News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2016-06-23 Saksalaisen vapaaehtoisen kokemuksia turhiksista

Started by Toni R Jyväskylästä, 30.06.2016, 04:52:50

Previous topic - Next topic

Toni R Jyväskylästä

Saksalainen IT-opiskelija "Udo" päätti ruveta vapaaehtoiseksi tukihenkilöksi Saksaan saapuville turhapaikanhakijoille. Hänen tehtävänsä oli tutustuttaa turhikset Saksalaiseen kulttuuriin ja yhteiskuntaan, sekä noin yleisesti viettää aikaa heidän kanssaan. Udo sai kahdesta ensimmäisestä asiakkaastaan erittäin negatiivisen kuvan ja kolmas asiakas "Halil" Syyriasta avasi miehen silmät ja hän lopetti vapaaehtoistyönsä.

- Halil oli rekisteröitynyt turhikseksi Italiassa, jonne hänet meinattiin käännyttää, mutta palkattuaan lakimiehen, hän sai lopulta oleskeluluvan Saksasta. Halil raivostui kuultuaan, että hänen pitää itse maksaa lakimiehen 600€ palkkio.

- Kun Udo kertoi Halilille olevansa ateisti, Halil raivostui ja sanoi että on vain yksi jumala, allah ja kaikkien tulisi uskoa häneen. Halil ihmetteli miten Udo on edes elossa, koska allah ei suojele ateisteja.

- Halil kertoi uskovansa, että kenenkään ei tarvitse tehdä työtä Saksassa, kaikki saavat rahaa valtiolta. Hän sanoi tämän olevan yleinen uskomus Syyriassa ja siksi sieltä tulevan niin paljon ihmisiä Saksaan. Kun Udo kertoi asian olevan toisin, Halil kieltäytyi uskomasta häntä.

- Syyriassa Halil oli perheensä musta lammas. Hänet lähetettiin Saksaan elämään tuilla, koska perhe ei uskonut hänellä olevan kovin lupaavaa tulevaisuutta Syyriassa. Perhe ei ole aikeissa tulla Saksaan, koska pärjäävät hyvin Syyriassa.

- Halil väitti opiskelleensa IT-alaa, mutta kun Udo kyseli aiheesta, paljastui ettei Halil tiedä tietotekniikasta yhtään mitään.

- Halil kertoi että vokeissa käydään avointa huumekauppaa, mutta koska ketään ei oltu pidätetty, hän oletti sen olevan laillista. Kuultuaan huumekaupan olevan laitonta, Halil järkyttyi ja alkoi pelkäämään tulevansa pidätetyksi.

- Udo sai tarpeekseen ja lopetti viimein vapaaehtoistyönsä Halilin suututtua siitä, että sossu kustantaisi hänelle korkeintaan 50m2 asunnon. "Miten voin asua niin ahtaasti?", hän sanoi. Udo asuu 23m2 asunnossa, jonka hän maksaa itse.

- Udo ajattelee vieläkin, että jokainen turhis on oma tapauksensa, mutta media ei kerro koko totuutta turhiksista. Monet asiat joita hän piti "oikeiston valheina ja propagandana" olivatkin totta.

Alkuperäisen artikkelin kirjoittaja epäilee matujen rikollisuuden ja epäsosiaalisen käytöksen johtuvan osittain Halilin kaltaisista vähä-älyisistä ja usein mielisairaista henkilöistä, joiden perhe lähettää heidät eurooppaan, koska täällä on ilmaisia koulutus- sekä hoito-ohjelmia tämänkaltaisille ihmisille ja näin he eivät tuota perheilleen häpeää omassa maassaan.

http://www.germanjoys.eu/2016/06/he-believes-nobody-in-german-has-to-work-they-get-free-money-from-the-government-this-is-a-common-belief-in-syria.html

Micke90

Opinionsfromthevoid

Meidät "eriävää" mielipidettä omaavat tullaan polttamaan rasisminvastaisuudelle pyhitetyllä roviolla.

onni4me

Quote from: Micke90 on 30.06.2016, 05:20:36
50 m2:n kämppä yksinasuvalle?  :facepalm:

Mulla ulkomailla 600 m2 neljälle ihmiselle ja Suomessa 150 m2 kahdelle ja lisääkin tilaa voisi olla kun ammatti edellyttää kaikenlaista kamaa säilöttäväksi.

Vielä ei ole muita maksajia löytynyt. Mihin voin ilmoittautua?

Itseasiassa minusta kyllä 50 neliötä on aika pieni tila. Sitä voisi kutsua säilytystilaksi, mutta mitään muuta siellä ei paljoa tehdäkään kuin oleskellaan ja asutaan. Eri asia sitten se, kuka maksaa. Minusta eurooppalaisilla ei ole mitään velvollisuutta maksella kenenkään ulkomaalaisen asumisia.
Perussuomalaiset on ihan ookoo tappaa koska he saattaisivat heiluttaa persettä - ja myydä sitä - ja sen takia valtion ei tule turvata heidän elämäänsä.
Asraa mukaillen tämä on ihan ookoo asia sanoa täällä modejen mielestä.

Aksiooma

Quote from: Toni R Jyväskylästä on 30.06.2016, 04:52:50
Alkuperäisen artikkelin kirjoittaja epäilee matujen rikollisuuden ja epäsosiaalisen käytöksen johtuvan osittain Halilin kaltaisista vähä-älyisistä ja usein mielisairaista henkilöistä, joiden perhe lähettää heidät eurooppaan, koska täällä on ilmaisia koulutus- sekä hoito-ohjelmia tämänkaltaisille ihmisille ja näin he eivät tuota perheilleen häpeää omassa maassaan.

Tuo toteamus, että perhe lähettää sen vähän reppanan Ahmetin Eurooppaan pitää varmasti paikkaansa monen tulijan kohdalla. Itse tunnen Suomessa asuvan irakilaisperheen, joka on kertonut minulle, että saavat lähes päivittäin pyyntöjä serkuiltaan Irakista, että "eikö tuo Ahmet voisi tulla sinne Suomeen, kun ei sillä ole mitään töitä ja ei se ole koulujakaan käynyt, on vaan eikä tee mitään. Se on ihan masentunut".

Toinen tärkeä pointti liittyy tuohon Allahiin ja fanaattisuuteen. Minusta tuli itse nuiva jo 1990-luvulla, kun kohtasin tuon islamilaisen fanaattisuuden. Olin tuohon aikaan töissä Englannissa ja tiimissäni oli pakistanilainen hyvin lukenut IT-alan expertti. Hänellä oli outo tapa aina ruokatunnilla mennä omaan autoonsa tupakalle.

Hän pyysi minut kerran mukaansa ja menin autoon. Siinä sitten istuttiin ja polteltiin tupakkia, kun kaveri alkoi kyselemään minulta kristinuskosta. En ole mikään uskovainen, joten koitin muistella jotain kristinuskon perusteesejä ja yksi lause Jeesuksen vuorisaarnasta sai kaverin RÄJÄHTÄMÄÄN.

Nimittäin muistelin, että Jeesus opetti jotain tyyliin "Jos joku lyö sinua poskellesi, käännä hänelle toinenkin poski". Paki tarttui tuohon neuvoon ja halusi tietää mitä se tarkoittaa? Yritin selittää, että kai se on jonkinlainen metafora, että väkivaltaan ei tulisi vastata väkivallalla, koska se vaan lisää väkivaltaa.

Kaverilta lähti mopo ihan käsistä. Alkoi HUUTAMAAN autossa, että vittu mitä paskaa! Jos minä tulen ja raiskaan vaimosi, äitisi ja lapsesi, niin etkö sinä halua muka tappaa minua, vai annatko asian vain olla?!?!?!?.

Olin tuossa vaiheessa vähän puun ja kaarnan välissä, nimittäin istuin kiihtyneessä tilassa olevan potentiaalisen jihad soturin autossa, jolla silmät leiskuivat ja huuto oli korviahuumaava, joten päätin olla samaa mieltä, että kyllä se Hammurabin laki silmä silmästä ja hammas hampaasta on paljon parempi kuin Jessen versio.

Sanomattakin on selvää, että en toista kertaa mennyt viettämään aikaani pakin autoon.

Heräsin ja minusta tuli nuiva.

Eli kyllä noita fanaatikkoja löytyy ihan koulutetuistakin muslimeista, ei vaan näistä nenänkaivajista.

Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf