News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Demla

Started by Catilina, 07.09.2009, 22:13:38

Previous topic - Next topic

Catilina

Onko tutkivan dzhurnalismin iskuriprikaati harkinnut Demlan paljastamista?

Tabula Rasa

No pitäisi olla faktoja ja niitä ei ole kaivettuna?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Catilina

No se nyt sentään on rekisteröity yhdistys. Mitä lain mukaan on pakko saada tietää? Sillä on historia, jäsenluetteloita, entisiä ja nykyisiä toimihenkilöitä june jne. sillä on ehkä kannanottoja siihen ja tähän. Jos se on saanut ja saa julkista rahaa, sen pitäisi olla avointa jne jne.
Kaikkeen tähän sen jopa olisi velvollisuus itse vastata.
Kysymys korkeille virkajuristeille: "Oletteko tai oletteko ollut Demlan jäsen? Ette siis halua vastata? Miksi ette?" jne jne.

Jaska Pankkaaja

Demla lienee todellakin yksi suurimmista ellei peräti suurin kaikista suomalaisvastaisista toimijoista. Joo täydellinen jäsenluettelo olisi tietenkin hyvä mutta aloitan jo aamusta: arvojohtajamme tavja + suurin piirtein kaikki wanhat komujuristit.. ja eikös se monien täällä fanittama "vihreä" mohammed husseinkin ole demlan voittajatiimissä?
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

PaulR

Ptruu! Pitkä ketju on olemassa kansandemokraattisista lakia venyttävistä miehistä. Haulla ei pistänyt silmään.

Täydellinen jäsenluettelo on hyvä olla selvillä jo hyvissä ajoin ennen kansantuomioistuimen ensimmäistä kokoontumista asioiden logistiseksi sujuvoittamiseksi.

Catilina

No kun tää on kai Paja, niin mä aattelin et jos jonkun täytyis tehdä vaikka jotain, esmes dokkarin juutuubiin. Siis jonkun muun tietysti kun mun.