News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Missä on Suomi?

Started by B52, 14.05.2016, 04:26:03

Previous topic - Next topic

B52

Missä on se Suomi mitä haluamme?

Itse haluan sitä vanhaa turvallisuutta mitä nähtävästi kaikki muutkin tajuamatta tekemisillään, ottamalla kaikki sisään.

Tiedän, olen 53v vanha pieru joka ajattelee kaiken väärin.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

Stone

Noh, sopisin sulle vaikka isäksi. Se Suomi jota haluamme on päässämme. Ei muuta kun toteuttamaan. Tosin elämän vaihdelaatikosta puuttuu peruutusvaihde.

Vallankumous on vastaus.

Tabula Rasa

Noh, jos ajan virtaa ei voi laittaa kulkemaan taaksepäin, niin sitten pitää rakentaa pato.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Stone

Patoloogiset patoloiset hamuaa lisää loisia. Patoa  ei synny ilman vallankumousta. Nykyinen hallintokoneisto on niin korruptoitunut riistokapitalistien riemuvoitto. EU-virat ynnä muut sikapalkkaiset suojatyöpaikat ovat politrukkien ainoa tavoite.
Olisiko Paavo Väyrysestä sitten mihinkään, UKK:n opetuslapsi kuitenkin. On sillä ketkulla jotain sanottavaa?

Tabula Rasa

Voihan sitä olla. Mutta pinnan alla kuplii onneksi muutakin. Kaikki keinot on hyviä, paitsi huonot.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

MW

Follow the money.

Ei se siitä muuhun ole muuttunut, "suvaitsevaisuus".

Jotkut idiootit tietysti huijataan tuohon palkattomasti, tai 'luontaiseduilla', mutta follow the money.

Ennen lähti sisko sahalle töihin, mutta nyt on toisin

EDIT: Joku joskus julkaisi ansiokkaan listan täällä siitä, kuinka monta "monikulttuuri" -alkuista virkanimikettä on keksaistu, kun tartti saada kumminkaimallekin valtiolta töitä.

Mekin olemme kreikka, kusetustalous. Korttitalot kaatuvat.

UgriProPatria

Ahaa! Luulin kysymyksen tarkoittavan, että osoita karttapallolta Suomen sijainti!

Hmmm. Luulen, että se on tuo pitkä saari Jäämeressä, Venäjän Ugritskien... eiku... Nenetskien autonomian pohjoispuolella, jossa lukee jotain Novaja Finljandija, tai sinnepäin... Näyttää olevan paljon lunta ja lentokenttä.

Osasinhan minä!  ;D

B52

On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.