii tietysti globaaliin Israelin vastaiseen mielikuva-propagandaan: harva asia yhdistää niin paljon kuin antisemitismi/antisiionismi, syyttä. Mutta toisaalta se kertoo Jumalan ilmoittaman sanan pitävyyden.

Tässä kriisissä on kumminkin se hyvä piirre, että jos valitsee puolensa niin päätyy kummassakin tapauksessa samaan tulokseen, koska kummallakin puolella vaihtuu valta jos kriisi joskus loppuu ja sitähän ei kumpikaan valtaeliitti toki halua.

Sotiminenkaan ei ole kivaa, koska se voi johtaa selvään lopputulokseen, joten tämä systeemi, missä tehdään vähän iskuja ja kostoiskuja puolin ja toisin on ihanteellinen tilanne.

Jos jenkit pakottavat johtajat neuvottelupöytään niin sitten on ilmassa todellista sodan uhkaa ja tilanne on kaikin puolin hyvin vaikea. Yksikin pieni isku voi johtaa vaikka mihin.