News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2016-05-31: Suomalaisjudoka edustaa Riossa Gambiaa

Started by KTM, 31.05.2016, 19:49:30

Previous topic - Next topic

-PPT-

Eri lajeissa lienee eri säännöt edustuskelpoisuuden suhteen.

läskisika

Luin käyttäjän Miniluv kirjoituksen väärin ja vastaus on sen takia omituinen.

nollatoleranssi

Ruotsin hehkutettu ostourheilija jäi kiinni dopingista. Parempi olisikin, jos urheilijat edustaisivat oikeaa synnyinmaataan tai sitä maata, mihin kokevat itse kuuluvansa.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Punaniska

Kannattaa muistaa sekin, että kundi on nuori ja varmaankin kuunnellut mitä hänen on neuvottu tekevän. Jos olisi kuunnellut olympiavalmentajaa, niin olisi Suomen edustaja. Mutta kun kuunteli judoseuran valmentajia, niin nyt nämä valmentajasedät pääsevät olympiamatkalle, jonne heillä ei muuten olisi ollut mitään asiaa.

Eli itse vedän ainakin happamia kommenttejani takaisin päin.

"Taustalla Gambian edustamiseen ovat erimielisyydet Njien seuran Helsingin JudoSportin valmentajien ja Suomen maajoukkueen valmentajien kanssa.

– Suomen maajoukkueen valmentajat olisivat halunneet minun harjoittelevan heidän ohjeidensa mukaan. Minä ja seuran valmentajat päätimme kuitenkin mennä omien kuvioidemme mukaan, Njie kertoo."

E: Kallistun enemmänkin ihmettelemään setämiesten touhuja. Onko tällainen toiminta heidän suojattinsa etujen mukaista?
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Oho

Quote from: Punaniska on 02.06.2016, 00:30:11

Mutta kun kuunteli judoseuran valmentajia, niin nyt nämä valmentajasedät pääsevät olympiamatkalle, jonne heillä ei muuten olisi ollut mitään asiaa.

Öh pääsevät? Omilla rahoillaan vai maksaako Gambia? Suomesta ei kyllä pitäisi irrota latian latia julkista rahaa kundin kisamatkaan. Jos irtoaa niin siinä on taas yksi hyvä syy äänestää sillä ainoalla tavalla jolla elämäänsä voi vaikuttaa: jaloillaan.

läskisika

Yksikään Suomen kärkijudokoista ei elä judolla. Ihmisillä taitaa olla hiukan väärä käsitys siitä, että kenen rahoilla Suomessa judokat ylipäätään matkustaa ja kilpailee. Kilpailemisen maksaa oma judoseura, vanhemmat, urheilija itse.

läskisika

No okei. Joku saattaa päästä olympiakomitean tuelle mutta ei niilläkään rahoilla makseta edes kilpailumatkoja, saati ruokaa, asumista yms. siihen päälle. Ja suomalaisille nyt toki maksetaan olympialaisreissu, mutta ei tietenkään Gambian edustajalle tai hänen valmentajilleen.

-PPT-

En nyt ymmärrä että mikä tässä on joillekin ongelma. Jos olisi edustanut Suomea niin sekään tuskin olisi kelvannut.

Rubiikinkuutio

Quote from: -PPT- on 05.06.2016, 16:38:09
En nyt ymmärrä että mikä tässä on joillekin ongelma. Jos olisi edustanut Suomea niin sekään tuskin olisi kelvannut.

Täällä on katsos eri mielipiteitä asiasta. Monille tämä on nimenomaan kelvannut ja suomen edustaminen ei.
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."