News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2016-05-05 Al Jazeera: Viro on ihmiskaupan keskus

Started by Faidros., 11.05.2016, 13:36:52

Previous topic - Next topic

Faidros.

Tämä dokumentti on esitetty jo viimevuoden puolella.
www.tallinna24.ee/artikkeli/391750-katso-al-jazeeran-raju-dokumentti-ihmiskaupasta-virossa-asiakkaina-suomalaiset
En tiedä, mutta kyllä Venäjällä meno on vielä paljon hurjempaa, johtuen vielä suuremmasta elintasokuilusta.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

törö

QuoteAl Jazeeran mukaan Viron hallitus antaa piut paut sille, että virolaisia naisia ostetaan ja myydään ammattimaisesti niin Viron sisällä kuin Virosta ulkomaille.

Tässä järkyttävässä dokumentissa virolainen nainen kertoo viron kielellä, miten hänet kuljetettiin Egyptiin, jossa häntä raiskattiin kahden vuoden ajan.

Jos naisen ostaminen olisi kriminalisoitua Egyptissä niin tuotakaan ei olisi tapahtunut.

http://www.tallinna24.ee/artikkeli/391750-katso-al-jazeeran-raju-dokumentti-ihmiskaupasta-virossa-asiakkaina-suomalaiset

Punaniska

Ei mulla ole mitään myötätuntoa niitä suomalaisäijiä kohtaan, jotka ramppaavat Virossa huorissa. Jos panee seksiorjaa, voidaan mun puolestani soveltaa eräänlaista Hammurabin lain sovellusta; rikoksentekovälineet valtiolle.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Micke90

Quote from: Tallinna24 on 11.05.2016, 21:17:58
Al Jazeeran mukaan Viron hallitus antaa piut paut sille, että virolaisia naisia ostetaan ja myydään ammattimaisesti niin Viron sisällä kuin Virosta ulkomaille.

YLE:n mukaan Suomen hallitus antaa piut paut sille, että suomalaisia naisia raiskataan ja ahdistellaan päivittäin matujen toimesta.

YLE tosin kutsuu sitä kulttuurinvaihdoksi.

Mika

Quote from: Punaniska on 11.05.2016, 21:20:22
Ei mulla ole mitään myötätuntoa niitä suomalaisäijiä kohtaan, jotka ramppaavat Virossa huorissa. Jos panee seksiorjaa, voidaan mun puolestani soveltaa eräänlaista Hammurabin lain sovellusta; rikoksentekovälineet valtiolle.

Ei Virossa mitään seksiorjia ole, eikä ne naiset ole myöskään mitään ressukoita. 
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

törö

Olisi kiva tietää mitä porukkaa seksiorjien asiakkaat ovat, koska tää ongelma on saanut paljon vähemmän huomiota kuin vapaaehtoinen piparikauppa.

Jaska Pankkaaja

Quote from: Faidros. on 11.05.2016, 13:36:52
Tämä dokumentti on esitetty jo viimevuoden puolella.
www.tallinna24.ee/artikkeli/391750-katso-al-jazeeran-raju-dokumentti-ihmiskaupasta-virossa-asiakkaina-suomalaiset
En tiedä, mutta kyllä Venäjällä meno on vielä paljon hurjempaa, johtuen vielä suuremmasta elintasokuilusta.

Jaa. Itse taas olen huomannut prostituution vähentyneen tasaisesti koko Putinin ajan eikä jäljellä ole enää kuin rippeet. Poissa on lumemattomat puoliammattilaiset ja jäljellä neulatyynyjä extreme kokemuksia halajaville :D Tämä siis etenkin noissa pienemmissä kaupungeissa eikä noita ammattilaisia enää vanhaan malliin bongaa Pietarissakaan vaan ihan etsimällä pitää etsiä. En minä tietenkään mutta asian tuntevat ovat kertoneet.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Spesialisti

Tallinnan prostituutioscenehän on ollut alas ajettuna jo vuosia. Takana on aika jolloin kaupunki oli huoria ja bordelleja väärällään. Helsingissä saa ostoseksiä vähemmällä vaivalla kuin Tallinnassa, ja laatu on parempaa. Kertoo kaverit.

Micke90

Quote from: Kyklooppi on 11.05.2016, 22:16:12
Keskus vai? Eikös sitä saksassa ja hollannissakin persettä myydä aika julkisesti ja on myyty jo kauan.

Mutta kun Viro on liian valkoinen maa.  :'(